Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s MHD ve Zlíně

Spokojenost zákazníků s MHD ve Zlíně

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Červenková
Šetření:30. 03. 2011 - 12. 04. 2011
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník se týká MHD ve  Zlíně a můžete se zde vyjádřit jak jste spokojeni s MHD.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5454 %54 %  
žena4646 %46 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-26 let4646 %46 %  
27-40 let2222 %22 %  
méně než 15 let1212 %12 %  
41-59 let1111 %11 %  
60 let a více99 %9 %  

Graf

3. Kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4848 %48 %  
zaměstnanec1919 %19 %  
zaměstnance1414 %14 %  
důchodce99 %9 %  
podnikatel55 %5 %  
nezaměstnaný33 %3 %  
v domácnosti22 %2 %  

Graf

4. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okrajová a místní část Zlína ( Malenovice, Želechovice, Kostelec, Příluky...)3636 %36 %  
mimo Zlín2525 %25 %  
sídliště (JS..)2323 %23 %  
centrum Zlína1616 %16 %  

Graf

5. Kam nejčastěji cestujete MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
škola3535 %35 %  
do zaměstnání2121 %21 %  
úřady, banky, lékař1616 %16 %  
obchody1212 %12 %  
zábava ( kino...)66 %6 %  
výlety66 %6 %  
nikam11 %1 %  
do prdele11 %1 %  
na praxi11 %1 %  
do města11 %1 %  

Graf

6. Jak často cestujete MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně4242 %42 %  
občas2626 %26 %  
1-2x týdně1818 %18 %  
3-4x týdně1414 %14 %  

Graf

7. Je pro Vás důležité využívání nízkopodlažních vozů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6060 %60 %  
ano4040 %40 %  

Graf

8. Uvítali byste větší počet nízkopodlažních vozů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6666 %66 %  
ne3434 %34 %  

Graf

9. Jste spokojeni s obsazeností vozidel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5858 %58 %  
ano4242 %42 %  

Graf

10. Jste spokojeni s vedením linek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7575 %75 %  
ne2525 %25 %  

Graf

11. Jak jste spokojeni s návazností spojů a možností přestupů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen6464 %64 %  
nespokojen2222 %22 %  
velmi spokojen 88 %8 %  
velmi nespokojen66 %6 %  

Graf

12. Jak jste spokojeni s četností spojů v dopravní špičku? ( do 8 :00 a od 12- 16:00)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen6767 %67 %  
velmi spokojen 1515 %15 %  
nespokojen1414 %14 %  
velmi nespokojen44 %4 %  

Graf

13. Jak jste spokojeni s četností spojů v době od 8-13 hod, a od 17:00?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen 6262 %62 %  
nespokojen2727 %27 %  
velmi spokojen 77 %7 %  
velmi nespokojen44 %4 %  

Graf

14. Jste spokojeni s četností spojů v sobotu a v neděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5858 %58 %  
ne4242 %42 %  

Graf

15. Jste spokojeni s četností spojů v noci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5151 %51 %  
ne4949 %49 %  

Graf

16. Jak jste celkově spokojeni s kvalitou služeb MHD ve Zlíně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen6161 %61 %  
velmi spokojen2121 %21 %  
nespokojen1515 %15 %  
velmi nespokojen33 %3 %  

Graf

17. Jak jste spokojeni s přesností a spolehlivostí MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen5858 %58 %  
velmi spokojen2222 %22 %  
nespokojen1818 %18 %  
velmi nespokojen22 %2 %  

Graf

18. Uvítal/a bych kratší intervaly MHD

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7474 %74 %  
ne2626 %26 %  

Graf

19. Jak jste spokojeni s cenou jízdného?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen5555 %55 %  
nespokojen2121 %21 %  
velmi spokojen2121 %21 %  
velmi nespokojen33 %3 %  

Graf

20. Jak jste spokojeni s prací a ochotou řidičů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen5353 %53 %  
velmi spokojen3232 %32 %  
nespokojen1313 %13 %  
velmi nespokojen22 %2 %  

Graf

21. Jste spokojen s ochotou pracovníků v předprodejích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9191 %91 %  
ne99 %9 %  

Graf

22. Jak jste spokojeni s čistotou ve vozidlech MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen5454 %54 %  
nespokojen2323 %23 %  
velmi spokojen1818 %18 %  
velmi nespokojen55 %5 %  

Graf

23. Jak jste spokojeni s celkovým vzhledem vozidel MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen5353 %53 %  
velmi spokojen3535 %35 %  
nespokojen1010 %10 %  
velmi nespokojen22 %2 %  

Graf

24. Jak jste spokojeni s umístěním reklam ve vozidlech MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen6363 %63 %  
velmi spokojen2020 %20 %  
nespokojen1515 %15 %  
velmi nespokojen22 %2 %  

Graf

25. Jak jste spokojeni s informacemi na zastávkách ( JŘ, informační tabule)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen5555 %55 %  
velmi spokojen2727 %27 %  
nespokojen1616 %16 %  
velmi nespokojen22 %2 %  

Graf

26. Co Vám nejvíce nevyhovuje - zápor MHD

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
..1515,15 %15 %  
.44,04 %4 %  
Nic33,03 %3 %  
přeplněnost33,03 %3 %  
návaznost linek22,02 %2 %  
-22,02 %2 %  
mnoho lidí22,02 %2 %  
žádné linky v noci na okrajové části Zlína11,01 %1 %  
prostředí nádraží11,01 %1 %  
špína, smrad a teplota - proč nejsou klimatizace?11,01 %1 %  
ostatní odpovědi přeplněné trolejbusy
zima na zastávkách
změna tarifního pásma na zastávce Louky-Křižovatka
zastávky bez přístřešků
Intervaly
zpoždění
Citelisy
přeplněnost MHD
polepené okna
Občas špatné přestupy
bezdomovci a opilí lidé
Špatná návaznost spojů (Pošta, Otrokovice-žel.st.)
horko ve vozidlech
zabíjí to mravence, pak to klouže na cestě
Nákup zahraničních vozidel. (Irisbus, Iris.-Škoda)
Na lince 8 mensi spozdeni
přeplnenost trolejbusů a autobusů ve špičce
nízký počet vozů
nízký počet vozů
malá kapacita vozů na některých linkách
JízdNÍ řády je třeba lépe vymyslet
Některé jízdní řády by bylo třeba lépe vymyslet
lepší spoje večer, a o víkendu
staré zastávky
špatná provázanost linek ve společných úsecích
Některé linky mají omezené množství spojů.
nerad jezdím trolejbusy
čistota,potřebná obnova vozového parku
smradlaví cestující
Návaznost na vlak.
Velmi málo spojů, zejména o víkendu.
Absence nočních spojů na JS
Četnost spojů, hlavně nočních.
nutný nástup předními dveřmi přes den
občas čistota
možné zpoždění
(ne)intervaly, návaznost spojů
zbytečné omezování spojů a vymýšlení nových linek
Staré vozy
poničené mhd
Zima ve vozech v zimním období.
pomalost, závislost na ostatním provozu
přeplněné MHD
Nevyhovující návaznost spojů
není nic co by nevyhovovalo
počet důchodců v mhd v dopoledních hodinách
cena
zpoždění MHD
Téměř zrušená linka 1
nízká frekvence spojů, jejich absence v noci
velmi špatná návaznost MHD spojů
preplnenost
ranní narvanost trolejbusu!
že vůbec trolejbus jezdí a jsou většinou nízkopodl
nízkopodlažní vozy
čistota
spolehlivost spojů
časté spoje
dobrá dostupnost
četnost spojů
přeplněné školní linky, smrad cestujících
zpoždění, přplněnost, JS - instalovat el. cedule
neochota řidičů, dlouhé intervaly mezi spojy
polstrovaná sedadla, dlouhé intervaly mezi spojy
přeplněnost, nedostatek linek otrokovice zlín 3-5
6565,66 %65 % 

Graf

27. Co považujete za největší plus MHD?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
..1717,17 %17 %  
nic55,05 %5 %  
.44,04 %4 %  
bezbariérové zastavky22,02 %2 %  
-22,02 %2 %  
levní jízdné11,01 %1 %  
snižuje počet aut ve městě11,01 %1 %  
dostatek spolejení11,01 %1 %  
ze si vecer nemusim kupovat listek :D11,01 %1 %  
Dostupnost11,01 %1 %  
ostatní odpovědi moderní vozy
Stáří vozového parku
počet vozů
levný druh dopravy
Vozidla, setkání s vedením podniku (fotičů), DOD
vzhled
ekologie
Vozový park
snadná dostupnost
Velké množství nízkopodlažní vozidel
pokrývá téměř celé město
pro mě asi žádné plus, ale pro vlastníky je plusů!
Skvěle rekonstruované vozy Škoda 14/15 Tr/M
Dieslova adregaty v np vozech
má hodně pohodlných a dobrých trolejbusů
hodně trolejbusů a méně autobusů
Velké množství nízkopodlažních a moderních vozidel
Velký počet moderních nízkopodlažních vozidel
dostanete se skoro všude .
udržované vozy
Dostupnost téměř všude po Zlíně
nízké jízdné, moderní vozidla s druhým pohonem
I přes výpadek proudu je provoz zajištěný hybridy.
cena, optimální návaznost
intervaly spojů
jezd často
Nízkopodalžní vozy.
NIc.
Spojení do Otrokovic
Víceméně rychlá, celkem spolehlivá a ekologická.
žádne plusy
smyl MHD
rychlé
Udržovaná vozidla
nízká cena jízdného ale zdražení by zlepšilo situa
Barva vozů
cena
časové intervvaly mezi linkami
dostanu se kamkoliv
přeprava po městě
Rychlá přeprava po městě.
podíl elektrické trakce
cena lístku
Věk vozového parku
pohyb po městě
nízkopodlažní trolejbusy a autobusy
cena jízdného
rychlost
Návaznost linek MHD
Ve srovnání s jinými městy je opravdu kvalitní
slušná cena jízdného
ucelovost
nejezdí ke škole v želechovicích
omezení spojů linky č. 12 od 8 - 24 hod.
málo spojů v okrajových obcích
zpoždění některých linek
zprovoznit bezplatnou linku na hláení poruch autom
šetnost spojů
síť mhd a její fungování
nízkopodlažní vozy
neznečišťuje ovzduší - trolejbusy
zlepšení MHD, čistota
informační tabule
pravidelnost trolejbusů
6464,65 %64 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví

  • odpověď muž:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 15 let na otázku 2. Věk

3. Kategorie

  • odpověď student:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 15 let na otázku 2. Věk
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi škola na otázku 5. Kam nejčastěji cestujete MHD?

5. Kam nejčastěji cestujete MHD?

  • odpověď škola:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 15 let na otázku 2. Věk

7. Je pro Vás důležité využívání nízkopodlažních vozů?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Uvítali byste větší počet nízkopodlažních vozů?

8. Uvítali byste větší počet nízkopodlažních vozů?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Je pro Vás důležité využívání nízkopodlažních vozů?

9. Jste spokojeni s obsazeností vozidel?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41-59 let na otázku 2. Věk

14. Jste spokojeni s četností spojů v sobotu a v neděli?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41-59 let na otázku 2. Věk

23. Jak jste spokojeni s celkovým vzhledem vozidel MHD?

  • odpověď velmi spokojen:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 22. Jak jste spokojeni s čistotou ve vozidlech MHD?

25. Jak jste spokojeni s informacemi na zastávkách ( JŘ, informační tabule)

  • odpověď spokojen:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41-59 let na otázku 2. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Kategorie

4. Bydliště

5. Kam nejčastěji cestujete MHD?

6. Jak často cestujete MHD?

7. Je pro Vás důležité využívání nízkopodlažních vozů?

8. Uvítali byste větší počet nízkopodlažních vozů?

9. Jste spokojeni s obsazeností vozidel?

10. Jste spokojeni s vedením linek?

11. Jak jste spokojeni s návazností spojů a možností přestupů?

12. Jak jste spokojeni s četností spojů v dopravní špičku? ( do 8 :00 a od 12- 16:00)

13. Jak jste spokojeni s četností spojů v době od 8-13 hod, a od 17:00?

14. Jste spokojeni s četností spojů v sobotu a v neděli?

15. Jste spokojeni s četností spojů v noci?

16. Jak jste celkově spokojeni s kvalitou služeb MHD ve Zlíně?

17. Jak jste spokojeni s přesností a spolehlivostí MHD?

18. Uvítal/a bych kratší intervaly MHD

19. Jak jste spokojeni s cenou jízdného?

20. Jak jste spokojeni s prací a ochotou řidičů?

21. Jste spokojen s ochotou pracovníků v předprodejích?

22. Jak jste spokojeni s čistotou ve vozidlech MHD?

23. Jak jste spokojeni s celkovým vzhledem vozidel MHD?

24. Jak jste spokojeni s umístěním reklam ve vozidlech MHD?

25. Jak jste spokojeni s informacemi na zastávkách ( JŘ, informační tabule)

26. Co Vám nejvíce nevyhovuje - zápor MHD

27. Co považujete za největší plus MHD?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Kategorie

4. Bydliště

5. Kam nejčastěji cestujete MHD?

6. Jak často cestujete MHD?

7. Je pro Vás důležité využívání nízkopodlažních vozů?

8. Uvítali byste větší počet nízkopodlažních vozů?

9. Jste spokojeni s obsazeností vozidel?

10. Jste spokojeni s vedením linek?

11. Jak jste spokojeni s návazností spojů a možností přestupů?

12. Jak jste spokojeni s četností spojů v dopravní špičku? ( do 8 :00 a od 12- 16:00)

13. Jak jste spokojeni s četností spojů v době od 8-13 hod, a od 17:00?

14. Jste spokojeni s četností spojů v sobotu a v neděli?

15. Jste spokojeni s četností spojů v noci?

16. Jak jste celkově spokojeni s kvalitou služeb MHD ve Zlíně?

17. Jak jste spokojeni s přesností a spolehlivostí MHD?

18. Uvítal/a bych kratší intervaly MHD

19. Jak jste spokojeni s cenou jízdného?

20. Jak jste spokojeni s prací a ochotou řidičů?

21. Jste spokojen s ochotou pracovníků v předprodejích?

22. Jak jste spokojeni s čistotou ve vozidlech MHD?

23. Jak jste spokojeni s celkovým vzhledem vozidel MHD?

24. Jak jste spokojeni s umístěním reklam ve vozidlech MHD?

25. Jak jste spokojeni s informacemi na zastávkách ( JŘ, informační tabule)

26. Co Vám nejvíce nevyhovuje - zápor MHD

27. Co považujete za největší plus MHD?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Červenková, L.Spokojenost zákazníků s MHD ve Zlíně (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-mhd.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.