Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost firem a image značky
Společenská odpovědnost firem a image značky
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Mičáková |
---|---|
Šetření: | 13. 11. 2010 - 20. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 126 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 18.35 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.10:38 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
v rámci mé diplomové práce zkoumám, jak ženy vnímají společenskou odpovědnost firem a jaký vliv má tato odpovědnost na image značky.
Zajímá mě názor všech žen, i když se s pojmem společenské odpovědnosti firem ještě nesetkaly.
Předem děkuji za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jste žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 121 | 96,03 % | 96,03 % |
Ne | 5 | 3,97 % | 3,97 % |
2. Setkala jste se již s pojmem společenská odpovědnost firem/ corporate social responsibility (CSR)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 62 | 51,24 % | 49,21 % |
ano | 59 | 48,76 % | 46,83 % |
3. Vyberte prosím všechny možnosti, které podle Vás nejlépe vystihují společenskou odpovědnost firem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Šetrnost k životnímu prostředí | 104 | 85,95 % | 82,54 % |
Kvalita a bezpečnost produktů | 99 | 81,82 % | 78,57 % |
Etické podnikání | 92 | 76,03 % | 73,02 % |
Dodržování zákonů | 91 | 75,21 % | 72,22 % |
Spravedlivé zacházení se zaměstnanci | 84 | 69,42 % | 66,67 % |
Podpora veřejně prospěšných projektů | 80 | 66,12 % | 63,49 % |
Dobré vztahy s dodavateli | 49 | 40,5 % | 38,89 % |
Výhodné ceny produktů | 28 | 23,14 % | 22,22 % |
Marketingový tah | 21 | 17,36 % | 16,67 % |
Přetvářka před veřejností | 4 | 3,31 % | 3,17 % |
Bez efektu na společnost | 2 | 1,65 % | 1,59 % |
Nerobit pokusy na zvieratach | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
"ferovost" voci zakaznikovi | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
taka firma nepredrazuje svoje produkty | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
dôveryhodnosť firmy | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
Překážka v podnikání | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
podpora neziskových organizací | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
4. Jak vnímáte snahu firem chovat se společensky odpovědně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozitivně | 50 | 41,32 % | 39,68 % |
Spíše pozitivně | 41 | 33,88 % | 32,54 % |
Ani – ani | 19 | 15,7 % | 15,08 % |
Spíše negativně | 10 | 8,26 % | 7,94 % |
Negativně | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
5. Měly by firmy podle Vás oznamovat veřejnosti své společensky odpovědné aktivity?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 83 | 68,6 % | 65,87 % |
nevím | 34 | 28,1 % | 26,98 % |
ne | 4 | 3,31 % | 3,17 % |
6. O kolik korun více byste byla ochotná zaplatit za stokorunový produkt (produkt v ceně 100 Kč), pokud byste si ho mohla koupit od společensky odpovědné firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-5 | 30 | 24,79 % | 23,81 % |
6-10 | 30 | 24,79 % | 23,81 % |
0 | 20 | 16,53 % | 15,87 % |
11-15 | 15 | 12,4 % | 11,9 % |
16-25 | 9 | 7,44 % | 7,14 % |
26-50 | 8 | 6,61 % | 6,35 % |
100 a více | 5 | 4,13 % | 3,97 % |
51-75 | 3 | 2,48 % | 2,38 % |
76-99 | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
7. Jaká značka kosmetiky je podle Vás společensky odpovědná?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
avon | 17 | 14,05 % | 13,49 % |
oriflame | 11 | 9,09 % | 8,73 % |
nivea | 9 | 7,44 % | 7,14 % |
nevím | 9 | 7,44 % | 7,14 % |
Loreal | 8 | 6,61 % | 6,35 % |
neviem | 7 | 5,79 % | 5,56 % |
bioderma | 5 | 4,13 % | 3,97 % |
Dove | 4 | 3,31 % | 3,17 % |
Body shop | 3 | 2,48 % | 2,38 % |
yves rocher | 3 | 2,48 % | 2,38 % |
ostatní odpovědi | 45 | 37,19 % | 35,71 % |
8. Myslíte si, že je společnost L´Oréal společensky odpovědná firma?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 85 | 70,25 % | 67,46 % |
ano | 30 | 24,79 % | 23,81 % |
ne | 6 | 4,96 % | 4,76 % |
9. Slyšela jste něco o společensky odpovědných aktivitách firmy L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 112 | 92,56 % | 88,89 % |
Ano | 9 | 7,44 % | 7,14 % |
10. Jestli ano, prosím napište o jakých aktivitách:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
charitatívne
charitativne, vedecke vyskumy
měli jsme o tom přednášku, ale vážně si to nepamatuju...
obchodováni s dodavateli surovin na principech fair trade samy mamy - vzdelavani pro solo matky
podpora súťaží krásy, charitatívne akcie
podporuje ženy vo vedeckých aktivitách a udeľuje každoročne ceny za v tejto oblasti, tiež boj proti AIDS spolupráca s UNESCO vzdelávanie žien
pokusy na umelo vytvorenej resp nasimulovanej ľudskej koži, nie na zvieratách
projekt ženy ve vědě
propagácia
11. Co si představíte, když slyšíte L´Oréal Paris?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
celebrity v reklamních spotech
dámska kozmetika
dekoratívna kozmetika, teda produkty na líčenie, staroslivosť o pleť, o vlasy
Dekorativni kozmetiku a kremy proti vraskam, reklamu se znamou modelkou nebo hereckou.
Dobra znacka. Ma reklamu, ktora dokaze presvedcit zenu kupit si nieco, aj ked to nie je najlacnejsie - ja za to predsa stojim
dobrú kozmetickú značku
dobru kozmetiku
dokonalé modelky, dobrá dekorativní kosmetika, na trhu už neni můj oblíbený krém Happyderm, slyšela jsem ne úplně spokojenost tam pracovat, nevěřim už produktům vichy - super mktg, ale nefunguje, lepší když si koupim Garnier (taky Loreal :) za 1/3 ceny ...
draha, luxusni kosmetika, zakaznice spise z vekove kategorie 35-up
drahé kosmetické přípravky
drahé reklamy, plné super modelek, které ve skutečnosti nejsou tak krásné, jak vypadají v reklamách nefungují prostředky
drahšiu, kvalitnú kozmetiku
dražší značku kosmetiky
farbu na vlasy
Farbu na vlasy
farbu na vlasy :) alebo ine vlasove vyrobky
farby na vlasy
Farby na vlasy
farby na vlasy
francuzska kozmeticka firma
Gigantická firma s poměrně luxusní kosmetikou, která dá hodně na svoji image
ja za to stojim
Já za to stojím :-)
já za to stojím:)
Jen kosmetickou spolecnost
klaudiu schiffer v reklame na sampon
kosmetické produkty jako dekorativní kosmetiku a vlasovou kosmetiku, tj. šampony apod.
kosmetické přípravky
Kosmetika
kosmetika
kosmetika, já za to stojím-slogan, šampony, dráhá kosmetika
kosmetiku
kosmetiku
kosmetiku
kosmetiku pro vlasy
kosmetiku všeho druhu
kosmetiku, šampony, společnost Loreal
kozmetické produkty
kozmetické produkty najvyššej kvality
kozmetickú firmu
kozmetickú značku
kozmetika
Kozmetika
kozmetika
kozmetika
Kozmetika (špirály, řtenky, pudre, lesky na pery...)
kozmetika, dekoratívna kozmetika
Kozmetika, módní salony, kvalitní produkty, výzkumní centrm, Ja za to stojím, modelky, hezké a lesklé vlasy
kozmetika,krem,sampon
kozmetiku
kozmetiku
kozmetiku na vlasy
kozmetiku pre zeny
kozmetiku typickú rôznymi šampónmi a krémami proti vráskam
kozmetiku výbornej kvality
kozmetiku výbornej kvality s ktorou mám skúsenosti
kozmetiku, hlavne rúž a krém a Paríž
krém
krém proti vráskám
krémy, dámskou kosmetiku
kvalita predovšetkým a samozrejme vyššia cena
kvalitná kozmetika
Kvalitná kozmetika
Kvalitná kozmetika
kvalitné produkty
Kvalitne produkty, predávajúce sa na celom svete.
kvalitní kosmetika
Kvalitní kosmetika pro ženy, používám ji.
kvalitní kosmetika, krém na obličej, který mi přestali vyrábět
kvalitnú francúzsku kozmetiku
kvalitnú pleťovú a telovú kozmetiku / krémy rady Revitalift/, farby na vlasy ,šampony Elseve, Claudiu Schiffer, Jane Fonda, Penelope Cruz....
kvalitu
Logo, fructic, červené tělové mléko, antiperspiranty, známé modelky (Leticia)
loreal paris já za to stojím - reklama vlasová kosmetika
luxusna znacka za dostupne ceny
luxusné kozmetické výrobky
Luxusní kosmetiku dobré kvalit.y
moderna zena, starostlivost, kvalita
modny trend, klasiku
nádhene voňajúce krémy a parfémy
Nadnárodní společnost Obrovské portfolio vyrobku Sama pouzivam kosmetiku La Roche Vadi mi, ze provadeji testy na zviratech
najmä dobrú vlasovú kozmetiku a tiež telovú a tvárovú kozmetiku
nejakú kozmetiku- rúže, maskary, púdre, make up
Některé z jejich výrobků, většinou také Paříž..
parfemy, kremy
parfum?
Pekne modelky
pekné reklamy, dobré masky na vlasy, dobré vedenie fimy
pletovu kozmetiku, telova kozmetika, vlasova kozmetika
produkty firmy L´Oréal Paris
Reklamu na kozmetiku v telke
reklamu v televízii, pleťové krémy
reklamu, ktorú vidím dennodenne v TV a slong: "Ja za to sojím... "
Reklamu.
reklamy, kozmetiku
ruže, krémy, farby na vlasy
řasenku
Spiralu
svoju farbu na vlasy
Velká kozmetická firma.
vlasova kosmetika, dekorativni kosmetika
vlasova kozmetika
vlasovu kozmetiku (farby na vlasy, laky, ..), pletovu kozmetiku
vlasy
vlasy
voňavku
všechny typy kosmetických přípravků
vy za to stojite...
Vyrobok pochadza z Pariza alebo ma nejaky vztah k Parizu.
vysoku cenu
znackova kozmetika
značka kozmetiky...reklamy na ich produkty
značková kvalitní kosmetika "já za to stojím" :-)
značku kosmetiky
značku kozmetiky
Značku, ktorá má dobré meno a kvalitné výrobky.
Známé tváře z reklam => zbytečně drahé produkty
Znamu kozmeticku znacku, Loreal Paris - Ja za to stojim :)
známu tvár
zrele zeny
12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
moderní vs. staromódní | 1-2-3-4-5 | 1.669 | 0.717 |
neupřímná vs. upřímná | 1-2-3-4-5 | 3.248 | 0.583 |
luxusní vs. obyčejná | 1-2-3-4-5 | 2.174 | 0.738 |
drahá vs. laciná | 1-2-3-4-5 | 2.347 | 0.805 |
přirozená vs. umělá | 1-2-3-4-5 | 2.851 | 0.689 |
nekvalitní vs. kvalitní | 1-2-3-4-5 | 3.686 | 0.844 |
etická vs. neetická | 1-2-3-4-5 | 2.612 | 0.502 |
bezpečná vs. nebezpečná | 1-2-3-4-5 | 2.339 | 0.703 |
neekologická vs. ekologická | 1-2-3-4-5 | 3.281 | 0.632 |
pokroková vs. zaostalá | 1-2-3-4-5 | 2.149 | 0.771 |
nepřátelská vs. přátelská | 1-2-3-4-5 | 3.76 | 0.744 |
všední vs. jedinečná | 1-2-3-4-5 | 3.455 | 0.545 |
ohleduplná vs. bezohledná | 1-2-3-4-5 | 2.537 | 0.53 |
zodpovědná vs. nezodpovědná | 1-2-3-4-5 | 2.529 | 0.514 |
odpudivá vs. přitažlivá | 1-2-3-4-5 | 4.033 | 0.495 |
optimistická vs. pesimistická | 1-2-3-4-5 | 2.215 | 0.797 |
dynamická vs. stagnující | 1-2-3-4-5 | 2.017 | 0.677 |
ošklivá vs. krásná | 1-2-3-4-5 | 4 | 0.678 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Z následujících obrázků vyberte ten, pod kterým si představujete ženské ztělesnění značky L´Oréal Paris:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
D | 23 | 19,17 % | 18,25 % |
H | 23 | 19,17 % | 18,25 % |
J | 19 | 15,83 % | 15,08 % |
E | 14 | 11,67 % | 11,11 % |
I | 11 | 9,17 % | 8,73 % |
A | 10 | 8,33 % | 7,94 % |
L | 7 | 5,83 % | 5,56 % |
F | 6 | 5 % | 4,76 % |
G | 5 | 4,17 % | 3,97 % |
M | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
K | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
14. Prosím popište vybranou ženu podrobněji (charakter, povolání, stav, záliby, všechno, co vám napadne..)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
- lady vapm, drava, samostatna, dynamicka, sebejista, energicka - uspesna podnikatelka/vysoka postaveni ve firemni strukture, spolecensky aktivni, naor. ze sfery fashion
30 - 35 let,úspěšná v práci, cílevědomá, přátelská
40 r., prakticka, elegantna dama, stredna vrstva, aktivna, sportujuca
aktívní žena stredneho veku
ambiciozna, podnikatelka, slobodna, moda, citanie, fitnes,
asistentka riaditeľa firmy,vydatá, fitnes,turistika,matka 2 detí
bezna mlada zena, ktora stiha pracu aj rodinu, ma rada zabavu s priatelmi ale aj pokojne oddychovanie v kruhu rodiny
Cílevědomá, úspěšná, ambiciózní, jde s trendy, ráda se pěkně obléká a vždy chce vypadat dobře. Ráda sportuje, chodí na party a hledá stejně ambiciózní muže. Povolání - paní manažerka :-)
Dáma po štyridsiatke, ktorá sa o seba stará. S dobrým zázemím, pracuje v štátnej správe alebo v zdravotníctve. Voľný čas venuje rodine a priateľom.
Elegantná, zrelá žena
herečka, 35-rokov, inteligentná s nadhľadom, vydatá, užívajúca si život, popularitu, príležitostne hraje golf, miluje horské túry s rodinou, bicykluje, pravidelne pláva, rada nakupuje s priateľkami+posedenie pri káve.
herečka, prirodzená inteligencia, rozhľadená, rada číta knihy
herečka,věk cca 30-35 let,vdaná,sebevědomá,cílevědomá,ráda se baví a chodí do společnosti
Hlavne prirodzena zena.
hrava, moderná, možno zadaná, komunikatívna
chytrá, upravená, přirozená, ráda čte, občas sportuje, pracuje ve středním managementu
I když je starší je dobře udržovaná, stará se o sebe
individualistka, ktorá ide za svojim cieľom, vždy upravená a sebaistá
intelektualny typ zeny, spolocenska, nezavisla, optimisticka
inteligentná, pracuje s ľuďmi, elegantná, ale vie byť aj športovo elegantná, vie si užívať svoj vek, zdravo sebavedomá, je vždy upravená aj keď iba jemne
Inteligetná, krásna, vzdelaná, ženská a zvodná :)
Je svobodná, naivní, ráda nakupuje a mluví o hloupostech...
je to redaktorka čt1, jej vystupovanie je na vysokej profesionálnej úrovni, veľmi príjemné, neafektované. vedomá si svojho veku, nesnaží sa vyzerať za každú cenu o 30 rokov mladšie, ako iné. myslím si, že je vydatá a má aj dcéru.
manažérka, ktorá si potrpí na kvalitu, značku, na meno firmy, s ktorou sa dostane do kontaktu, čiže aj s kozmetikou
manažérka, slobodná a úspešná mladá žena, schopná konkurovať aj mužom spolupracovníkom
milá a úprimná manažér slobodná čítanie kníh na prvý pohľad očarujúca
milá, prirodzená, zadaná, študentka,komunikatívna,zodpovedná, optimistická
milá, slobodná, rada číta
milá, studentka, zadaná, procházky, kino, cestování
MIlá, tanečníčka, slobodná, knihy, dobré filmy, pritažlivá holka v pohode,
milá, úprimná, manažérka, vydatá, športovo založená, žena, ktorá si vie užívať život plným priehrštím
milá, úprimná, vydatá, záľuby: nakupovanie, určite má rada deti
Milá,vysmiatá, v dobrých rokoch žena :) optimistická s krásnym úsmevom, učiteľka v materkej školke.
mladá atraktívna študentka
mlada mila slobodna zena, ktora prave skoncila vysoku skolu, s chutou do zivota, ktora rada cita knihy a chodi do divadla, dba o seba a vie ze v jednoduchosti je krasa
mladá žena, vek 25 - 30, sebavedomá, optimistická, nie modelka, skôr prirodzená obyčajná, študentka alebo pracujúca v nejakej medzinárodnej firme, stará sa o seba, dbá o svoj vzhľad, vždy pekne upravená, nie však prehnane, určite je to žena, ktorá sa zaujíma o zdravý životný štýl a o všetko, čo je s tým spojené tzn. stravovanie, šport, starostlivosť o svoje telo
Mlada, ambiciozna, sebavedoma, so zmyslom pre rodinu, stara sa o svoj zovnajsok, ale neprehana to, zalezi jej na zdravom zivotnom style, sdravych vztahoch. Optimisticka, priatelska, vyrovnana.
mlada, dynamicka, studentka nebo neco podobneho, svobodna, party....
mladá, hezká, aktivní životní styl (sport, práce, zábava), nedělá si se vzhledem velké starosti
mladá, krásná, kreativní, originální, moderní, sportovní typ, záliby kosmetika, móda, sport, kultura povolání designéra nebo něco, co vyžaduje velkou kreativitu myslím, že je svobodná, bez závazků, žena, která si užívá života plnými doušky se vším, co přináší
Mladá, sympatická, nezávislá, moderná...
modelka, slobodná,má ľahký život ,bezdetná, rada sa zabáva v spoločnosti
moderna zena, ambiciozna, luxusna, vysoky pracovny post-manager
moderná žena
moderna, sebavedoma, sebestacna-nezavisla, pokrokova, povolanie, oblast: business, makreting, alebo aj ucitel. Zaluby: zdravy zivotny styl, priatelia, bicykel
moderní mladá žena, úspěšná v práci (manažerská profese), která bere život s nadhledem. Péče o sebe je pro ní důležití, ale netráví v salónek krásy většinu svého života (na to nemá čas)
moderní pracující žena, emancipovaná, sportuje
moderni zena, zalezi ji na tom jak vypada, pouziva kosmetiku, managerka, stredni ci vyssi prijem, sebevedoma
moderni, mladistva, mestska, zenska, upravena pracuje spise v kancelari, je zadana spise nez vdana, dba o sebe, chce se libit
moderni,pokrokova,spontalni.dobrodruzna
náročná, dbá na svůj vzhled, má ráda luxusní značky, snaží se vyniknout z davu, inovativní
nemusi ist len o modelku...moze to byt obycajna zena, ktora ma svoju oblubenu znacku kozmetiky...je priatelska, spolocenska...slobodna..
nevím
nevim, stejna jako ta co pouziva jinou kosmetiku. Proste jen na zacatku sahla po loreal paris
Obyčajná žena, ktorá po príchode domov má bežné povinnosti ako je domácnosť.
optimista, designer, zadaná,retro hudba
Optimistická, možná shopaholik, studentka, aktivní.
optimisticka, pritazliva, uspesna, zadana, aktivne v pohybe, tanecnicka
Optimistická, spokojná, samostatná,stará sa o svoje zdravie a vzhľad, ale nie je to náplňou jej života. Je zamestnaná alebo podnikateľka, v práci spokojná, s dobrým rodinným zázemím, športuje, vzdeláva sa, má okruh dobrých kamarátov, má rada pekné veci ,ale netrávi voľné dni v nákupných centrách, jej krása vyžaruje zvnútra.
optimisticka,pracujuca s ludmi,vydata,male dieta
Pani na obrázku vyzerá, že sa o seba dosť stará. Má rada šport, rada sa pekne oblečie, rada chodí do spoločnosti, dbá na svoj zovňajšok. Určite športuje a venuje svoj čas nie len rodine ale svojim koníčkom a záľubám. Je obľúbená v kolektíve, milá, komunikatívna, zodpovedná... Určite bude podnikateľka, ktorá je dosť úspešná v tom čo robí.. (možno riaditeľka nejakej kozmetickej spoločnosti).
pečuje o sebe, stabilní zamestnaní,záliby jakékoliv - čtení,sport, divadlo - hodně žen o sebe pečuje.
pohodovo posobiaca, vesela, neviem co robi, ale bavi ju to. slobodna, alebo s malou rodinkou. turistika, sporty spolocenske.
pracujúca žena, zodpovedná, vie čo chce, zadaná, rada číta, cestuje.
Prijemna, moderna, samostatna, flexibilna. Ucitelka, slobodna, tuzi po dalsom vzdelavani.
Průměrná žena, s průměrným příjmem, sama pečuje o svou domácnost, ale snaží se s minima vytěžit maximum. Být i u uklízení upravená tak, aby hned mohla\ otevřít návštěvě a dát si kafe s přáteli. (NE vytahané tepláky).
přátelská, pozitivní, energická, inteligentní , sportovní typ, hudba
Sama sebou
sebavedomá , inteligentná, odvážna,
sebavedomá, business, úspešná, aktívny život
sebavedomá, ctižiadostivá, rozhodná, riaditeľka nejakej reklamnej spoločnosti, slobodná, tenis, zumba, knihy, cestovanie
Sebavedoma, emancipovana zena. Povolanim naprilad sefka marketingoveho oddelenia spolocnosti. Vydata, mozno bez deti. Ma rada umenie a kulturu.
sebavedoma, manazerka, slobodna, starajuca sa o svoj zovnajsok,
sebavedomá, právnička, slobodná, cvičenie
sebavedoma, uspesna, slobodna, karieristka
sebavedomá, veselá, odvážna, samostatná, zdravá, úspešná, dobrá mama a priateľka, ekologická aktivistka so záľubou v bio potravinách a zdravom životnom štýle, ku ktorému vedie aj svoje deti. Stará sa o seba a aj o životné prostredie a užíva si svoj život naplno.
sebevědomá podnikatelka
Sebevědomá, hezká a ví o tom, pečuje o sebe, ven nenalíčená nevyjde, modelka/herečka/manažerka/politička, svobodná/vdaná, zajímá se o módní trendy, nejnovší módní doplnky, oblečení, nechce zestárnout a věří, že kvalitní kosmetika i udrží pořád mladou
sexi, sebevedoma, hosteska, zadana, spolecnost, pratele
slečna, ktorá študuje a chce sa ísť niekam večer zabaviť. Chce ohúriť chlapcov.
slobodna, kreativna, dynamicka, sebavedoma
spoločenská, cieľavedomá, romantička, umelkyňa, vydatá, umenie, kultúra, móda, hudba
starsia zena, ktora chce vyzerat mlado. zrejme slobodna alebo rozvedena alebo vdova. robi manazerku alebo nieco s umenim, pripadne podnikanie. vsetko chce mat dokonale zariadene, pricom jej byt vyzera moderne ale chladne. jej zalubi mozu byt golf, ale skor posedenie s kamaratkami pri kave. a nakupy.
střední věk, vdaná, vesela, stara se o sebe, sportuje, chce se libit
studentka aktivní sportkovkyně sympatická milá přátelská společenská má ráda zábavu
studentka, zadana, cteni, cestovani
sympatická, jednoduchá, rodinne založená, pokorná.. neviem:)
sympatická, učiteľka, vydatá, deti milije, asertívna
sympatická, upřimná, manažerka, sport
šarmantní a přitažlivá žena kolem 30 let, která ví, co chce. Spíše kariéristka se smyslem pro detail, ale na můj vkus příliš arogantní. Povolání například právnička. Záliby například nakupování, společenské akce.
športový tip, študentka, slobodná, šport, energická
študentka na vysokej škole, ktorá práve dokončuje diplomovú prácu, lná ideálov, plánov a optimizmu do budúcnosti
Taka pohodacka, nejaka modelka, slobodna, moda
televízna moderátorka, venuje sa predovšetkým historicko-cestovným reláciám,kultúre, vydatá, komunikatívna, príjemná žena, koníčky:domácnosť, záhradka, cestovanie, história
třicátnice, spokojená jak v práci, tak s rodinou, dbá o sebe - kosmetika, cvičení, ... optimistická, přátelská, spokojená
tv moderátorka, vzdelaná, sčítaná, vždy upravená
typický francouzský vzhled, sebavedomá, cieľavedomá, pracuje v oblasti marketingu, alebo umenia, práve pozerá na nejaký chlapský zadok pretože pomaly vydychuje dym z cigarety, najskôr bude slobodná
upravena sikovna pracovita uspesna
upravena, elegantna, rozžiarena, dobre postavena, optimisticka, stara sa o seba
uspesna, krasna, karieristka, vi co chce, potrpi si na image, extrovertni,
úspěšná manažerka, která si zakládá na svém vzhledu, potřebuje adekvátně reprezentovat, často navštěvuje kosmetické salony, manikúru, kadeřnici
úspěšná podnikatelka/manažerka, která se ráda hezky obléká, záleží ji na tom, jak vypadá a aby měla krásné, dlouhé a zářivé vlasy, je usměvavá, sebevědomá, vdaná , ve středních letech, chodí cviičit, aby se udržela, ráda si zajde s kamarádkami posedět do kavárny
úspešná žena, ktorá potrebuje byť reprezentovaná..., preto potrebuje značkovú kvalitu
úspešná,upravená podnikateľka, spoločenská
velice dbá na svůj vzhled, hlavní zálibou sport a zdravý životní styl, svobodná
Velmi nobl
veselá, fitneska,slobodná, bezkonfliktná, priateľská
veselá, svojská..
vsedna ale zaroven krasna, jednoducha ale zaroven vynimocna
všedná žena, která má nejaké normálni povoláni, má svoje záujmy a volném čase chodí do přírody, nebo tam něco
všestranná, optimistická, mladá, vzdelaná žena, učiteľka, vydatá, 2 deti, spoločenská, precízna, flexibilná, miluje rodinný krb a prírodu, má rada hudbu a film.
vybrala som si hlavne odtien jej farby vlasov lebo taky otien používam tiež
Vyrovnana, upravena, sebavedoma spokojna, ziadna vyzyvavost a pekna aj napriek tomu, ze nie je najmladsia - moze to byt aj pomocou vyrobkov tejto firmy
Vysoká manažerka v přední marketingové firmě, dbající o svůj vzhled a styl, svobodná, puntičkářka, seběvědomá, cílevědomá, je pro ni důlěžité, co si o ní ostatní myslí...
x
Zalezi jakou radu zena pouziva. Pokud Garnier zvolila bych nejakou studentku obr. J. zena D: ambiciozni, uspesna, dba na svuj vzhled, nema problem si koupit drazsi a kvalitnejsi kosmetiku /pouziva Vichy, La Roche...) Je komunikativni, spolecenska......
zamestnana matka, stara sa o seba, no ma vsak malo casu
Zamestnaná žena, ktorá stíha všetko
Žena středního věku, pečující o svůj vzhled, finančně samostatná natolik, aby se mohla nechat hýčkat ověřenou kvalitou.
žena vysokoškolsky vzdelaná, s dobrým postavením a vkusom, sčítaná, spoločensky aktívna, záleží jej na vzhľade a kvalite vecí
žena, ktorej záleží na tom ako vyzerá, pravidelne sa o seba stará, je úspešná a obdivovaná okolím, má veľa priateľov, často sa zúčastňuje na spoločenských podujatiach...
15. Přátelily byste se spolu, kdyby byla osoba reálná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 59 | 48,76 % | 46,83 % |
nevím | 50 | 41,32 % | 39,68 % |
ne | 12 | 9,92 % | 9,52 % |
16. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 63 | 52,07 % | 50 % |
20 a méně | 20 | 16,53 % | 15,87 % |
41-50 | 17 | 14,05 % | 13,49 % |
31-40 | 13 | 10,74 % | 10,32 % |
51-60 | 8 | 6,61 % | 6,35 % |
17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Magisterské/ Inženýrské | 54 | 44,63 % | 42,86 % |
Bakalářské | 24 | 19,83 % | 19,05 % |
Středoškolské | 17 | 14,05 % | 13,49 % |
Základní | 12 | 9,92 % | 9,52 % |
Doktorské | 11 | 9,09 % | 8,73 % |
Vyšší odborné | 3 | 2,48 % | 2,38 % |
18. Rodinný status:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Svobodná | 81 | 66,94 % | 64,29 % |
Vdaná | 30 | 24,79 % | 23,81 % |
Rozvedená | 10 | 8,26 % | 7,94 % |
19. Počet dětí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 84 | 69,42 % | 66,67 % |
2 | 17 | 14,05 % | 13,49 % |
1 | 16 | 13,22 % | 12,7 % |
3 a více | 4 | 3,31 % | 3,17 % |
20. Čistý měsíční příjem v Kč:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 000 a méně | 47 | 38,84 % | 37,3 % |
10 001 – 20 000 | 44 | 36,36 % | 34,92 % |
20 001 – 30 000 | 17 | 14,05 % | 13,49 % |
30 001 a více | 12 | 9,92 % | 9,52 % |
<10 000 | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.