Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL
Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Bc. Jaroslava Adámková |
---|---|
Šetření: | 21. 10. 2010 - 28. 10. 2010 |
Počet respondentů: | 89 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 15.03 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:07 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit spokojenost zákazníků s prodejnami diskontního řetězce Lidl. Výstupy dotazníku budou použity pro mou bakalářskou práce, ve které se pokusím objevit skryté možnosti firmy Lidl v oblasti zlepšování prodejen, šíře sortimentu atd. Jelikož zákazníci jsou pro každou firmu, tím nejdůležitějším článkem, nechci opomenou jejich názory a pohled na věc ve své bakalářské práci a věřím, že mohou být přínosem pro dosažení cíle mé bakalářké práce a pomohou mi objevit rezervy tohoto obchodního řetězce.
Odpovědi respondentů
1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 87 | 97,75 % | 97,75 % |
ne | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nepravidelně (alespoň 1x měsíčně) | 54 | 62,07 % | 60,67 % |
zhruba 1x týdně | 14 | 16,09 % | 15,73 % |
navštívil jsem prodejnu pouze 1x | 14 | 16,09 % | 15,73 % |
několikrát týdně | 5 | 5,75 % | 5,62 % |
3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 36 | 41,38 % | 40,45 % |
spíše ano | 25 | 28,74 % | 28,09 % |
určitě ne | 19 | 21,84 % | 21,35 % |
určitě ano | 7 | 8,05 % | 7,87 % |
4. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše spokojen(a) | 41 | 47,13 % | 46,07 % |
spíše nespokojen(a) | 28 | 32,18 % | 31,46 % |
zcela nespokojen(a) | 14 | 16,09 % | 15,73 % |
zcela spokojen(a) | 4 | 4,6 % | 4,49 % |
5. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše spokojen(a) | 48 | 55,17 % | 53,93 % |
spíše nespokojen(a) | 29 | 33,33 % | 32,58 % |
zcela spokojen(a) | 7 | 8,05 % | 7,87 % |
zcela nespokojen(a) | 3 | 3,45 % | 3,37 % |
6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám | 52 | 59,77 % | 58,43 % |
znám a kupuji | 23 | 26,44 % | 25,84 % |
znám, ale nekupuji | 12 | 13,79 % | 13,48 % |
7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše odpovídá | 56 | 64,37 % | 62,92 % |
zcela odpovídá | 13 | 14,94 % | 14,61 % |
nemohu posoudit | 12 | 13,79 % | 13,48 % |
spíše neodpovídá | 6 | 6,9 % | 6,74 % |
8. Jak hodnotíte v průměru ceny u výrobků v Lidlu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přiměřené | 69 | 79,31 % | 77,53 % |
spíše nízké | 12 | 13,79 % | 13,48 % |
spíše vysoké | 6 | 6,9 % | 6,74 % |
9. V průběhu roku 2010 došlo ke změně uspořádaní prodejen Lidl. Jak hodnotíte tuto změnu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 41 | 47,13 % | 46,07 % |
chvalitebný | 20 | 22,99 % | 22,47 % |
dostatečný | 13 | 14,94 % | 14,61 % |
výborný | 8 | 9,2 % | 8,99 % |
nedostatečný | 5 | 5,75 % | 5,62 % |
10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím, nevnímám je | 53 | 60,92 % | 59,55 % |
ochotní a příjemní | 24 | 27,59 % | 26,97 % |
neochotní | 10 | 11,49 % | 11,24 % |
11. Ve kterých prodejnách také nakupujete potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 64 | 71,91 % | 71,91 % |
Kaufland | 48 | 53,93 % | 53,93 % |
Ahold | 35 | 39,33 % | 39,33 % |
Penny | 28 | 31,46 % | 31,46 % |
Billa | 27 | 30,34 % | 30,34 % |
Interspar | 22 | 24,72 % | 24,72 % |
Globus | 21 | 23,6 % | 23,6 % |
COOP | 9 | 10,11 % | 10,11 % |
jiné (uveďte) | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
Albert | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
Koruna | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
makro | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
hruska | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
Jednota | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
Hypernova | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
žabka | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
hypernova albert | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
12. Důvod proč nakupujete potraviny i jinde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
šíře sortimentu | 68 | 76,4 % | 76,4 % |
jiná prodejna je blíže | 49 | 55,06 % | 55,06 % |
kvalita sortimentu | 40 | 44,94 % | 44,94 % |
prodejna se mi více líbí | 32 | 35,96 % | 35,96 % |
nižší ceny | 20 | 22,47 % | 22,47 % |
příjemnější obsluha | 11 | 12,36 % | 12,36 % |
věrnostní programy | 7 | 7,87 % | 7,87 % |
jiný sortiment zboží | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
mám spojený nákup i s jinými druhy zboží | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
jiný sortiment než nabízí ostatní řetězce | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
jiné (uveďte) | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
zvyk a akční ceny | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
pracovní doba | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
pro přehlednost | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
13. Máte nějaké náměty na vylepšení služeb, sortimentu, obsluhy či něčeho dalšího v prodejnách Lidl?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
akční zboží z létaku je k dostání pouze 1. den a to jen ráno, šanci mají v podstatě jen důchodci či nezaměstnaní
Ano, kdyz je neco v akci, za deset minut je to vyprodane----- melo by to byt dostupnejsi delsi dobu... napriklad autolekarnicky ve ctvrtek 21.10. MED a jine potraviny, ktere jsou v akci jen kratkou chvili...
Ano,lepší přehlednost a uspořádání zboží a hlavně viditelnost ceny!
často je problém v Lidlu sehnat i poměrně základní potravinu
dlouhé fronty u kasy !!!!!!Tragééédie jinak mě to v Lidlu baví
Jediná výtka se týká obsazenosti pokladen, tudíž i rychlosti v odbavování zákazníků.Několikrát mě to odradilo od nákupu.
mohla by už být v každém Lídlu vlastní pekárna a samoobslužné pokladny by byly taky fajn,v Tescu už je mají.jinak jsem spokojená
ne, podoba prodejen vychází plně z jejího konceptu diskontových prodejen a v tomto smyslu ho i naplňuje
nenakupovat
pokud je pulhodinova fronta u jedne kasy ze 4, meli by se otevrit i ty ostatni
Rošířit oddělení pečiva, které je z mého poskytuje nedostatečný sortiment. Nabízet více českých výrobků.
rozšíření sortimentu drogerie, koření, apod.
V Lidlu zásadně nenakupuji, protože si pamatuji, jak pokáceli stromy při otevírání prvních prodejen.
Větší počet personálu na prodejně!
vice ceskych produktu
více českých výrobků
Více pečiva i v pozdních hodinách, kolem 6hodiny tam skoro nic není.
více prodejen, v mém bydlišti není
výkup lahví mimo prodejní část, vrátit zpět rozložení prodejny, pekárna pryč z prodejní části (smrdí a jde z ní horko).
Zejména zkvalitnění obsluhy
změnit umístění pečiva
14. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 60 | 67,42 % | 67,42 % |
muž | 29 | 32,58 % | 32,58 % |
15. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 let | 44 | 49,44 % | 49,44 % |
31-50 let | 33 | 37,08 % | 37,08 % |
do 20 let | 7 | 7,87 % | 7,87 % |
nad 50 let | 5 | 5,62 % | 5,62 % |
16. Měsíční příjem domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nad 30 tisíc | 37 | 41,57 % | 41,57 % |
20 001 - 30 tisíc | 27 | 30,34 % | 30,34 % |
10 001 - 20 tisíc | 22 | 24,72 % | 24,72 % |
do 10 tisíc | 3 | 3,37 % | 3,37 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (54,4 %)
- google.cz (10,1 %)
- facebook.com (10,1 %)
- search.seznam.cz (9,2 %)
- vyplnto.cz (6,9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.