Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost a její vnímání spotřebiteli
Společenská odpovědnost a její vnímání spotřebiteli
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Řezníková |
---|---|
Šetření: | 26. 06. 2021 - 27. 06. 2021 |
Počet respondentů: | 143 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 15.72 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 51,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
ráda bych Vás poprosila o vyplění dotazníku k diplomové práci na téma Společenská odpovědnost a její vnímání spotřebiteli. Cílem práce je zjistit, které skupiny lidí (věk, pohlaví, vzdělání) se zajímají o problematiku CSR obchodních řetězců.
Moc děkuji za Váš čas,
Lenka Řezníková
studenkta VŠE, Fakulta Managementu
Odpovědi respondentů
1. V jakém roce jste se narodil/a?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1998 | 14 | 9,72 % | 9,79 % |
1996 | 11 | 7,64 % | 7,69 % |
1995 | 11 | 7,64 % | 7,69 % |
2000 | 9 | 6,25 % | 6,29 % |
1994 | 9 | 6,25 % | 6,29 % |
1997 | 6 | 4,17 % | 4,2 % |
1999 | 6 | 4,17 % | 4,2 % |
1992 | 6 | 4,17 % | 4,2 % |
1993 | 5 | 3,47 % | 3,5 % |
1971 | 4 | 2,78 % | 2,8 % |
ostatní odpovědi | 63 | 43,75 % | 44,06 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1987.82 |
Minimum: | 1965 |
Maximum: | 2000 |
Variační rozpětí: | 35 |
Rozptyl: | 123.34 |
Směrodatná odchylka: | 11.11 |
Medián: | 1993 |
Modus: | 1998 |
2. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Muž → otázka č. 3, Žena → otázka č. 3, Nechci uvádět/Jiné → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 102 | 70,83 % | 71,33 % |
Muž | 41 | 28,47 % | 28,67 % |
Nechci uvádět/Jiné | 1 | 0,69 % | 0,7 % |
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 62 | 43,36 % | 43,36 % |
Středoškolské s maturitou | 56 | 39,16 % | 39,16 % |
Středoškolské | 19 | 13,29 % | 13,29 % |
Základní | 6 | 4,2 % | 4,2 % |
4. Slyšel/a jste někdy pojem Společenská odpovědnost/Corporate Social Responsibility/CSR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 78 | 54,55 % | 54,55 % |
Ano | 65 | 45,45 % | 45,45 % |
5. Pokud ano, pokuste se popsat tento koncept vlastními slovy:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ano, jsou to aktivity , kterě dělají firmy nebo podniky v prospěch společnosti . Zlepšuje to jejich imidž a někdy i celkové tržby.
Dobrovolné společenské/environmentální aktivity vůči stakeholders
Dobrovolne zahrnuti spolecensky a ekologickych principu
Firmy by měli podnikat odpovědne vůči životnímu prostředí a lidem.
firmy se chovají odpovědně k prostředí, ve kterém působí
Firmy se chovaji zodpovedne k prostredi i spolecnosti
Firmy se podílí na zlepšení kvality prostředí bez očekávání zisku
Firmy se snazi delat neco pro zivotni prostredi
Firmy v rámci svého podnikání soustředí na společnost a ekologii
Firmy zohledňují při své činnosti sociální i ekologické faktory. Tedy berou ohledy na své zaměstnance i na životní prostředí.
Chovat se zodpovědně k prostředí a společnosti
Chybí více českých výrobků v obchodech od soukromníků.
Jakési moralní zásady společnosti, které se prolínají se společenským fungováním
Je odpovědnost za svou osobu vůči blahu společnosti, například třídění odpadu
Je to dobrovolné sloučení sociálních a ekologických hledisek uplatňovaných k dosažení zisku podniku.
Je to vlastně odpovědnost firem, co se týče všech oblastí, od ekologie až po etické kodexy
Je to vlastně strategie řízení firmy, která spočívá v komunikaci a budování vztahů s partnery, čímž se následně zvýší nejen profit podniku, ale i jeho důvěryhodnost. Jde zejména o odpovědné chování firmy vůči prostředí i společnosti
Jedná se o dobrovolný závazek firem, aby se chovali při své činnosti odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podnikají.
Jednání firem, které má pozitivní vliv na společnost a ostatní subjekty
Jsou to aktivity, které firmy vyvíjí nad rámec zákonných povinností, které vedou ke zlepšení např. životního prostředí, vztahu se zákazníky, zaměstnanci atd.
Když firmy investují například do nemocnic a dělají si tak dobré jmeno(?)
Kromě ekonomické také společenská a ekonomická zodpovědnost firmy
Kromě zisku, jak se obchodník chová ke všemu ostatnímu
Např. Pomáhání ekologii ve firmách
Ne
Odpovědné a udržitelné schovaní společností
Odpovědné chování k přírodě a spotřebiteli.
Odpovědnost k životnímu prostředí, udržitelnosti a podpora rozvoje společnosti :)
Odpovědnost každého jednotlivého člena, za chod celé společnosti. Například třídění odpadu.
Odpovědnost každého z nás za to, abychom se chovali tak, aby tu po nás příští generace mohli žít
Odpovědnost společnosti jako celku za různé oblasti (životní prostředí, kriminalita...)
Odpovědnost za společné cíle, které jsou však pro mě volitelné. Například volby, znečišťování ovzduší, podpora sociálně slabých.
Odpovědnost za vlastní činy
Odpovědnost za vliv a dopady firmy na prostředí a obyvatele
Ochrana přírodní zdrojů, šetrná produkce, ekologická politika uvnitř firmy- recyklace, využívání recyklovaných materiálu, posuzování vrátnici obalu Dodržování lidských prav, dodržování pracovních standardů Fair play, podpora duševního zdravi, transparentní účetnictví
Recyklace, prostředí, nahraditelné zdroje
Recyklovatelné obaly , vzdělávání zaměstnanců, obnovitelné zdroje
Samoregulace procesu (sociální a environmentální hl.)
Schopnost spolecnosti, brat ohled na ostatni a adekvatne se adaptatovat na ruzne situace
Slyšela ,ale neumím popsat
Snaha o fér a zodpovědné chování k okolí
Společenská odpovědnost firem vůči společnosti, životnímu prostředí, lidem
Společenská odpovědnost firem…jak se starají firmy o životní prostředí atd…
Společenská odpovědnost, ekologická odpovědnost firem - aktivity, které pomáhají zlepšit prostředí v těchto směrech (ekologie, společnost,..)
Společensky odpovědné chování ze strany firmy
Společnost je zodpovědná za životní styl..za životní prostředí ve kterém žijeme...
Starost firem o neziskové projekt, dělání aktivit, které nevedou jen k vytvareni zisku, ale ke zlepšení společenské situace
Starost řetězců o vše, kromě zisku .
To co se děje mimo zisk v obchodě
Trojí zodpovědnost: Ekonomická oblast Sociální oblast Environmentální oblast
Udržitelnost firmy, jak z pohledu udržitelnosti životního prostředí a fungování v něm, tak udržitelnost všech stakeholderů a rozvíjení vzájemného vztahu.
Určité zásady, které musí podnik dodržovat.
Zajímám se, jak se firma, od které chci zakoupit zboží/službu chová. K lidem, které zaměstnává, jaké materiály při výrobě využívá, kde/jak získává tyto zdroje na výrobu. Tak daleko ale abych sledovala třeba i to, jak nakládá s odpadem, zatím nejsem. A jsem ráda, když firma to sama prezentuje a já to nemusím složitě hledat.
Zásady, které by měla firma dodržovat.
závazek firmy dělat něco užitečného pro společnost nebo pro životní prostředí nad rámec zákonných povinností
Ze by meli firmy take myslet např. na zivotni prostredi, efektivni zpracování odpadů (mozne vyrobky z nich, např. Obaly, dalsi prodej pilin atd.) - tyka se to vice tech velkych firem podle mne, protože mají velkou spotrebu např. vody, pri vyrobe daleko vice pousteji do vduchu skodlive plyny, proto by meli investovat do zlepseni a snizeni skodliveho prostredi.
Zodpovědné a morální jednání firmy s jejím okolím
Zodpovědné chování
Zodpovedne chovani firem ke spolecnosti
Zodpovědnost ke svému okolí.
Zodpovědnost firem vůči společnosti. Většinou dnes probíhá tak, že firma přispívá neziskovkám, nebo na nějaké projekty. (Firma z toho pak má i reklamu)
Zodpovědnost ke společnosti přírodě
Zodpovědnost ke svému okolí, přírodě, lidem.
Způsob vedení a budování vztahů
Zvýšení důvěryhodnosti v podniku
6. Základní vysvětlení pojmu: Pojem společenská odpovědnost firem je vymezen jako dobrovolný závazek firem chovat se v rámci svého fungování odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podnikají. Firmy se zabývají sociálními, environmentálními i ekonomickými oblastmi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přečetl/a jsem si základní vysvětlení pojmu. | 143 | 100 % | 100 % |
7. Nyní se zaměříme na CSR obchodních řetězců. Prosím, označte obchodní řetězce, ve kterých nejčastěji nakupujete (3-5).
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lidl | 112 | 78,32 % | 78,32 % |
Albert | 90 | 62,94 % | 62,94 % |
Tesco | 68 | 47,55 % | 47,55 % |
Billa | 66 | 46,15 % | 46,15 % |
Kaufland | 66 | 46,15 % | 46,15 % |
Penny Market | 38 | 26,57 % | 26,57 % |
Coop | 24 | 16,78 % | 16,78 % |
Globus | 15 | 10,49 % | 10,49 % |
Makro | 5 | 3,5 % | 3,5 % |
Norma | 3 | 2,1 % | 2,1 % |
Iceland | 2 | 1,4 % | 1,4 % |
8. Označte všechny obchodní řetězce, o kterých víte, že se zabývají CSR:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 63 | 44,06 % | 44,06 % |
Lidl | 57 | 39,86 % | 39,86 % |
Albert | 43 | 30,07 % | 30,07 % |
Kaufland | 36 | 25,17 % | 25,17 % |
Billa | 30 | 20,98 % | 20,98 % |
Globus | 27 | 18,88 % | 18,88 % |
Tesco | 26 | 18,18 % | 18,18 % |
Penny Market | 20 | 13,99 % | 13,99 % |
Makro | 12 | 8,39 % | 8,39 % |
Coop | 9 | 6,29 % | 6,29 % |
Norma | 6 | 4,2 % | 4,2 % |
Iceland | 2 | 1,4 % | 1,4 % |
9. Zabývá se CSR některý z Vámi navštěvovaných řetězců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 10, Nevím → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 85 | 59,44 % | 59,44 % |
Ano | 58 | 40,56 % | 40,56 % |
10. Jakými společenskými aktivitami se podle Vás obchodní řetězce zabývají? Zaškrtněte 5 nejdůležitějších:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 5).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Udržování vztahů se zákazníky | 111 | 77,62 % | 77,62 % |
Ekonomický zisk | 109 | 76,22 % | 76,22 % |
Recyklace | 104 | 72,73 % | 72,73 % |
Ochrana životního prostředí | 103 | 72,03 % | 72,03 % |
Udržitelnost | 94 | 65,73 % | 65,73 % |
Dodržování lidských práv zaměstnanců | 90 | 62,94 % | 62,94 % |
Zdraví společnosti | 57 | 39,86 % | 39,86 % |
Vzdělávání | 25 | 17,48 % | 17,48 % |
Dobrovolnictví | 17 | 11,89 % | 11,89 % |
Řetězce jsou masovka. Jejich zájem je přece jen na ekonomickém zisku. | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Zisk.. nejlevněji koupit … nejdráž prodat | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
5 odpovědí je až dost | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Doopravdy se nezabývají životním prostředím, ale tento populární názor je jim prostředkem ke zvýšení zisku. Čili rádi navenek etiku ochrany ŽP přijmou. | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Pomoc občanské společnosti | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
11. Je pro Vás důležité, aby obchodní řetězec, ve kterém nakupujete, uplatňoval principy CSR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 12, Nevím → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 70 | 48,95 % | 48,95 % |
Nevím | 46 | 32,17 % | 32,17 % |
Ne | 27 | 18,88 % | 18,88 % |
12. Pokud ne, co je pro Vás při nákupu důležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvalita | 22 | 81,48 % | 15,38 % |
Cena | 15 | 55,56 % | 10,49 % |
Původ | 8 | 29,63 % | 5,59 % |
Značka | 3 | 11,11 % | 2,1 % |
13. Z jakého důvodu se podle Vás obchodní řetězce zabývají problematikou společenské odpovědnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobré jméno v očích veřejnosti | 94 | 65,73 % | 65,73 % |
Marketingový tah | 88 | 61,54 % | 61,54 % |
Konkurenční výhoda | 48 | 33,57 % | 33,57 % |
Tvorba zisku | 38 | 26,57 % | 26,57 % |
Z povinnosti | 32 | 22,38 % | 22,38 % |
Dobrovolnost | 17 | 11,89 % | 11,89 % |
Nevím | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
14. Přestal/a byste v daném obchodním řetězci nakupovat, pokud byste zjistil/a, že k CSR zaujímá negativní postoj?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 61 | 42,66 % | 42,66 % |
Nevím | 54 | 37,76 % | 37,76 % |
Ano | 28 | 19,58 % | 19,58 % |
15. Byl/a byste ochotný/á si připlatit za produkt, který bude nabízen v obchodních řetězce zabývajícím se CSR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 17, Nevím → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 58 | 40,56 % | 40,56 % |
Ne | 46 | 32,17 % | 32,17 % |
Nevím | 39 | 27,27 % | 27,27 % |
16. Kolik % z hodnoty produktu byste byl/a ochoten/na připlatit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-5% | 52 | 53,61 % | 36,36 % |
6-10% | 33 | 34,02 % | 23,08 % |
11-15% | 9 | 9,28 % | 6,29 % |
15-20% | 2 | 2,06 % | 1,4 % |
více jak 30% | 1 | 1,03 % | 0,7 % |
17. Jakým způsobem jste získal/a nebo získáváte informace ohledně CSR obchodních řetězců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sociální sítě | 51 | 35,66 % | 35,66 % |
Letáky | 48 | 33,57 % | 33,57 % |
Přímo při nákupu | 48 | 33,57 % | 33,57 % |
Webové stránky | 36 | 25,17 % | 25,17 % |
Televize/rádio | 35 | 24,48 % | 24,48 % |
Přátelé/známí | 22 | 15,38 % | 15,38 % |
Nezískávam | 2 | 1,4 % | 1,4 % |
Žádným způsobem | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Výroční zprávy | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Tímto dotazníken | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Tento dotazník | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Informace nemám | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Vůbec neřeším | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Pracuji v reklamní agenture | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
Nezískal | 1 | 0,7 % | 0,7 % |
18. Vybavíte si nějaký konkrétní příklad CSR aktivity obchodních řetězců? Stručně napište.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 6 | 10,91 % | 4,2 % |
Recyklace | 4 | 7,27 % | 2,8 % |
Lidl Srdce dětem | 2 | 3,64 % | 1,4 % |
Udržitelnost | 2 | 3,64 % | 1,4 % |
Papirove tasky | 2 | 3,64 % | 1,4 % |
Sbírka potravin | 2 | 3,64 % | 1,4 % |
Tesco pomaha | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Spolu dětem | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Národní potravinová sbírka | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Vrácení lahví | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Podpora místních produktů | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Dobrocinne sbirky pro postizene, detske domovy | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Sbírky potravin | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Vzdělávání zaměstnanců | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Vychova zákazníků i zaměstnanců ke zdravejsimu zivotnimu stylu | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Recyklace odpadu | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Zdravé produkty | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Pomoc při tornádu na Moravě - Lidl | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Rakosnickovo hřiště - Lidl | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Papírové tašky místo plastových | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Férové platy zaměstnancům | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Znovupoužitelné sáčky | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Tesco vybrat projekt na který přispívá | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Srdce dětem Lidl | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Konec plastových tašek | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Hřiště dětské Lidl | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lidl plasty | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Billa plasty | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Makro udržitelné obaly | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Makro transport a cerstvost | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Využívají recyklované a dále i recyklovatelná balicí materiály pro zaslání poštou | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Sacky na vice pouziti | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lokální produkty | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Recyklovatelné nákupní tašky | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
eko tašky | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
E.ON - staví dětské hřiště | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Některé retezce za nějaký nákup vysazuji zelené stromy | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Nejake procento nakupu jde nemocnym a postizenym | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Veřejné poděkování zaměstnancům v TV | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Používání ekologických obalů | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Zavedení technologií, které pomohou rychlejší pomoc zákazníkovi | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Zboží má ochranné známky (fair trade apod.) | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Papírové tašky místo igelitovych | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Výrobky od farmářů a místních firem | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Slevy proslych potravin, místo jejich vyhozeni | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Využívání recyklovaných obalů | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Třídění odpadu | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Etický kodex ve firmě | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Ochrana životního prostředí ( papírové tašky místo plastových) | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Vysazeni stromu | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Výstavba dětských hřišť | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Nadace | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Prospěšnost výrobku-zdravi | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Sbírky | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Třídění plastu | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Pouze papírové tašky | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Odlehčené PET lahve | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Menší obaly | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Eko produkty | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Charitativni sbirky, běh | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Tesco výběr produktu. Na které se přispěje | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Bohužel nevím | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Snížení plýtvání | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Penny- nákup od místních dodavatelů | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Globus - možnost koupit zboží bez obalu | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lidl - spot v rádiu, kde děkují zaměstnancům za dobrou práci. | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Nevybavuji | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Nevím | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Výběr peněz pro konkrétní účel - nemocné děti | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Snaha chránit životní prostředí - omezení igelitových pytlíků | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Nabízení různých slevových akcí | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Nevybavim | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Billa vysazovala stromy v Řicanech | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Billa podporuje záchranné stanice pro zvirata | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lidl ma v sortimentu klimaticky neutrální výrobky, koupí se přispívá k ochraně klimatu | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Billa spolupracuje s potravinovou bankou | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
péče o zaměstnance | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
U Nike je to recyklace plastů a výroba tenisek z recyklovaného materiálu. | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Řada firem uplatňuje zákon absolutní výhody a tím se vlastně chová přívětivě i ke svému okolí. | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lidl -potravinová sbírka | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lidl - udržitelnost výrobků - zdroje | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Kaufland - Loono | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Kaufland - Nemoc motýlích křídel | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Tesco - snižování odpadu (až o 50%) , recyklovatelné obaly | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Potravinové sbírky | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Dávání peněz na projekty | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Albert - stojí za to jíst lépe - Dodávky ovoce a zeleniny od lokálních dodavatelú | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Kaufland - Moje první volba - zvýhodněné ceny lokálních produktú | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lidl - velké množství aktivit v oblasti ochrany životního prostředí | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Kaufland - možnost darovat krev - pouze zaměstnanci | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Penny - nakupujte hezky česky - Propagace českých potravin | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lokalni dodavatele | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Potravinova sbírka | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lidl srdce detem | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Lidl detem | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Tesco příspěvky na vybrané aktivity nakupujicimy | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Podpora hendikepovaných | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Zvyšování kvality | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Zvyšování kvality zbozi | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Ekologicka likvidace odpadu | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Zřizování dětských hřišť. | 1 | 1,82 % | 0,7 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.