Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojnosť so službami cestovných kancelárií

Spokojnosť so službami cestovných kancelárií

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Masák
Šetření:23. 03. 2012 - 26. 03. 2012
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosíme Vás o vyplnenie krát keho anonymného dotazníka, kde uvediete svoj názor a mieru spokojnosti s cestovnými kanceláriami a službami ktoré poskytujú.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6759,82 %59,82 %  
muž4439,29 %39,29 %  
žena10,89 %0,89 %  

Graf

2. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-257365,18 %65,18 %  
26-351715,18 %15,18 %  
36-45108,93 %8,93 %  
45-5576,25 %6,25 %  
0-1843,57 %3,57 %  
19-2510,89 %0,89 %  

Graf

3. Ako často využívate služby cestovných kancelárií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
raz za 1 rok4540,18 %40,18 %  
služby CK využívam menej často ako raz za 2 roky3430,36 %30,36 %  
raz za 2 roky1715,18 %15,18 %  
viac krát za rok1311,61 %11,61 %  
služby CK nevyuzívam21,79 %1,79 %  
raz za 1 rok10,89 %0,89 %  

Graf

4. Boli ste spokojní s prístupom/ochotou pracovníkov cestovnej kancelárie pri kúpe zájazdu? Označte úroveň spokojnosti/nespokojnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojný7667,86 %67,86 %  
veľmi spokojný2118,75 %18,75 %  
skôr nespokojný119,82 %9,82 %  
nespokojný32,68 %2,68 %  
spokojný10,89 %0,89 %  

Graf

5. Boli ste spokojný so zabezpečením a úrovňou prepravy zabezpečenej cestovnou kanceláriou? Označte úroveň spokojnosti/nespokojnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojný7062,5 %62,5 %  
skôr nespokojný1816,07 %16,07 %  
veľmi spokojný1715,18 %15,18 %  
nespokojný65,36 %5,36 %  
spokojný10,89 %0,89 %  

Graf

6. Vyskytol sa u Vás počas zájazdu problém spôsobený nedostatočným zabezpečením zo strany cestovnej kancelárie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie5448,21 %48,21 %  
áno, ale nič čo by stalo za zmienku4540,18 %40,18 %  
áno a výrazne to ovplyvnilo celý pobyt98,04 %8,04 %  
áno32,68 %2,68 %  
nie10,89 %0,89 %  

Graf

7. Boli ste spokojní s poskytovanými službami sprievodcu (pracovníka CK v danej destinácii)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojný7163,39 %63,39 %  
veľmi spokojný2219,64 %19,64 %  
skôr nespokojný1311,61 %11,61 %  
nespokojný54,46 %4,46 %  
spokojný10,89 %0,89 %  

Graf

8. Boli zo strany CK dodržané všetky záväzky obsiahnuté v zmluve?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno6961,61 %61,61 %  
vyskytli sa drobné nezrovnalosti3430,36 %30,36 %  
nie76,25 %6,25 %  
áno10,89 %0,89 %  
CK hrubo porušila podmienky zahrnuté v zmluve 10,89 %0,89 %  

Graf

9. Zodpovedala úroveň ubytovacieho zariadenia s úrovňou prezentovanou v katalógu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr áno4741,96 %41,96 %  
áno4338,39 %38,39 %  
skôr nie1916,96 %16,96 %  
vôbec nie21,79 %1,79 %  
skor áno10,89 %0,89 %  

Graf

10. Budete aj naďalej využívať služby cestovných kancelárií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pravdepodobne áno6154,46 %54,46 %  
áno3833,93 %33,93 %  
pravdepodobne nie87,14 %7,14 %  
určite nie43,57 %3,57 %  
áno10,89 %0,89 %  

Graf

11. Čo by ste vylepšili na službách poskytovaných cestovnými kanceláriami?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Aby v katalogoch ponukali tie izby ktore su v katalogoch a nie ze klient pride na hotel a dostane horsiu izbu

ceny

ceny na slovensku

hodnovernosť

JE MI TO JEDNO!!!!!!:-)

Jednoznačne ceny zájazdov, pretože niektoré si za svoje služby pýtajú nadštandardné sumy za zájazdy, ktoré inak zoženiete omnoho lacnejšie. A ešte internetové stránky by mali byť prehľadnejšie.

modernejšie prostriedky autobusovej dopravy

neviem

nic

nič

niekedy fotky zavadzaju pri vybere dovolenky :) a ked clovek pride na miesto bud je sklamany alebo zhrozeny.

objednavanie zajazdov cez internet

poskytovat viac informácií o hoteloch

Privítala by som osobitnejší prístup k jednotlivým skupinám zákazníkov, čo u niektorých CK absentuje.

realistickejšie zobrazenie ubytovania v katalógoch

stretol som sa s veľmi neochotným delegátom na pobyte v Prahe. Jeho prístup bol neprofesionálny, takže skvalitniť prístup delegátov k dovolenkárom.

Uvítal by som vacsiu garanciu zmluvnych zavazkov zo strany CK

Už nedôverujem CK, ktoré nemajú dostatočnú akrediatáciu.

viac sexi sprievodcov, dodržiavanie podmienok stanovených v zmluve, realistickejšie fotografie v katalógoch...

vsetko

zatiaľ nič


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Vyskytol sa u Vás počas zájazdu problém spôsobený nedostatočným zabezpečením zo strany cestovnej kancelárie?

  • odpověď nie:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi veľmi spokojný na otázku 4. Boli ste spokojní s prístupom/ochotou pracovníkov cestovnej kancelárie pri kúpe zájazdu? Označte úroveň spokojnosti/nespokojnosti.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlavie:

2. Váš vek:

3. Ako často využívate služby cestovných kancelárií?

4. Boli ste spokojní s prístupom/ochotou pracovníkov cestovnej kancelárie pri kúpe zájazdu? Označte úroveň spokojnosti/nespokojnosti.

5. Boli ste spokojný so zabezpečením a úrovňou prepravy zabezpečenej cestovnou kanceláriou? Označte úroveň spokojnosti/nespokojnosti.

6. Vyskytol sa u Vás počas zájazdu problém spôsobený nedostatočným zabezpečením zo strany cestovnej kancelárie?

7. Boli ste spokojní s poskytovanými službami sprievodcu (pracovníka CK v danej destinácii)?

8. Boli zo strany CK dodržané všetky záväzky obsiahnuté v zmluve?

9. Zodpovedala úroveň ubytovacieho zariadenia s úrovňou prezentovanou v katalógu?

10. Budete aj naďalej využívať služby cestovných kancelárií?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlavie:

2. Váš vek:

3. Ako často využívate služby cestovných kancelárií?

4. Boli ste spokojní s prístupom/ochotou pracovníkov cestovnej kancelárie pri kúpe zájazdu? Označte úroveň spokojnosti/nespokojnosti.

5. Boli ste spokojný so zabezpečením a úrovňou prepravy zabezpečenej cestovnou kanceláriou? Označte úroveň spokojnosti/nespokojnosti.

6. Vyskytol sa u Vás počas zájazdu problém spôsobený nedostatočným zabezpečením zo strany cestovnej kancelárie?

7. Boli ste spokojní s poskytovanými službami sprievodcu (pracovníka CK v danej destinácii)?

8. Boli zo strany CK dodržané všetky záväzky obsiahnuté v zmluve?

9. Zodpovedala úroveň ubytovacieho zariadenia s úrovňou prezentovanou v katalógu?

10. Budete aj naďalej využívať služby cestovných kancelárií?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Masák, T.Spokojnosť so službami cestovných kancelárií (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojnost-so-sluzbami-cesto.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.