Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s firmou Dove

Spokojenost zákazníků s firmou Dove

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Václavíková
Šetření:11. 05. 2010 - 16. 05. 2010
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):9 / 9.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj všichni! Mým úkolem je vypracovat seminární práci na téma Marketingový výzkum. Otázky se týkají firmy Dove a jejich výrobků, pokud jsi nikdy nepoužil tuto značku zřejmě se nemusíš tohoto dotazníku nijak účastnit :-) Všem, co ho vyplní děkuji. Zabere Vám to jen pár chvilek a odpovědí není moc :-) Vaše odpovědi budou použity jako vyhodnocení mé seminární práce. Předem děkuji a teď směle DO TOHO

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu Dove?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano31100 %103,33 %  

Graf

2. Podle čeho se rozhodujete při koupi šampónu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle složení uvedeném na obalu1341,94 %43,33 %  
podle ceny929,03 %30 %  
podle reklamy516,13 %16,67 %  
podle vzhledu výrobku39,68 %10 %  
podle množství šampónu13,23 %3,33 %  

Graf

3. V současné době používáte nějaký výrobek firmy Dove?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1341,94 %43,33 %  
Ano, jeden1135,48 %36,67 %  
Ano, 1-5722,58 %23,33 %  

Graf

4. Jakou řadu výrobků jste vyzkoušel/la ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Original - bílý, tradiční vůně2374,19 %76,67 %  
Go fresh - osvěžující1651,61 %53,33 %  
Hedvábná řada - bílo/béžová1238,71 %40 %  
Supreme - narůžovělý, luxusní516,13 %16,67 %  
Pro.Age - vínová39,68 %10 %  
Dove Men+Care26,45 %6,67 %  

Graf

5. Byl/a jste spokojený/á s výrobkem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2890,32 %93,33 %  
ne39,68 %10 %  

Graf

6. Doporučil/la byste vyzkoušený výrobek svým známým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2787,1 %90 %  
ne412,9 %13,33 %  

Graf

7. Co si myslíte o nové řadě pro muže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skvělý nápad1961,29 %63,33 %  
nevím929,03 %30 %  
ztráta času39,68 %10 %  

Graf

8. Koupila byste výrobek z řady Dove Men+Care nějakému muži ve svém okolí? Pokud jsi muž, koupil by sis výrobek z této řady?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2270,97 %73,33 %  
nevím722,58 %23,33 %  
ne26,45 %6,67 %  

Graf

9. Zařaďte se prosím do skupiny s vaším věkem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-25 let1961,29 %63,33 %  
15-19 let619,35 %20 %  
36-45 let39,68 %10 %  
26-35 let26,45 %6,67 %  
46-55 let13,23 %3,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Václavíková, K.Spokojenost zákazníků s firmou Dove (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-firmou-dove.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.