Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společnost 3M
Společnost 3M
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Vránková |
---|---|
Šetření: | 23. 10. 2010 - 30. 10. 2010 |
Počet respondentů: | 140 |
Počet otázek (max/průměr): | 25 / 21.74 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:06 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Jedná se o dotazník k přemětu Mezinárodní marketing na VŠE v Praze. Dotazník bude součástí seminární práce, která má za úkol zjistit positioning firmy 3M na českém trhu a vytvořit novou marketingovou a komunikační strategii.
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete kancelářské potřeby?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 110 | 78,01 % | 78,57 % |
ne | 31 | 21,99 % | 22,14 % |
2. Co je pro Vás rozhodující při nákupu těchto produktů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dobrý kvalita | 94 | 66,67 % | 67,14 % |
Nízká cena | 76 | 53,9 % | 54,29 % |
Design | 51 | 36,17 % | 36,43 % |
Dostupnost v oblbených prodejnách, popř. online | 26 | 18,44 % | 18,57 % |
Značka | 8 | 5,67 % | 5,71 % |
viz 1) | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
nenakupuji | 1 | 0,71 % | 0,71 % |
3. Znáte značky produktů Post-it, Scotch, Nexcare?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 89 | 63,12 % | 63,57 % |
Ano | 52 | 36,88 % | 37,14 % |
4. Co se Vám vybaví, když se řekně společnost 3M?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výrobky pro kancelář | 47 | 46,08 % | 33,57 % |
Grafika a displej | 19 | 18,63 % | 13,57 % |
nic | 14 | 13,73 % | 10 % |
Zdravotnictví | 11 | 10,78 % | 7,86 % |
Elektro a komunikace | 9 | 8,82 % | 6,43 % |
Průmysl | 8 | 7,84 % | 5,71 % |
Inovace | 7 | 6,86 % | 5 % |
Bezpečnost | 5 | 4,9 % | 3,57 % |
neznám | 4 | 3,92 % | 2,86 % |
společnost neznám | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
polepy na moto | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
pocitace | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
červené logo | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
nic mi to neříká | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
nic konkrétního | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
Společnost neznám a její název o ničem nevypovídá. | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
nevím | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
nieč | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
absolutně nic | 1 | 0,98 % | 0,71 % |
5. Víte, že značky Post-it, Scotch, Nexcare patří pod společnost 3M?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 108 | 87,1 % | 77,14 % |
ano | 16 | 12,9 % | 11,43 % |
6. Nakupujete některé z produktů společnosti 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 107 | 75,89 % | 76,43 % |
Ano | 34 | 24,11 % | 24,29 % |
7. Které produkty?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Post-it | 4 | 19,05 % | 2,86 % |
lepící pásky | 2 | 9,52 % | 1,43 % |
lepicí pásky, lepicí lístečky | 1 | 4,76 % | 0,71 % |
zdravotní materiál | 1 | 4,76 % | 0,71 % |
post it | 1 | 4,76 % | 0,71 % |
Lepici poznamkove papirky | 1 | 4,76 % | 0,71 % |
kancelář | 1 | 4,76 % | 0,71 % |
post-it, scotch | 1 | 4,76 % | 0,71 % |
samolepící papírky, zvýrazňovače, lepidlo | 1 | 4,76 % | 0,71 % |
lepítka | 1 | 4,76 % | 0,71 % |
ostatní odpovědi | 7 | 33,33 % | 5 % |
8. Doporučili byste tyto produkty ostatním?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 24 | 96 % | 17,14 % |
ne | 1 | 4 % | 0,71 % |
9. Víte, že lepící poznámkové papírky vymyslel zaměstnanec firmy 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 137 | 97,16 % | 97,86 % |
ano | 4 | 2,84 % | 2,86 % |
10. Spojíte si tyto lepící papírky s firmou 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 96 | 68,09 % | 68,57 % |
Ano, s Post-it | 28 | 19,86 % | 20 % |
Ano, s 3M | 11 | 7,8 % | 7,86 % |
Ano, s oběma | 6 | 4,26 % | 4,29 % |
11. Setkali jste se někdy s logem firmy 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 12, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 91 | 64,54 % | 65 % |
Ano | 50 | 35,46 % | 35,71 % |
12. Spojíte si logo firmy s konkrétním produktem?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 30 | 69,77 % | 21,43 % |
ne | 13 | 30,23 % | 9,29 % |
13. Příjde Vám logo výrazné/zapamatovatelné?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 77,55 % | 27,14 % |
ne | 11 | 22,45 % | 7,86 % |
14. Vnímáte firmu 3M jako zelenou, tj. ekologicky zaměřenou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 126 | 89,36 % | 90 % |
ne | 11 | 7,8 % | 7,86 % |
ano | 4 | 2,84 % | 2,86 % |
15. Znáte portfolio firmy 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
vůbec vs. dokonale | 2-1-0-1-2 | -1.333 | 0.96 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Jak vnímáte ceny výrobků u 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
podezřele nízké vs. příliš vysoké | 2-1-0-1-2 | 0.227 | 0.204 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Vyhovuje Vám šířka sortimentu u 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
příliš úzký vs. plně dostačující | 2-1-0-1-2 | 0.234 | 0.364 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. V jaké míře se v běžném životě setkáváte s výrobky 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
vůbec vs. denně | 2-1-0-1-2 | -0.468 | 1.27 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
19. Jak vnímáte kvalitu výrobků 3M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
příliš nízká vs. plně vyhovující | 2-1-0-1-2 | 0.447 | 0.545 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
studující | 103 | 73,05 % | 73,57 % |
pracující | 31 | 21,99 % | 22,14 % |
jiné | 7 | 4,96 % | 5 % |
21. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-26 | 122 | 86,52 % | 87,14 % |
27-49 | 17 | 12,06 % | 12,14 % |
49-65 | 2 | 1,42 % | 1,43 % |
22. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 99 | 70,21 % | 70,71 % |
muž | 42 | 29,79 % | 30 % |
23. V jak velkém městě bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 86 | 60,99 % | 61,43 % |
0-4999 obyvatel | 17 | 12,06 % | 12,14 % |
5000-19999 obyvatel | 14 | 9,93 % | 10 % |
20000-49999 obyvatel | 11 | 7,8 % | 7,86 % |
více než 50000 | 10 | 7,09 % | 7,14 % |
5000-19999 | 3 | 2,13 % | 2,14 % |
24. V jak velké domácnosti žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3-5 členů | 86 | 60,99 % | 61,43 % |
2 členové | 38 | 26,95 % | 27,14 % |
1 člen | 13 | 9,22 % | 9,29 % |
6 a více členů | 4 | 2,84 % | 2,86 % |
25. Jaký je průměrný příjem Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 001-50 000 Kč | 82 | 58,16 % | 58,57 % |
do 20 000 Kč | 32 | 22,7 % | 22,86 % |
více než 50 001 Kč | 27 | 19,15 % | 19,29 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (60,9 %)
- facebook.com (24,5 %)
- email.seznam.cz (4,8 %)
- google.cz (1,9 %)
- redir.netcentrum.cz (1,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.