Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků v supermarketu Albert

Spokojenost zákazníků v supermarketu Albert

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michala Hudečková
Šetření:13. 11. 2011 - 17. 11. 2011
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží jako podklad pro semestrální práci

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v obchodním řetězci Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15096,15 %96,15 %  
ne63,85 %3,85 %  

Graf

2. Jak často nakupujete v supermarketech Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně (1-3x měsíčně)6241,33 %39,74 %  
často (alespoň 1x týdně)6140,67 %39,1 %  
pravidelně (4x týdně a více)2315,33 %14,74 %  
příležitostně (1-3x týdně)42,67 %2,56 %  

Graf

3. Z jakého důvodu volíte k nákupu obchodní řetězec Albert? (můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vhodné umístění prodejny11576,67 %73,72 %  
slevové akce3825,33 %24,36 %  
žádná konkurence v okolí (bydliště, zaměstnání)3322 %21,15 %  
oblíbenost2516,67 %16,03 %  
nízké ceny1610,67 %10,26 %  
kvalitní zboží138,67 %8,33 %  
kvalitní služby21,33 %1,28 %  

Graf

4. Z jakého důvodu v Albertu nenakupujete? (můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velká vzdálenost350 %1,92 %  
vysoké ceny 350 %1,92 %  
mám radši jinou prodejnu116,67 %0,64 %  
nespokojenost se službami116,67 %0,64 %  

Graf

5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vždy čerstvé2.4230.565
rychlé odbavení2.160.904
vždy správné ceny na účtence2.8461.04
možnost vrácení zakoupeného zboží2.5770.693

Graf

6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dlouhé čekání ve frontě12982,69 %82,69 %  
nedoplněné zboží (prázdné regály)9661,54 %61,54 %  
potlučené, nahnilé ovoce a zelenina7950,64 %50,64 %  
pečivo nebylo čerstvé7648,72 %48,72 %  
neochotný personál6340,38 %40,38 %  
špatně přepočítané ceny/slevy (v Kč / v procentech)5132,69 %32,69 %  
neprofesionalita personálu4830,77 %30,77 %  
ceny uvedené u zboží v regálech neodpovídají ceně na pokladně4730,13 %30,13 %  
prošlé výrobky3623,08 %23,08 %  
chybně naúčtované zboží3623,08 %23,08 %  
nedostatečná čistota prodejny3019,23 %19,23 %  
pozdní dodávka pečiva2415,38 %15,38 %  
s žádnými uvedenými nedostatky jsem se nesetkal/a42,56 %2,56 %  
nevzpomínám si10,64 %0,64 %  
nevábně vypadající syrové maso10,64 %0,64 %  
omezený odběr ks 10,64 %0,64 %  
personál většinou cizinci10,64 %0,64 %  
nehezká uzenina10,64 %0,64 %  
Nemají na pokladně tašky10,64 %0,64 %  
zkažené maso10,64 %0,64 %  
málo místa mezi regály10,64 %0,64 %  

Graf

7. Ovlivňují / ovlivnily by tyto nedostatky negativně vaše rozhodování o nákupu v supermarketech Albert?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10366,03 %66,03 %  
ne5333,97 %33,97 %  

Graf

8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7447,44 %47,44 %  
ano3623,08 %23,08 %  
spíše ne3623,08 %23,08 %  
ne106,41 %6,41 %  

Graf

9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9762,18 %62,18 %  
spíše ano4931,41 %31,41 %  
spíše ne85,13 %5,13 %  
ne21,28 %1,28 %  

Graf

10. Oznámkujte spokojenost s personálem obchodního řetězce Albert: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
profesionalita2.8460.848
ochota2.8211.019
počet personálu3.0961.254

Graf

11. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12982,69 %82,69 %  
muž2717,31 %17,31 %  

Graf

12. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 26 let12378,85 %78,85 %  
27 - 50 let2817,95 %17,95 %  
51 - 70 let53,21 %3,21 %  

Graf

13. Momentálně jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující student (brigádně / na plný úvazek)5937,82 %37,82 %  
student4629,49 %29,49 %  
zaměstnaný2717,31 %17,31 %  
na mateřské dovolené138,33 %8,33 %  
osoba samostatně výdělečně činná (podnikatel)74,49 %4,49 %  
nezaměstnaný31,92 %1,92 %  
v důchodu10,64 %0,64 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)

  • odpověď nedoplněné zboží (prázdné regály):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vždy čerstvé=1 na otázku 5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)

9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v obchodním řetězci Albert?

2. Jak často nakupujete v supermarketech Albert?

3. Z jakého důvodu volíte k nákupu obchodní řetězec Albert? (můžete vybrat více možností)

5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)

6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)

7. Ovlivňují / ovlivnily by tyto nedostatky negativně vaše rozhodování o nákupu v supermarketech Albert?

8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?

9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?

10. Oznámkujte spokojenost s personálem obchodního řetězce Albert: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

11. Vaše pohlaví:

12. Váš věk:

13. Momentálně jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v obchodním řetězci Albert?

2. Jak často nakupujete v supermarketech Albert?

3. Z jakého důvodu volíte k nákupu obchodní řetězec Albert? (můžete vybrat více možností)

5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)

6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)

7. Ovlivňují / ovlivnily by tyto nedostatky negativně vaše rozhodování o nákupu v supermarketech Albert?

8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?

9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?

10. Oznámkujte spokojenost s personálem obchodního řetězce Albert: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

11. Vaše pohlaví:

12. Váš věk:

13. Momentálně jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hudečková, M.Spokojenost zákazníků v supermarketu Albert (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-v-supe.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.