Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojnost zákazníkov so službami kín Palace Cinemas

Spokojnost zákazníkov so službami kín Palace Cinemas

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dorota Kovalčíková
Šetření:06. 04. 2011 - 12. 04. 2011
Počet respondentů:41
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milý respondent,


Nasledujúci dotazník sa týka spokojnosti zákazníkov s návštevou kín Palace Cinemas a ich postojov. Pomôžete mi tým pri mojom semestrálnom projekte.
Za vyplnenie vopred ďakujem :)

 

Odpovědi respondentů

1. Navštívili ste niekedy kino Palace Cinemas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do kín PC chodím pravidelne, lebo v Bratislave je to jediné multikino a nemám inú možnosť2458,54 %58,54 %  
do kín Palace Cinemas chodím pravidelne a rád, lebo ponúkajú dobré služby. 1024,39 %24,39 %  
kino PC som naštívil menej ako trikrát512,2 %12,2 %  
kino PC som nenavštívil 24,88 %4,88 %  

Graf

2. Ktoré z kín PC na Slovensku navštevujete najradšej?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
PC Eurovea1127,5 %26,83 %  
PC Polus1127,5 %26,83 %  
PC Aupark1025 %24,39 %  
ani jedna z uvedených možností820 %19,51 %  

Graf

3. Prečo sa rozhodnete pre návštevu kina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
keď chcem vidiet nejaký konkrétny film3073,17 %73,17 %  
do kina chodím pravidelne, patrí to k môjmu životnému štýlu614,63 %14,63 %  
iné49,76 %9,76 %  
pre zlé počasie / nemám nič lepšie na práci12,44 %2,44 %  

Graf

4. V čom spočívajú podľa vás najviac pozitíva kín Palace Cinemas?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komfort kinosál, prostredie1230 %29,27 %  
premietacie časy, veľký výber filmov1230 %29,27 %  
premietanie v digitálnej kvalite a 3D615 %14,63 %  
celkový servis – občerstvenie, obsluha, pohodlný nákup vstupeniek (internet)512,5 %12,2 %  
né/neviem37,5 %7,32 %  
komfort kinosál, prostredie25 %4,88 %  

Graf

5. Cena lístkov (6 eur dospelý, 4,20 dieťa) je podľa vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trochu privysoká, ale dá sa tolerovať2458,54 %58,54 %  
príliš vysoká, nie som ochotný toľko platiť1434,15 %34,15 %  
oproti zahraničným kinám nízka24,88 %4,88 %  
primeraná kvalite12,44 %2,44 %  

Graf

6. Cena a kvalita občerstvenia sú:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny sú príliš vysoké, občerstvenie si nekupujem (pašujem si vlastné2255 %53,66 %  
ceny by mohli byť nižšie, ale aj tak si ho kupujem, lebo mi chutí922,5 %21,95 %  
ceny sú príliš vysoké, občerstvenie si kupujem len preto že vlastné je v sálach zakázané922,5 %21,95 %  

Graf

7. Aké filmy navštevujete najradšej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
všetky žánre, do kina chodím často1331,71 %31,71 %  
romantické/komédie717,07 %17,07 %  
drámy, artové filmy (oceneňované kritikou)717,07 %17,07 %  
akčné/thrillery717,07 %17,07 %  
česká/slovenská produkcia37,32 %7,32 %  
iné37,32 %7,32 %  
animované/3D12,44 %2,44 %  

Graf

8. Aké sú vaše výhrady k úrovni služieb kín Palace Cinemas?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoké ceny (lístky/občerstvenie)3382,5 %80,49 %  
nedostatočná webová stránka, často nefungujúce rezervácie a možnost e-ticket nákupu1845 %43,9 %  
zákaz nosenia vlastných nápojov/občerstvenia1332,5 %31,71 %  
málo akcií, zliav, súťaží, eventov1332,5 %31,71 %  
nedostatočný komfort (teplota v sálach, kvalita zvuku, obrazu, hygiena)615 %14,63 %  
málo akcií, zliav, súťaží, eventov410 %9,76 %  
iné410 %9,76 %  
neochotnosť, zlý prístup zamestnancov12,5 %2,44 %  

Graf

9. Akú formu nákupu vstupeniek preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
priamo v pokladniach s rezerváciou2356,1 %56,1 %  
priamo v pokladniach bez predošlej rezervácie1229,27 %29,27 %  
cez e-ticket (elektronicky cez internet)614,63 %14,63 %  

Graf

10. Využili ste niektorú z nasledovných akcii, zliav pri návšteve PC?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zľavnené stredy (4,20 Eur)2767,5 %65,85 %  
Palace Movie Card1845 %43,9 %  
filmánia v PC POLUS (1 plus 1 zdarma)1332,5 %31,71 %  
Halloweenske, Valentínske zľavy1025 %24,39 %  
O2 utorky ( lístok za 3 eurá)820 %19,51 %  
iné615 %14,63 %  
voucher 1 plus 1 získaný z časopisu/pri kúpe iného produktu512,5 %12,2 %  
nevyužil som ani jednu z možností410 %9,76 %  

Graf

11. Ovplyvnila Vašu návštevu kina niektorá z nasledovných marketingových aktivít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zhliadnutý trailer2151,22 %51,22 %  
špeciálna ponuka – výhodná cena, zľavový kupón, darček ku vstupenke a pod. 1331,71 %31,71 %  
iné/neviem921,95 %21,95 %  
článok o danom filme v časopise, reportáž v TV921,95 %21,95 %  
reklama - spoty v rádiu, TV, printová reklama, billboardy...819,51 %19,51 %  

Graf

12. Vaše pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2765,85 %65,85 %  
muž1434,15 %34,15 %  

Graf

13. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-263380,49 %80,49 %  
15-20 717,07 %17,07 %  
35 a viac12,44 %2,44 %  

Graf

14. Bydlisko

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bratislava2765,85 %65,85 %  
iné512,2 %12,2 %  
iná obec/mesto na Slovensku nad 10 tis. obyv.49,76 %9,76 %  
Bratislava - okolie37,32 %7,32 %  
iná obec/mesto na Slovensku do 10 tis. obyv.24,88 %4,88 %  

Graf

15. Zaradenie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent VŠ3482,93 %82,93 %  
zamestnaný512,2 %12,2 %  
študent ZŠ/SŠ24,88 %4,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovalčíková, D.Spokojnost zákazníkov so službami kín Palace Cinemas (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spokojnost-zakaznikov-so-slu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.