Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společnost 3M

Společnost 3M

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Vránková
Šetření:23. 10. 2010 - 30. 10. 2010
Počet respondentů:140
Počet otázek (max/průměr):25 / 21.74
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jedná se o dotazník k přemětu Mezinárodní marketing na VŠE v Praze. Dotazník bude součástí seminární práce, která má za úkol zjistit positioning firmy 3M na českém trhu a vytvořit novou marketingovou a komunikační strategii.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11078,01 %78,57 %  
ne3121,99 %22,14 %  

Graf

2. Co je pro Vás rozhodující při nákupu těchto produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrý kvalita9466,67 %67,14 %  
Nízká cena7653,9 %54,29 %  
Design5136,17 %36,43 %  
Dostupnost v oblbených prodejnách, popř. online2618,44 %18,57 %  
Značka85,67 %5,71 %  
viz 1)10,71 %0,71 %  
nenakupuji10,71 %0,71 %  

Graf

3. Znáte značky produktů Post-it, Scotch, Nexcare?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8963,12 %63,57 %  
Ano5236,88 %37,14 %  

Graf

4. Co se Vám vybaví, když se řekně společnost 3M?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobky pro kancelář4746,08 %33,57 %  
Grafika a displej1918,63 %13,57 %  
nic1413,73 %10 %  
Zdravotnictví1110,78 %7,86 %  
Elektro a komunikace98,82 %6,43 %  
Průmysl87,84 %5,71 %  
Inovace76,86 %5 %  
Bezpečnost54,9 %3,57 %  
neznám43,92 %2,86 %  
společnost neznám10,98 %0,71 %  
polepy na moto10,98 %0,71 %  
pocitace10,98 %0,71 %  
červené logo10,98 %0,71 %  
nic mi to neříká10,98 %0,71 %  
nic konkrétního10,98 %0,71 %  
Společnost neznám a její název o ničem nevypovídá.10,98 %0,71 %  
nevím10,98 %0,71 %  
nieč10,98 %0,71 %  
absolutně nic10,98 %0,71 %  

Graf

5. Víte, že značky Post-it, Scotch, Nexcare patří pod společnost 3M?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10887,1 %77,14 %  
ano1612,9 %11,43 %  

Graf

6. Nakupujete některé z produktů společnosti 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10775,89 %76,43 %  
Ano3424,11 %24,29 %  

Graf

7. Které produkty?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post-it419,05 %2,86 %  
lepící pásky29,52 %1,43 %  
lepicí pásky, lepicí lístečky14,76 %0,71 %  
zdravotní materiál14,76 %0,71 %  
post it14,76 %0,71 %  
Lepici poznamkove papirky14,76 %0,71 %  
kancelář14,76 %0,71 %  
post-it, scotch14,76 %0,71 %  
samolepící papírky, zvýrazňovače, lepidlo14,76 %0,71 %  
lepítka14,76 %0,71 %  
ostatní odpovědi nalepovaci papirky na poznamky
poznámkové papírky, lepící pásky ...
lepící lístky Post-it
folie
zvýrazňovače
lepící papírky
lepící štítky
733,33 %5 % 

Graf

8. Doporučili byste tyto produkty ostatním?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2496 %17,14 %  
ne14 %0,71 %  

Graf

9. Víte, že lepící poznámkové papírky vymyslel zaměstnanec firmy 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13797,16 %97,86 %  
ano42,84 %2,86 %  

Graf

10. Spojíte si tyto lepící papírky s firmou 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9668,09 %68,57 %  
Ano, s Post-it2819,86 %20 %  
Ano, s 3M117,8 %7,86 %  
Ano, s oběma64,26 %4,29 %  

Graf

11. Setkali jste se někdy s logem firmy 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9164,54 %65 %  
Ano5035,46 %35,71 %  

Graf

12. Spojíte si logo firmy s konkrétním produktem?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3069,77 %21,43 %  
ne1330,23 %9,29 %  

Graf

13. Příjde Vám logo výrazné/zapamatovatelné?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3877,55 %27,14 %  
ne1122,45 %7,86 %  

Graf

14. Vnímáte firmu 3M jako zelenou, tj. ekologicky zaměřenou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím12689,36 %90 %  
ne117,8 %7,86 %  
ano42,84 %2,86 %  

Graf

15. Znáte portfolio firmy 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vůbec vs. dokonale2-1-0-1-2-1.3330.96

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Jak vnímáte ceny výrobků u 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
podezřele nízké vs. příliš vysoké2-1-0-1-20.2270.204

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Vyhovuje Vám šířka sortimentu u 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
příliš úzký vs. plně dostačující2-1-0-1-20.2340.364

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. V jaké míře se v běžném životě setkáváte s výrobky 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vůbec vs. denně2-1-0-1-2-0.4681.27

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. Jak vnímáte kvalitu výrobků 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
příliš nízká vs. plně vyhovující2-1-0-1-20.4470.545

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studující10373,05 %73,57 %  
pracující3121,99 %22,14 %  
jiné74,96 %5 %  

Graf

21. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2612286,52 %87,14 %  
27-491712,06 %12,14 %  
49-6521,42 %1,43 %  

Graf

22. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9970,21 %70,71 %  
muž4229,79 %30 %  

Graf

23. V jak velkém městě bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha8660,99 %61,43 %  
0-4999 obyvatel1712,06 %12,14 %  
5000-19999 obyvatel149,93 %10 %  
20000-49999 obyvatel117,8 %7,86 %  
více než 50000107,09 %7,14 %  
5000-1999932,13 %2,14 %  

Graf

24. V jak velké domácnosti žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-5 členů8660,99 %61,43 %  
2 členové3826,95 %27,14 %  
1 člen139,22 %9,29 %  
6 a více členů42,84 %2,86 %  

Graf

25. Jaký je průměrný příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001-50 000 Kč8258,16 %58,57 %  
do 20 000 Kč3222,7 %22,86 %  
více než 50 001 Kč2719,15 %19,29 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte značky produktů Post-it, Scotch, Nexcare?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Doporučili byste tyto produkty ostatním?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Nakupujete některé z produktů společnosti 3M?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš nízká [2-1-0-1-2] plně vyhovující: 2 na otázku 19. Jak vnímáte kvalitu výrobků 3M?
  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec [2-1-0-1-2] denně: -2 na otázku 18. V jaké míře se v běžném životě setkáváte s výrobky 3M?

6. Nakupujete některé z produktů společnosti 3M?

  • odpověď Ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Doporučili byste tyto produkty ostatním?

11. Setkali jste se někdy s logem firmy 3M?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Spojíte si logo firmy s konkrétním produktem?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Spojíte si logo firmy s konkrétním produktem?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Příjde Vám logo výrazné/zapamatovatelné?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Příjde Vám logo výrazné/zapamatovatelné?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec [2-1-0-1-2] denně: 1 na otázku 18. V jaké míře se v běžném životě setkáváte s výrobky 3M?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš nízká [2-1-0-1-2] plně vyhovující: 2 na otázku 19. Jak vnímáte kvalitu výrobků 3M?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 4. Co se Vám vybaví, když se řekně společnost 3M?

15. Znáte portfolio firmy 3M?

  • odpověď vůbec [2-1-0-1-2] dokonale: -2:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 4. Co se Vám vybaví, když se řekně společnost 3M?

24. V jak velké domácnosti žijete?

  • odpověď 3-5 členů:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-4999 obyvatel na otázku 23. V jak velkém městě bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete kancelářské potřeby?

2. Co je pro Vás rozhodující při nákupu těchto produktů?

3. Znáte značky produktů Post-it, Scotch, Nexcare?

4. Co se Vám vybaví, když se řekně společnost 3M?

5. Víte, že značky Post-it, Scotch, Nexcare patří pod společnost 3M?

6. Nakupujete některé z produktů společnosti 3M?

8. Doporučili byste tyto produkty ostatním?

9. Víte, že lepící poznámkové papírky vymyslel zaměstnanec firmy 3M?

10. Spojíte si tyto lepící papírky s firmou 3M?

11. Setkali jste se někdy s logem firmy 3M?

12. Spojíte si logo firmy s konkrétním produktem?

13. Příjde Vám logo výrazné/zapamatovatelné?

14. Vnímáte firmu 3M jako zelenou, tj. ekologicky zaměřenou?

15. Znáte portfolio firmy 3M?

16. Jak vnímáte ceny výrobků u 3M?

17. Vyhovuje Vám šířka sortimentu u 3M?

18. V jaké míře se v běžném životě setkáváte s výrobky 3M?

19. Jak vnímáte kvalitu výrobků 3M?

20. Jste

21. Kolik Vám je let?

22. Jste

23. V jak velkém městě bydlíte?

24. V jak velké domácnosti žijete?

25. Jaký je průměrný příjem Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete kancelářské potřeby?

2. Co je pro Vás rozhodující při nákupu těchto produktů?

3. Znáte značky produktů Post-it, Scotch, Nexcare?

4. Co se Vám vybaví, když se řekně společnost 3M?

5. Víte, že značky Post-it, Scotch, Nexcare patří pod společnost 3M?

6. Nakupujete některé z produktů společnosti 3M?

8. Doporučili byste tyto produkty ostatním?

9. Víte, že lepící poznámkové papírky vymyslel zaměstnanec firmy 3M?

10. Spojíte si tyto lepící papírky s firmou 3M?

11. Setkali jste se někdy s logem firmy 3M?

12. Spojíte si logo firmy s konkrétním produktem?

13. Příjde Vám logo výrazné/zapamatovatelné?

14. Vnímáte firmu 3M jako zelenou, tj. ekologicky zaměřenou?

15. Znáte portfolio firmy 3M?

16. Jak vnímáte ceny výrobků u 3M?

17. Vyhovuje Vám šířka sortimentu u 3M?

18. V jaké míře se v běžném životě setkáváte s výrobky 3M?

19. Jak vnímáte kvalitu výrobků 3M?

20. Jste

21. Kolik Vám je let?

22. Jste

23. V jak velkém městě bydlíte?

24. V jak velké domácnosti žijete?

25. Jaký je průměrný příjem Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vránková, J.Společnost 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spolecnost-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.