Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora Vodafone

Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora Vodafone

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Svobodová
Šetření:13. 11. 2012 - 14. 11. 2012
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):43 / 43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:56,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
 

jsme studentky ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Chtěli bychom vás požádat o vyplnění dotazníku, který slouží k získání podkladů k naší semestrální práci.
 

Vyplnění dotazníku je anonymní a zabere vám maximálně 5 minut.
 

Děkujeme za spolupráci.
 

Odpovědi respondentů

1. Očekávám, že pobočky mého operátora budou mít moderní zařízené (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5936 %36 %  
7624 %24 %  
6624 %24 %  
328 %8 %  
114 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.48
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.35
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:5
Modus:5

Graf

2. Předpokládám, že pobočky mého operátora mají poutat pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
7624 %24 %  
5520 %20 %  
228 %8 %  
328 %8 %  
428 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.39
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.98
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:6
Modus:6

Graf

3. Zaměstnanci pobočky mého operátora mají vypadat upraveně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71664 %64 %  
6832 %32 %  
214 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.65
Minimum:6
Maximum:7
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.24
Směrodatná odchylka:0.49
Medián:7
Modus:7

Graf

4. Materiály, které doprovázejí služby mého operátora mají být poutavé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5936 %36 %  
6832 %32 %  
7416 %16 %  
1312 %12 %  
214 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.13
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.75
Směrodatná odchylka:1.66
Medián:5
Modus:5

Graf

5. Myslím si, že když operátor slíbí udělat něco v daném čase, měl by to splnit (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71664 %64 %  
6312 %12 %  
128 %8 %  
528 %8 %  
214 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.09
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.81
Směrodatná odchylka:1.68
Medián:7
Modus:7

Graf

6. Když má zákazník problém, operátor by měl projevit opravdový zájem při jeho řešení (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71872 %72 %  
1312 %12 %  
528 %8 %  
628 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.09
Směrodatná odchylka:1.76
Medián:7
Modus:7

Graf

7. Očekávám, že operátor provede službu hned napoprvé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71456 %56 %  
6832 %32 %  
114 %4 %  
214 %4 %  
514 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.35
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.24
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:7
Modus:7

Graf

8. Operátor by měl poskytovat, dle mého názoru své služby v čase, který slibuje (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72288 %88 %  
114 %4 %  
314 %4 %  
514 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.74
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.84
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:7
Modus:7

Graf

9. Očekávám, že zaměstnanci operátora přesně sdělují klientům termíny splnění služeb (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71352 %52 %  
6624 %24 %  
428 %8 %  
114 %4 %  
214 %4 %  
514 %4 %  
814 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.17
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.7
Směrodatná odchylka:1.3
Medián:7
Modus:7

Graf

10. Předpokládám, že zaměstnanci operátora okamžitě obsluhují zákazníky (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5832 %32 %  
6832 %32 %  
7624 %24 %  
328 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.61
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.25
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:6
Modus:5

Graf

11. Zaměstnanci operátora by měli být vždy ochotni pomoci klientovi (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71560 %60 %  
6520 %20 %  
5312 %12 %  
128 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.26
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.84
Směrodatná odchylka:1.36
Medián:7
Modus:7

Graf

12. Očekávám, že zaměstnanci operátora, nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby nevyhověli požadavkům zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
7520 %20 %  
5520 %20 %  
4416 %16 %  
328 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.35
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:6
Modus:6

Graf

13. Zaměstnanci operátora se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na zákazníka (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71144 %44 %  
6728 %28 %  
1312 %12 %  
5312 %12 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.78
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3
Směrodatná odchylka:1.73
Medián:6
Modus:7

Graf

14. Zákazníci operátora se mají cítit při jednání bezpečně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71352 %52 %  
6520 %20 %  
5520 %20 %  
114 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:7
Modus:7

Graf

15. Zaměstnanci operátora by měli být stále zdvořilí ke svým zákazníkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71144 %44 %  
61040 %40 %  
528 %8 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:6
Modus:7

Graf

16. Očekávám, že zaměstnanci operátora mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71768 %68 %  
6624 %24 %  
114 %4 %  
514 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.65
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.33
Směrodatná odchylka:0.57
Medián:7
Modus:7

Graf

17. Operátor by měl věnovat klientům individuální pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5936 %36 %  
7832 %32 %  
6520 %20 %  
428 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.74
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:6
Modus:5

Graf

18. Očekávám, že operátor má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
7624 %24 %  
5624 %24 %  
128 %8 %  
314 %4 %  
414 %4 %  
214 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.35
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.51
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:6
Modus:6

Graf

19. Operátorům by dle mého, měly ležet na srdci zájmy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71040 %40 %  
5832 %32 %  
6520 %20 %  
114 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.96
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.95
Směrodatná odchylka:0.98
Medián:6
Modus:7

Graf

20. Očekávám, že operátor má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
5624 %24 %  
7520 %20 %  
4416 %16 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.43
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.26
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:6
Modus:6

Graf

21. Očekávám, že zaměstnanci operátora rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71040 %40 %  
5624 %24 %  
6624 %24 %  
114 %4 %  
314 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.91
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.26
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:6
Modus:7

Graf

22. Máte k dispozici 100 bodů, které máte rozdělit mezi následujících 5 tvrzení, podle toho, jak jsou pro vás tato tvrzení důležitá (větší důležitost = větší počet bodů).

Tvrzení:
1.Vzhled hmotného zajištěni zaměstnanců a komunikačních zařízení operátora
2.Schopnost operátora zajistit spolehlivé a správné plnění služeb
3.Ochota operátora pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení
4.Znalosti a laskavost zaměstnanců operátora a jejich schopnost vzbuzovat jistotu a důvěryhodnost
5.Pozornost a individuální přístup, který operátor poskytuje svým klientům

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1 - 90 2 - 0 3 - 0 4 - 0 5 - 10

1-10, 2-20, 3-20, 4-30, 5-20

1-5, 2-30, 3-20, 4-30, 5-15

1-5b 2-50b 3-30b 4-10b 5-5b

1. 10 b. 2. 40 b. 3. 20 b. 4. 15 b. 5. 15 b.

1. 15 2. 20 3. 15 4. 30 5. 20

1. 20 2. 20 3. 20 4. 20 5. 20

1. 20 2.20 3.20 4.20 5.20

1. 20b 2.30b 3.20b 4.20b 5.10b

1. 5 2. 45 3. 10 4. 30 5. 10

1.10 2.45 3.15 4.10 5.20

1.10 2.35 3.35 4.15 5.5

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1=10 2=30 3=40 4=10 5=10

10 40 10 20 20

2. 80 3. 20

20 20 20 20 20

5,30,20,30,15

5,50,15,15,15

23. Váš operátor má moderně vyhlížející pobočky (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6936 %36 %  
7728 %28 %  
5728 %28 %  
114 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.87
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.75
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:6
Modus:6

Graf

24. Pobočky vašeho operátora poutají pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51144 %44 %  
7416 %16 %  
4416 %16 %  
6312 %12 %  
128 %8 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.96
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.77
Směrodatná odchylka:1.33
Medián:5
Modus:5

Graf

25. Zaměstnanci vašeho operátora vypadají upraveně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
5520 %20 %  
4520 %20 %  
7520 %20 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.39
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.34
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:6
Modus:6

Graf

26. Materiály, které doprovázejí služby vašeho operátora jsou přehledné a poutavé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51144 %44 %  
4520 %20 %  
3312 %12 %  
7312 %12 %  
628 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.78
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.18
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:5
Modus:5

Graf

27. Když váš operátor slíbí v daném čase něco udělat, tak to splní (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5624 %24 %  
4624 %24 %  
6416 %16 %  
7312 %12 %  
228 %8 %  
128 %8 %  
328 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.48
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.44
Směrodatná odchylka:1.56
Medián:5
Modus:5

Graf

28. Když máte problém, Váš operátor projeví opravdový zájem při jeho řešení (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
5624 %24 %  
4416 %16 %  
3312 %12 %  
128 %8 %  
728 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.83
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.97
Směrodatná odchylka:1.4
Medián:5
Modus:6

Graf

29. Váš operátor provádí služby hned napoprvé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5728 %28 %  
6624 %24 %  
4416 %16 %  
1312 %12 %  
728 %8 %  
328 %8 %  
214 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.52
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.62
Směrodatná odchylka:1.62
Medián:5
Modus:5

Graf

30. Váš operátor poskytuje služby v čase, který slíbí (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5728 %28 %  
6728 %28 %  
7416 %16 %  
4312 %12 %  
228 %8 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.09
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.99
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:5
Modus:5

Graf

31. Zaměstnanci vašeho operátora vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6624 %24 %  
4624 %24 %  
5520 %20 %  
7312 %12 %  
228 %8 %  
328 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.74
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.02
Směrodatná odchylka:1.42
Medián:5
Modus:6

Graf

32. Zaměstnanci vašeho operátora vás bezodkladně obslouží (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51248 %48 %  
6312 %12 %  
4312 %12 %  
7312 %12 %  
228 %8 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.83
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.6
Směrodatná odchylka:1.27
Medián:5
Modus:5

Graf

33. Zaměstnanci vašeho operátora jsou vám vždy ochotni pomoci (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61144 %44 %  
5520 %20 %  
228 %8 %  
328 %8 %  
728 %8 %  
428 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.04
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.95
Směrodatná odchylka:1.4
Medián:6
Modus:6

Graf

34. Zaměstnanci vašeho operátora, nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby nevyhověli vašim požadavkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51144 %44 %  
6520 %20 %  
4520 %20 %  
114 %4 %  
314 %4 %  
214 %4 %  
714 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.78
Minimum:2
Maximum:6
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1
Směrodatná odchylka:1
Medián:5
Modus:5

Graf

35. Chování zaměstnanců operátora ve vás zvyšuje důvěru (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
5624 %24 %  
4624 %24 %  
728 %8 %  
328 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.18
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:5
Modus:6

Graf

36. Při jednání s vaším operátorem se cítíte bezpečně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51040 %40 %  
6520 %20 %  
4312 %12 %  
7312 %12 %  
128 %8 %  
328 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.91
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.81
Směrodatná odchylka:1.35
Medián:5
Modus:5

Graf

37. Zaměstnanci vašeho operátora jsou k vám vždy zdvořilí (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7832 %32 %  
5728 %28 %  
6520 %20 %  
4312 %12 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.61
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.43
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:6
Modus:7

Graf

38. Zaměstnanci vašeho operátora mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51144 %44 %  
6416 %16 %  
3416 %16 %  
7312 %12 %  
428 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.91
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.36
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:5
Modus:5

Graf

39. Váš operátor vám věnuje individuální pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5936 %36 %  
4624 %24 %  
6416 %16 %  
7312 %12 %  
128 %8 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.83
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.7
Směrodatná odchylka:1.3
Medián:5
Modus:5

Graf

40. Provozní doba vašeho operátora vám vyhovuje (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7832 %32 %  
5624 %24 %  
6520 %20 %  
3312 %12 %  
428 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.48
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.9
Směrodatná odchylka:1.38
Medián:6
Modus:7

Graf

41. Váš operátor má zaměstnance, kteří se vám osobně věnují (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4832 %32 %  
5728 %28 %  
6520 %20 %  
328 %8 %  
114 %4 %  
214 %4 %  
714 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.57
Minimum:2
Maximum:6
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.17
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:5
Modus:4

Graf

42. Vašemu operátorovi leží na srdci vaše zájmy (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51040 %40 %  
4520 %20 %  
3520 %20 %  
128 %8 %  
228 %8 %  
614 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.91
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.45
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:4
Modus:5

Graf

43. Zaměstnanci vašeho operátora rozumějí vašim specifickým požadavkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4728 %28 %  
6624 %24 %  
5520 %20 %  
3312 %12 %  
128 %8 %  
228 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.22
Minimum:1
Maximum:6
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:4
Modus:4

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Svobodová, K.Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora Vodafone (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-paus-3.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.