Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora T-Mobile

Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora T-Mobile

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Svobodová
Šetření:13. 11. 2012 - 14. 11. 2012
Počet respondentů:27
Počet otázek (max/průměr):43 / 43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:35,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
 

jsme studentky ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Chtěli bychom vás požádat o vyplnění dotazníku, který slouží k získání podkladů k naší semestrální práci.
 

Vyplnění dotazníku je anonymní a zabere vám maximálně 5 minut.
 

Děkujeme za spolupráci.
 

Odpovědi respondentů

1. Očekávám, že pobočky mého operátora budou mít moderní zařízené (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71140,74 %40,74 %  
6829,63 %29,63 %  
5414,81 %14,81 %  
327,41 %7,41 %  
413,7 %3,7 %  
113,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.92
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.49
Směrodatná odchylka:1.22
Medián:6
Modus:7

Graf

2. Předpokládám, že pobočky mého operátora mají poutat pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5933,33 %33,33 %  
7725,93 %25,93 %  
6311,11 %11,11 %  
2311,11 %11,11 %  
4311,11 %11,11 %  
313,7 %3,7 %  
113,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.04
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.54
Směrodatná odchylka:1.59
Medián:5
Modus:5

Graf

3. Zaměstnanci pobočky mého operátora mají vypadat upraveně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71555,56 %55,56 %  
6933,33 %33,33 %  
513,7 %3,7 %  
113,7 %3,7 %  
413,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.44
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.59
Směrodatná odchylka:0.77
Medián:7
Modus:7

Graf

4. Materiály, které doprovázejí služby mého operátora mají být poutavé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51140,74 %40,74 %  
6829,63 %29,63 %  
7311,11 %11,11 %  
427,41 %7,41 %  
327,41 %7,41 %  
213,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.24
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:5
Modus:5

Graf

5. Myslím si, že když operátor slíbí udělat něco v daném čase, měl by to splnit (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72696,3 %96,3 %  
513,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:7
Minimum:7
Maximum:7
Variační rozpětí:0
Rozptyl:0
Směrodatná odchylka:0
Medián:7
Modus:7

Graf

6. Když má zákazník problém, operátor by měl projevit opravdový zájem při jeho řešení (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72281,48 %81,48 %  
6311,11 %11,11 %  
527,41 %7,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.8
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.25
Směrodatná odchylka:0.5
Medián:7
Modus:7

Graf

7. Očekávám, že operátor provede službu hned napoprvé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72281,48 %81,48 %  
527,41 %7,41 %  
613,7 %3,7 %  
813,7 %3,7 %  
413,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.8
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.33
Směrodatná odchylka:0.58
Medián:7
Modus:7

Graf

8. Operátor by měl poskytovat, dle mého názoru své služby v čase, který slibuje (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72592,59 %92,59 %  
413,7 %3,7 %  
513,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.92
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.16
Směrodatná odchylka:0.4
Medián:7
Modus:7

Graf

9. Očekávám, že zaměstnanci operátora přesně sdělují klientům termíny splnění služeb (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71970,37 %70,37 %  
6518,52 %18,52 %  
527,41 %7,41 %  
413,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.64
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.41
Směrodatná odchylka:0.64
Medián:7
Modus:7

Graf

10. Předpokládám, že zaměstnanci operátora okamžitě obsluhují zákazníky (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51140,74 %40,74 %  
7933,33 %33,33 %  
6622,22 %22,22 %  
413,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.88
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.78
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:6
Modus:5

Graf

11. Zaměstnanci operátora by měli být vždy ochotni pomoci klientovi (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72488,89 %88,89 %  
6311,11 %11,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.92
Minimum:6
Maximum:7
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.08
Směrodatná odchylka:0.28
Medián:7
Modus:7

Graf

12. Očekávám, že zaměstnanci operátora, nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby nevyhověli požadavkům zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71140,74 %40,74 %  
5725,93 %25,93 %  
6622,22 %22,22 %  
427,41 %7,41 %  
113,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.96
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.04
Směrodatná odchylka:1.02
Medián:6
Modus:7

Graf

13. Zaměstnanci operátora se mají chovat tak, aby důvěryhodně působili na zákazníka (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72385,19 %85,19 %  
6414,81 %14,81 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.88
Minimum:6
Maximum:7
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.11
Směrodatná odchylka:0.33
Medián:7
Modus:7

Graf

14. Zákazníci operátora se mají cítit při jednání bezpečně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72385,19 %85,19 %  
5414,81 %14,81 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.76
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.44
Směrodatná odchylka:0.66
Medián:7
Modus:7

Graf

15. Zaměstnanci operátora by měli být stále zdvořilí ke svým zákazníkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72074,07 %74,07 %  
6414,81 %14,81 %  
527,41 %7,41 %  
413,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.68
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.39
Směrodatná odchylka:0.63
Medián:7
Modus:7

Graf

16. Očekávám, že zaměstnanci operátora mají mít takové znalosti, aby zodpověděli dotazy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72385,19 %85,19 %  
627,41 %7,41 %  
413,7 %3,7 %  
513,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.84
Minimum:5
Maximum:7
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.22
Směrodatná odchylka:0.47
Medián:7
Modus:7

Graf

17. Operátor by měl věnovat klientům individuální pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71555,56 %55,56 %  
6725,93 %25,93 %  
527,41 %7,41 %  
113,7 %3,7 %  
7713,7 %3,7 %  
413,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.44
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.67
Směrodatná odchylka:0.82
Medián:7
Modus:7

Graf

18. Očekávám, že operátor má provozní dobu přizpůsobenou všem svým zákazníkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71037,04 %37,04 %  
5622,22 %22,22 %  
4414,81 %14,81 %  
6311,11 %11,11 %  
327,41 %7,41 %  
113,7 %3,7 %  
7713,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.6
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.92
Směrodatná odchylka:1.38
Medián:6
Modus:7

Graf

19. Operátorům by dle mého, měly ležet na srdci zájmy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71659,26 %59,26 %  
6414,81 %14,81 %  
5414,81 %14,81 %  
113,7 %3,7 %  
413,7 %3,7 %  
313,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.24
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.27
Směrodatná odchylka:1.13
Medián:7
Modus:7

Graf

20. Očekávám, že operátor má zaměstnance, kteří věnují osobní pozornost klientům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71348,15 %48,15 %  
5725,93 %25,93 %  
6518,52 %18,52 %  
113,7 %3,7 %  
213,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.04
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.46
Směrodatná odchylka:1.21
Medián:6
Modus:7

Graf

21. Očekávám, že zaměstnanci operátora rozumějí specifickým požadavkům svých zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71970,37 %70,37 %  
5414,81 %14,81 %  
427,41 %7,41 %  
313,7 %3,7 %  
613,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.4
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.08
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:7
Modus:7

Graf

22. Máte k dispozici 100 bodů, které máte rozdělit mezi následujících 5 tvrzení, podle toho, jak jsou pro vás tato tvrzení důležitá (větší důležitost = větší počet bodů).

Tvrzení:
1.Vzhled hmotného zajištěni zaměstnanců a komunikačních zařízení operátora
2.Schopnost operátora zajistit spolehlivé a správné plnění služeb
3.Ochota operátora pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení
4.Znalosti a laskavost zaměstnanců operátora a jejich schopnost vzbuzovat jistotu a důvěryhodnost
5.Pozornost a individuální přístup, který operátor poskytuje svým klientům

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1 = 10b, 2= 40b, 3 = 20b, 4 = 15b, 5 = 15b

1-5 2-50 3-20 4-5 5-20

1. = 20 2. = 30 3. = 50 4. = 5 5. = 5

1. 10 2. 20 3. 30 4. 60 5.40

1. 10 2. 40 3. 20 4. 20 5. 10

1. 10b 2. 40 b 3. 20 b 4. 20 b 5. 10 b

1. 5 2. 25 3. 30 4. 25 5. 15

1. 5 2. 40 3. 25 4. 25 5. 5

1. 5 2. 60 3. 10 4. 20 5. 5

1. 5 2. 40 3. 30 4. 15 5. 10

1.10 2.30 3.20 4.30 5.10

1.20 2.40 3.20 4.20 5.20

1.5 2.40 3.20 4.20 5.15

1.Vzhled hmotného zajištěni zaměstnanců a komunikačních zařízení operátora - 10 2.Schopnost operátora zajistit spolehlivé a správné plnění služeb - 30 3.Ochota operátora pomoci zákazníkům a poskytovat okamžité obsloužení - 30 4.Znalosti a laskavost zaměstnanců operátora a jejich schopnost vzbuzovat jistotu a důvěryhodnost - 20 5.Pozornost a individuální přístup, který operátor poskytuje svým klientům -10

1)20 2)30 3)20 4)15 5)15

10 40 20 20 10

10 40 40 10

10 40 20 20 10

10-30-20-20-20

10-50-20-10-10

10, 30, 30, 10,20

10,25,25,30,10

12 38 25 15 10

13 27 20 15 25

20,20,20,20,20

5. 50 4.20 3.10 2.10 1.10

Fakt blby dotaznik, otazky se neustale opakuji a je jasne ze kazdy bude chtit to nejlepsi. Uplne zbytecny dotaznik k nicemu.

23. Váš operátor má moderně vyhlížející pobočky (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71037,04 %37,04 %  
5725,93 %25,93 %  
6622,22 %22,22 %  
4414,81 %14,81 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.84
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.14
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:6
Modus:7

Graf

24. Pobočky vašeho operátora poutají pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7933,33 %33,33 %  
6622,22 %22,22 %  
5518,52 %18,52 %  
4414,81 %14,81 %  
3311,11 %11,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.56
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.76
Směrodatná odchylka:1.33
Medián:6
Modus:7

Graf

25. Zaměstnanci vašeho operátora vypadají upraveně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71037,04 %37,04 %  
5933,33 %33,33 %  
6414,81 %14,81 %  
427,41 %7,41 %  
113,7 %3,7 %  
213,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.68
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.64
Směrodatná odchylka:1.28
Medián:6
Modus:7

Graf

26. Materiály, které doprovázejí služby vašeho operátora jsou přehledné a poutavé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5933,33 %33,33 %  
6622,22 %22,22 %  
7518,52 %18,52 %  
3414,81 %14,81 %  
127,41 %7,41 %  
413,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.04
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.29
Směrodatná odchylka:1.51
Medián:5
Modus:5

Graf

27. Když váš operátor slíbí v daném čase něco udělat, tak to splní (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6725,93 %25,93 %  
7725,93 %25,93 %  
4414,81 %14,81 %  
3311,11 %11,11 %  
5311,11 %11,11 %  
213,7 %3,7 %  
113,7 %3,7 %  
1513,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.32
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.39
Směrodatná odchylka:1.55
Medián:6
Modus:6

Graf

28. Když máte problém, Váš operátor projeví opravdový zájem při jeho řešení (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7725,93 %25,93 %  
5622,22 %22,22 %  
6518,52 %18,52 %  
3311,11 %11,11 %  
4311,11 %11,11 %  
127,41 %7,41 %  
1413,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.24
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.61
Směrodatná odchylka:1.61
Medián:5
Modus:7

Graf

29. Váš operátor provádí služby hned napoprvé (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6725,93 %25,93 %  
7622,22 %22,22 %  
5518,52 %18,52 %  
4311,11 %11,11 %  
3311,11 %11,11 %  
213,7 %3,7 %  
113,7 %3,7 %  
1713,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.28
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.21
Směrodatná odchylka:1.49
Medián:6
Modus:6

Graf

30. Váš operátor poskytuje služby v čase, který slíbí (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7933,33 %33,33 %  
6725,93 %25,93 %  
5311,11 %11,11 %  
4311,11 %11,11 %  
227,41 %7,41 %  
327,41 %7,41 %  
2313,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.6
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.25
Směrodatná odchylka:1.5
Medián:6
Modus:7

Graf

31. Zaměstnanci vašeho operátora vám přesně a správně sdělují, kdy bude služba provedena (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7725,93 %25,93 %  
4622,22 %22,22 %  
5518,52 %18,52 %  
3311,11 %11,11 %  
6311,11 %11,11 %  
113,7 %3,7 %  
213,7 %3,7 %  
5513,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.08
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.41
Směrodatná odchylka:1.55
Medián:5
Modus:7

Graf

32. Zaměstnanci vašeho operátora vás bezodkladně obslouží (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6725,93 %25,93 %  
4622,22 %22,22 %  
5622,22 %22,22 %  
3311,11 %11,11 %  
127,41 %7,41 %  
713,7 %3,7 %  
1713,7 %3,7 %  
213,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.6
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.08
Směrodatná odchylka:1.44
Medián:5
Modus:6

Graf

33. Zaměstnanci vašeho operátora jsou vám vždy ochotni pomoci (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7933,33 %33,33 %  
5622,22 %22,22 %  
4414,81 %14,81 %  
6414,81 %14,81 %  
327,41 %7,41 %  
113,7 %3,7 %  
7113,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.56
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.84
Směrodatná odchylka:1.36
Medián:6
Modus:7

Graf

34. Zaměstnanci vašeho operátora, nejsou nikdy natolik zaneprázdněni, aby nevyhověli vašim požadavkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7622,22 %22,22 %  
5622,22 %22,22 %  
6622,22 %22,22 %  
4414,81 %14,81 %  
3311,11 %11,11 %  
213,7 %3,7 %  
113,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.12
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.11
Směrodatná odchylka:1.45
Medián:5
Modus:7

Graf

35. Chování zaměstnanců operátora ve vás zvyšuje důvěru (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6725,93 %25,93 %  
7725,93 %25,93 %  
5414,81 %14,81 %  
2311,11 %11,11 %  
4311,11 %11,11 %  
113,7 %3,7 %  
44413,7 %3,7 %  
313,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.28
Minimum:2
Maximum:7
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.79
Směrodatná odchylka:1.67
Medián:6
Modus:6

Graf

36. Při jednání s vaším operátorem se cítíte bezpečně (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6725,93 %25,93 %  
7725,93 %25,93 %  
5414,81 %14,81 %  
4311,11 %11,11 %  
327,41 %7,41 %  
127,41 %7,41 %  
213,7 %3,7 %  
666666666666666613,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.28
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.88
Směrodatná odchylka:1.7
Medián:6
Modus:6

Graf

37. Zaměstnanci vašeho operátora jsou k vám vždy zdvořilí (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7933,33 %33,33 %  
6725,93 %25,93 %  
4518,52 %18,52 %  
5518,52 %18,52 %  
113,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.72
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.29
Směrodatná odchylka:1.14
Medián:6
Modus:7

Graf

38. Zaměstnanci vašeho operátora mají potřebné znalosti, aby dokázali zodpovědět dotazy zákazníků (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51140,74 %40,74 %  
7725,93 %25,93 %  
6414,81 %14,81 %  
3311,11 %11,11 %  
427,41 %7,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.4
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.42
Směrodatná odchylka:1.19
Medián:5
Modus:5

Graf

39. Váš operátor vám věnuje individuální pozornost (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5829,63 %29,63 %  
6622,22 %22,22 %  
4414,81 %14,81 %  
7414,81 %14,81 %  
227,41 %7,41 %  
127,41 %7,41 %  
313,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.84
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.47
Směrodatná odchylka:1.57
Medián:5
Modus:5

Graf

40. Provozní doba vašeho operátora vám vyhovuje (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71140,74 %40,74 %  
5622,22 %22,22 %  
6622,22 %22,22 %  
4311,11 %11,11 %  
213,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.92
Minimum:4
Maximum:7
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.16
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:6
Modus:7

Graf

41. Váš operátor má zaměstnance, kteří se vám osobně věnují (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7933,33 %33,33 %  
5622,22 %22,22 %  
6414,81 %14,81 %  
227,41 %7,41 %  
427,41 %7,41 %  
127,41 %7,41 %  
327,41 %7,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.16
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.31
Směrodatná odchylka:1.82
Medián:5
Modus:7

Graf

42. Vašemu operátorovi leží na srdci vaše zájmy (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1622,22 %22,22 %  
5518,52 %18,52 %  
6518,52 %18,52 %  
4518,52 %18,52 %  
227,41 %7,41 %  
327,41 %7,41 %  
727,41 %7,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.88
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.69
Směrodatná odchylka:1.92
Medián:4
Modus:1

Graf

43. Zaměstnanci vašeho operátora rozumějí vašim specifickým požadavkům (1 - zcela nesouhlasím, 7 - zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4622,22 %22,22 %  
7622,22 %22,22 %  
5518,52 %18,52 %  
6518,52 %18,52 %  
327,41 %7,41 %  
127,41 %7,41 %  
213,7 %3,7 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.92
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.66
Směrodatná odchylka:1.63
Medián:5
Modus:4

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Svobodová, K.Spokojenost zákazníků s paušálem od mobilního operátora T-Mobile (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-paus.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.