Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojnosť zamestnancov v hotelníctve

Spokojnosť zamestnancov v hotelníctve

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Flamíková
Šetření:21. 03. 2013 - 11. 04. 2013
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):5 / 5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

prosím všetkých zamestnancov (či už súčasných alebo minulých) v hotelovom priemysle o vyplnenie krátkeho dotazníka. Nezaberie viac ako 2 minúty a veľmi mi pomôže pri spracovaní seminárnej práce.

 

Ďakujem za Vašu ochotu a čas!

Dominika

Odpovědi respondentů

1. Prečo ste si vybrali prácu v hotelníctve (súčasnú/minulú)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tento odbor som vyštudoval/študujem3345,83 %45,83 %  
zaujímam sa o tento odbor/baví ma3143,06 %43,06 %  
vyhovujúca pracovná doba2433,33 %33,33 %  
dostal/a som takúto pracovnú ponuku a prácu som v tom momente potreboval/a (bolo mi jedno akú)2129,17 %29,17 %  
inú (lepšiu) prácu som nezohnal/a1419,44 %19,44 %  
dobré finančné ohodnotenie1216,67 %16,67 %  
dobré meno (povesť) daného ubytovacieho zariadenia912,5 %12,5 %  
pracovné benefity (lacnejšie ubytovanie, príspevky na stravovanie...)68,33 %8,33 %  
ide o rodinný podnik34,17 %4,17 %  
potrebné získanie praxe11,39 %1,39 %  
pracovná náročnosť11,39 %1,39 %  
moznost cestovat a naucit se jazyky,dobry cisnik se uplatni vsude.11,39 %1,39 %  
skúsenosti do života11,39 %1,39 %  
ubytování k dispozici11,39 %1,39 %  
Nepracuju tam11,39 %1,39 %  

Graf

2. Čo Vás v hoteliérskej pozícii motivuje pozitívne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracovné prostredie, medziľudské vzťahy3650 %50 %  
pochvala, ocenenie Vášho úsilia od hotelových hostí (ústnou formou)3650 %50 %  
finančná odmena za prácu navyše2838,89 %38,89 %  
pochvala, ocenenie Vášho úsilia od nadriadeného (ústnou formou)2230,56 %30,56 %  
pracovné podmienky2027,78 %27,78 %  
platové ohodnotenie1723,61 %23,61 %  
možnosť povýšenia1318,06 %18,06 %  
pracovná doba1216,67 %16,67 %  
chovanie hostí912,5 %12,5 %  
iná než finančná odmena za prácu nad rámec pracovných povinností (zľava na rôzne služby, ubytovanie zadarmo…)68,33 %8,33 %  
možnosť bezplatného doplnkového vzdelávania (kurzy, rekvalifikácie…)34,17 %4,17 %  
pracovná náročnosť34,17 %4,17 %  
nic22,78 %2,78 %  
sehnal jsem práci11,39 %1,39 %  
bezplatný pracovný odev11,39 %1,39 %  
nic. je to hnus11,39 %1,39 %  
Nedělám tam11,39 %1,39 %  

Graf

3. Čo Vás v hoteliérskej pozícii motivuje negatívne/demotivuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vaša nespokojnosť s vedením a organizáciou hotelu3041,67 %41,67 %  
nedocenenie Vášho úsilia od nadriadeného2940,28 %40,28 %  
platové ohodnotenie2838,89 %38,89 %  
chovanie hostí2636,11 %36,11 %  
pracovná doba2433,33 %33,33 %  
pracovné prostredie, medziľudské vzťahy1723,61 %23,61 %  
práca nad rámec pracovných povinností bez odmeny1622,22 %22,22 %  
nedocenenie Vášho úsilia od hotelových hostí1115,28 %15,28 %  
pracovné podmienky1013,89 %13,89 %  
potenciál kariérneho rastu912,5 %12,5 %  
doplnkové vzdelávanie (kurzy, rekvalifikácie…)22,78 %2,78 %  
pracovný odev hradený z vlastných zdrojov22,78 %2,78 %  
pracovná náročnosť22,78 %2,78 %  
nic11,39 %1,39 %  
chování ostatních zaměstnanců hotelu11,39 %1,39 %  
NE11,39 %1,39 %  

Graf

4. Kvôli čomu by ste z hotelníctva odišli/hľadali si iné zamestnanie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatočné mzdové ohodnotenie4562,5 %62,5 %  
Vaša nespokojnosť s vedením a organizáciou hotelu2433,33 %33,33 %  
pracovný kolektív2129,17 %29,17 %  
neperspektívne zamestnanie2027,78 %27,78 %  
pracovné podmienky1926,39 %26,39 %  
nedocenenie Vašej práce1825 %25 %  
pracovná doba1622,22 %22,22 %  
zlá povesť ubytovacieho zariadenia912,5 %12,5 %  
chovanie hostí56,94 %6,94 %  
NE11,39 %1,39 %  

Graf

5. Ste (Boli ste) vo svojej práci v hotelníctve všeobecne spokojný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5373,61 %73,61 %  
nie1926,39 %26,39 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Prečo ste si vybrali prácu v hotelníctve (súčasnú/minulú)?

2. Čo Vás v hoteliérskej pozícii motivuje pozitívne?

3. Čo Vás v hoteliérskej pozícii motivuje negatívne/demotivuje?

4. Kvôli čomu by ste z hotelníctva odišli/hľadali si iné zamestnanie?

5. Ste (Boli ste) vo svojej práci v hotelníctve všeobecne spokojný?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Prečo ste si vybrali prácu v hotelníctve (súčasnú/minulú)?

2. Čo Vás v hoteliérskej pozícii motivuje pozitívne?

3. Čo Vás v hoteliérskej pozícii motivuje negatívne/demotivuje?

4. Kvôli čomu by ste z hotelníctva odišli/hľadali si iné zamestnanie?

5. Ste (Boli ste) vo svojej práci v hotelníctve všeobecne spokojný?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Flamíková, D.Spokojnosť zamestnancov v hotelníctve (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spokojnost-zamestnancov-v-ho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.