Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL

Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bc. Jaroslava Adámková
Šetření:21. 10. 2010 - 28. 10. 2010
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjistit spokojenost zákazníků s prodejnami diskontního řetězce Lidl. Výstupy dotazníku budou použity pro mou bakalářskou práce, ve které se pokusím objevit skryté možnosti firmy Lidl v oblasti zlepšování prodejen, šíře sortimentu atd. Jelikož zákazníci jsou pro každou firmu, tím nejdůležitějším článkem, nechci opomenou jejich názory a pohled na věc ve své bakalářské práci a věřím, že mohou být přínosem pro dosažení cíle mé bakalářké práce a pomohou mi objevit rezervy tohoto obchodního řetězce.

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8797,75 %97,75 %  
ne22,25 %2,25 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepravidelně (alespoň 1x měsíčně)5462,07 %60,67 %  
zhruba 1x týdně1416,09 %15,73 %  
navštívil jsem prodejnu pouze 1x1416,09 %15,73 %  
několikrát týdně55,75 %5,62 %  

Graf

3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3641,38 %40,45 %  
spíše ano2528,74 %28,09 %  
určitě ne1921,84 %21,35 %  
určitě ano78,05 %7,87 %  

Graf

4. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen(a)4147,13 %46,07 %  
spíše nespokojen(a)2832,18 %31,46 %  
zcela nespokojen(a)1416,09 %15,73 %  
zcela spokojen(a)44,6 %4,49 %  

Graf

5. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen(a)4855,17 %53,93 %  
spíše nespokojen(a)2933,33 %32,58 %  
zcela spokojen(a)78,05 %7,87 %  
zcela nespokojen(a)33,45 %3,37 %  

Graf

6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám5259,77 %58,43 %  
znám a kupuji2326,44 %25,84 %  
znám, ale nekupuji1213,79 %13,48 %  

Graf

7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše odpovídá5664,37 %62,92 %  
zcela odpovídá1314,94 %14,61 %  
nemohu posoudit1213,79 %13,48 %  
spíše neodpovídá66,9 %6,74 %  

Graf

8. Jak hodnotíte v průměru ceny u výrobků v Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřené6979,31 %77,53 %  
spíše nízké1213,79 %13,48 %  
spíše vysoké66,9 %6,74 %  

Graf

9. V průběhu roku 2010 došlo ke změně uspořádaní prodejen Lidl. Jak hodnotíte tuto změnu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4147,13 %46,07 %  
chvalitebný2022,99 %22,47 %  
dostatečný1314,94 %14,61 %  
výborný89,2 %8,99 %  
nedostatečný55,75 %5,62 %  

Graf

10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nevnímám je5360,92 %59,55 %  
ochotní a příjemní2427,59 %26,97 %  
neochotní1011,49 %11,24 %  

Graf

11. Ve kterých prodejnách také nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco6471,91 %71,91 %  
Kaufland4853,93 %53,93 %  
Ahold3539,33 %39,33 %  
Penny2831,46 %31,46 %  
Billa2730,34 %30,34 %  
Interspar2224,72 %24,72 %  
Globus2123,6 %23,6 %  
COOP910,11 %10,11 %  
jiné (uveďte)22,25 %2,25 %  
Albert22,25 %2,25 %  
Koruna11,12 %1,12 %  
makro11,12 %1,12 %  
hruska11,12 %1,12 %  
Jednota11,12 %1,12 %  
Hypernova11,12 %1,12 %  
žabka11,12 %1,12 %  
hypernova albert11,12 %1,12 %  

Graf

12. Důvod proč nakupujete potraviny i jinde?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šíře sortimentu6876,4 %76,4 %  
jiná prodejna je blíže4955,06 %55,06 %  
kvalita sortimentu4044,94 %44,94 %  
prodejna se mi více líbí3235,96 %35,96 %  
nižší ceny2022,47 %22,47 %  
příjemnější obsluha1112,36 %12,36 %  
věrnostní programy77,87 %7,87 %  
jiný sortiment zboží11,12 %1,12 %  
mám spojený nákup i s jinými druhy zboží11,12 %1,12 %  
jiný sortiment než nabízí ostatní řetězce11,12 %1,12 %  
jiné (uveďte)11,12 %1,12 %  
zvyk a akční ceny11,12 %1,12 %  
pracovní doba11,12 %1,12 %  
pro přehlednost11,12 %1,12 %  

Graf

13. Máte nějaké náměty na vylepšení služeb, sortimentu, obsluhy či něčeho dalšího v prodejnách Lidl?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

akční zboží z létaku je k dostání pouze 1. den a to jen ráno, šanci mají v podstatě jen důchodci či nezaměstnaní

Ano, kdyz je neco v akci, za deset minut je to vyprodane----- melo by to byt dostupnejsi delsi dobu... napriklad autolekarnicky ve ctvrtek 21.10. MED a jine potraviny, ktere jsou v akci jen kratkou chvili...

Ano,lepší přehlednost a uspořádání zboží a hlavně viditelnost ceny!

často je problém v Lidlu sehnat i poměrně základní potravinu

dlouhé fronty u kasy !!!!!!Tragééédie jinak mě to v Lidlu baví

Jediná výtka se týká obsazenosti pokladen, tudíž i rychlosti v odbavování zákazníků.Několikrát mě to odradilo od nákupu.

mohla by už být v každém Lídlu vlastní pekárna a samoobslužné pokladny by byly taky fajn,v Tescu už je mají.jinak jsem spokojená

ne, podoba prodejen vychází plně z jejího konceptu diskontových prodejen a v tomto smyslu ho i naplňuje

nenakupovat

pokud je pulhodinova fronta u jedne kasy ze 4, meli by se otevrit i ty ostatni

Rošířit oddělení pečiva, které je z mého poskytuje nedostatečný sortiment. Nabízet více českých výrobků.

rozšíření sortimentu drogerie, koření, apod.

V Lidlu zásadně nenakupuji, protože si pamatuji, jak pokáceli stromy při otevírání prvních prodejen.

Větší počet personálu na prodejně!

vice ceskych produktu

více českých výrobků

Více pečiva i v pozdních hodinách, kolem 6hodiny tam skoro nic není.

více prodejen, v mém bydlišti není

výkup lahví mimo prodejní část, vrátit zpět rozložení prodejny, pekárna pryč z prodejní části (smrdí a jde z ní horko).

Zejména zkvalitnění obsluhy

změnit umístění pečiva

14. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6067,42 %67,42 %  
muž2932,58 %32,58 %  

Graf

15. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let4449,44 %49,44 %  
31-50 let3337,08 %37,08 %  
do 20 let77,87 %7,87 %  
nad 50 let55,62 %5,62 %  

Graf

16. Měsíční příjem domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 30 tisíc3741,57 %41,57 %  
20 001 - 30 tisíc2730,34 %30,34 %  
10 001 - 20 tisíc2224,72 %24,72 %  
do 10 tisíc33,37 %3,37 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)

  • odpověď neznám:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívil jsem prodejnu pouze 1x na otázku 2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?

10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?

  • odpověď nevím, nevnímám je:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemohu posoudit na otázku 7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?

3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

4. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

5. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)

7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?

8. Jak hodnotíte v průměru ceny u výrobků v Lidlu?

9. V průběhu roku 2010 došlo ke změně uspořádaní prodejen Lidl. Jak hodnotíte tuto změnu?

10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?

11. Ve kterých prodejnách také nakupujete potraviny?

12. Důvod proč nakupujete potraviny i jinde?

14. Jsem:

15. Věk:

16. Měsíční příjem domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?

3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

4. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

5. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)

7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?

8. Jak hodnotíte v průměru ceny u výrobků v Lidlu?

9. V průběhu roku 2010 došlo ke změně uspořádaní prodejen Lidl. Jak hodnotíte tuto změnu?

10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?

11. Ve kterých prodejnách také nakupujete potraviny?

12. Důvod proč nakupujete potraviny i jinde?

14. Jsem:

15. Věk:

16. Měsíční příjem domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jaroslava Adámková, B.Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-prodejnim-retezcem-lidl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.