Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků v supermarketu Albert
Spokojenost zákazníků v supermarketu Albert
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michala Hudečková |
---|---|
Šetření: | 13. 11. 2011 - 17. 11. 2011 |
Počet respondentů: | 156 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.96 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník slouží jako podklad pro semestrální práci
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete v obchodním řetězci Albert?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 150 | 96,15 % | 96,15 % |
ne | 6 | 3,85 % | 3,85 % |
2. Jak často nakupujete v supermarketech Albert?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příležitostně (1-3x měsíčně) | 62 | 41,33 % | 39,74 % |
často (alespoň 1x týdně) | 61 | 40,67 % | 39,1 % |
pravidelně (4x týdně a více) | 23 | 15,33 % | 14,74 % |
příležitostně (1-3x týdně) | 4 | 2,67 % | 2,56 % |
3. Z jakého důvodu volíte k nákupu obchodní řetězec Albert? (můžete vybrat více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vhodné umístění prodejny | 115 | 76,67 % | 73,72 % |
slevové akce | 38 | 25,33 % | 24,36 % |
žádná konkurence v okolí (bydliště, zaměstnání) | 33 | 22 % | 21,15 % |
oblíbenost | 25 | 16,67 % | 16,03 % |
nízké ceny | 16 | 10,67 % | 10,26 % |
kvalitní zboží | 13 | 8,67 % | 8,33 % |
kvalitní služby | 2 | 1,33 % | 1,28 % |
4. Z jakého důvodu v Albertu nenakupujete? (můžete vybrat více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velká vzdálenost | 3 | 50 % | 1,92 % |
vysoké ceny | 3 | 50 % | 1,92 % |
mám radši jinou prodejnu | 1 | 16,67 % | 0,64 % |
nespokojenost se službami | 1 | 16,67 % | 0,64 % |
5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vždy čerstvé | 2.423 | 0.565 |
rychlé odbavení | 2.16 | 0.904 |
vždy správné ceny na účtence | 2.846 | 1.04 |
možnost vrácení zakoupeného zboží | 2.577 | 0.693 |
6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dlouhé čekání ve frontě | 129 | 82,69 % | 82,69 % |
nedoplněné zboží (prázdné regály) | 96 | 61,54 % | 61,54 % |
potlučené, nahnilé ovoce a zelenina | 79 | 50,64 % | 50,64 % |
pečivo nebylo čerstvé | 76 | 48,72 % | 48,72 % |
neochotný personál | 63 | 40,38 % | 40,38 % |
špatně přepočítané ceny/slevy (v Kč / v procentech) | 51 | 32,69 % | 32,69 % |
neprofesionalita personálu | 48 | 30,77 % | 30,77 % |
ceny uvedené u zboží v regálech neodpovídají ceně na pokladně | 47 | 30,13 % | 30,13 % |
prošlé výrobky | 36 | 23,08 % | 23,08 % |
chybně naúčtované zboží | 36 | 23,08 % | 23,08 % |
nedostatečná čistota prodejny | 30 | 19,23 % | 19,23 % |
pozdní dodávka pečiva | 24 | 15,38 % | 15,38 % |
s žádnými uvedenými nedostatky jsem se nesetkal/a | 4 | 2,56 % | 2,56 % |
nevzpomínám si | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
nevábně vypadající syrové maso | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
omezený odběr ks | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
personál většinou cizinci | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
nehezká uzenina | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
Nemají na pokladně tašky | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
zkažené maso | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
málo místa mezi regály | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
7. Ovlivňují / ovlivnily by tyto nedostatky negativně vaše rozhodování o nákupu v supermarketech Albert?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 103 | 66,03 % | 66,03 % |
ne | 53 | 33,97 % | 33,97 % |
8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 74 | 47,44 % | 47,44 % |
ano | 36 | 23,08 % | 23,08 % |
spíše ne | 36 | 23,08 % | 23,08 % |
ne | 10 | 6,41 % | 6,41 % |
9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 97 | 62,18 % | 62,18 % |
spíše ano | 49 | 31,41 % | 31,41 % |
spíše ne | 8 | 5,13 % | 5,13 % |
ne | 2 | 1,28 % | 1,28 % |
10. Oznámkujte spokojenost s personálem obchodního řetězce Albert: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
profesionalita | 2.846 | 0.848 |
ochota | 2.821 | 1.019 |
počet personálu | 3.096 | 1.254 |
11. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 129 | 82,69 % | 82,69 % |
muž | 27 | 17,31 % | 17,31 % |
12. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 26 let | 123 | 78,85 % | 78,85 % |
27 - 50 let | 28 | 17,95 % | 17,95 % |
51 - 70 let | 5 | 3,21 % | 3,21 % |
13. Momentálně jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pracující student (brigádně / na plný úvazek) | 59 | 37,82 % | 37,82 % |
student | 46 | 29,49 % | 29,49 % |
zaměstnaný | 27 | 17,31 % | 17,31 % |
na mateřské dovolené | 13 | 8,33 % | 8,33 % |
osoba samostatně výdělečně činná (podnikatel) | 7 | 4,49 % | 4,49 % |
nezaměstnaný | 3 | 1,92 % | 1,92 % |
v důchodu | 1 | 0,64 % | 0,64 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.