Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost firem a image značky

Společenská odpovědnost firem a image značky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Mičáková
Šetření:13. 11. 2010 - 20. 11. 2010
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

v rámci mé diplomové práce zkoumám, jak ženy vnímají společenskou odpovědnost firem a jaký vliv má tato odpovědnost na image značky.

Zajímá mě názor všech žen, i když se s pojmem společenské odpovědnosti firem ještě nesetkaly.

Předem děkuji za vyplnění.
 

Odpovědi respondentů

1. Jste žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12196,03 %96,03 %  
Ne53,97 %3,97 %  

Graf

2. Setkala jste se již s pojmem společenská odpovědnost firem/ corporate social responsibility (CSR)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6251,24 %49,21 %  
ano5948,76 %46,83 %  

Graf

3. Vyberte prosím všechny možnosti, které podle Vás nejlépe vystihují společenskou odpovědnost firem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šetrnost k životnímu prostředí10485,95 %82,54 %  
Kvalita a bezpečnost produktů9981,82 %78,57 %  
Etické podnikání9276,03 %73,02 %  
Dodržování zákonů9175,21 %72,22 %  
Spravedlivé zacházení se zaměstnanci8469,42 %66,67 %  
Podpora veřejně prospěšných projektů8066,12 %63,49 %  
Dobré vztahy s dodavateli4940,5 %38,89 %  
Výhodné ceny produktů2823,14 %22,22 %  
Marketingový tah2117,36 %16,67 %  
Přetvářka před veřejností43,31 %3,17 %  
Bez efektu na společnost21,65 %1,59 %  
Nerobit pokusy na zvieratach10,83 %0,79 %  
"ferovost" voci zakaznikovi10,83 %0,79 %  
taka firma nepredrazuje svoje produkty10,83 %0,79 %  
dôveryhodnosť firmy10,83 %0,79 %  
Překážka v podnikání10,83 %0,79 %  
podpora neziskových organizací10,83 %0,79 %  

Graf

4. Jak vnímáte snahu firem chovat se společensky odpovědně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně5041,32 %39,68 %  
Spíše pozitivně 4133,88 %32,54 %  
Ani – ani1915,7 %15,08 %  
Spíše negativně108,26 %7,94 %  
Negativně10,83 %0,79 %  

Graf

5. Měly by firmy podle Vás oznamovat veřejnosti své společensky odpovědné aktivity?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8368,6 %65,87 %  
nevím3428,1 %26,98 %  
ne43,31 %3,17 %  

Graf

6. O kolik korun více byste byla ochotná zaplatit za stokorunový produkt (produkt v ceně 100 Kč), pokud byste si ho mohla koupit od společensky odpovědné firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-53024,79 %23,81 %  
6-103024,79 %23,81 %  
02016,53 %15,87 %  
11-151512,4 %11,9 %  
16-2597,44 %7,14 %  
26-5086,61 %6,35 %  
100 a více54,13 %3,97 %  
51-7532,48 %2,38 %  
76-9910,83 %0,79 %  

Graf

7. Jaká značka kosmetiky je podle Vás společensky odpovědná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
avon1714,05 %13,49 %  
oriflame119,09 %8,73 %  
nivea97,44 %7,14 %  
nevím97,44 %7,14 %  
Loreal86,61 %6,35 %  
neviem75,79 %5,56 %  
bioderma54,13 %3,97 %  
Dove43,31 %3,17 %  
Body shop32,48 %2,38 %  
yves rocher32,48 %2,38 %  
ostatní odpovědi Garnier
Rimmel
vichy
nivea
Loreal, J and J
Vichy, Bioderma
L.R.
netusim
ktera nedela testy na zviratech
eucerin
L´Oréal, Nivea, Garnier
Estée Lauder
L'Oreal
toto neviem...
alverde
L'OCCITANE
netuším
soude dle marketingovych aktivit skoro kazda
vůbec nevím
body basic
L´Occitane
nevím odpovědet
dermacol
tá, ktorej účinky sa neskúšajú na zvieratách
La Roche, Avon
Lavera
MAXFACTOR
L´Oréal
chráni človeka a životné prostredie
DIOR
GOSH, LR cosmetics, Loreal
AB, Avon, Nivea
neviem posúdiť, nemám dosť informácii o firmách
Pampers
Nivea, Dove
nemám konkretne značku
Schwarzkopf
žádna
Ziadna
neviem posúdiť
?
body basics
4537,19 %35,71 % 

Graf

8. Myslíte si, že je společnost L´Oréal společensky odpovědná firma?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím8570,25 %67,46 %  
ano3024,79 %23,81 %  
ne64,96 %4,76 %  

Graf

9. Slyšela jste něco o společensky odpovědných aktivitách firmy L´Oréal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11292,56 %88,89 %  
Ano97,44 %7,14 %  

Graf

10. Jestli ano, prosím napište o jakých aktivitách:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

charitatívne

charitativne, vedecke vyskumy

měli jsme o tom přednášku, ale vážně si to nepamatuju...

obchodováni s dodavateli surovin na principech fair trade samy mamy - vzdelavani pro solo matky

podpora súťaží krásy, charitatívne akcie

podporuje ženy vo vedeckých aktivitách a udeľuje každoročne ceny za v tejto oblasti, tiež boj proti AIDS spolupráca s UNESCO vzdelávanie žien

pokusy na umelo vytvorenej resp nasimulovanej ľudskej koži, nie na zvieratách

projekt ženy ve vědě

propagácia

11. Co si představíte, když slyšíte L´Oréal Paris?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

celebrity v reklamních spotech

dámska kozmetika

dekoratívna kozmetika, teda produkty na líčenie, staroslivosť o pleť, o vlasy

Dekorativni kozmetiku a kremy proti vraskam, reklamu se znamou modelkou nebo hereckou.

Dobra znacka. Ma reklamu, ktora dokaze presvedcit zenu kupit si nieco, aj ked to nie je najlacnejsie - ja za to predsa stojim

dobrú kozmetickú značku

dobru kozmetiku

dokonalé modelky, dobrá dekorativní kosmetika, na trhu už neni můj oblíbený krém Happyderm, slyšela jsem ne úplně spokojenost tam pracovat, nevěřim už produktům vichy - super mktg, ale nefunguje, lepší když si koupim Garnier (taky Loreal :) za 1/3 ceny ...

draha, luxusni kosmetika, zakaznice spise z vekove kategorie 35-up

drahé kosmetické přípravky

drahé reklamy, plné super modelek, které ve skutečnosti nejsou tak krásné, jak vypadají v reklamách nefungují prostředky

drahšiu, kvalitnú kozmetiku

dražší značku kosmetiky

farbu na vlasy

Farbu na vlasy

farbu na vlasy :) alebo ine vlasove vyrobky

farby na vlasy

Farby na vlasy

farby na vlasy

francuzska kozmeticka firma

Gigantická firma s poměrně luxusní kosmetikou, která dá hodně na svoji image

ja za to stojim

Já za to stojím :-)

já za to stojím:)

Jen kosmetickou spolecnost

klaudiu schiffer v reklame na sampon

kosmetické produkty jako dekorativní kosmetiku a vlasovou kosmetiku, tj. šampony apod.

kosmetické přípravky

Kosmetika

kosmetika

kosmetika, já za to stojím-slogan, šampony, dráhá kosmetika

kosmetiku

kosmetiku

kosmetiku

kosmetiku pro vlasy

kosmetiku všeho druhu

kosmetiku, šampony, společnost Loreal

kozmetické produkty

kozmetické produkty najvyššej kvality

kozmetickú firmu

kozmetickú značku

kozmetika

Kozmetika

kozmetika

kozmetika

Kozmetika (špirály, řtenky, pudre, lesky na pery...)

kozmetika, dekoratívna kozmetika

Kozmetika, módní salony, kvalitní produkty, výzkumní centrm, Ja za to stojím, modelky, hezké a lesklé vlasy

kozmetika,krem,sampon

kozmetiku

kozmetiku

kozmetiku na vlasy

kozmetiku pre zeny

kozmetiku typickú rôznymi šampónmi a krémami proti vráskam

kozmetiku výbornej kvality

kozmetiku výbornej kvality s ktorou mám skúsenosti

kozmetiku, hlavne rúž a krém a Paríž

krém

krém proti vráskám

krémy, dámskou kosmetiku

kvalita predovšetkým a samozrejme vyššia cena

kvalitná kozmetika

Kvalitná kozmetika

Kvalitná kozmetika

kvalitné produkty

Kvalitne produkty, predávajúce sa na celom svete.

kvalitní kosmetika

Kvalitní kosmetika pro ženy, používám ji.

kvalitní kosmetika, krém na obličej, který mi přestali vyrábět

kvalitnú francúzsku kozmetiku

kvalitnú pleťovú a telovú kozmetiku / krémy rady Revitalift/, farby na vlasy ,šampony Elseve, Claudiu Schiffer, Jane Fonda, Penelope Cruz....

kvalitu

Logo, fructic, červené tělové mléko, antiperspiranty, známé modelky (Leticia)

loreal paris já za to stojím - reklama vlasová kosmetika

luxusna znacka za dostupne ceny

luxusné kozmetické výrobky

Luxusní kosmetiku dobré kvalit.y

moderna zena, starostlivost, kvalita

modny trend, klasiku

nádhene voňajúce krémy a parfémy

Nadnárodní společnost Obrovské portfolio vyrobku Sama pouzivam kosmetiku La Roche Vadi mi, ze provadeji testy na zviratech

najmä dobrú vlasovú kozmetiku a tiež telovú a tvárovú kozmetiku

nejakú kozmetiku- rúže, maskary, púdre, make up

Některé z jejich výrobků, většinou také Paříž..

parfemy, kremy

parfum?

Pekne modelky

pekné reklamy, dobré masky na vlasy, dobré vedenie fimy

pletovu kozmetiku, telova kozmetika, vlasova kozmetika

produkty firmy L´Oréal Paris

Reklamu na kozmetiku v telke

reklamu v televízii, pleťové krémy

reklamu, ktorú vidím dennodenne v TV a slong: "Ja za to sojím... "

Reklamu.

reklamy, kozmetiku

ruže, krémy, farby na vlasy

řasenku

Spiralu

svoju farbu na vlasy

Velká kozmetická firma.

vlasova kosmetika, dekorativni kosmetika

vlasova kozmetika

vlasovu kozmetiku (farby na vlasy, laky, ..), pletovu kozmetiku

vlasy

vlasy

voňavku

všechny typy kosmetických přípravků

vy za to stojite...

Vyrobok pochadza z Pariza alebo ma nejaky vztah k Parizu.

vysoku cenu

znackova kozmetika

značka kozmetiky...reklamy na ich produkty

značková kvalitní kosmetika "já za to stojím" :-)

značku kosmetiky

značku kozmetiky

Značku, ktorá má dobré meno a kvalitné výrobky.

Známé tváře z reklam => zbytečně drahé produkty

Znamu kozmeticku znacku, Loreal Paris - Ja za to stojim :)

známu tvár

zrele zeny

12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moderní vs. staromódní1-2-3-4-51.6690.717
neupřímná vs. upřímná1-2-3-4-53.2480.583
luxusní vs. obyčejná1-2-3-4-52.1740.738
drahá vs. laciná1-2-3-4-52.3470.805
přirozená vs. umělá1-2-3-4-52.8510.689
nekvalitní vs. kvalitní1-2-3-4-53.6860.844
etická vs. neetická1-2-3-4-52.6120.502
bezpečná vs. nebezpečná1-2-3-4-52.3390.703
neekologická vs. ekologická1-2-3-4-53.2810.632
pokroková vs. zaostalá1-2-3-4-52.1490.771
nepřátelská vs. přátelská1-2-3-4-53.760.744
všední vs. jedinečná1-2-3-4-53.4550.545
ohleduplná vs. bezohledná1-2-3-4-52.5370.53
zodpovědná vs. nezodpovědná1-2-3-4-52.5290.514
odpudivá vs. přitažlivá1-2-3-4-54.0330.495
optimistická vs. pesimistická1-2-3-4-52.2150.797
dynamická vs. stagnující1-2-3-4-52.0170.677
ošklivá vs. krásná1-2-3-4-540.678

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Z následujících obrázků vyberte ten, pod kterým si představujete ženské ztělesnění značky L´Oréal Paris:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


A

B


C

D


E

F


G

H


I

J


K

L


M

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
D2319,17 %18,25 %  
H2319,17 %18,25 %  
J1915,83 %15,08 %  
E1411,67 %11,11 %  
I119,17 %8,73 %  
A108,33 %7,94 %  
L75,83 %5,56 %  
F65 %4,76 %  
G54,17 %3,97 %  
M10,83 %0,79 %  
K10,83 %0,79 %  

Graf

14. Prosím popište vybranou ženu podrobněji (charakter, povolání, stav, záliby, všechno, co vám napadne..)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- lady vapm, drava, samostatna, dynamicka, sebejista, energicka - uspesna podnikatelka/vysoka postaveni ve firemni strukture, spolecensky aktivni, naor. ze sfery fashion

30 - 35 let,úspěšná v práci, cílevědomá, přátelská

40 r., prakticka, elegantna dama, stredna vrstva, aktivna, sportujuca

aktívní žena stredneho veku

ambiciozna, podnikatelka, slobodna, moda, citanie, fitnes,

asistentka riaditeľa firmy,vydatá, fitnes,turistika,matka 2 detí

bezna mlada zena, ktora stiha pracu aj rodinu, ma rada zabavu s priatelmi ale aj pokojne oddychovanie v kruhu rodiny

Cílevědomá, úspěšná, ambiciózní, jde s trendy, ráda se pěkně obléká a vždy chce vypadat dobře. Ráda sportuje, chodí na party a hledá stejně ambiciózní muže. Povolání - paní manažerka :-)

Dáma po štyridsiatke, ktorá sa o seba stará. S dobrým zázemím, pracuje v štátnej správe alebo v zdravotníctve. Voľný čas venuje rodine a priateľom.

Elegantná, zrelá žena

herečka, 35-rokov, inteligentná s nadhľadom, vydatá, užívajúca si život, popularitu, príležitostne hraje golf, miluje horské túry s rodinou, bicykluje, pravidelne pláva, rada nakupuje s priateľkami+posedenie pri káve.

herečka, prirodzená inteligencia, rozhľadená, rada číta knihy

herečka,věk cca 30-35 let,vdaná,sebevědomá,cílevědomá,ráda se baví a chodí do společnosti

Hlavne prirodzena zena.

hrava, moderná, možno zadaná, komunikatívna

chytrá, upravená, přirozená, ráda čte, občas sportuje, pracuje ve středním managementu

I když je starší je dobře udržovaná, stará se o sebe

individualistka, ktorá ide za svojim cieľom, vždy upravená a sebaistá

intelektualny typ zeny, spolocenska, nezavisla, optimisticka

inteligentná, pracuje s ľuďmi, elegantná, ale vie byť aj športovo elegantná, vie si užívať svoj vek, zdravo sebavedomá, je vždy upravená aj keď iba jemne

Inteligetná, krásna, vzdelaná, ženská a zvodná :)

Je svobodná, naivní, ráda nakupuje a mluví o hloupostech...

je to redaktorka čt1, jej vystupovanie je na vysokej profesionálnej úrovni, veľmi príjemné, neafektované. vedomá si svojho veku, nesnaží sa vyzerať za každú cenu o 30 rokov mladšie, ako iné. myslím si, že je vydatá a má aj dcéru.

manažérka, ktorá si potrpí na kvalitu, značku, na meno firmy, s ktorou sa dostane do kontaktu, čiže aj s kozmetikou

manažérka, slobodná a úspešná mladá žena, schopná konkurovať aj mužom spolupracovníkom

milá a úprimná manažér slobodná čítanie kníh na prvý pohľad očarujúca

milá, prirodzená, zadaná, študentka,komunikatívna,zodpovedná, optimistická

milá, slobodná, rada číta

milá, studentka, zadaná, procházky, kino, cestování

MIlá, tanečníčka, slobodná, knihy, dobré filmy, pritažlivá holka v pohode,

milá, úprimná, manažérka, vydatá, športovo založená, žena, ktorá si vie užívať život plným priehrštím

milá, úprimná, vydatá, záľuby: nakupovanie, určite má rada deti

Milá,vysmiatá, v dobrých rokoch žena :) optimistická s krásnym úsmevom, učiteľka v materkej školke.

mladá atraktívna študentka

mlada mila slobodna zena, ktora prave skoncila vysoku skolu, s chutou do zivota, ktora rada cita knihy a chodi do divadla, dba o seba a vie ze v jednoduchosti je krasa

mladá žena, vek 25 - 30, sebavedomá, optimistická, nie modelka, skôr prirodzená obyčajná, študentka alebo pracujúca v nejakej medzinárodnej firme, stará sa o seba, dbá o svoj vzhľad, vždy pekne upravená, nie však prehnane, určite je to žena, ktorá sa zaujíma o zdravý životný štýl a o všetko, čo je s tým spojené tzn. stravovanie, šport, starostlivosť o svoje telo

Mlada, ambiciozna, sebavedoma, so zmyslom pre rodinu, stara sa o svoj zovnajsok, ale neprehana to, zalezi jej na zdravom zivotnom style, sdravych vztahoch. Optimisticka, priatelska, vyrovnana.

mlada, dynamicka, studentka nebo neco podobneho, svobodna, party....

mladá, hezká, aktivní životní styl (sport, práce, zábava), nedělá si se vzhledem velké starosti

mladá, krásná, kreativní, originální, moderní, sportovní typ, záliby kosmetika, móda, sport, kultura povolání designéra nebo něco, co vyžaduje velkou kreativitu myslím, že je svobodná, bez závazků, žena, která si užívá života plnými doušky se vším, co přináší

Mladá, sympatická, nezávislá, moderná...

modelka, slobodná,má ľahký život ,bezdetná, rada sa zabáva v spoločnosti

moderna zena, ambiciozna, luxusna, vysoky pracovny post-manager

moderná žena

moderna, sebavedoma, sebestacna-nezavisla, pokrokova, povolanie, oblast: business, makreting, alebo aj ucitel. Zaluby: zdravy zivotny styl, priatelia, bicykel

moderní mladá žena, úspěšná v práci (manažerská profese), která bere život s nadhledem. Péče o sebe je pro ní důležití, ale netráví v salónek krásy většinu svého života (na to nemá čas)

moderní pracující žena, emancipovaná, sportuje

moderni zena, zalezi ji na tom jak vypada, pouziva kosmetiku, managerka, stredni ci vyssi prijem, sebevedoma

moderni, mladistva, mestska, zenska, upravena pracuje spise v kancelari, je zadana spise nez vdana, dba o sebe, chce se libit

moderni,pokrokova,spontalni.dobrodruzna

náročná, dbá na svůj vzhled, má ráda luxusní značky, snaží se vyniknout z davu, inovativní

nemusi ist len o modelku...moze to byt obycajna zena, ktora ma svoju oblubenu znacku kozmetiky...je priatelska, spolocenska...slobodna..

nevím

nevim, stejna jako ta co pouziva jinou kosmetiku. Proste jen na zacatku sahla po loreal paris

Obyčajná žena, ktorá po príchode domov má bežné povinnosti ako je domácnosť.

optimista, designer, zadaná,retro hudba

Optimistická, možná shopaholik, studentka, aktivní.

optimisticka, pritazliva, uspesna, zadana, aktivne v pohybe, tanecnicka

Optimistická, spokojná, samostatná,stará sa o svoje zdravie a vzhľad, ale nie je to náplňou jej života. Je zamestnaná alebo podnikateľka, v práci spokojná, s dobrým rodinným zázemím, športuje, vzdeláva sa, má okruh dobrých kamarátov, má rada pekné veci ,ale netrávi voľné dni v nákupných centrách, jej krása vyžaruje zvnútra.

optimisticka,pracujuca s ludmi,vydata,male dieta

Pani na obrázku vyzerá, že sa o seba dosť stará. Má rada šport, rada sa pekne oblečie, rada chodí do spoločnosti, dbá na svoj zovňajšok. Určite športuje a venuje svoj čas nie len rodine ale svojim koníčkom a záľubám. Je obľúbená v kolektíve, milá, komunikatívna, zodpovedná... Určite bude podnikateľka, ktorá je dosť úspešná v tom čo robí.. (možno riaditeľka nejakej kozmetickej spoločnosti).

pečuje o sebe, stabilní zamestnaní,záliby jakékoliv - čtení,sport, divadlo - hodně žen o sebe pečuje.

pohodovo posobiaca, vesela, neviem co robi, ale bavi ju to. slobodna, alebo s malou rodinkou. turistika, sporty spolocenske.

pracujúca žena, zodpovedná, vie čo chce, zadaná, rada číta, cestuje.

Prijemna, moderna, samostatna, flexibilna. Ucitelka, slobodna, tuzi po dalsom vzdelavani.

Průměrná žena, s průměrným příjmem, sama pečuje o svou domácnost, ale snaží se s minima vytěžit maximum. Být i u uklízení upravená tak, aby hned mohla\ otevřít návštěvě a dát si kafe s přáteli. (NE vytahané tepláky).

přátelská, pozitivní, energická, inteligentní , sportovní typ, hudba

Sama sebou

sebavedomá , inteligentná, odvážna,

sebavedomá, business, úspešná, aktívny život

sebavedomá, ctižiadostivá, rozhodná, riaditeľka nejakej reklamnej spoločnosti, slobodná, tenis, zumba, knihy, cestovanie

Sebavedoma, emancipovana zena. Povolanim naprilad sefka marketingoveho oddelenia spolocnosti. Vydata, mozno bez deti. Ma rada umenie a kulturu.

sebavedoma, manazerka, slobodna, starajuca sa o svoj zovnajsok,

sebavedomá, právnička, slobodná, cvičenie

sebavedoma, uspesna, slobodna, karieristka

sebavedomá, veselá, odvážna, samostatná, zdravá, úspešná, dobrá mama a priateľka, ekologická aktivistka so záľubou v bio potravinách a zdravom životnom štýle, ku ktorému vedie aj svoje deti. Stará sa o seba a aj o životné prostredie a užíva si svoj život naplno.

sebevědomá podnikatelka

Sebevědomá, hezká a ví o tom, pečuje o sebe, ven nenalíčená nevyjde, modelka/herečka/manažerka/politička, svobodná/vdaná, zajímá se o módní trendy, nejnovší módní doplnky, oblečení, nechce zestárnout a věří, že kvalitní kosmetika i udrží pořád mladou

sexi, sebevedoma, hosteska, zadana, spolecnost, pratele

slečna, ktorá študuje a chce sa ísť niekam večer zabaviť. Chce ohúriť chlapcov.

slobodna, kreativna, dynamicka, sebavedoma

spoločenská, cieľavedomá, romantička, umelkyňa, vydatá, umenie, kultúra, móda, hudba

starsia zena, ktora chce vyzerat mlado. zrejme slobodna alebo rozvedena alebo vdova. robi manazerku alebo nieco s umenim, pripadne podnikanie. vsetko chce mat dokonale zariadene, pricom jej byt vyzera moderne ale chladne. jej zalubi mozu byt golf, ale skor posedenie s kamaratkami pri kave. a nakupy.

střední věk, vdaná, vesela, stara se o sebe, sportuje, chce se libit

studentka aktivní sportkovkyně sympatická milá přátelská společenská má ráda zábavu

studentka, zadana, cteni, cestovani

sympatická, jednoduchá, rodinne založená, pokorná.. neviem:)

sympatická, učiteľka, vydatá, deti milije, asertívna

sympatická, upřimná, manažerka, sport

šarmantní a přitažlivá žena kolem 30 let, která ví, co chce. Spíše kariéristka se smyslem pro detail, ale na můj vkus příliš arogantní. Povolání například právnička. Záliby například nakupování, společenské akce.

športový tip, študentka, slobodná, šport, energická

študentka na vysokej škole, ktorá práve dokončuje diplomovú prácu, lná ideálov, plánov a optimizmu do budúcnosti

Taka pohodacka, nejaka modelka, slobodna, moda

televízna moderátorka, venuje sa predovšetkým historicko-cestovným reláciám,kultúre, vydatá, komunikatívna, príjemná žena, koníčky:domácnosť, záhradka, cestovanie, história

třicátnice, spokojená jak v práci, tak s rodinou, dbá o sebe - kosmetika, cvičení, ... optimistická, přátelská, spokojená

tv moderátorka, vzdelaná, sčítaná, vždy upravená

typický francouzský vzhled, sebavedomá, cieľavedomá, pracuje v oblasti marketingu, alebo umenia, práve pozerá na nejaký chlapský zadok pretože pomaly vydychuje dym z cigarety, najskôr bude slobodná

upravena sikovna pracovita uspesna

upravena, elegantna, rozžiarena, dobre postavena, optimisticka, stara sa o seba

uspesna, krasna, karieristka, vi co chce, potrpi si na image, extrovertni,

úspěšná manažerka, která si zakládá na svém vzhledu, potřebuje adekvátně reprezentovat, často navštěvuje kosmetické salony, manikúru, kadeřnici

úspěšná podnikatelka/manažerka, která se ráda hezky obléká, záleží ji na tom, jak vypadá a aby měla krásné, dlouhé a zářivé vlasy, je usměvavá, sebevědomá, vdaná , ve středních letech, chodí cviičit, aby se udržela, ráda si zajde s kamarádkami posedět do kavárny

úspešná žena, ktorá potrebuje byť reprezentovaná..., preto potrebuje značkovú kvalitu

úspešná,upravená podnikateľka, spoločenská

velice dbá na svůj vzhled, hlavní zálibou sport a zdravý životní styl, svobodná

Velmi nobl

veselá, fitneska,slobodná, bezkonfliktná, priateľská

veselá, svojská..

vsedna ale zaroven krasna, jednoducha ale zaroven vynimocna

všedná žena, která má nejaké normálni povoláni, má svoje záujmy a volném čase chodí do přírody, nebo tam něco

všestranná, optimistická, mladá, vzdelaná žena, učiteľka, vydatá, 2 deti, spoločenská, precízna, flexibilná, miluje rodinný krb a prírodu, má rada hudbu a film.

vybrala som si hlavne odtien jej farby vlasov lebo taky otien používam tiež

Vyrovnana, upravena, sebavedoma spokojna, ziadna vyzyvavost a pekna aj napriek tomu, ze nie je najmladsia - moze to byt aj pomocou vyrobkov tejto firmy

Vysoká manažerka v přední marketingové firmě, dbající o svůj vzhled a styl, svobodná, puntičkářka, seběvědomá, cílevědomá, je pro ni důlěžité, co si o ní ostatní myslí...

x

Zalezi jakou radu zena pouziva. Pokud Garnier zvolila bych nejakou studentku obr. J. zena D: ambiciozni, uspesna, dba na svuj vzhled, nema problem si koupit drazsi a kvalitnejsi kosmetiku /pouziva Vichy, La Roche...) Je komunikativni, spolecenska......

zamestnana matka, stara sa o seba, no ma vsak malo casu

Zamestnaná žena, ktorá stíha všetko

Žena středního věku, pečující o svůj vzhled, finančně samostatná natolik, aby se mohla nechat hýčkat ověřenou kvalitou.

žena vysokoškolsky vzdelaná, s dobrým postavením a vkusom, sčítaná, spoločensky aktívna, záleží jej na vzhľade a kvalite vecí

žena, ktorej záleží na tom ako vyzerá, pravidelne sa o seba stará, je úspešná a obdivovaná okolím, má veľa priateľov, často sa zúčastňuje na spoločenských podujatiach...

15. Přátelily byste se spolu, kdyby byla osoba reálná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5948,76 %46,83 %  
nevím5041,32 %39,68 %  
ne129,92 %9,52 %  

Graf

16. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-306352,07 %50 %  
20 a méně2016,53 %15,87 %  
41-501714,05 %13,49 %  
31-401310,74 %10,32 %  
51-6086,61 %6,35 %  

Graf

17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Magisterské/ Inženýrské5444,63 %42,86 %  
Bakalářské2419,83 %19,05 %  
Středoškolské1714,05 %13,49 %  
Základní129,92 %9,52 %  
Doktorské119,09 %8,73 %  
Vyšší odborné32,48 %2,38 %  

Graf

18. Rodinný status:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodná 8166,94 %64,29 %  
Vdaná3024,79 %23,81 %  
Rozvedená108,26 %7,94 %  

Graf

19. Počet dětí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
08469,42 %66,67 %  
21714,05 %13,49 %  
11613,22 %12,7 %  
3 a více43,31 %3,17 %  

Graf

20. Čistý měsíční příjem v Kč:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 a méně4738,84 %37,3 %  
10 001 – 20 0004436,36 %34,92 %  
20 001 – 30 0001714,05 %13,49 %  
30 001 a více129,92 %9,52 %  
<10 000 10,83 %0,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vyberte prosím všechny možnosti, které podle Vás nejlépe vystihují společenskou odpovědnost firem:

  • odpověď Spravedlivé zacházení se zaměstnanci:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 a více na otázku 20. Čistý měsíční příjem v Kč:

5. Měly by firmy podle Vás oznamovat veřejnosti své společensky odpovědné aktivity?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11-15 na otázku 6. O kolik korun více byste byla ochotná zaplatit za stokorunový produkt (produkt v ceně 100 Kč), pokud byste si ho mohla koupit od společensky odpovědné firmy?

12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:

  • odpověď bezpečná [1-2-3-4-5] nebezpečná: 2:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi I na otázku 13. Z následujících obrázků vyberte ten, pod kterým si představujete ženské ztělesnění značky L´Oréal Paris:
  • odpověď neekologická [1-2-3-4-5] ekologická: 3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5] staromódní: 3 na otázku 12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:
  • odpověď ohleduplná [1-2-3-4-5] bezohledná: 3:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpudivá [1-2-3-4-5] přitažlivá: 3 na otázku 12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:
  • odpověď všední [1-2-3-4-5] jedinečná: 3:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše negativně na otázku 4. Jak vnímáte snahu firem chovat se společensky odpovědně?
  • odpověď zodpovědná [1-2-3-4-5] nezodpovědná: 3:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ohleduplná [1-2-3-4-5] bezohledná: 3 na otázku 12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpudivá [1-2-3-4-5] přitažlivá: 3 na otázku 12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekvalitní [1-2-3-4-5] kvalitní: 3 na otázku 12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [1-2-3-4-5] staromódní: 3 na otázku 12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Přátelily byste se spolu, kdyby byla osoba reálná?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přirozená [1-2-3-4-5] umělá: 4 na otázku 12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:

16. Váš věk:

  • odpověď 20 a méně:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
  • odpověď 21-30:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bakalářské na otázku 17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

18. Rodinný status:

  • odpověď Svobodná :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 19. Počet dětí:

19. Počet dětí:

  • odpověď 0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bakalářské na otázku 17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svobodná na otázku 18. Rodinný status:

20. Čistý měsíční příjem v Kč:

  • odpověď 10 000 a méně:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 a méně na otázku 16. Váš věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena?

2. Setkala jste se již s pojmem společenská odpovědnost firem/ corporate social responsibility (CSR)?

3. Vyberte prosím všechny možnosti, které podle Vás nejlépe vystihují společenskou odpovědnost firem:

4. Jak vnímáte snahu firem chovat se společensky odpovědně?

5. Měly by firmy podle Vás oznamovat veřejnosti své společensky odpovědné aktivity?

6. O kolik korun více byste byla ochotná zaplatit za stokorunový produkt (produkt v ceně 100 Kč), pokud byste si ho mohla koupit od společensky odpovědné firmy?

7. Jaká značka kosmetiky je podle Vás společensky odpovědná?

8. Myslíte si, že je společnost L´Oréal společensky odpovědná firma?

9. Slyšela jste něco o společensky odpovědných aktivitách firmy L´Oréal?

12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:

13. Z následujících obrázků vyberte ten, pod kterým si představujete ženské ztělesnění značky L´Oréal Paris:

15. Přátelily byste se spolu, kdyby byla osoba reálná?

16. Váš věk:

17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

18. Rodinný status:

19. Počet dětí:

20. Čistý měsíční příjem v Kč:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena?

2. Setkala jste se již s pojmem společenská odpovědnost firem/ corporate social responsibility (CSR)?

3. Vyberte prosím všechny možnosti, které podle Vás nejlépe vystihují společenskou odpovědnost firem:

4. Jak vnímáte snahu firem chovat se společensky odpovědně?

5. Měly by firmy podle Vás oznamovat veřejnosti své společensky odpovědné aktivity?

6. O kolik korun více byste byla ochotná zaplatit za stokorunový produkt (produkt v ceně 100 Kč), pokud byste si ho mohla koupit od společensky odpovědné firmy?

7. Jaká značka kosmetiky je podle Vás společensky odpovědná?

8. Myslíte si, že je společnost L´Oréal společensky odpovědná firma?

9. Slyšela jste něco o společensky odpovědných aktivitách firmy L´Oréal?

12. Na škále 1-5 vyjádřete, ke kterému ze dvou výroků se přikláníte nejvíce. Značka L´Oréal Paris je:

13. Z následujících obrázků vyberte ten, pod kterým si představujete ženské ztělesnění značky L´Oréal Paris:

15. Přátelily byste se spolu, kdyby byla osoba reálná?

16. Váš věk:

17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

18. Rodinný status:

19. Počet dětí:

20. Čistý měsíční příjem v Kč:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mičáková, V.Společenská odpovědnost firem a image značky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spolecenska-odpovedn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.