Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků se železničními dopravci

Spokojenost zákazníků se železničními dopravci

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Toušovský
Šetření:25. 05. 2013 - 02. 06. 2013
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):12 / 3.83
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento průzkum je zaměřen na spokojenost zákazníků se železničními dopravci na hlavní trati Praha - Ostrava. 

Děkuji za vyplnění dotazníků, který přispěje ke zkvalitnění služeb všech společností.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Cestujete pravidelně vlakem na trati Praha - Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4272,41 %72,41 %  
Ano1627,59 %27,59 %  

Graf

2. Využil/a jste služby společnosti České dráhy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1593,75 %25,86 %  
Ne16,25 %1,72 %  

Graf

1 = velmi spokojen/a, 5 = vůbec nespokojen/a

3. Jak jste spokojen/a se službami společnosti České dráhy?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nápoje zdarma3.6672.489
Připojení k internetu3.6671.956
Zásuvka na PC2.9331.796
Klimatizace3.1331.716
Pestrost občerstvení3.0671.662
Cena jízdenky3.2672.196
Cena občerstvení3.61.84
Přístup personálu vlaku2.3331.156

Graf

4. Využil/a jste služby společnosti RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1487,5 %24,14 %  
Ne212,5 %3,45 %  

Graf

1 = velmi spokojen/a, 5 = vůbec nespokojen/a

5. Jak jste spokojen/a se službami společnosti RegioJet?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nápoje zdarma1.9291.495
Připojení k internetu2.0710.495
Zásuvka na PC21.286
Klimatizace1.9290.638
Pestrost občerstvení1.6430.658
Cena jízdenky1.7140.633
Cena občerstvení1.3570.372
Přístup personálu vlaku1.6431.23

Graf

6. Využil/a jste služby společnosti Leo express?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne956,25 %15,52 %  
Ano743,75 %12,07 %  

Graf

1 = velmi spokojen/a, 5 = vůbec nespokojen/a

7. Jak jste spokojen/a se službami společnosti Leo express?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nápoje zdarma3.1431.551
Připojení k internetu2.4290.816
Zásuvka na PC2.2860.49
Klimatizace1.7140.776
Pestrost občerstvení2.2860.776
Cena občerstvení2.2861.633
Cena jízdenky20.857
Přístup personálu vlaku1.8570.98

Graf

Min. 3 odpovědi

8. Které faktory jsou pro Vás rozhodující při volbě dopravce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena jízdenky1487,5 %24,14 %  
Čistota vlaku956,25 %15,52 %  
Internet743,75 %12,07 %  
Ochota personálu637,5 %10,34 %  
Slevové akce531,25 %8,62 %  
Interiér vlaku531,25 %8,62 %  
Nápoje zdarma531,25 %8,62 %  
Zásuvka na PC425 %6,9 %  
Přehledné webové stránky318,75 %5,17 %  
Bonusy pro cestující212,5 %3,45 %  
Barevná úprava vozů16,25 %1,72 %  

Graf

9. Jak nakupujete nejčastěji jízdenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu1062,5 %17,24 %  
Osobně na pokladně dopravce637,5 %10,34 %  

Graf

10. Od jakého dopravce se Vám nejvíce líbí kostým personálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


České dráhy

RegioJet


Leo express

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České dráhy637,5 %10,34 %  
RegioJet637,5 %10,34 %  
Leo express425 %6,9 %  

Graf

11. Kdybyste si mohl/a vybrat na jakékoliv trati v ČR dopravce, který by to byl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
RegioJet850 %13,79 %  
České dráhy531,25 %8,62 %  
Leo express318,75 %5,17 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22 - 27956,25 %15,52 %  
28 - 33318,75 %5,17 %  
34 - 4016,25 %1,72 %  
16 - 2116,25 %1,72 %  
do 1516,25 %1,72 %  
51 a více16,25 %1,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Cestujete pravidelně vlakem na trati Praha - Ostrava?

  • odpověď Ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Využil/a jste služby společnosti České dráhy?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 4. Využil/a jste služby společnosti RegioJet?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena občerstvení=1 na otázku 5. Jak jste spokojen/a se službami společnosti RegioJet?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena jízdenky na otázku 8. Které faktory jsou pro Vás rozhodující při volbě dopravce?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 9. Jak nakupujete nejčastěji jízdenky?

2. Využil/a jste služby společnosti České dráhy?

  • odpověď Ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Cestujete pravidelně vlakem na trati Praha - Ostrava?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 4. Využil/a jste služby společnosti RegioJet?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena jízdenky na otázku 8. Které faktory jsou pro Vás rozhodující při volbě dopravce?

4. Využil/a jste služby společnosti RegioJet?

  • odpověď Ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena občerstvení=1 na otázku 5. Jak jste spokojen/a se službami společnosti RegioJet?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 9. Jak nakupujete nejčastěji jízdenky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Cestujete pravidelně vlakem na trati Praha - Ostrava?

2. Využil/a jste služby společnosti České dráhy?

4. Využil/a jste služby společnosti RegioJet?

5. Jak jste spokojen/a se službami společnosti RegioJet?

8. Které faktory jsou pro Vás rozhodující při volbě dopravce?

9. Jak nakupujete nejčastěji jízdenky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Cestujete pravidelně vlakem na trati Praha - Ostrava?

2. Využil/a jste služby společnosti České dráhy?

4. Využil/a jste služby společnosti RegioJet?

5. Jak jste spokojen/a se službami společnosti RegioJet?

8. Které faktory jsou pro Vás rozhodující při volbě dopravce?

9. Jak nakupujete nejčastěji jízdenky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Toušovský, L.Spokojenost zákazníků se železničními dopravci (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-se-zel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.