Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků se službami účtu ČS Student

Spokojenost zákazníků se službami účtu ČS Student

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Märzová
Šetření:06. 03. 2011 - 14. 03. 2011
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):21 / 9.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který bude důležitou součástí mé bakalářské práce. Pomocí tohoto dotazníku se snažím zjistit spokojenost zákazníků se službami České spořitelny, konkrétně s účtem ČS Student. Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Máte svůj vlastní účet u některé z bank v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3788,1 %88,1 %  
ne511,9 %11,9 %  

Graf

2. Jste klientem České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 20, byl/a jsem, ale již jsem banku změnil/aotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2259,46 %52,38 %  
ne1540,54 %35,71 %  

Graf

3. Jaký jste měl/a důvod pro odchod od České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

4. Používáte u České spořitelny účet ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1881,82 %42,86 %  
ne418,18 %9,52 %  

Graf

5. Víte o tom, že studentský účet nabízí následující výhody? (Označte ty výhody, o kterých víte, že Vám je ČS Student nabízí.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výběry z bankomatů České spořitelny zdarma1583,33 %35,71 %  
3 produkty (Standart) dle Vaší volby jsou zdarma1266,67 %28,57 %  
zdarma vedení účtů, sestavení měsíčních výpisů, nastavení trvalých transakcí a vkladový účet1055,56 %23,81 %  
zůstatkové SMS zdarma950 %21,43 %  
svobodně si vybrat pouze ty produkty, které skutečně potřebujete950 %21,43 %  
příspěvek na ISIC kartu 200 Kč ročně950 %21,43 %  
platby v rámci České spořitelny zdarma844,44 %19,05 %  
nastavení účtu se může kdykoliv změnit844,44 %19,05 %  
automatický přechod na běžně poplatkovaný Osobní účet ČS po ukončení studia633,33 %14,29 %  
Program Partner (tj. slevy při platbě kartou u vybraných obchodníků)633,33 %14,29 %  
platby v rámci České republiky zdarma527,78 %11,9 %  
mezinárodní embosované karty bez jakýchkoliv podmínek od 15 let316,67 %7,14 %  
pomoc v nepříjemných životních situacích díky doplňkovým produktům Speciál (úrazové pojištění, cestovní pojištění, pojištění platební karty, pojištění pravidelných výdajů)211,11 %4,76 %  
možnost využití Programu výhod České spořitelny211,11 %4,76 %  
Visa Gold Partner15,56 %2,38 %  

Graf

6. Co si myslíte o službě „Servis 24“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
používám ji často844,44 %19,05 %  
vím o ní, ale nepoužívám ji422,22 %9,52 %  
občas ji používám211,11 %4,76 %  
neznám ji211,11 %4,76 %  
chci si ji zřídit15,56 %2,38 %  
mam to zablokovany :D15,56 %2,38 %  

Graf

7. Přál/a byste si něco změnit či vylepšit na službě „Servis 24“?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

je vyhovující

Jsem s ní spokojen.

jsem se službou plně spokojená

lepší zabezpečení

ne

ne

nic

pokud špatně zadám klientské číslo a poté heslo, aby se mi to hned nezablokovalo! pak jako trubka musím na pobočku a pak čekám nevím jak dlouho na dopis s nějakým papírem, kde je rádoby bezpečnostní kód a hlavně chodí na trvalé bydliště, kde se člověk třeba nezdržuje...

Připadá mi v pořádku, jen bych uvítala, aby po mě furt nechtěla měnit heslo.

8. Využíváte služby „Zůstatkové SMS“ pro kontrolu Vašeho zůstatku na účtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, je to zbytečné738,89 %16,67 %  
ano, je to praktické527,78 %11,9 %  
přemýšlím o jejím zřízení422,22 %9,52 %  
ne, nebudu platit za tuhle službu15,56 %2,38 %  
nejsou zdarma, nechci15,56 %2,38 %  

Graf

9. Víte, v čem spočívá výhoda doplňujícího produktu „Chytrá karta“ u účtu ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, ale nepoužívám jiotázka č. 11, ano, používám jiotázka č. 10, neotázka č. 11, nikdy jsem o této kartě neslyšel/aotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale nepoužívám ji844,44 %19,05 %  
ne527,78 %11,9 %  
nikdy jsem o této kartě neslyšel/a527,78 %11,9 %  

Graf

10. Jste s touto kartou spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

11. Využil/a jste již někdy u České spořitelny některého z pojištění (úrazové, cestovní, pojištění platební karty apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1266,67 %28,57 %  
ano633,33 %14,29 %  

Graf

12. Myslíte si, že má Česká spořitelna pro tyto druhy pojištění výhodné sazby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, považuji je za výhodné350 %7,14 %  
nevím233,33 %4,76 %  
některé by mohly být nižší116,67 %2,38 %  

Graf

13. Jaký produkt nebo službu, spojenou s účtem ČS Student, nejvíce používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Servis 241161,11 %26,19 %  
výběr z bankomatů České spořitelny950 %21,43 %  
VISA CLASSIC PARTNER (bezhotovostní platba touto kartou)633,33 %14,29 %  
pojišťovací služby422,22 %9,52 %  
kontokorent (povolené přečerpání účtu do určité výše)422,22 %9,52 %  
zůstatkové SMS316,67 %7,14 %  
VISA GOLD PARTNER (bezhotovostní platba touto kartou)15,56 %2,38 %  
spořící plán15,56 %2,38 %  
asistenční služby15,56 %2,38 %  
Chytrá karta ČS15,56 %2,38 %  

Graf

14. Co považujete za silnou stránku produktu ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zázemí známé české banky České spořitelny1266,67 %28,57 %  
nezpoplatněné výběry z bankomatů, zdarma vedení účtu a zůstatkové SMS950 %21,43 %  
možnost upravit si služby u ČS Student přesně podle Vašich představ844,44 %19,05 %  
příspěvek studentům na ISIC kartu422,22 %9,52 %  
nic211,11 %4,76 %  
kontokorent až do výše 25 tis. Kč211,11 %4,76 %  
možnost zřízení pojišťovacích služeb15,56 %2,38 %  

Graf

15. Považujete něco za slabou stránku účtu ČS Student? (uveďte)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ne

ne

ne

ne

Ne

nevím

nevím

nevím

nic

nic

Nic.

nízký úrok

nizký úrok

nn

poplatky poplatky poplatky

Poplatky za příchozí a odchozí platby, uvažují kvůli tomu o přechodu k ČSOB.

poplatky za všechno - za to, že mi přijdou peníze, za to, že mi peníze odejdou, za to, že si vyberu peníze z bankomatu, atd.

vysoké poplatky za položky

16. Prosím, ohodnoťte důležitost poskytování hotovostních úvěrů vysokoškolským studentům (1 – nedůležité; 5 – velmi důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3738,89 %16,67 %  
5527,78 %11,9 %  
4316,67 %7,14 %  
1211,11 %4,76 %  
215,56 %2,38 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.33
Směrodatná odchylka:1.15
Medián:3
Modus:3

Graf

17. Máte s tímto typem úvěru vlastní zkušenost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1688,89 %38,1 %  
ano211,11 %4,76 %  

Graf

18. Byla Vaše zkušenost pozitivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne150 %2,38 %  
ano150 %2,38 %  

Graf

19. Jak byste ohodnotil/a kvalitu jednotlivých služeb nabízeného produktu ČS Student? (1 – nejméně; 5 – nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
VISA CLASSIC PARTNER3.1671.472
VISA GOLD PARTNER3.1111.654
Chytrá karta ČS2.8891.543
pojišťovací služby31.111
kontokorent31.667
Servis 243.5563.025
asistenční služby3.1110.765
poskytování úvěrů VŠ studentům3.1671.25

Graf

20. Váš věk se nachází v rozmezí

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 25 let3794,87 %88,1 %  
26 - 30 let25,13 %4,76 %  

Graf

21. Vaše pohlaví je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3076,92 %71,43 %  
muž923,08 %21,43 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Märzová, J.Spokojenost zákazníků se službami účtu ČS Student (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-se-slu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.