Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost telefonních operátorů

Společenská odpovědnost telefonních operátorů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Langrová
Šetření:16. 02. 2011 - 28. 02. 2011
Počet respondentů:154
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený/á dotazovaný/á,
jsme studentkou 3. ročníku Provozně ekonomické fakulty na České zemědělské univerzitě. Zabývám se problematikou společenské odpovědnosti (CSR) u telefonních operátorů. Dotazník je anonymní, proto se nemusíte bát pravdivě odpovídat na mé dotazy. Výsledky použiji ve své bakalářské práci.
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Společenská odpovědnost firem (CSR) je charakteristická 3 oblastmi aktvit.

1. Ekonomická

-Uveřejňování finančních i nefinančních informací, etický kodex
-Průzkum spokojenosti, věrnostní program, poprodejní servis
-Včasné placení faktur, zapojení dodavatelů do CSR aktivit firmy
-Poskytováních jasných a přesných informací o výrobcích a službách
 

2. Sociální

-Dobré finanční i nefinanční ohodnocení zaměstnanců
-Vzdělávání zaměstnanců
-Péče o děti, seniory či nemocné osoby zaměstnanců
-Podpora propouštěných zaměstnanců
-Rovné příležitosti (ženy, handicapovaní)
-Sponzoring (nadace)

3. Enviromentální

-Úspora energie a vody
-Třídění a recyklace
-Minimalizace obalových materiálů (zrušení papírového vyúčtování)
 

V oblasti společenské odpovědnosti telefonních operátorů obodujte od 1 do 5  důležitost aktivit podle Vás, jako zákazníka. (1- nejméně důležité, 5 – nejvíce důležité)


 

Odpovědi respondentů

1. Uveřejňování finančních i nefinančních informací, etický kodex

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
44529,22 %29,22 %  
34227,27 %27,27 %  
53724,03 %24,03 %  
22012,99 %12,99 %  
1106,49 %6,49 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.56
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.1
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Průzkum spokojenosti, věrnostní program, poprodejní servis

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36038,96 %38,96 %  
44126,62 %26,62 %  
53522,73 %22,73 %  
2117,14 %7,14 %  
174,55 %4,55 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.61
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:3
Modus:3

Graf

3. Včasné placení faktur, zapojení dodavatelů do CSR aktivit firmy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45435,06 %35,06 %  
34428,57 %28,57 %  
53422,08 %22,08 %  
2138,44 %8,44 %  
195,84 %5,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.65
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.89
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:4
Modus:4

Graf

4. Poskytováních jasných a přesných informací o výrobcích a službách

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
510568,18 %68,18 %  
42616,88 %16,88 %  
3138,44 %8,44 %  
253,25 %3,25 %  
153,25 %3,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.56
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:5
Modus:5

Graf

5. Dobré finanční i nefinanční ohodnocení zaměstnanců

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
44931,82 %31,82 %  
34529,22 %29,22 %  
52616,88 %16,88 %  
22314,94 %14,94 %  
1117,14 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.4
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:3
Modus:4

Graf

6. Vzdělávání zaměstnanců

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45435,06 %35,06 %  
53724,03 %24,03 %  
33623,38 %23,38 %  
21912,34 %12,34 %  
185,19 %5,19 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.66
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.97
Směrodatná odchylka:0.99
Medián:4
Modus:4

Graf

7. Péče o děti, seniory či nemocné osoby zaměstnanců

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35334,42 %34,42 %  
23522,73 %22,73 %  
43019,48 %19,48 %  
52012,99 %12,99 %  
11610,39 %10,39 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.02
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.1
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Podpora propouštěných zaměstnanců

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34529,22 %29,22 %  
24428,57 %28,57 %  
42616,88 %16,88 %  
12516,23 %16,23 %  
5149,09 %9,09 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.71
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.14
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Rovné příležitosti (ženy, handicapovaní)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55435,06 %35,06 %  
44529,22 %29,22 %  
33019,48 %19,48 %  
2138,44 %8,44 %  
1127,79 %7,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.83
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.22
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:4
Modus:5

Graf

10. Sponzoring, nadace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36642,86 %42,86 %  
44327,92 %27,92 %  
51711,04 %11,04 %  
21610,39 %10,39 %  
1127,79 %7,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.26
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.79
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:3
Modus:3

Graf

11. Úspora energie a vody

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34529,22 %29,22 %  
43925,32 %25,32 %  
53422,08 %22,08 %  
22012,99 %12,99 %  
11610,39 %10,39 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.39
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.3
Směrodatná odchylka:1.14
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Třídění a recyklace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54529,22 %29,22 %  
34025,97 %25,97 %  
43623,38 %23,38 %  
21811,69 %11,69 %  
1159,74 %9,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.56
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.4
Směrodatná odchylka:1.18
Medián:4
Modus:5

Graf

13. Minimalizace obalových materiálů (zrušení papírového vyúčtování)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33925,32 %25,32 %  
43724,03 %24,03 %  
53120,13 %20,13 %  
22818,18 %18,18 %  
11912,34 %12,34 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.24
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.45
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:3
Modus:3

Graf

14. Víte o nějaké společenské aktivitě, kterou telefonní operátoři vykonávají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12782,47 %82,47 %  
Ano2717,53 %17,53 %  

Graf

15. Pokud ano, napište o jaké

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Jak O2, tak Vodafone maji nadace, ktere se venuji pomoci vne firmy, kam prostredky konkretne plynou jsem nikdy nezjistovala.

nadace

Např. sponzoring neziskových organizací, formou sponzorských darů - spíše nefinančních. Myslím si, že by se mohli podílet více pokud se jedná o sociální oblast CSR.

o2

Podpora nadací, Vodafone - zelená síť

Sponzoring

Sponzoring

sponzoring

Sponzoring

sponzoring

sponzoring

sponzoring

sponzoring

sponzoring extra ligi

sponzoring sportovních klubů

Sponzoring sportovních utkání, pořádání kulturních akcí

sponzoring, pomoc seniorům s voláním , linka důvěry, dětské domovy...

Sponzorství sportovních a kulturních aktivit.

viz bod 2

Vodafone - Certifikát šetrné ekologické služby (hlavní administrativní budova) + Zelená síť. T-mobile - Earth Hour, recyklace, etický kodex, Fond T-Mobile pro NGO

vodafone podporuje dárcovství krve

zapojení se do charitativních akcí pomocí DMS

zelená síť-využívá obnovitelné zdroje-vodafone

16. Kde se s těmito informace setkáváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama5546,22 %35,71 %  
Na internetových stránkách telefonních operátorů3529,41 %22,73 %  
Tisk2016,81 %12,99 %  
Jsem zaměstnanec21,68 %1,3 %  
nic10,84 %0,65 %  
Přijde mi, že se nesrtkávám s těmito informacemi.10,84 %0,65 %  
nevím10,84 %0,65 %  
Téměř nikde10,84 %0,65 %  
nikde10,84 %0,65 %  
interakci s operatorem10,84 %0,65 %  
nechápu otázku, pokud je odpověď u otázky č. 14 "N10,84 %0,65 %  

Graf

17. Podle čeho vybíráte telefonního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena volání,sms12782,47 %82,47 %  
Férový přístup k Vám (dobrá zkušenost)7347,4 %47,4 %  
Podle toho, jakého operátora mají lidé v mém okolí5535,71 %35,71 %  
Věrnostní program3019,48 %19,48 %  
Akce (3 měsíce paušál zdarma)1912,34 %12,34 %  
Reklama85,19 %5,19 %  
Aktivní přístup ke společenské odpovědnosti63,9 %3,9 %  
podle pokrytí10,65 %0,65 %  
kde nabídou největší slevu (ne 3měsíční akce)10,65 %0,65 %  
dostupnost operátorů zákaznické linky 10,65 %0,65 %  
Nemam pocit, ze by bylo z ceho vybirat10,65 %0,65 %  
tehda mi to bylo jedno, dnes uz neresim10,65 %0,65 %  

Graf

18. Jak moc by ovlivnilo zjištění porušování CSR ( zkreslené informace ve výročních zprávách, špatné podmínky pro zaměstnance, ničení životního prostředí atd.) volbu operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozmýšlel bych se nad změnou8655,84 %55,84 %  
Neovlivnilo, jako zákazník jsem spokojený se službami a jiné aktivity mě nezajímají5233,77 %33,77 %  
Vůbec ne, záleží jen na ceně hovoru138,44 %8,44 %  
Určitě bych změnil operátora31,95 %1,95 %  

Graf

19. Kdo je podle vás nejvíce společensky odpovědnou firmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O24931,82 %31,82 %  
Vodafone4831,17 %31,17 %  
T-mobile3522,73 %22,73 %  
nevím42,6 %2,6 %  
Nemohu soudit10,65 %0,65 %  
kazdy ma svoje pro a proti10,65 %0,65 %  
absolutně netušim10,65 %0,65 %  
nikdo z nich10,65 %0,65 %  
nedokáži posoudit10,65 %0,65 %  
ani jeden operátor10,65 %0,65 %  
naprosto nedůležité10,65 %0,65 %  
nevidím významnější rozdíl v jejich přístupu k CSR10,65 %0,65 %  
Nevím, o tuto problematiku se zatím nezajímám10,65 %0,65 %  
žádná10,65 %0,65 %  
nezajímala jsem se o to10,65 %0,65 %  
nic10,65 %0,65 %  
Já opravdu bohužel nevím. Nutí mě to k zamyšlení.10,65 %0,65 %  
to je přece úplně jedno10,65 %0,65 %  
fakt nevím 10,65 %0,65 %  
Žádný operátor10,65 %0,65 %  
Zadna10,65 %0,65 %  
nemohu posoudit, mám málo informací10,65 %0,65 %  

Graf

20. Jakého máte operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O25535,71 %35,71 %  
T-mobile5535,71 %35,71 %  
Vodafone3422,08 %22,08 %  
Mám více než jednoho operátora106,49 %6,49 %  

Graf

21. Jaký typ smlouvy máte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soukromou11071,43 %71,43 %  
Nemám smlouvu (mám kredit)2113,64 %13,64 %  
Podnikatelskou2012,99 %12,99 %  
Mám služební telefon31,95 %1,95 %  

Graf

22. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11172,08 %72,08 %  
Muž4327,92 %27,92 %  

Graf

23. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2512279,22 %79,22 %  
26-351711,04 %11,04 %  
36-5095,84 %5,84 %  
51 a více63,9 %3,9 %  

Graf

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou12480,52 %80,52 %  
Vysoká škola1811,69 %11,69 %  
Vyšší odborné53,25 %3,25 %  
Vyučen42,6 %2,6 %  
Základní31,95 %1,95 %  

Graf

25. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student11675,32 %75,32 %  
Pracující3019,48 %19,48 %  
Mateřská dovolená53,25 %3,25 %  
Nezaměstnaný21,3 %1,3 %  
V důchodu10,65 %0,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveřejňování finančních i nefinančních informací, etický kodex

2. Průzkum spokojenosti, věrnostní program, poprodejní servis

3. Včasné placení faktur, zapojení dodavatelů do CSR aktivit firmy

4. Poskytováních jasných a přesných informací o výrobcích a službách

5. Dobré finanční i nefinanční ohodnocení zaměstnanců

6. Vzdělávání zaměstnanců

7. Péče o děti, seniory či nemocné osoby zaměstnanců

8. Podpora propouštěných zaměstnanců

9. Rovné příležitosti (ženy, handicapovaní)

10. Sponzoring, nadace

11. Úspora energie a vody

12. Třídění a recyklace

13. Minimalizace obalových materiálů (zrušení papírového vyúčtování)

14. Víte o nějaké společenské aktivitě, kterou telefonní operátoři vykonávají?

16. Kde se s těmito informace setkáváte?

17. Podle čeho vybíráte telefonního operátora?

18. Jak moc by ovlivnilo zjištění porušování CSR ( zkreslené informace ve výročních zprávách, špatné podmínky pro zaměstnance, ničení životního prostředí atd.) volbu operátora?

19. Kdo je podle vás nejvíce společensky odpovědnou firmou?

20. Jakého máte operátora?

21. Jaký typ smlouvy máte?

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Jaký je Váš věk?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveřejňování finančních i nefinančních informací, etický kodex

2. Průzkum spokojenosti, věrnostní program, poprodejní servis

3. Včasné placení faktur, zapojení dodavatelů do CSR aktivit firmy

4. Poskytováních jasných a přesných informací o výrobcích a službách

5. Dobré finanční i nefinanční ohodnocení zaměstnanců

6. Vzdělávání zaměstnanců

7. Péče o děti, seniory či nemocné osoby zaměstnanců

8. Podpora propouštěných zaměstnanců

9. Rovné příležitosti (ženy, handicapovaní)

10. Sponzoring, nadace

11. Úspora energie a vody

12. Třídění a recyklace

13. Minimalizace obalových materiálů (zrušení papírového vyúčtování)

14. Víte o nějaké společenské aktivitě, kterou telefonní operátoři vykonávají?

16. Kde se s těmito informace setkáváte?

17. Podle čeho vybíráte telefonního operátora?

18. Jak moc by ovlivnilo zjištění porušování CSR ( zkreslené informace ve výročních zprávách, špatné podmínky pro zaměstnance, ničení životního prostředí atd.) volbu operátora?

19. Kdo je podle vás nejvíce společensky odpovědnou firmou?

20. Jakého máte operátora?

21. Jaký typ smlouvy máte?

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Jaký je Váš věk?

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Langrová, K.Společenská odpovědnost telefonních operátorů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spolecenska-odpovednost-tele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.