Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora Vodafone

Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora Vodafone

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Svobodová
Šetření:13. 11. 2012 - 14. 11. 2012
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):43 / 43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:56,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
 

jsme studentky ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Chtěli bychom vás požádat o vyplnění dotazníku, který slouží k získání podkladů k naší semestrální práci.
 

Vyplnění dotazníku je anonymní a zabere vám maximálně 5 minut.
 

Děkujeme za spolupráci.
 

Odpovědi respondentů

1. Očekávám, že pobočky mého operátora budou mít moderní zařízené (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5936 %36 %  
7624 %24 %  
6624 %24 %  
328 %8 %  
114 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.48
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.35
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:5
Modus:5

Graf

2. Předpokládám, že pobočky mého operátora mají poutat pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
7624 %24 %  
5520 %20 %  
228 %8 %  
328 %8 %  
428 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.39
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.98
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:6
Modus:6

Graf

3. Zaměstnanci pobočky mého operátora mají vypadat upraveně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71664 %64 %  
6832 %32 %  
214 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.65
Minimum:6
Maximum:7
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.24
Směrodatná odchylka:0.49
Medián:7
Modus:7

Graf

4. Materiály, které doprovázejí služby mého operátora mají být poutavé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5936 %36 %  
6832 %32 %  
7416 %16 %  
1312 %12 %  
214 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.13
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.75
Směrodatná odchylka:1.66
Medián:5
Modus:5

Graf

5. Myslím si, že když operátor slíbí udělat něco v daném čase, měl by to splnit (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71664 %64 %  
6312 %12 %  
128 %8 %  
528 %8 %  
214 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.09
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.81
Směrodatná odchylka:1.68
Medián:7
Modus:7

Graf

6. Když má zákazník problém, operátor by měl projevit opravdový zájem při jeho řešení (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71872 %72 %  
1312 %12 %  
528 %8 %  
628 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.09
Směrodatná odchylka:1.76
Medián:7
Modus:7

Graf

7. Očekávám, že operátor provede službu hned napoprvé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71456 %56 %  
6832 %32 %  
114 %4 %  
214 %4 %  
514 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.35
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.24
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:7
Modus:7

Graf

8. Operátor by měl poskytovat, dle mého názoru své služby v čase, který slibuje (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72288 %88 %  
114 %4 %  
314 %4 %  
514 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.74
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.84
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:7
Modus:7

Graf

9. Očekávám, že zaměstnanci operátora přesně sdělují klientům termíny splnění služeb (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71352 %52 %  
6624 %24 %  
428 %8 %  
114 %4 %  
214 %4 %  
514 %4 %  
814 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.17
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.7
Směrodatná odchylka:1.3
Medián:7
Modus:7

Graf

10. Předpokládám, že zaměstnanci operátora okamžitě obsluhují zákazníky (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5832 %32 %  
6832 %32 %  
7624 %24 %  
328 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.61
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.25
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:6
Modus:5

Graf

11. Zaměstnanci operátora by měli být vždy ochotni pomoci klientovi (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71560 %60 %  
6520 %20 %  
5312 %12 %  
128 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.26
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.84
Směrodatná odchylka:1.36
Medián:7
Modus:7

Graf

12. Očekávám, že zaměstnanci operátora, nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby nevyhověli požadavkům zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
7520 %20 %  
5520 %20 %  
4416 %16 %  
328 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.35
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:6
Modus:6

Graf

13. Zaměstnanci operátora se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na zákazníka (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71144 %44 %  
6728 %28 %  
1312 %12 %  
5312 %12 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.78
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3
Směrodatná odchylka:1.73
Medián:6
Modus:7

Graf

14. Zákazníci operátora se mají cítit při jednání bezpečně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71352 %52 %  
6520 %20 %  
5520 %20 %  
114 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:7
Modus:7

Graf

15. Zaměstnanci operátora by měli být stále zdvořilí ke svým zákazníkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71144 %44 %  
61040 %40 %  
528 %8 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.22
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:6
Modus:7

Graf

16. Očekávám, že zaměstnanci operátora mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71768 %68 %  
6624 %24 %  
114 %4 %  
514 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.65
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.33
Směrodatná odchylka:0.57
Medián:7
Modus:7

Graf

17. Operátor by měl věnovat klientům individuální pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5936 %36 %  
7832 %32 %  
6520 %20 %  
428 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.74
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:6
Modus:5

Graf

18. Očekávám, že operátor má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
7624 %24 %  
5624 %24 %  
128 %8 %  
314 %4 %  
414 %4 %  
214 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.35
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.51
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:6
Modus:6

Graf

19. Operátorům by dle mého, měly ležet na srdci zájmy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71040 %40 %  
5832 %32 %  
6520 %20 %  
114 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.96
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.95
Směrodatná odchylka:0.98
Medián:6
Modus:7

Graf

20. Očekávám, že operátor má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
5624 %24 %  
7520 %20 %  
4416 %16 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.43
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.26
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:6
Modus:6

Graf

21. Očekávám, že zaměstnanci operátora rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71040 %40 %  
5624 %24 %  
6624 %24 %  
114 %4 %  
314 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.91
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.26
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:6
Modus:7

Graf

22. Máte k dispozici 100 bodů, které máte rozdělit mezi následujících 5 tvrzení, podle toho, jak jsou pro vás tato tvrzení důležitá (větší důležitost = větší počet bodů).

Tvrzení:
1.Vzhled hmotného zajištěni zaměstnanců a komunikačních zařízení operátora
2.Schopnost operátora zajistit spolehlivé a správné plnění služeb
3.Ochota operátora pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení
4.Znalosti a laskavost zaměstnanců operátora a jejich schopnost vzbuzovat jistotu a důvěryhodnost
5.Pozornost a individuální přístup, který operátor poskytuje svým klientům

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1 - 90 2 - 0 3 - 0 4 - 0 5 - 10

1-10, 2-20, 3-20, 4-30, 5-20

1-5, 2-30, 3-20, 4-30, 5-15

1-5b 2-50b 3-30b 4-10b 5-5b

1. 10 b. 2. 40 b. 3. 20 b. 4. 15 b. 5. 15 b.

1. 15 2. 20 3. 15 4. 30 5. 20

1. 20 2. 20 3. 20 4. 20 5. 20

1. 20 2.20 3.20 4.20 5.20

1. 20b 2.30b 3.20b 4.20b 5.10b

1. 5 2. 45 3. 10 4. 30 5. 10

1.10 2.45 3.15 4.10 5.20

1.10 2.35 3.35 4.15 5.5

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1.20 2.30 3.20 4.20 5.10

1=10 2=30 3=40 4=10 5=10

10 40 10 20 20

2. 80 3. 20

20 20 20 20 20

5,30,20,30,15

5,50,15,15,15

23. Váš operátor má moderně vyhlížející pobočky (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6936 %36 %  
7728 %28 %  
5728 %28 %  
114 %4 %  
414 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.87
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.75
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:6
Modus:6

Graf

24. Pobočky vašeho operátora poutají pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51144 %44 %  
7416 %16 %  
4416 %16 %  
6312 %12 %  
128 %8 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.96
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.77
Směrodatná odchylka:1.33
Medián:5
Modus:5

Graf

25. Zaměstnanci vašeho operátora vypadají upraveně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
5520 %20 %  
4520 %20 %  
7520 %20 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.39
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.34
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:6
Modus:6

Graf

26. Materiály, které doprovázejí služby vašeho operátora jsou přehledné a poutavé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51144 %44 %  
4520 %20 %  
3312 %12 %  
7312 %12 %  
628 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.78
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.18
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:5
Modus:5

Graf

27. Když váš operátor slíbí v daném čase něco udělat, tak to splní (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5624 %24 %  
4624 %24 %  
6416 %16 %  
7312 %12 %  
228 %8 %  
128 %8 %  
328 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.48
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.44
Směrodatná odchylka:1.56
Medián:5
Modus:5

Graf

28. Když máte problém, Váš operátor projeví opravdový zájem při jeho řešení (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
5624 %24 %  
4416 %16 %  
3312 %12 %  
128 %8 %  
728 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.83
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.97
Směrodatná odchylka:1.4
Medián:5
Modus:6

Graf

29. Váš operátor provádí služby hned napoprvé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5728 %28 %  
6624 %24 %  
4416 %16 %  
1312 %12 %  
728 %8 %  
328 %8 %  
214 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.52
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.62
Směrodatná odchylka:1.62
Medián:5
Modus:5

Graf

30. Váš operátor poskytuje služby v čase, který slíbí (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5728 %28 %  
6728 %28 %  
7416 %16 %  
4312 %12 %  
228 %8 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.09
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.99
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:5
Modus:5

Graf

31. Zaměstnanci vašeho operátora vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6624 %24 %  
4624 %24 %  
5520 %20 %  
7312 %12 %  
228 %8 %  
328 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.74
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.02
Směrodatná odchylka:1.42
Medián:5
Modus:6

Graf

32. Zaměstnanci vašeho operátora vás bezodkladně obslouží (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51248 %48 %  
6312 %12 %  
4312 %12 %  
7312 %12 %  
228 %8 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.83
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.6
Směrodatná odchylka:1.27
Medián:5
Modus:5

Graf

33. Zaměstnanci vašeho operátora jsou vám vždy ochotni pomoci (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61144 %44 %  
5520 %20 %  
228 %8 %  
328 %8 %  
728 %8 %  
428 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.04
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.95
Směrodatná odchylka:1.4
Medián:6
Modus:6

Graf

34. Zaměstnanci vašeho operátora, nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby nevyhověli vašim požadavkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51144 %44 %  
6520 %20 %  
4520 %20 %  
114 %4 %  
314 %4 %  
214 %4 %  
714 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.78
Minimum:2
Maximum:6
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1
Směrodatná odchylka:1
Medián:5
Modus:5

Graf

35. Chování zaměstnanců operátora ve vás zvyšuje důvěru (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6832 %32 %  
5624 %24 %  
4624 %24 %  
728 %8 %  
328 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.18
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:5
Modus:6

Graf

36. Při jednání s vaším operátorem se cítíte bezpečně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51040 %40 %  
6520 %20 %  
4312 %12 %  
7312 %12 %  
128 %8 %  
328 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.91
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.81
Směrodatná odchylka:1.35
Medián:5
Modus:5

Graf

37. Zaměstnanci vašeho operátora jsou k vám vždy zdvořilí (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7832 %32 %  
5728 %28 %  
6520 %20 %  
4312 %12 %  
114 %4 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.61
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.43
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:6
Modus:7

Graf

38. Zaměstnanci vašeho operátora mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51144 %44 %  
6416 %16 %  
3416 %16 %  
7312 %12 %  
428 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.91
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.36
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:5
Modus:5

Graf

39. Váš operátor vám věnuje individuální pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5936 %36 %  
4624 %24 %  
6416 %16 %  
7312 %12 %  
128 %8 %  
314 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.83
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.7
Směrodatná odchylka:1.3
Medián:5
Modus:5

Graf

40. Provozní doba vašeho operátora vám vyhovuje (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7832 %32 %  
5624 %24 %  
6520 %20 %  
3312 %12 %  
428 %8 %  
114 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.48
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.9
Směrodatná odchylka:1.38
Medián:6
Modus:7

Graf

41. Váš operátor má zaměstnance, kteří se vám osobně věnují (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4832 %32 %  
5728 %28 %  
6520 %20 %  
328 %8 %  
114 %4 %  
214 %4 %  
714 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.57
Minimum:2
Maximum:6
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.17
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:5
Modus:4

Graf

42. Vašemu operátorovi leží na srdci vaše zájmy (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51040 %40 %  
4520 %20 %  
3520 %20 %  
128 %8 %  
228 %8 %  
614 %4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.91
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.45
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:4
Modus:5

Graf

43. Zaměstnanci vašeho operátora rozumějí vašim specifickým požadavkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4728 %28 %  
6624 %24 %  
5520 %20 %  
3312 %12 %  
128 %8 %  
228 %8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.22
Minimum:1
Maximum:6
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:4
Modus:4

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Svobodová, K.Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora Vodafone (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-paus-3.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.