Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků CK Čedok s nabízenými službami

Spokojenost zákazníků CK Čedok s nabízenými službami

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Valošková
Šetření:26. 02. 2011 - 20. 03. 2011
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení klienti,

Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb, a proto bychom Vás chtěli požádat o vyplnění tohoto dotazníku a zhodnocení Vašich zkušeností se službami CK Čedok. Dotazník je zcela anonymní. Vaše názory a připomínky nám poslouží jako podklad pro zlepšení a zvyšování kvality našich služeb.
Děkujeme za Váš čas a spolupráci.

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 V případě hodnotících otázek prosím obodujte 1 až 5, přičemž 1=nejlepší, 5=nejhorší.

Odpovědi respondentů

1. Jak jste se dověděli o cestovní kanceláři Čedok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Známí/přátelé2841,18 %41,18 %  
Reklama v tisku2841,18 %41,18 %  
Internet2435,29 %35,29 %  
Jiným způsobem811,76 %11,76 %  
Reklama v rádiu710,29 %10,29 %  

Graf

2. Jaký zdroj informací je pro Vás při plánování dovolené důležitý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet4261,76 %61,76 %  
Známí/přátelé3145,59 %45,59 %  
Katalog2841,18 %41,18 %  
Prodejna cestovní kanceláře1725 %25 %  

Graf

3. Který způsob objednávání zájezdu/dovolené preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobně v prodejně cestovní kanceláře5073,53 %73,53 %  
Přes internet1725 %25 %  
Telefonicky11,47 %1,47 %  

Graf

4. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pobytové zájezdy4769,12 %69,12 %  
Poznávací zájezdy2130,88 %30,88 %  

Graf

5. Cestujete nejčastěji jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodina3551,47 %51,47 %  
Skupina2942,65 %42,65 %  
Individuálně45,88 %5,88 %  

Graf

6. Kolikrát za rok si vyjedete na dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou4363,24 %63,24 %  
Dvakrát2232,35 %32,35 %  
Vícekrát34,41 %4,41 %  

Graf

7. Jakou částku jste ochotni investovat do dovolené? (na osobu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 000 - 10 000 Kč2942,65 %42,65 %  
10 000 - 20 000 Kč2841,18 %41,18 %  
20 000 - 30 000 Kč913,24 %13,24 %  
více než 30 000 Kč22,94 %2,94 %  

Graf

8. Kolikrát jste již vycestovali s CK Čedok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou4870,59 %70,59 %  
Dvakrát1116,18 %16,18 %  
Vícekrát913,24 %13,24 %  

Graf

9. Které další aktivity na dovolené vyhledávate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kultura3957,35 %57,35 %  
Turistika3044,12 %44,12 %  
Sport2739,71 %39,71 %  
Nákupy22,94 %2,94 %  
zábava22,94 %2,94 %  
nakupování11,47 %1,47 %  

Graf

10. Jak jste celkově spokojeni s CK Čedok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen(a)4870,59 %70,59 %  
Velmi spokojen(a)1725 %25 %  
Spíše nespokojen(a)22,94 %2,94 %  
Velmi nespokojen(a)11,47 %1,47 %  

Graf

11. Reklamovali jste někdy služby CK Čedok?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne68100 %100 %  

Graf

12. Pokud ano, z jakého důvodu/jakých důvodů?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nereklamovali

13. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena odpovídá kvalitě4058,82 %58,82 %  
Cena je vyšší než kvalita2841,18 %41,18 %  

Graf

14. Doporučil(a) byste CK Čedok svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ANO4464,71 %64,71 %  
Rozhodně ANO1522,06 %22,06 %  
Spíše NE811,76 %11,76 %  
Rozhodně NE11,47 %1,47 %  

Graf

15. Jak jste byli spokojeni s prodejci zájezdů a jejich:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ochota a přístup2.0590.82
Odborná znalost a informovanost2.1030.975
Kvalita poskytnutých informací2.1760.939

Graf

16. Jak jste byli spokojeni s těmito službami na Vaší poslední dovolené?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Doprava2.2941.178
Ubytování2.0291.205
Stravování2.2210.966

Graf

17. Jak jste byli spokojeni s delegátem a jeho

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Organizační schopnosti2.1471.067
Odborné znalosti2.0440.895
Informovanost1.9560.777
Ochota a přístup2.1181.192

Graf

18. Ohodnoťte kritéria CK Čedok podle míry Vaši spokojenosti

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Rozsah a kvalita služeb1.9850.691
Poskytnuté informace2.1181.045
Webové stránky CK2.1910.743
Celkový dojem CK2.0880.757

Graf

19. Využíváte služeb i jiné cestovní kanceláře?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4769,12 %69,12 %  
ne2130,88 %30,88 %  

Graf

20. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli "ano", uveďte prosím jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Exim tours49,3 %5,88 %  
Alexandria24,65 %2,94 %  
CK Valaška24,65 %2,94 %  
fisher24,65 %2,94 %  
vitkovice tours24,65 %2,94 %  
CK Invia12,33 %1,47 %  
juhász12,33 %1,47 %  
Eximtours12,33 %1,47 %  
Student Agency, Exim tours12,33 %1,47 %  
CK marted12,33 %1,47 %  
ostatní odpovědi CK Fischer, Alexandria
CK JUHÁSZ
CK Kalousek
Invia
Fischer, CK Marine, Exim Tours
ck Alex
CK Sunny days
Alexandria, Blue style
Exim Tours, Sunny Days, ....
Kontakt Moravia, Hellas
CK Moravia
Aquila Travel, Marted
čedok, vitkovice tour,
CK Fisher
Vítkovice tour
CK Vítkovce tours, Nikolas Tours
Jokratour, Alexandria, Exim toursnic
Firo tour
MILE
CK Scandia Czech Tour, Inter Zbiroh
CK marted, Jokra tour
nepamatuji si
A21
votrok, tomitoor, a další
Victoria
CEKARE
2660,47 %38,24 % 

Graf

21. Co by mohla podle Vás CK Čedok zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

...

aby se slevy týkající se dětí platily i pro starší 12 let

Asi nic

asi nic, jen si udržet svou kvalitu i nadále

cenu

Ceny

ceny

dávat slevy

Dopravu na poznávací zájezdy

informovanost

Informovanost prodejců o destinacích. Schopnost poradit.

Katalog se mi zdá trochu nepřehledný

Kvalitu pobytu

Kvalitu poskytovaných informací

Kvalitu poskytovaných služeb.

kvalitu služeb

Mohla by mít více druhů zájezdů...

mohla by snižít ceny nebo zvednout kvalitu zájezdu, aby byl dobýr poměr cena / kvalita

mohli by zlevnit zájezdy

Nabízené "balíčky"

Nenapadá mě zrovna vyloženě příklad,ale zlepšovat je vždycky co... :)

nevím

nevim

Nevím

nevím

nevím

Nevím

nevim

Nic

nic

nic

nic bych neměnil

Nic konkrétního mě momentálně nenapadá.

nic mě nenapadá

nic mě nyní nenapadá

nic, jsem s CK Čedok spokojena

nic,jsem spokojena

nic,jsem spokojena

Nic.

Nikdy mi nic nechybělo. Na nic si nestěžuji.

Obohatit poznávací zájezdy o další zajímavá místa.

ochotu

podle me je dokonala, me naprosto vyhovuje

podle mě je všechno v pořádku

Podle mne by cestovní kancelář Čedok nemusela nic zlepšovat.

posunout věkovou hranici dítěte výše

Propagaci

rozšíření nabídky služeb

rozšířit nabídku služeb

Rychlost vyřizování

Sice jsem s CK Čedok cestovala asi 7 let zpátky, ale myslím si, že jsou na velmi vysoké úrovni.

snížení cen

Support

šířku nabídky

T.č. nevím.

ubytování, dopravu

urychlit čekací dobu při výdeji letenek na letišti

vetsi odbornost delegatu

Větší nabídka poznávacích zájezdů

větší nabídka zájezdů za menší ceny

vetší počet zemí kam vycestovat

Více exotických lokalit

vše

všechno

Všechno se dá zlepšit

zrychlení vydávání letenek na letišti

22. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4566,18 %66,18 %  
Muž2333,82 %33,82 %  

Graf

23. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 304566,18 %66,18 %  
do 201014,71 %14,71 %  
31 - 45710,29 %10,29 %  
46 - 6068,82 %8,82 %  

Graf

24. Sociální statut

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4464,71 %64,71 %  
Pracující2333,82 %33,82 %  
Nezaměstnaný11,47 %1,47 %  

Graf

25. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský3855,88 %55,88 %  
Pardubický57,35 %7,35 %  
Olomoucký45,88 %5,88 %  
Praha34,41 %4,41 %  
Moravskoslezský kraj34,41 %4,41 %  
Jihočeský22,94 %2,94 %  
Moravskoslezký22,94 %2,94 %  
Moravskosleslezský11,47 %1,47 %  
moravskoslzský11,47 %1,47 %  
jižní čechy11,47 %1,47 %  
ostatní odpovědi zlínský
Moravskosleský kraj
severomoravsky
Středočeský
ústecký
Zlínský kraj
Moravsko-slezský
královehradeckého
811,76 %11,76 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám?

  • odpověď Cena odpovídá kvalitě:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem CK=1 na otázku 18. Ohodnoťte kritéria CK Čedok podle míry Vaši spokojenosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojen(a) na otázku 10. Jak jste celkově spokojeni s CK Čedok?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ANO na otázku 14. Doporučil(a) byste CK Čedok svým známým?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doprava=1 na otázku 16. Jak jste byli spokojeni s těmito službami na Vaší poslední dovolené?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozsah a kvalita služeb=1 na otázku 18. Ohodnoťte kritéria CK Čedok podle míry Vaši spokojenosti

24. Sociální statut

  • odpověď Student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 na otázku 23. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak jste se dověděli o cestovní kanceláři Čedok?

2. Jaký zdroj informací je pro Vás při plánování dovolené důležitý?

3. Který způsob objednávání zájezdu/dovolené preferujete?

4. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

5. Cestujete nejčastěji jako:

6. Kolikrát za rok si vyjedete na dovolenou?

7. Jakou částku jste ochotni investovat do dovolené? (na osobu)

8. Kolikrát jste již vycestovali s CK Čedok?

9. Které další aktivity na dovolené vyhledávate?

10. Jak jste celkově spokojeni s CK Čedok?

11. Reklamovali jste někdy služby CK Čedok?

13. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám?

14. Doporučil(a) byste CK Čedok svým známým?

15. Jak jste byli spokojeni s prodejci zájezdů a jejich:

16. Jak jste byli spokojeni s těmito službami na Vaší poslední dovolené?

17. Jak jste byli spokojeni s delegátem a jeho

18. Ohodnoťte kritéria CK Čedok podle míry Vaši spokojenosti

19. Využíváte služeb i jiné cestovní kanceláře?

22. Pohlaví

23. Věk

24. Sociální statut

25. Z jakého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak jste se dověděli o cestovní kanceláři Čedok?

2. Jaký zdroj informací je pro Vás při plánování dovolené důležitý?

3. Který způsob objednávání zájezdu/dovolené preferujete?

4. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

5. Cestujete nejčastěji jako:

6. Kolikrát za rok si vyjedete na dovolenou?

7. Jakou částku jste ochotni investovat do dovolené? (na osobu)

8. Kolikrát jste již vycestovali s CK Čedok?

9. Které další aktivity na dovolené vyhledávate?

10. Jak jste celkově spokojeni s CK Čedok?

11. Reklamovali jste někdy služby CK Čedok?

13. Odpovídá poměr cena/kvalita Vašim představám?

14. Doporučil(a) byste CK Čedok svým známým?

15. Jak jste byli spokojeni s prodejci zájezdů a jejich:

16. Jak jste byli spokojeni s těmito službami na Vaší poslední dovolené?

17. Jak jste byli spokojeni s delegátem a jeho

18. Ohodnoťte kritéria CK Čedok podle míry Vaši spokojenosti

19. Využíváte služeb i jiné cestovní kanceláře?

22. Pohlaví

23. Věk

24. Sociální statut

25. Z jakého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Valošková, H.Spokojenost zákazníků CK Čedok s nabízenými službami (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spokojenost-zakzaniku-ck-ced.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.