Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost společnosti IKEA

Společenská odpovědnost společnosti IKEA

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Jakl
Šetření:27. 11. 2009 - 29. 11. 2009
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům


Dotazník slouží k průzkumu o společenské odpovědnosti firmy IKEA (SOF, nebo Corporate Social Reponsibility - CSR)

Průzkum je součástí seminární práce zaměřené na Spoločenskou odpovědnost firem. Cílem je zjistit, zda se jedná o skutečnou společenskou odpovědnost nebo jestli se jedná o marketingový tah. Dalšími cíly je zjištění, jestli je například rozhodujícím faktorem při nakupování a jaké konkrétní kroky by měli společnosti podniknout na podporu SOF.
 

Odpovědi respondentů

1. Napište hlavní faktory, který ovlivňuje váš názor o jednotlivých firmách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita3378,57 %78,57 %  
značka 819,05 %19,05 %  
společenská odpovědnost12,38 %2,38 %  

Graf

2. Považujete za důležité zda je firma společenská odpovědná

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3480,95 %80,95 %  
ne819,05 %19,05 %  

Graf

3. Vyhýbali byste se spolupráci se společností, která je vnímána jako společensky nezodpovědná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3276,19 %76,19 %  
ne1023,81 %23,81 %  

Graf

4. Co si myslíte, že jsou primární odpovědnosti firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytovat kvalitní produkty a služby 3071,43 %71,43 %  
Zdraví a bezpečnost zamestnanců 49,52 %9,52 %  
Etický kodex 49,52 %9,52 %  
Odpovědnost k životnímu prostředí 37,14 %7,14 %  
Rozvoj zaměstnanosti a místní infrastruktury 12,38 %2,38 %  

Graf

5. Věděli jste, že společnost IKEA je v této oblasti jedna z nejaktivnějších?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2559,52 %59,52 %  
ano1740,48 %40,48 %  

Graf

6. Ovlivňuje Váš nákup resp. poptávku po zboží/službách společnosti IKEA skutečnost, že je společensky zpodpovědná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2252,38 %52,38 %  
nevím1228,57 %28,57 %  
ano819,05 %19,05 %  

Graf

7. Vnímáte CSR společnosti IKEA jako opravdový nebo jako marketingový tah

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2661,9 %61,9 %  
ne1638,1 %38,1 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Jakl, M.Společenská odpovědnost společnosti IKEA (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://spolecenska-odpovednost-spolecnosti-ikea.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.