Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora Vodafone
Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora Vodafone
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Svobodová |
---|---|
Šetření: | 13. 11. 2012 - 14. 11. 2012 |
Počet respondentů: | 25 |
Počet otázek (max/průměr): | 43 / 43 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 56,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:35 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme studentky ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Chtěli bychom vás požádat o vyplnění dotazníku, který slouží k získání podkladů k naší semestrální práci.
Vyplnění dotazníku je anonymní a zabere vám maximálně 5 minut.
Děkujeme za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Očekávám, že pobočky mého operátora budou mít moderní zařízené (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 9 | 36 % | 36 % |
7 | 6 | 24 % | 24 % |
6 | 6 | 24 % | 24 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
4 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.48 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.35 |
Směrodatná odchylka: | 1.16 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
2. Předpokládám, že pobočky mého operátora mají poutat pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 8 | 32 % | 32 % |
7 | 6 | 24 % | 24 % |
5 | 5 | 20 % | 20 % |
2 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
4 | 2 | 8 % | 8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.39 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.98 |
Směrodatná odchylka: | 1.41 |
Medián: | 6 |
Modus: | 6 |
3. Zaměstnanci pobočky mého operátora mají vypadat upraveně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 16 | 64 % | 64 % |
6 | 8 | 32 % | 32 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.65 |
Minimum: | 6 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.24 |
Směrodatná odchylka: | 0.49 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
4. Materiály, které doprovázejí služby mého operátora mají být poutavé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 9 | 36 % | 36 % |
6 | 8 | 32 % | 32 % |
7 | 4 | 16 % | 16 % |
1 | 3 | 12 % | 12 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.13 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 2.75 |
Směrodatná odchylka: | 1.66 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
5. Myslím si, že když operátor slíbí udělat něco v daném čase, měl by to splnit (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 16 | 64 % | 64 % |
6 | 3 | 12 % | 12 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
5 | 2 | 8 % | 8 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
4 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.09 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 2.81 |
Směrodatná odchylka: | 1.68 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
6. Když má zákazník problém, operátor by měl projevit opravdový zájem při jeho řešení (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 18 | 72 % | 72 % |
1 | 3 | 12 % | 12 % |
5 | 2 | 8 % | 8 % |
6 | 2 | 8 % | 8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.22 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 3.09 |
Směrodatná odchylka: | 1.76 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
7. Očekávám, že operátor provede službu hned napoprvé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 14 | 56 % | 56 % |
6 | 8 | 32 % | 32 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
5 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.35 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.24 |
Směrodatná odchylka: | 1.11 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
8. Operátor by měl poskytovat, dle mého názoru své služby v čase, který slibuje (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 22 | 88 % | 88 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
5 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.74 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.84 |
Směrodatná odchylka: | 0.92 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
9. Očekávám, že zaměstnanci operátora přesně sdělují klientům termíny splnění služeb (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 13 | 52 % | 52 % |
6 | 6 | 24 % | 24 % |
4 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
5 | 1 | 4 % | 4 % |
8 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.17 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.7 |
Směrodatná odchylka: | 1.3 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
10. Předpokládám, že zaměstnanci operátora okamžitě obsluhují zákazníky (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 8 | 32 % | 32 % |
6 | 8 | 32 % | 32 % |
7 | 6 | 24 % | 24 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.61 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.25 |
Směrodatná odchylka: | 1.12 |
Medián: | 6 |
Modus: | 5 |
11. Zaměstnanci operátora by měli být vždy ochotni pomoci klientovi (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 15 | 60 % | 60 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
5 | 3 | 12 % | 12 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.26 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 1.84 |
Směrodatná odchylka: | 1.36 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
12. Očekávám, že zaměstnanci operátora, nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby nevyhověli požadavkům zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 8 | 32 % | 32 % |
7 | 5 | 20 % | 20 % |
5 | 5 | 20 % | 20 % |
4 | 4 | 16 % | 16 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.35 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.51 |
Směrodatná odchylka: | 1.23 |
Medián: | 6 |
Modus: | 6 |
13. Zaměstnanci operátora se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na zákazníka (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 11 | 44 % | 44 % |
6 | 7 | 28 % | 28 % |
1 | 3 | 12 % | 12 % |
5 | 3 | 12 % | 12 % |
4 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.78 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 3 |
Směrodatná odchylka: | 1.73 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
14. Zákazníci operátora se mají cítit při jednání bezpečně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 13 | 52 % | 52 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
5 | 5 | 20 % | 20 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
4 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.22 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.91 |
Směrodatná odchylka: | 0.95 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
15. Zaměstnanci operátora by měli být stále zdvořilí ke svým zákazníkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 11 | 44 % | 44 % |
6 | 10 | 40 % | 40 % |
5 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.22 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.91 |
Směrodatná odchylka: | 0.95 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
16. Očekávám, že zaměstnanci operátora mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 17 | 68 % | 68 % |
6 | 6 | 24 % | 24 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
5 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.65 |
Minimum: | 5 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.33 |
Směrodatná odchylka: | 0.57 |
Medián: | 7 |
Modus: | 7 |
17. Operátor by měl věnovat klientům individuální pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 9 | 36 % | 36 % |
7 | 8 | 32 % | 32 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
4 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.74 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.02 |
Směrodatná odchylka: | 1.01 |
Medián: | 6 |
Modus: | 5 |
18. Očekávám, že operátor má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 8 | 32 % | 32 % |
7 | 6 | 24 % | 24 % |
5 | 6 | 24 % | 24 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
4 | 1 | 4 % | 4 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.35 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 2.51 |
Směrodatná odchylka: | 1.58 |
Medián: | 6 |
Modus: | 6 |
19. Operátorům by dle mého, měly ležet na srdci zájmy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 10 | 40 % | 40 % |
5 | 8 | 32 % | 32 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
4 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.96 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.95 |
Směrodatná odchylka: | 0.98 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
20. Očekávám, že operátor má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 8 | 32 % | 32 % |
5 | 6 | 24 % | 24 % |
7 | 5 | 20 % | 20 % |
4 | 4 | 16 % | 16 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.43 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.26 |
Směrodatná odchylka: | 1.12 |
Medián: | 6 |
Modus: | 6 |
21. Očekávám, že zaměstnanci operátora rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 10 | 40 % | 40 % |
5 | 6 | 24 % | 24 % |
6 | 6 | 24 % | 24 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
4 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.91 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.26 |
Směrodatná odchylka: | 1.12 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
22. Máte k dispozici 100 bodů, které máte rozdělit mezi následujících 5 tvrzení, podle toho, jak jsou pro vás tato tvrzení důležitá (větší důležitost = větší počet bodů).
Tvrzení:
1.Vzhled hmotného zajištěni zaměstnanců a komunikačních zařízení operátora
2.Schopnost operátora zajistit spolehlivé a správné plnění služeb
3.Ochota operátora pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení
4.Znalosti a laskavost zaměstnanců operátora a jejich schopnost vzbuzovat jistotu a důvěryhodnost
5.Pozornost a individuální přístup, který operátor poskytuje svým klientům
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
1 - 90 2 - 0 3 - 0 4 - 0 5 - 10
1-10, 2-20, 3-20, 4-30, 5-20
1-5, 2-30, 3-20, 4-30, 5-15
1-5b 2-50b 3-30b 4-10b 5-5b
1. 10 b. 2. 40 b. 3. 20 b. 4. 15 b. 5. 15 b.
1. 15 2. 20 3. 15 4. 30 5. 20
1. 20 2. 20 3. 20 4. 20 5. 20
1. 20 2.20 3.20 4.20 5.20
1. 20b 2.30b 3.20b 4.20b 5.10b
1. 5 2. 45 3. 10 4. 30 5. 10
1.10 2.45 3.15 4.10 5.20
1.10 2.35 3.35 4.15 5.5
1.20 2.30 3.20 4.20 5.10
1.20 2.30 3.20 4.20 5.10
1.20 2.30 3.20 4.20 5.10
1.20 2.30 3.20 4.20 5.10
1.20 2.30 3.20 4.20 5.10
1.20 2.30 3.20 4.20 5.10
1.20 2.30 3.20 4.20 5.10
1=10 2=30 3=40 4=10 5=10
10 40 10 20 20
2. 80 3. 20
20 20 20 20 20
5,30,20,30,15
5,50,15,15,15
23. Váš operátor má moderně vyhlížející pobočky (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 9 | 36 % | 36 % |
7 | 7 | 28 % | 28 % |
5 | 7 | 28 % | 28 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
4 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.87 |
Minimum: | 4 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.75 |
Směrodatná odchylka: | 0.87 |
Medián: | 6 |
Modus: | 6 |
24. Pobočky vašeho operátora poutají pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 11 | 44 % | 44 % |
7 | 4 | 16 % | 16 % |
4 | 4 | 16 % | 16 % |
6 | 3 | 12 % | 12 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.96 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 1.77 |
Směrodatná odchylka: | 1.33 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
25. Zaměstnanci vašeho operátora vypadají upraveně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 8 | 32 % | 32 % |
5 | 5 | 20 % | 20 % |
4 | 5 | 20 % | 20 % |
7 | 5 | 20 % | 20 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.39 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.34 |
Směrodatná odchylka: | 1.16 |
Medián: | 6 |
Modus: | 6 |
26. Materiály, které doprovázejí služby vašeho operátora jsou přehledné a poutavé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 11 | 44 % | 44 % |
4 | 5 | 20 % | 20 % |
3 | 3 | 12 % | 12 % |
7 | 3 | 12 % | 12 % |
6 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.78 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.18 |
Směrodatná odchylka: | 1.09 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
27. Když váš operátor slíbí v daném čase něco udělat, tak to splní (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 6 | 24 % | 24 % |
4 | 6 | 24 % | 24 % |
6 | 4 | 16 % | 16 % |
7 | 3 | 12 % | 12 % |
2 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.48 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 2.44 |
Směrodatná odchylka: | 1.56 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
28. Když máte problém, Váš operátor projeví opravdový zájem při jeho řešení (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 8 | 32 % | 32 % |
5 | 6 | 24 % | 24 % |
4 | 4 | 16 % | 16 % |
3 | 3 | 12 % | 12 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
7 | 2 | 8 % | 8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.83 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 1.97 |
Směrodatná odchylka: | 1.4 |
Medián: | 5 |
Modus: | 6 |
29. Váš operátor provádí služby hned napoprvé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 28 % | 28 % |
6 | 6 | 24 % | 24 % |
4 | 4 | 16 % | 16 % |
1 | 3 | 12 % | 12 % |
7 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.52 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 2.62 |
Směrodatná odchylka: | 1.62 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
30. Váš operátor poskytuje služby v čase, který slíbí (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 7 | 28 % | 28 % |
6 | 7 | 28 % | 28 % |
7 | 4 | 16 % | 16 % |
4 | 3 | 12 % | 12 % |
2 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.09 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.99 |
Směrodatná odchylka: | 1.41 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
31. Zaměstnanci vašeho operátora vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 6 | 24 % | 24 % |
4 | 6 | 24 % | 24 % |
5 | 5 | 20 % | 20 % |
7 | 3 | 12 % | 12 % |
2 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.74 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2.02 |
Směrodatná odchylka: | 1.42 |
Medián: | 5 |
Modus: | 6 |
32. Zaměstnanci vašeho operátora vás bezodkladně obslouží (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 12 | 48 % | 48 % |
6 | 3 | 12 % | 12 % |
4 | 3 | 12 % | 12 % |
7 | 3 | 12 % | 12 % |
2 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.83 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.6 |
Směrodatná odchylka: | 1.27 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
33. Zaměstnanci vašeho operátora jsou vám vždy ochotni pomoci (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 11 | 44 % | 44 % |
5 | 5 | 20 % | 20 % |
2 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
7 | 2 | 8 % | 8 % |
4 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.04 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 1.95 |
Směrodatná odchylka: | 1.4 |
Medián: | 6 |
Modus: | 6 |
34. Zaměstnanci vašeho operátora, nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby nevyhověli vašim požadavkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 11 | 44 % | 44 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
4 | 5 | 20 % | 20 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
7 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.78 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 6 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1 |
Směrodatná odchylka: | 1 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
35. Chování zaměstnanců operátora ve vás zvyšuje důvěru (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 8 | 32 % | 32 % |
5 | 6 | 24 % | 24 % |
4 | 6 | 24 % | 24 % |
7 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.18 |
Směrodatná odchylka: | 1.09 |
Medián: | 5 |
Modus: | 6 |
36. Při jednání s vaším operátorem se cítíte bezpečně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 10 | 40 % | 40 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
4 | 3 | 12 % | 12 % |
7 | 3 | 12 % | 12 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.91 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 1.81 |
Směrodatná odchylka: | 1.35 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
37. Zaměstnanci vašeho operátora jsou k vám vždy zdvořilí (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 8 | 32 % | 32 % |
5 | 7 | 28 % | 28 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
4 | 3 | 12 % | 12 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.61 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.43 |
Směrodatná odchylka: | 1.2 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
38. Zaměstnanci vašeho operátora mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 11 | 44 % | 44 % |
6 | 4 | 16 % | 16 % |
3 | 4 | 16 % | 16 % |
7 | 3 | 12 % | 12 % |
4 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.91 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.36 |
Směrodatná odchylka: | 1.16 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
39. Váš operátor vám věnuje individuální pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 9 | 36 % | 36 % |
4 | 6 | 24 % | 24 % |
6 | 4 | 16 % | 16 % |
7 | 3 | 12 % | 12 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
3 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.83 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 1.7 |
Směrodatná odchylka: | 1.3 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
40. Provozní doba vašeho operátora vám vyhovuje (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
7 | 8 | 32 % | 32 % |
5 | 6 | 24 % | 24 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
3 | 3 | 12 % | 12 % |
4 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.48 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.9 |
Směrodatná odchylka: | 1.38 |
Medián: | 6 |
Modus: | 7 |
41. Váš operátor má zaměstnance, kteří se vám osobně věnují (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 8 | 32 % | 32 % |
5 | 7 | 28 % | 28 % |
6 | 5 | 20 % | 20 % |
3 | 2 | 8 % | 8 % |
1 | 1 | 4 % | 4 % |
2 | 1 | 4 % | 4 % |
7 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.57 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 6 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.17 |
Směrodatná odchylka: | 1.08 |
Medián: | 5 |
Modus: | 4 |
42. Vašemu operátorovi leží na srdci vaše zájmy (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 10 | 40 % | 40 % |
4 | 5 | 20 % | 20 % |
3 | 5 | 20 % | 20 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
2 | 2 | 8 % | 8 % |
6 | 1 | 4 % | 4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.91 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.45 |
Směrodatná odchylka: | 1.2 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
43. Zaměstnanci vašeho operátora rozumějí vašim specifickým požadavkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 7 | 28 % | 28 % |
6 | 6 | 24 % | 24 % |
5 | 5 | 20 % | 20 % |
3 | 3 | 12 % | 12 % |
1 | 2 | 8 % | 8 % |
2 | 2 | 8 % | 8 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.22 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 6 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2 |
Směrodatná odchylka: | 1.41 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.