Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojnosť so službami Quelle
Spokojnosť so službami Quelle
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | peter sputtnikus |
---|---|
Šetření: | 23. 03. 2009 - 25. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 36 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 12.86 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 37 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:50 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondent/respondentka,
predkladáme Vám krátky dotazník ohľadne spokojnosti s poskytovanými službami Quelle. Sme študenti programu marketingovej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Cieľom dotazníka je prieskum spokojnosti zákazníkov za účelom zlepšenia poskytovaných služieb.
Dotazník je anonymný a výsledky nášho prieskumu budú použité len za účelom splnenia si študijných povinností.
Vopred ďakujeme za spoluprácu a Váš korektný prístup pri zodpovedaní otázok.
Vyplnenie dotazníku: môžete značiť viac odpovedí v jednej otázke, alebo tiež žiadnu. Vami vyznačenú odpoveď môžete doplniť písomnou poznámkou, otázky bez možnosti odpovedí vyžadujú Vaše písomné zodpovedanie.
Odpovědi respondentů
1. Poznáte katalóg Quelle?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → otázka č. 2, nie → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 33 | 91,67 % | 91,67 % |
nie | 3 | 8,33 % | 8,33 % |
2. Nakupujete prostredníctvom katalógu Quelle?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno, pravidelne → otázka č. 3, áno, zriedka → otázka č. 3, raz → otázka č. 3, nie → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 20 | 60,61 % | 55,56 % |
áno, zriedka | 9 | 27,27 % | 25 % |
raz | 4 | 12,12 % | 11,11 % |
3. Ste spokojná/-ný s výrobkami Quelle?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 8 | 61,54 % | 22,22 % |
nie | 5 | 38,46 % | 13,89 % |
4. uveďte prečo:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Dají se tam koupit kvalitní věci za dobrou cenu.(slevové katalogy)
este sa mi nestalo, ze by mi bolo nieco dobre, vzdy je to siroke, velke alebo material je priserny...
lebo si vyberam, to co sa mi paci
mama nakupuje oblecenie pre brata a maju pekne a lacne veci, nemusi behat po obchodoch, objedna a kurier privezie
můžu si objednat co se mi líbí a když to nesedí nebo se mi to nelíbí, můžu to vyměnit
nie su kvalitné
no to moja mamicka,ona s babkou su quellewoman.
pre istotu
většinou je kvalita materiálu špatná, vzhled výrobku se hodně liší od profesionálních fotek v katalogu
5. Ceny produktov v Quelle sú podľa Vás:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
normálne | 7 | 58,33 % | 19,44 % |
vysoké | 2 | 16,67 % | 5,56 % |
veľmi vysoké | 2 | 16,67 % | 5,56 % |
nízke | 1 | 8,33 % | 2,78 % |
6. Aké objednávanie uprednostňujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cez internet | 24 | 77,42 % | 66,67 % |
osobne v obchode (napr. Quelle obchod) | 9 | 29,03 % | 25 % |
nic | 2 | 6,45 % | 5,56 % |
7. Nachádza sa v blízkosti Vášho bydliska Quelle obchod?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 14 | 45,16 % | 38,89 % |
ano | 9 | 29,03 % | 25 % |
ne | 8 | 25,81 % | 22,22 % |
8. Spomínate si na nejakú reklamu spoločnosti Quelle?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → otázka č. 9, nie → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 33 | 91,67 % | 91,67 % |
áno | 3 | 8,33 % | 8,33 % |
9. Uveďte akú:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
reklama s misskami
v printovej forme nepamatam si uz aky casopis
10. Uprednostňujete:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Klasický tlačený katalóg | 20 | 62,5 % | 55,56 % |
Online katalóg | 12 | 37,5 % | 33,33 % |
nic | 1 | 3,13 % | 2,78 % |
11. Zapojili ste sa do nejakej súťaže Quelle?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 28 | 93,33 % | 77,78 % |
ano | 2 | 6,67 % | 5,56 % |
12. Uprednostňujete nakupovanie:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na dobierku – tovar zaplatíte pri prevzatí zásielky | 26 | 89,66 % | 72,22 % |
prostredníctvom nákupnej karty (napr. karta Quelle) | 2 | 6,9 % | 5,56 % |
na splátky | 2 | 6,9 % | 5,56 % |
13. Počuli ste už o nákupnej karte Quelle?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 23 | 74,19 % | 63,89 % |
ano | 8 | 25,81 % | 22,22 % |
14. Spomeniete si na niektoré značky výrobkov z katalógu Quelle?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → otázka č. 15, nie → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 32 | 88,89 % | 88,89 % |
áno | 4 | 11,11 % | 11,11 % |
15. Vymenujte, ktoré:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
adidas, esprit, puma, explorer,
puma, adidas, nike, reike
16. Ste priaznivcom výpredajových letákov Quelle?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 19 | 67,86 % | 52,78 % |
ano | 9 | 32,14 % | 25 % |
17. Využili ste už niekedy Zákaznícky servis Quelle?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 17 | 58,62 % | 47,22 % |
ani neviem, že existuje | 8 | 27,59 % | 22,22 % |
áno, raz | 4 | 13,79 % | 11,11 % |
18. Máte nejaké výhrady/pripomienky ku katalógu Quelle?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → otázka č. 19, nie → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 31 | 86,11 % | 86,11 % |
áno | 5 | 13,89 % | 13,89 % |
19. Uveďte prosím Vaše výhrady
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
123456789
ceny
grafika
nemam vyhrady
strč si ho do piče
veci su nafotene tak aby vyzerali co najlepsie (co je v poriadku a da sa to pochopit), ale ja si potrebujem vec vyskusat ohmatat a podobne preto take veci nekupujem cez internet
Ziadne nemam :)
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.