Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL

Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bc. Jaroslava Adámková
Šetření:21. 10. 2010 - 28. 10. 2010
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjistit spokojenost zákazníků s prodejnami diskontního řetězce Lidl. Výstupy dotazníku budou použity pro mou bakalářskou práce, ve které se pokusím objevit skryté možnosti firmy Lidl v oblasti zlepšování prodejen, šíře sortimentu atd. Jelikož zákazníci jsou pro každou firmu, tím nejdůležitějším článkem, nechci opomenou jejich názory a pohled na věc ve své bakalářské práci a věřím, že mohou být přínosem pro dosažení cíle mé bakalářké práce a pomohou mi objevit rezervy tohoto obchodního řetězce.

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8797,75 %97,75 %  
ne22,25 %2,25 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepravidelně (alespoň 1x měsíčně)5462,07 %60,67 %  
zhruba 1x týdně1416,09 %15,73 %  
navštívil jsem prodejnu pouze 1x1416,09 %15,73 %  
několikrát týdně55,75 %5,62 %  

Graf

3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3641,38 %40,45 %  
spíše ano2528,74 %28,09 %  
určitě ne1921,84 %21,35 %  
určitě ano78,05 %7,87 %  

Graf

4. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen(a)4147,13 %46,07 %  
spíše nespokojen(a)2832,18 %31,46 %  
zcela nespokojen(a)1416,09 %15,73 %  
zcela spokojen(a)44,6 %4,49 %  

Graf

5. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen(a)4855,17 %53,93 %  
spíše nespokojen(a)2933,33 %32,58 %  
zcela spokojen(a)78,05 %7,87 %  
zcela nespokojen(a)33,45 %3,37 %  

Graf

6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám5259,77 %58,43 %  
znám a kupuji2326,44 %25,84 %  
znám, ale nekupuji1213,79 %13,48 %  

Graf

7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše odpovídá5664,37 %62,92 %  
zcela odpovídá1314,94 %14,61 %  
nemohu posoudit1213,79 %13,48 %  
spíše neodpovídá66,9 %6,74 %  

Graf

8. Jak hodnotíte v průměru ceny u výrobků v Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřené6979,31 %77,53 %  
spíše nízké1213,79 %13,48 %  
spíše vysoké66,9 %6,74 %  

Graf

9. V průběhu roku 2010 došlo ke změně uspořádaní prodejen Lidl. Jak hodnotíte tuto změnu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4147,13 %46,07 %  
chvalitebný2022,99 %22,47 %  
dostatečný1314,94 %14,61 %  
výborný89,2 %8,99 %  
nedostatečný55,75 %5,62 %  

Graf

10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nevnímám je5360,92 %59,55 %  
ochotní a příjemní2427,59 %26,97 %  
neochotní1011,49 %11,24 %  

Graf

11. Ve kterých prodejnách také nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco6471,91 %71,91 %  
Kaufland4853,93 %53,93 %  
Ahold3539,33 %39,33 %  
Penny2831,46 %31,46 %  
Billa2730,34 %30,34 %  
Interspar2224,72 %24,72 %  
Globus2123,6 %23,6 %  
COOP910,11 %10,11 %  
jiné (uveďte)22,25 %2,25 %  
Albert22,25 %2,25 %  
Koruna11,12 %1,12 %  
makro11,12 %1,12 %  
hruska11,12 %1,12 %  
Jednota11,12 %1,12 %  
Hypernova11,12 %1,12 %  
žabka11,12 %1,12 %  
hypernova albert11,12 %1,12 %  

Graf

12. Důvod proč nakupujete potraviny i jinde?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šíře sortimentu6876,4 %76,4 %  
jiná prodejna je blíže4955,06 %55,06 %  
kvalita sortimentu4044,94 %44,94 %  
prodejna se mi více líbí3235,96 %35,96 %  
nižší ceny2022,47 %22,47 %  
příjemnější obsluha1112,36 %12,36 %  
věrnostní programy77,87 %7,87 %  
jiný sortiment zboží11,12 %1,12 %  
mám spojený nákup i s jinými druhy zboží11,12 %1,12 %  
jiný sortiment než nabízí ostatní řetězce11,12 %1,12 %  
jiné (uveďte)11,12 %1,12 %  
zvyk a akční ceny11,12 %1,12 %  
pracovní doba11,12 %1,12 %  
pro přehlednost11,12 %1,12 %  

Graf

13. Máte nějaké náměty na vylepšení služeb, sortimentu, obsluhy či něčeho dalšího v prodejnách Lidl?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

akční zboží z létaku je k dostání pouze 1. den a to jen ráno, šanci mají v podstatě jen důchodci či nezaměstnaní

Ano, kdyz je neco v akci, za deset minut je to vyprodane----- melo by to byt dostupnejsi delsi dobu... napriklad autolekarnicky ve ctvrtek 21.10. MED a jine potraviny, ktere jsou v akci jen kratkou chvili...

Ano,lepší přehlednost a uspořádání zboží a hlavně viditelnost ceny!

často je problém v Lidlu sehnat i poměrně základní potravinu

dlouhé fronty u kasy !!!!!!Tragééédie jinak mě to v Lidlu baví

Jediná výtka se týká obsazenosti pokladen, tudíž i rychlosti v odbavování zákazníků.Několikrát mě to odradilo od nákupu.

mohla by už být v každém Lídlu vlastní pekárna a samoobslužné pokladny by byly taky fajn,v Tescu už je mají.jinak jsem spokojená

ne, podoba prodejen vychází plně z jejího konceptu diskontových prodejen a v tomto smyslu ho i naplňuje

nenakupovat

pokud je pulhodinova fronta u jedne kasy ze 4, meli by se otevrit i ty ostatni

Rošířit oddělení pečiva, které je z mého poskytuje nedostatečný sortiment. Nabízet více českých výrobků.

rozšíření sortimentu drogerie, koření, apod.

V Lidlu zásadně nenakupuji, protože si pamatuji, jak pokáceli stromy při otevírání prvních prodejen.

Větší počet personálu na prodejně!

vice ceskych produktu

více českých výrobků

Více pečiva i v pozdních hodinách, kolem 6hodiny tam skoro nic není.

více prodejen, v mém bydlišti není

výkup lahví mimo prodejní část, vrátit zpět rozložení prodejny, pekárna pryč z prodejní části (smrdí a jde z ní horko).

Zejména zkvalitnění obsluhy

změnit umístění pečiva

14. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6067,42 %67,42 %  
muž2932,58 %32,58 %  

Graf

15. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let4449,44 %49,44 %  
31-50 let3337,08 %37,08 %  
do 20 let77,87 %7,87 %  
nad 50 let55,62 %5,62 %  

Graf

16. Měsíční příjem domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 30 tisíc3741,57 %41,57 %  
20 001 - 30 tisíc2730,34 %30,34 %  
10 001 - 20 tisíc2224,72 %24,72 %  
do 10 tisíc33,37 %3,37 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)

  • odpověď neznám:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštívil jsem prodejnu pouze 1x na otázku 2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?

10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?

  • odpověď nevím, nevnímám je:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemohu posoudit na otázku 7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?

3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

4. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

5. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)

7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?

8. Jak hodnotíte v průměru ceny u výrobků v Lidlu?

9. V průběhu roku 2010 došlo ke změně uspořádaní prodejen Lidl. Jak hodnotíte tuto změnu?

10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?

11. Ve kterých prodejnách také nakupujete potraviny?

12. Důvod proč nakupujete potraviny i jinde?

14. Jsem:

15. Věk:

16. Měsíční příjem domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?

2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?

3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

4. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?

5. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?

6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)

7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?

8. Jak hodnotíte v průměru ceny u výrobků v Lidlu?

9. V průběhu roku 2010 došlo ke změně uspořádaní prodejen Lidl. Jak hodnotíte tuto změnu?

10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?

11. Ve kterých prodejnách také nakupujete potraviny?

12. Důvod proč nakupujete potraviny i jinde?

14. Jsem:

15. Věk:

16. Měsíční příjem domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jaroslava Adámková, B.Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-prodejnim-retezcem-lidl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.