Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků v supermarketu Albert

Spokojenost zákazníků v supermarketu Albert

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michala Hudečková
Šetření:13. 11. 2011 - 17. 11. 2011
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží jako podklad pro semestrální práci

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v obchodním řetězci Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15096,15 %96,15 %  
ne63,85 %3,85 %  

Graf

2. Jak často nakupujete v supermarketech Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně (1-3x měsíčně)6241,33 %39,74 %  
často (alespoň 1x týdně)6140,67 %39,1 %  
pravidelně (4x týdně a více)2315,33 %14,74 %  
příležitostně (1-3x týdně)42,67 %2,56 %  

Graf

3. Z jakého důvodu volíte k nákupu obchodní řetězec Albert? (můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vhodné umístění prodejny11576,67 %73,72 %  
slevové akce3825,33 %24,36 %  
žádná konkurence v okolí (bydliště, zaměstnání)3322 %21,15 %  
oblíbenost2516,67 %16,03 %  
nízké ceny1610,67 %10,26 %  
kvalitní zboží138,67 %8,33 %  
kvalitní služby21,33 %1,28 %  

Graf

4. Z jakého důvodu v Albertu nenakupujete? (můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velká vzdálenost350 %1,92 %  
vysoké ceny 350 %1,92 %  
mám radši jinou prodejnu116,67 %0,64 %  
nespokojenost se službami116,67 %0,64 %  

Graf

5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vždy čerstvé2.4230.565
rychlé odbavení2.160.904
vždy správné ceny na účtence2.8461.04
možnost vrácení zakoupeného zboží2.5770.693

Graf

6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dlouhé čekání ve frontě12982,69 %82,69 %  
nedoplněné zboží (prázdné regály)9661,54 %61,54 %  
potlučené, nahnilé ovoce a zelenina7950,64 %50,64 %  
pečivo nebylo čerstvé7648,72 %48,72 %  
neochotný personál6340,38 %40,38 %  
špatně přepočítané ceny/slevy (v Kč / v procentech)5132,69 %32,69 %  
neprofesionalita personálu4830,77 %30,77 %  
ceny uvedené u zboží v regálech neodpovídají ceně na pokladně4730,13 %30,13 %  
prošlé výrobky3623,08 %23,08 %  
chybně naúčtované zboží3623,08 %23,08 %  
nedostatečná čistota prodejny3019,23 %19,23 %  
pozdní dodávka pečiva2415,38 %15,38 %  
s žádnými uvedenými nedostatky jsem se nesetkal/a42,56 %2,56 %  
nevzpomínám si10,64 %0,64 %  
nevábně vypadající syrové maso10,64 %0,64 %  
omezený odběr ks 10,64 %0,64 %  
personál většinou cizinci10,64 %0,64 %  
nehezká uzenina10,64 %0,64 %  
Nemají na pokladně tašky10,64 %0,64 %  
zkažené maso10,64 %0,64 %  
málo místa mezi regály10,64 %0,64 %  

Graf

7. Ovlivňují / ovlivnily by tyto nedostatky negativně vaše rozhodování o nákupu v supermarketech Albert?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10366,03 %66,03 %  
ne5333,97 %33,97 %  

Graf

8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7447,44 %47,44 %  
ano3623,08 %23,08 %  
spíše ne3623,08 %23,08 %  
ne106,41 %6,41 %  

Graf

9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9762,18 %62,18 %  
spíše ano4931,41 %31,41 %  
spíše ne85,13 %5,13 %  
ne21,28 %1,28 %  

Graf

10. Oznámkujte spokojenost s personálem obchodního řetězce Albert: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
profesionalita2.8460.848
ochota2.8211.019
počet personálu3.0961.254

Graf

11. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12982,69 %82,69 %  
muž2717,31 %17,31 %  

Graf

12. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 26 let12378,85 %78,85 %  
27 - 50 let2817,95 %17,95 %  
51 - 70 let53,21 %3,21 %  

Graf

13. Momentálně jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující student (brigádně / na plný úvazek)5937,82 %37,82 %  
student4629,49 %29,49 %  
zaměstnaný2717,31 %17,31 %  
na mateřské dovolené138,33 %8,33 %  
osoba samostatně výdělečně činná (podnikatel)74,49 %4,49 %  
nezaměstnaný31,92 %1,92 %  
v důchodu10,64 %0,64 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)

  • odpověď nedoplněné zboží (prázdné regály):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vždy čerstvé=1 na otázku 5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)

9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v obchodním řetězci Albert?

2. Jak často nakupujete v supermarketech Albert?

3. Z jakého důvodu volíte k nákupu obchodní řetězec Albert? (můžete vybrat více možností)

5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)

6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)

7. Ovlivňují / ovlivnily by tyto nedostatky negativně vaše rozhodování o nákupu v supermarketech Albert?

8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?

9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?

10. Oznámkujte spokojenost s personálem obchodního řetězce Albert: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

11. Vaše pohlaví:

12. Váš věk:

13. Momentálně jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v obchodním řetězci Albert?

2. Jak často nakupujete v supermarketech Albert?

3. Z jakého důvodu volíte k nákupu obchodní řetězec Albert? (můžete vybrat více možností)

5. Dle vašich zkušeností ohodnoťte pravdivost záruk obchodního řetězce Albert: (obodujte: 1 nejméně pravdivé, 4 nejvíce pravdivé)

6. Setkal/a jste se někdy v obchodním řetězci Albert s některými z těchto nedostatků? (můžete vybrat více možností)

7. Ovlivňují / ovlivnily by tyto nedostatky negativně vaše rozhodování o nákupu v supermarketech Albert?

8. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vašim častějším nákupům?

9. Vedlo by odstranění těchto nedostatků k vaší větší spokojenosti?

10. Oznámkujte spokojenost s personálem obchodního řetězce Albert: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

11. Vaše pohlaví:

12. Váš věk:

13. Momentálně jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hudečková, M.Spokojenost zákazníků v supermarketu Albert (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-v-supe.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.