Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost hypermarketů a supermarketů

Společenská odpovědnost hypermarketů a supermarketů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Šebková
Šetření:28. 04. 2010 - 05. 05. 2010
Počet respondentů:92
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna nabízí následující? Ohodnoťte prosím každou nabídku od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nízké ceny2.381.301
Kvalita sortimentu1.3370.484
Čerstvost sortimentu1.2610.519
Široký a hluboký sortiment2.0760.809
Záruka, že zboží v akci nebude vyprodáno3.2071.512
Vlastní řeznictví2.8261.491
Nabídka vlastních výrobků (prodejna prodává výrobky pod vlastní značkou)3.7171.355
Široká nabídka českých výrobků2.2931.338
Prodej BIO a fair-trade potravin2.9781.76
Prodej speciálních dietních potravin (dia, bezlepkové3.5651.811
Kvalifikovaní zaměstnanci2.1520.977
Ochotní zaměstnanci1.5540.747
Podpora rodin s dětmi (např. slevy na dětské zboží)3.3591.947
Prodej ekologických – rozložitelných -igelitových tašek2.9351.844
Příjemná nákupní atmosféra1.7830.757
Dostatek míst k parkování2.372.103
Dlouhá otevírací doba1.6850.912

Graf

2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Podpora organizací ve svém okolí (např. dětské domovy, mateřské školky,sportovní kluby,charitativní organizace ve formě sponzorství, soutěží atd.)3.121.497
Podpora životního prostředí ve svém okolí (výstavba cyklostezek, úklid, údržba zeleně, výstavba dětských hřišť)2.7721.654
Nákup zboží od českých dodavatelů2.2831.507
Nákup zboží od chráněných dílen2.9021.458
Stejné platy pro všechny zaměstnance (muže a ženy)2.8041.875
Třídění a recyklace odpadu ve všech prodejnách2.2171.54
Podpora kulturních akcí3.4021.501
Používání úsporných žárovek3.2221.617
Pořádání dětský dnů a jiných akcí pro děti3.4891.717

Graf

3. Jaké je Vaše místo nákupu, tzn. prodejna, ve kterém utratíte celkově nejvíce peněz?Vyberte jednu z uvedených možností

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco2830,43 %30,43 %  
Albert Hypermarket, Supermarket1920,65 %20,65 %  
Billa1516,3 %16,3 %  
Kaufland1213,04 %13,04 %  
Jiný88,7 %8,7 %  
Globus44,35 %4,35 %  
Interspar44,35 %4,35 %  
Lidl22,17 %2,17 %  

Graf

4. Jak moc byste doporučil/a svému příteli Váš hlavní obchod?Ohodnoťte prosím od 1 do 5 . 1 = rozhodně doporučil/a, 5 = rozhodně nedoporučil/a.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23841,3 %41,3 %  
33032,61 %32,61 %  
12223,91 %23,91 %  
411,09 %1,09 %  
511,09 %1,09 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.12
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:2
Modus:2

Graf

5. Jak často chodíte nakupovat do Globusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec4548,91 %48,91 %  
Méně často3234,78 %34,78 %  
1-2x měsíčně1213,04 %13,04 %  
1x týdně a více22,17 %2,17 %  
1x za dva týdny11,09 %1,09 %  

Graf

6. Jakou školní známku byste dal/a Globusu za to, jak se chová ke svému okolí?Vyberte jednu z uvedených možností. 1= nejlepší, 5 = nejhorší (jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5357,61 %57,61 %  
chvalitebný2426,09 %26,09 %  
dostatečný77,61 %7,61 %  
nedostatečný55,43 %5,43 %  
výborný33,26 %3,26 %  

Graf

7. Víte o tom, že Globus podporuje následující aktivity a nabízí následující zboží?Zaškrtněte ty možnosti, o který víte, že Globus je podporuje a nabízí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní řeznictví4751,09 %51,09 %  
Nabídka vlastních výrobků pod značkou Globus4346,74 %46,74 %  
Prodej BIO a fair-trade potravin3234,78 %34,78 %  
Nákup zboží od českých dodavatelů2729,35 %29,35 %  
Prodej bezlepkových potravin2122,83 %22,83 %  
Podpora Konta Bariéry – příspěvek 1 Kč z každé zakoupené tašky v Globusu1819,57 %19,57 %  
Prodej ekologických – rozložitelných – igelitových tašek1213,04 %13,04 %  
MIMI klub pro rodiny s dětmi1111,96 %11,96 %  
Kvalitní a ochotný personál (např. akce úsměv za úsměv)99,78 %9,78 %  
Nevím, v Globusu nenakupuji99,78 %9,78 %  
Záruka, že zboží v akci nebude vyprodáno77,61 %7,61 %  
Ekologická likvidace starých elektrospotřebičů77,61 %7,61 %  
Nákup zboží od chráněných dílen (např. loupané brambory)55,43 %5,43 %  
Podpora organizací ve svém okolí (např. dětské domovy, mateřské školky, sportovní kluby44,35 %4,35 %  
Třídění a recyklace odpadu na prodejnách (vlastní lis odpadů)44,35 %4,35 %  
Stejné platy pro všechny zaměstnance (muže a ženy)22,17 %2,17 %  

Graf

8. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6772,83 %72,83 %  
Muž2527,17 %27,17 %  

Graf

9. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 34 let7076,09 %76,09 %  
35 - 491617,39 %17,39 %  
50 - 64 let66,52 %6,52 %  

Graf

10. Žijí spolu s Vámi ve Vaší domácnosti děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7581,52 %81,52 %  
Ano, z toho alespoň jedno dítě starší 6 let1111,96 %11,96 %  
Ano, z toho alespoň jedno dítě do 3 let33,26 %3,26 %  
Nevím / Nechci uvést22,17 %2,17 %  
Ano, z toho alespoň jedno dítě mezi 3 až 6 lety11,09 %1,09 %  

Graf

11. Kolik členů tvoří domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 členové5054,35 %54,35 %  
3 - 4 členové3841,3 %41,3 %  
5 - 7 členů44,35 %4,35 %  

Graf

12. Jaký je čistý měsíční příjem celé vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30.001 - 45. 000 Kč3133,7 %33,7 %  
15.001 - 30.000 Kč2325 %25 %  
45.001 a více Kč1617,39 %17,39 %  
Nevím / Nechci uvést1314,13 %14,13 %  
Do 15.000 Kč99,78 %9,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna nabízí následující? Ohodnoťte prosím každou nabídku od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité

  • odpověď Ochotní zaměstnanci=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora organizací ve svém okolí (např. dětské domovy, mateřské školky,sportovní kluby,charitativní organizace ve formě sponzorství, soutěží atd.)=1 na otázku 2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora životního prostředí ve svém okolí (výstavba cyklostezek, úklid, údržba zeleně, výstavba dětských hřišť)=1 na otázku 2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání dětský dnů a jiných akcí pro děti=1 na otázku 2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalifikovaní zaměstnanci=1 na otázku 1. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna nabízí následující? Ohodnoťte prosím každou nabídku od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora rodin s dětmi (např. slevy na dětské zboží)=1 na otázku 1. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna nabízí následující? Ohodnoťte prosím každou nabídku od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité

2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.

  • odpověď Podpora organizací ve svém okolí (např. dětské domovy, mateřské školky,sportovní kluby,charitativní organizace ve formě sponzorství, soutěží atd.)=5:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora životního prostředí ve svém okolí (výstavba cyklostezek, úklid, údržba zeleně, výstavba dětských hřišť)=5 na otázku 2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.
  • odpověď Podpora životního prostředí ve svém okolí (výstavba cyklostezek, úklid, údržba zeleně, výstavba dětských hřišť)=1:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora organizací ve svém okolí (např. dětské domovy, mateřské školky,sportovní kluby,charitativní organizace ve formě sponzorství, soutěží atd.)=1 na otázku 2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.
  • odpověď Používání úsporných žárovek=5:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora životního prostředí ve svém okolí (výstavba cyklostezek, úklid, údržba zeleně, výstavba dětských hřišť)=5 na otázku 2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora organizací ve svém okolí (např. dětské domovy, mateřské školky,sportovní kluby,charitativní organizace ve formě sponzorství, soutěží atd.)=5 na otázku 2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.

6. Jakou školní známku byste dal/a Globusu za to, jak se chová ke svému okolí?Vyberte jednu z uvedených možností. 1= nejlepší, 5 = nejhorší (jako ve škole

  • odpověď dobrý:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvost sortimentu=2 na otázku 1. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna nabízí následující? Ohodnoťte prosím každou nabídku od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité

7. Víte o tom, že Globus podporuje následující aktivity a nabízí následující zboží?Zaškrtněte ty možnosti, o který víte, že Globus je podporuje a nabízí.

  • odpověď Vlastní řeznictví:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pořádání dětský dnů a jiných akcí pro děti=1 na otázku 2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora rodin s dětmi (např. slevy na dětské zboží)=1 na otázku 1. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna nabízí následující? Ohodnoťte prosím každou nabídku od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x měsíčně na otázku 5. Jak často chodíte nakupovat do Globusu?

11. Kolik členů tvoří domácnost?

  • odpověď 3 - 4 členové:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, z toho alespoň jedno dítě starší 6 let na otázku 10. Žijí spolu s Vámi ve Vaší domácnosti děti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna nabízí následující? Ohodnoťte prosím každou nabídku od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité

2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.

3. Jaké je Vaše místo nákupu, tzn. prodejna, ve kterém utratíte celkově nejvíce peněz?Vyberte jednu z uvedených možností

4. Jak moc byste doporučil/a svému příteli Váš hlavní obchod?Ohodnoťte prosím od 1 do 5 . 1 = rozhodně doporučil/a, 5 = rozhodně nedoporučil/a.

5. Jak často chodíte nakupovat do Globusu?

6. Jakou školní známku byste dal/a Globusu za to, jak se chová ke svému okolí?Vyberte jednu z uvedených možností. 1= nejlepší, 5 = nejhorší (jako ve škole

7. Víte o tom, že Globus podporuje následující aktivity a nabízí následující zboží?Zaškrtněte ty možnosti, o který víte, že Globus je podporuje a nabízí.

8. Jste?

9. Kolik je Vám let?

10. Žijí spolu s Vámi ve Vaší domácnosti děti?

11. Kolik členů tvoří domácnost?

12. Jaký je čistý měsíční příjem celé vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna nabízí následující? Ohodnoťte prosím každou nabídku od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité

2. Jak moc je pro Vás osobně důležité nebo nedůležité, zda Vaše prodejna podporuje následující aktivity? Ohodnoťte prosím každou aktivitu od 1 do 5. 1 = rozhodně důležité, 5 = rozhodně nedůležité.

3. Jaké je Vaše místo nákupu, tzn. prodejna, ve kterém utratíte celkově nejvíce peněz?Vyberte jednu z uvedených možností

4. Jak moc byste doporučil/a svému příteli Váš hlavní obchod?Ohodnoťte prosím od 1 do 5 . 1 = rozhodně doporučil/a, 5 = rozhodně nedoporučil/a.

5. Jak často chodíte nakupovat do Globusu?

6. Jakou školní známku byste dal/a Globusu za to, jak se chová ke svému okolí?Vyberte jednu z uvedených možností. 1= nejlepší, 5 = nejhorší (jako ve škole

7. Víte o tom, že Globus podporuje následující aktivity a nabízí následující zboží?Zaškrtněte ty možnosti, o který víte, že Globus je podporuje a nabízí.

8. Jste?

9. Kolik je Vám let?

10. Žijí spolu s Vámi ve Vaší domácnosti děti?

11. Kolik členů tvoří domácnost?

12. Jaký je čistý měsíční příjem celé vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šebková, V.Společenská odpovědnost hypermarketů a supermarketů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spolecenska-odpovednost-hypermarketu-a-supermarketu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.