Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL
Spokojenost zákazníků s prodejním řetězcem LIDL
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Bc. Jaroslava Adámková |
---|---|
Šetření: | 21. 10. 2010 - 28. 10. 2010 |
Počet respondentů: | 89 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 15.03 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:07 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku je zjistit spokojenost zákazníků s prodejnami diskontního řetězce Lidl. Výstupy dotazníku budou použity pro mou bakalářskou práce, ve které se pokusím objevit skryté možnosti firmy Lidl v oblasti zlepšování prodejen, šíře sortimentu atd. Jelikož zákazníci jsou pro každou firmu, tím nejdůležitějším článkem, nechci opomenou jejich názory a pohled na věc ve své bakalářské práci a věřím, že mohou být přínosem pro dosažení cíle mé bakalářké práce a pomohou mi objevit rezervy tohoto obchodního řetězce.
Odpovědi respondentů
1. Nakupoval(a) jste již v některé z prodejen Lidlu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 87 | 97,75 % | 97,75 % |
ne | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
2. Jak často chodíte nakupovat do Lidlu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nepravidelně (alespoň 1x měsíčně) | 54 | 62,07 % | 60,67 % |
zhruba 1x týdně | 14 | 16,09 % | 15,73 % |
navštívil jsem prodejnu pouze 1x | 14 | 16,09 % | 15,73 % |
několikrát týdně | 5 | 5,75 % | 5,62 % |
3. Řídíte se při nákupu akčním letákem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 36 | 41,38 % | 40,45 % |
spíše ano | 25 | 28,74 % | 28,09 % |
určitě ne | 19 | 21,84 % | 21,35 % |
určitě ano | 7 | 8,05 % | 7,87 % |
4. Jste spokojen(a) s šíří sortimentu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše spokojen(a) | 41 | 47,13 % | 46,07 % |
spíše nespokojen(a) | 28 | 32,18 % | 31,46 % |
zcela nespokojen(a) | 14 | 16,09 % | 15,73 % |
zcela spokojen(a) | 4 | 4,6 % | 4,49 % |
5. Jste spokojen(a) s kvalitou sortimentu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše spokojen(a) | 48 | 55,17 % | 53,93 % |
spíše nespokojen(a) | 29 | 33,33 % | 32,58 % |
zcela spokojen(a) | 7 | 8,05 % | 7,87 % |
zcela nespokojen(a) | 3 | 3,45 % | 3,37 % |
6. Znáte privátní značky Lidlu? (Pikok, Solevita, Dulano, W5, Freeway, .....)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám | 52 | 59,77 % | 58,43 % |
znám a kupuji | 23 | 26,44 % | 25,84 % |
znám, ale nekupuji | 12 | 13,79 % | 13,48 % |
7. Odpovídá dle Vás cena kvalitě zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše odpovídá | 56 | 64,37 % | 62,92 % |
zcela odpovídá | 13 | 14,94 % | 14,61 % |
nemohu posoudit | 12 | 13,79 % | 13,48 % |
spíše neodpovídá | 6 | 6,9 % | 6,74 % |
8. Jak hodnotíte v průměru ceny u výrobků v Lidlu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přiměřené | 69 | 79,31 % | 77,53 % |
spíše nízké | 12 | 13,79 % | 13,48 % |
spíše vysoké | 6 | 6,9 % | 6,74 % |
9. V průběhu roku 2010 došlo ke změně uspořádaní prodejen Lidl. Jak hodnotíte tuto změnu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 41 | 47,13 % | 46,07 % |
chvalitebný | 20 | 22,99 % | 22,47 % |
dostatečný | 13 | 14,94 % | 14,61 % |
výborný | 8 | 9,2 % | 8,99 % |
nedostatečný | 5 | 5,75 % | 5,62 % |
10. Jak vnímáte zaměstnance Lidlu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím, nevnímám je | 53 | 60,92 % | 59,55 % |
ochotní a příjemní | 24 | 27,59 % | 26,97 % |
neochotní | 10 | 11,49 % | 11,24 % |
11. Ve kterých prodejnách také nakupujete potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 64 | 71,91 % | 71,91 % |
Kaufland | 48 | 53,93 % | 53,93 % |
Ahold | 35 | 39,33 % | 39,33 % |
Penny | 28 | 31,46 % | 31,46 % |
Billa | 27 | 30,34 % | 30,34 % |
Interspar | 22 | 24,72 % | 24,72 % |
Globus | 21 | 23,6 % | 23,6 % |
COOP | 9 | 10,11 % | 10,11 % |
jiné (uveďte) | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
Albert | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
Koruna | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
makro | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
hruska | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
Jednota | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
Hypernova | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
žabka | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
hypernova albert | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
12. Důvod proč nakupujete potraviny i jinde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
šíře sortimentu | 68 | 76,4 % | 76,4 % |
jiná prodejna je blíže | 49 | 55,06 % | 55,06 % |
kvalita sortimentu | 40 | 44,94 % | 44,94 % |
prodejna se mi více líbí | 32 | 35,96 % | 35,96 % |
nižší ceny | 20 | 22,47 % | 22,47 % |
příjemnější obsluha | 11 | 12,36 % | 12,36 % |
věrnostní programy | 7 | 7,87 % | 7,87 % |
jiný sortiment zboží | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
mám spojený nákup i s jinými druhy zboží | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
jiný sortiment než nabízí ostatní řetězce | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
jiné (uveďte) | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
zvyk a akční ceny | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
pracovní doba | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
pro přehlednost | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
13. Máte nějaké náměty na vylepšení služeb, sortimentu, obsluhy či něčeho dalšího v prodejnách Lidl?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
akční zboží z létaku je k dostání pouze 1. den a to jen ráno, šanci mají v podstatě jen důchodci či nezaměstnaní
Ano, kdyz je neco v akci, za deset minut je to vyprodane----- melo by to byt dostupnejsi delsi dobu... napriklad autolekarnicky ve ctvrtek 21.10. MED a jine potraviny, ktere jsou v akci jen kratkou chvili...
Ano,lepší přehlednost a uspořádání zboží a hlavně viditelnost ceny!
často je problém v Lidlu sehnat i poměrně základní potravinu
dlouhé fronty u kasy !!!!!!Tragééédie jinak mě to v Lidlu baví
Jediná výtka se týká obsazenosti pokladen, tudíž i rychlosti v odbavování zákazníků.Několikrát mě to odradilo od nákupu.
mohla by už být v každém Lídlu vlastní pekárna a samoobslužné pokladny by byly taky fajn,v Tescu už je mají.jinak jsem spokojená
ne, podoba prodejen vychází plně z jejího konceptu diskontových prodejen a v tomto smyslu ho i naplňuje
nenakupovat
pokud je pulhodinova fronta u jedne kasy ze 4, meli by se otevrit i ty ostatni
Rošířit oddělení pečiva, které je z mého poskytuje nedostatečný sortiment. Nabízet více českých výrobků.
rozšíření sortimentu drogerie, koření, apod.
V Lidlu zásadně nenakupuji, protože si pamatuji, jak pokáceli stromy při otevírání prvních prodejen.
Větší počet personálu na prodejně!
vice ceskych produktu
více českých výrobků
Více pečiva i v pozdních hodinách, kolem 6hodiny tam skoro nic není.
více prodejen, v mém bydlišti není
výkup lahví mimo prodejní část, vrátit zpět rozložení prodejny, pekárna pryč z prodejní části (smrdí a jde z ní horko).
Zejména zkvalitnění obsluhy
změnit umístění pečiva
14. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 60 | 67,42 % | 67,42 % |
muž | 29 | 32,58 % | 32,58 % |
15. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 let | 44 | 49,44 % | 49,44 % |
31-50 let | 33 | 37,08 % | 37,08 % |
do 20 let | 7 | 7,87 % | 7,87 % |
nad 50 let | 5 | 5,62 % | 5,62 % |
16. Měsíční příjem domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nad 30 tisíc | 37 | 41,57 % | 41,57 % |
20 001 - 30 tisíc | 27 | 30,34 % | 30,34 % |
10 001 - 20 tisíc | 22 | 24,72 % | 24,72 % |
do 10 tisíc | 3 | 3,37 % | 3,37 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.