Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
oslovuji Vás se spoluprací na vyplnění dotazníku, který je součástí mé diplomové práce. Jsem studentka ČZU v Praze a dotazník, který je anonymní obsahuje otázky na společenskou odpovědnost ve vztahu k obchodnímu řetězci JYSK. Zajímá mne právě pohled zákazníků na aktivity spol. JYSK.
Společenská odpovědnost je dobrovolný závazek podniků chovat se v rámci své činnosti odpovědně ke svým zaměstnancům, místní komunitě, trhu a životnímu prostředí.
Děkuji za čas a ochotu pomoci, kterou mi tímto projevujete.
Odpovědi respondentů
1. Znáte obchodní řetězec JYSK?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
216
95,58 %
95,58 %
ne
10
4,42 %
4,42 %
2. Od jakého média se o společnosti JYSK jako takové nejvíce dozvídáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
letáky
128
59,26 %
56,64 %
televize
89
41,2 %
39,38 %
reklamní bannery
33
15,28 %
14,6 %
internet – články
20
9,26 %
8,85 %
oficiální web
18
8,33 %
7,96 %
sociální sítě – facebook, twitter
17
7,87 %
7,52 %
rádio
11
5,09 %
4,87 %
newsletter – e-mail
10
4,63 %
4,42 %
známí
2
0,93 %
0,88 %
ze žádného, poprvé jsem do obchodu vstoupila náhodou. Když něco potřebuji teď, prostě se tam stavím
1
0,46 %
0,44 %
Žádné
1
0,46 %
0,44 %
Ze znamych
1
0,46 %
0,44 %
jezdím okolo
1
0,46 %
0,44 %
časopis
1
0,46 %
0,44 %
z žádného media
1
0,46 %
0,44 %
Jezdím okolo do práce.
1
0,46 %
0,44 %
mám ráda ten obchod
1
0,46 %
0,44 %
V žádném médiu jsem neviděla.
1
0,46 %
0,44 %
nikde
1
0,46 %
0,44 %
KAMARAT MA OBOZNAMIL
1
0,46 %
0,44 %
Chodím okolo jejich prodejny
1
0,46 %
0,44 %
žádného, stojí na bývalé zelené louce
1
0,46 %
0,44 %
Chodim tam nakupovat, je vedle penny
1
0,46 %
0,44 %
V nasem meste Jysk je
1
0,46 %
0,44 %
3. Kterou oblast společensky odpovědných aktivit u podniků považujete za nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ekonomické (etické chování, transparentnost, kvalita výrobků a služeb, dodržování smluvních podmínek, aj.)
107
49,54 %
47,35 %
environmentální (ochrana životního prostředí – ekologicky šetrná výroba, snižování spotřeby energií, třídění a recyklace odpadu, aj.)
68
31,48 %
30,09 %
sociální (dobrovolnictví, nadace, péče o zaměstnance, zákaz dětské práce, aj.)
41
18,98 %
18,14 %
4. Do jaké míry je pro Vás důležité při nákupu výrobků a služeb, zda je firma společensky odpovědná?
(1- nejméně důležitá, 5- nejvíce důležitá)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
86
39,81 %
38,05 %
4
62
28,7 %
27,43 %
2
38
17,59 %
16,81 %
1
17
7,87 %
7,52 %
5
10
4,63 %
4,42 %
ano
1
0,46 %
0,44 %
spíše ne
1
0,46 %
0,44 %
ne
1
0,46 %
0,44 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.08
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.71
Směrodatná odchylka:
0.84
Medián:
3
Modus:
3
5. Myslíte si, že se řetězec JYSK angažuje v rámci společenské odpovědnosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
176
81,48 %
77,88 %
ano
28
12,96 %
12,39 %
ne
12
5,56 %
5,31 %
6. Nakupujete v JYSKU?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
132
61,97 %
58,41 %
ne
81
38,03 %
35,84 %
7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 9, spíše ano → otázka č. 9, spíše ne → otázka č. 8, ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
107
79,26 %
47,35 %
ano
15
11,11 %
6,64 %
spíše ne
11
8,15 %
4,87 %
ne
2
1,48 %
0,88 %
8. V jakých oblastech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
prodejní asistence
6
50 %
2,65 %
poprodejní servis (reklamace)
2
16,67 %
0,88 %
kvalita zboží
2
16,67 %
0,88 %
objednání pres internet
1
8,33 %
0,44 %
nevím
1
8,33 %
0,44 %
náměty a stížnosti
1
8,33 %
0,44 %
šíře sortimentu
1
8,33 %
0,44 %
9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
91
67,41 %
40,27 %
spíše nesouhlasím
23
17,04 %
10,18 %
souhlasím
19
14,07 %
8,41 %
nesouhlasím
2
1,48 %
0,88 %
10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
78
57,78 %
34,51 %
spíše ne
26
19,26 %
11,5 %
ano
25
18,52 %
11,06 %
ne
6
4,44 %
2,65 %
11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
minimalizace plastových obalů na produktech
92
68,15 %
40,71 %
produkce z recyklovaných materiálů (označeno na produktech)
80
59,26 %
35,4 %
charitativní projekt / spolupráce s neziskovými organizacemi (např. 1 Kč z každého výrobku věnováno)
54
40 %
23,89 %
zpětný odběr baterií
48
35,56 %
21,24 %
preference lokálních dodavatelů (šetrnost k ovzduší, aj.)
48
35,56 %
21,24 %
sbírka obalových materiálů z domácností
45
33,33 %
19,91 %
firemní dobrovolnictví (podpora vzdělanosti, kultury a sportu, ekologické projekty)
sbírka mezi zaměstnanci (oblečení, fin. prostředky na útulek apod.)
11
8,15 %
4,87 %
je mi to jedno
1
0,74 %
0,44 %
nejde prejit pres otazku bez vyplneni
1
0,74 %
0,44 %
Xx
1
0,74 %
0,44 %
Utopence v balícim papíru
1
0,74 %
0,44 %
nic z ttoho
1
0,74 %
0,44 %
Aby měli ochotnější personál a aby uměli zabalit zboží, jsou horší jak obchody za komárů, tehdy byly v obchodech aspoň špagáty na zabalení
1
0,74 %
0,44 %
Nevím
1
0,74 %
0,44 %
12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemocné děti
85
62,96 %
37,61 %
opuštěná a týraná zvířata
55
40,74 %
24,34 %
osoby se zdravotním postižením
54
40 %
23,89 %
ekologické projekty
49
36,3 %
21,68 %
pomoc seniorům
44
32,59 %
19,47 %
podpora do škol – zdravé stravování, sport
34
25,19 %
15,04 %
ženy, LGBTQ komunita
1
0,74 %
0,44 %
Rodiny s jednim rodicem (samozivitel)
1
0,74 %
0,44 %
zase musim vyplnit vlastni odpoved
1
0,74 %
0,44 %
Podpora volnocasovych aktivit deti
1
0,74 %
0,44 %
záleží na konkrétním pzáleží na konkrétním projektu
1
0,74 %
0,44 %
genederové problémy
1
0,74 %
0,44 %
13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Stírací adventní kalendář – soutěž o hodnotné ceny, pobyt v dánském hotelu → otázka č. 14, Soutěž o poukazy 500 Kč / 1 000 Kč → otázka č. 14, Narozeniny JYSK (dárková karta v hodnotě 10 000 Kč) → otázka č. 14, Černý pátek (dárková karta) → otázka č. 14, nesoutěžím → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesoutěžím
108
80 %
47,79 %
Stírací adventní kalendář – soutěž o hodnotné ceny, pobyt v dánském hotelu
11
8,15 %
4,87 %
Černý pátek (dárková karta)
8
5,93 %
3,54 %
Soutěž o poukazy 500 Kč / 1 000 Kč
5
3,7 %
2,21 %
Narozeniny JYSK (dárková karta v hodnotě 10 000 Kč)
3
2,22 %
1,33 %
14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
Např. 10 % z výhry zákazníka na charitativní projekt?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
70
56,91 %
30,97 %
nevím
36
29,27 %
15,93 %
ne
17
13,82 %
7,52 %
15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, nevím → otázka č. 16, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
91
67,41 %
40,27 %
nevím
42
31,11 %
18,58 %
ano
2
1,48 %
0,88 %
16. Jaké konkrétní společenské aktivity?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
22
51,16 %
9,73 %
.
3
6,98 %
1,33 %
X
2
4,65 %
0,88 %
nevzpomenu si
1
2,33 %
0,44 %
nic mě nenapadá
1
2,33 %
0,44 %
Zadne
1
2,33 %
0,44 %
Ocenění za kvalitu a přijatelnou cenu
1
2,33 %
0,44 %
nevzpomínám si
1
2,33 %
0,44 %
,
1
2,33 %
0,44 %
?
1
2,33 %
0,44 %
ostatní odpovědi
Xx Neznám aktivity, tak nemohu uvést konkrétní. Charita - neviem kulturní akce Nevím. Charitní akce nevím, možná ano, ale nevím, jestli to patřilo k JYSKU
9
20,93 %
3,98 %
17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
102
75,56 %
45,13 %
ano
25
18,52 %
11,06 %
ne
8
5,93 %
3,54 %
18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
111
82,22 %
49,12 %
ano
24
17,78 %
10,62 %
19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
111
82,22 %
49,12 %
nesouhlasím
18
13,33 %
7,96 %
nevím
6
4,44 %
2,65 %
20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ne
64
47,41 %
28,32 %
ne
56
41,48 %
24,78 %
spíše ano
12
8,89 %
5,31 %
ano
3
2,22 %
1,33 %
21. Jaké změny ohledně aktivit byste navrhli JYSKU?
Např. zpětný odběr opotřebovaného nábytku, atd.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
9
17,31 %
3,98 %
Zpětný odběr opotřebovaného nábytku
4
7,69 %
1,77 %
-
2
3,85 %
0,88 %
Zpětný odběr nabytku
2
3,85 %
0,88 %
x
2
3,85 %
0,88 %
třeba ten příklad
1
1,92 %
0,44 %
ochrana životního prostředí
1
1,92 %
0,44 %
Nemám návrhů.
1
1,92 %
0,44 %
například
1
1,92 %
0,44 %
Mene plastovych obalu
1
1,92 %
0,44 %
ostatní odpovědi
Nic me nenapada žádné zpětný odběr použitého nábytku a obalů Meneni i stalych produktu z nabidky, je tam porad stejne povleceni, stejne bytove doplniky polstare apod, pak nemam ani duvod tam jit, jen pro sezonu zbozi jako blikacky vyzdoba to se stale meni Odběr starého nábytku při koupi nového Zpětný odběr nábytku i jiného vybavení domácnosti a předání k dalšímu použití, ekologické balení Bohužel žádné takové aktivity Jysku neznám, a to tam chodím nakupovat. Možná by bylo dobré dát o nich více vědět zákazníkům, tak jako třeba Ikea. Věnování nepotrebneho nábytku organizacím či rodinná, které to potřebují a které se tak vice zlepsi zivotni situace. nic mne teď nenapadá nevím, nechodím tam často zpětný odběr dříve zakoupených, již nepotřebných výrobků reklamace a zpětný odběr manželek nepřemýšlela jsem . pětný odběr opotřebovaného nábytku recyklace starého nábytku - nabídnout ho dalším lidem (takto to má IKEA - jejich výrobky, pokud ještě nejsou na odpisy, nabízejí dál) nevím (ale na otázku s igelit. taškou jsem dala omylem nesouhlasím, místo souhlasím) Neumim navrhnout zpětný odběr obalových materiálů, omezení plastů jako obalového materiálu zpětný odběr Možnost přispět z nákupu určitým procentem na postižené či nemocné děti v rámci České republiky. Přehlednost slev Větší společenská odpovědnost doplňená o kvalitní reklamní kampaň Nábytek z recyklovaného dřeva . zpětný odběr opotřebovaného nábytku, atd. Redukci zbytečných obalů a také obalů plastových, těžko odbouratelných Odber opotrebovaného nábytku ktorý by sa mohol predať lacnejšie a peniaze by sa využili na nejaké dobročinné účely samozrejme so súhlasom bývalého majiteľa ktorý opotrebovaný nábytok poskytol Méně obalů, pouze papírové tašky (recyklované)
28
53,85 %
12,39 %
22. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
155
71,76 %
68,58 %
Muž
61
28,24 %
26,99 %
23. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 – 25 let
89
41,2 %
39,38 %
26 – 35 let
75
34,72 %
33,19 %
36 – 45 let
28
12,96 %
12,39 %
46 – 60 let
15
6,94 %
6,64 %
61 let a více
6
2,78 %
2,65 %
do 17 let
3
1,39 %
1,33 %
24. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
143
66,2 %
63,27 %
středoškolské s maturitou
49
22,69 %
21,68 %
vyšší odborné
12
5,56 %
5,31 %
základní
11
5,09 %
4,87 %
vyučen/a
1
0,46 %
0,44 %
25. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
město nad 100 000 obyvatel
74
34,26 %
32,74 %
město do 50 000 obyvatel
65
30,09 %
28,76 %
vesnice, město do 5 000 obyvatel
56
25,93 %
24,78 %
město do 100 000 obyvatel
21
9,72 %
9,29 %
26. V současné době jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnanec
105
48,61 %
46,46 %
student/ka
77
35,65 %
34,07 %
na mateřské dovolené
16
7,41 %
7,08 %
OSVČ
8
3,7 %
3,54 %
v důchodu
7
3,24 %
3,1 %
nezaměstnaný/á
3
1,39 %
1,33 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi preference lokálních dodavatelů (šetrnost k ovzduší, aj.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka mezi zaměstnanci (oblečení, fin. prostředky na útulek apod.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka obalových materiálů z domácností na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpětný odběr baterií na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ekologické projekty na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi osoby se zdravotním postižením na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stírací adventní kalendář – soutěž o hodnotné ceny, pobyt v dánském hotelu na otázku 13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. Jaké konkrétní společenské aktivity?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi minimalizace plastových obalů na produktech na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemocné děti na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi opuštěná a týraná zvířata na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesoutěžím na otázku 13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomoc seniorům na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi produkce z recyklovaných materiálů (označeno na produktech) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemní dobrovolnictví (podpora vzdělanosti, kultury a sportu, ekologické projekty) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dárcovství (věcné dary, zboží, služby, čas, krve, atd.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi charitativní projekt / spolupráce s neziskovými organizacemi (např. 1 Kč z každého výrobku věnováno) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlastní firemní nadace nebo nadační fond na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi podpora do škol – zdravé stravování, sport na otázku 12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
odpověď spíše ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi charitativní projekt / spolupráce s neziskovými organizacemi (např. 1 Kč z každého výrobku věnováno) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi preference lokálních dodavatelů (šetrnost k ovzduší, aj.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
odpověď nesoutěžím:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?
odpověď ne:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka mezi zaměstnanci (oblečení, fin. prostředky na útulek apod.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
odpověď nevím:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 16. Jaké konkrétní společenské aktivity?
18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?
odpověď ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka mezi zaměstnanci (oblečení, fin. prostředky na útulek apod.) na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sbírka obalových materiálů z domácností na otázku 11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stírací adventní kalendář – soutěž o hodnotné ceny, pobyt v dánském hotelu na otázku 13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?
odpověď souhlasím:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
24. Nejvyšší dosažené vzdělání:
odpověď vysokoškolské:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rádio na otázku 2. Od jakého média se o společnosti JYSK jako takové nejvíce dozvídáte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte obchodní řetězec JYSK?
2. Od jakého média se o společnosti JYSK jako takové nejvíce dozvídáte?
3. Kterou oblast společensky odpovědných aktivit u podniků považujete za nejdůležitější?
4. Do jaké míry je pro Vás důležité při nákupu výrobků a služeb, zda je firma společensky odpovědná?
5. Myslíte si, že se řetězec JYSK angažuje v rámci společenské odpovědnosti?
6. Nakupujete v JYSKU?
7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?
16. Jaké konkrétní společenské aktivity?
17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?
18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?
19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?
20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
22. Jste:
23. Věk
24. Nejvyšší dosažené vzdělání:
25. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém žijete?
26. V současné době jste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte obchodní řetězec JYSK?
2. Od jakého média se o společnosti JYSK jako takové nejvíce dozvídáte?
3. Kterou oblast společensky odpovědných aktivit u podniků považujete za nejdůležitější?
4. Do jaké míry je pro Vás důležité při nákupu výrobků a služeb, zda je firma společensky odpovědná?
5. Myslíte si, že se řetězec JYSK angažuje v rámci společenské odpovědnosti?
6. Nakupujete v JYSKU?
7. Myslíte si, že JYSK dbá na zákazníkovi potřeby?
9. Souhlasíte, že cena výrobků v obchodě JYSK odpovídá kvalitě, zvlášť u produktů s označením vyšší kvality?
10. Zaplatil/a byste více za produkt, který je šetrný k životnímu prostředí nebo je jeho částka věnována na dobročinnou akci?
11. Jakou aktivitu vyvíjenou od JYSKU byste ocenil/a jako zákazník?
12. Jakou oblast byste nejraději osobně podpořil/a Vy?
13. Jakou soutěž s JYSKEM máte v oblibě?
14. Uvítal/a byste zapojení soutěže JYSKU se společensky odpovědným projektem?
15. Zaznamenal/a jste doposud společensky odpovědné aktivity JYSKU v Česku?
16. Jaké konkrétní společenské aktivity?
17. Myslíte si, že se JYSK chová zodpovědně k životnímu prostředí?
18. Zaznamenali jste dřevěný nábytek v JYSKU s označením FSC™, tedy způsob garantující získávání dřeva z udržitelných zdrojů?
19. Co si myslíte o nově zavedeném poplatku za igelitové tašky, které byly dříve zdarma?
20. Ovlivnila Vás návštěva obchodu JYSK nebo jeho výrobky k větší odpovědnosti k životnímu prostředí nebo k lidské společnosti?
22. Jste:
23. Věk
24. Nejvyšší dosažené vzdělání:
25. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém žijete?
26. V současné době jste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Spol.odp.nanic: Jysk je spol. odpovedna firma s logem na toaletnim papiru z recyklovanych tun plastovych obalu. S tim se proste neutres.Vodovak good DP luck!