Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společnost Student Agency

Společnost Student Agency

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Lišková
Šetření:28. 10. 2012 - 02. 11. 2012
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Vysoké školy ekonomické. V rámci tvoření semestrální práce "Student Agency" organizuji výzkum, kterým se zaměřuji na povědomí veřejnosti o této společnosti a jejich názory na poskytované služby.


Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Student Agency s.r.o.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano106100 %100 %  

Graf

2. Přibližně kolik služeb poskytuje tato společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a více6763,21 %63,21 %  
2 až 43936,79 %36,79 %  

Graf

3. Využíváte alespoň jednu ze služeb, které nabízí SA?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9185,85 %85,85 %  
ne1514,15 %14,15 %  

Graf

4. Kterou z nabízených služeb využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Autobusová doprava8176,42 %76,42 %  
Železniční doprava (RegioJet)1312,26 %12,26 %  
Prodej letenek65,66 %5,66 %  
Studijní pobyty v zahraničí32,83 %2,83 %  
Au pair programy v zahraničí32,83 %2,83 %  

Graf

5. Jste spokojeni s cenami za služby, které SA nabízí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8479,25 %79,25 %  
nevím1816,98 %16,98 %  
ne43,77 %3,77 %  

Graf

6. Myslíte si, že u SA cena odpovídá kvalitě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9185,85 %85,85 %  
nevím1211,32 %11,32 %  
ne32,83 %2,83 %  

Graf

7. Využíváte raději služeb SA nebo jiné společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student Agency8782,08 %82,08 %  
Jiná společnost1917,92 %17,92 %  

Graf

8. Napište odůvodnění své odpovědi k předchozí otázce.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita za přijatelnou cenu11,61 %0,94 %  
Nejkvalitnější služby za příjemnou cenu11,61 %0,94 %  
Jelikoz pomer cena a kvalita je perfektni a ja tuto spolecnost uznavam.11,61 %0,94 %  
Nejlepsi sluzby.11,61 %0,94 %  
Kvalta nabízených služeb mnohdy převyšuje cenu, obzvlášť při jejich pravidelném využívání.11,61 %0,94 %  
Jsou dobry11,61 %0,94 %  
levne11,61 %0,94 %  
oproti jinym spolecnostem clovek aspon plati za kvalitu casu straveneho na ceste11,61 %0,94 %  
dobrý přístup k zákazníkům, mnoho spojů11,61 %0,94 %  
komfort11,61 %0,94 %  
ostatní odpovědi poskytnutá služba nebyla špatná, ale čekala jsem víc
zajištěná kvalita
Autobusy SA podle mě nabízejí nejlepší služby, pohodlí, i ceny v ČR.
Větší komfort za stejnou cenu.
Nesrovnatelný servis o proti jiným společnostem
vetsinou maji dost nabidek vyhodnejsich,nez jine spolecnosti
zdarma káva, čaj...atd.
autobusová doprava s SA je levná, pohodlná a síť destinací poměrně široká
dobrá zkušenost
vadi mi, ze jejich prvoplanove kaficko v buse vytlacilo ostatni konkurencni dopravce z naseho mesta a cena pak "najednou" stoupla
úplně Studen Agency neznám + neměla jsem možnost využít její služby
Nevyužívám služeb SA
vybavenost
SA má velice výhodné ceny, především pro studenty
Dobré ceny, velmi kvalitní služby, příjemný přístup
levné, perfektní služby
SA sice využívám jen výjimečně, ale doposud jsem s nimi byla vždy spokojená.
vyhovuje mi poměr kvalita - cena
dochvilnost, informování cestujících, pružnost
Tam, kam potrebuju, jezdi nejcasteji.
SA má předražené služby
nejrychlejsi preprava
Poměr cena/výkon je fajn
kvalita
Spolehlivost
Nesrovnatelně lepší servis za srovnatelnou či nižší cenu.
Na kratších trasách autobusové dopravy mi vadí příliš mnoho nabízených služeb. Někdy při cestování preferuji více klidu.
větší pohodlí, příznivější cena, možnost pohodlné rezervace po mobilu či netu, občerstvení, toalety; tisk a možnost sledování filmů či poslech hudby (i když tyto služby pro mne nejsou rozhodující)
Lepší komfort by se dal najít u jiných společností
Pohodlnější, levnější.
spolehlivost, příznivá cena
stejný výkon, lepší cena
SA nejezdí na mé trase
vhodný poměr kvality a ceny
vlak Brno-Praha je pohodlnější než autobus
Poskytuje kvalitní služby za přijatelné ceny ve srovnání s otatními společnostmi.
příjemná obsluha, informace
Od chvíle, kdy jsme zjistili, že cesta SA autobusem nás vyjde stejně, jako cesta vlakem ČD, okamžitě jsme 100% přesedlali, kvalita nesrovnatelná. Jen škoda, že Brno - Ostrava a zpět nejezdí více spojů.
využívám spíše služeb českých drah, vzhledem ke každodennímu cestování za studiem
Nejčastěji využíváme
Pohodlné, levné, příjemný personál atp.
Pořídil jsem si sice kreditovou jízdenku společnosti, ale za ceslou dobu se mi nestalo, že by nabízeli dopravu v době, kdy potřebuji, nejvýhodněji z dopravců. Negativní postoj pramení z toho, že odbourali konkurenční linky, aniž by sami obsloužili malá sí
vysoký komfort za nízkou cenu
je to levné
Ceny, prostředí, celkový dojem ze společnosti
regiojet a ČD jsou 100 a 1
Věřím SA a jsem s nimi spokojená.
Autobusy SA jsou pohodlnější než autobusy ostatních u nás působících společností.
nejezdí na mých trasách
není možnost
je spolehlivá
za stejnou cenu dostanu víc než u konkurence
5283,87 %49,06 % 

Graf

9. Jak hodnotíte propagaci této společnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5551,89 %51,89 %  
dobrý2725,47 %25,47 %  
výborný2220,75 %20,75 %  
dostatečný21,89 %1,89 %  

Graf

10. Na základě čeho jste si v minulosti koupili jízdenku/ letenku u společnosti SA?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení4343,88 %40,57 %  
Internetu3232,65 %30,19 %  
Jiný způsob2929,59 %27,36 %  
Na základě reklamy1717,35 %16,04 %  

Graf

11. Slyšeli jste o RegioJetu a.s., který je dceřinou společností Student Agency s.r.o.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9589,62 %89,62 %  
ne87,55 %7,55 %  
nevím32,83 %2,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Student Agency s.r.o.?

2. Přibližně kolik služeb poskytuje tato společnost?

3. Využíváte alespoň jednu ze služeb, které nabízí SA?

4. Kterou z nabízených služeb využíváte nejčastěji?

5. Jste spokojeni s cenami za služby, které SA nabízí?

6. Myslíte si, že u SA cena odpovídá kvalitě?

7. Využíváte raději služeb SA nebo jiné společnosti?

9. Jak hodnotíte propagaci této společnosti?

10. Na základě čeho jste si v minulosti koupili jízdenku/ letenku u společnosti SA?

11. Slyšeli jste o RegioJetu a.s., který je dceřinou společností Student Agency s.r.o.?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Student Agency s.r.o.?

2. Přibližně kolik služeb poskytuje tato společnost?

3. Využíváte alespoň jednu ze služeb, které nabízí SA?

4. Kterou z nabízených služeb využíváte nejčastěji?

5. Jste spokojeni s cenami za služby, které SA nabízí?

6. Myslíte si, že u SA cena odpovídá kvalitě?

7. Využíváte raději služeb SA nebo jiné společnosti?

9. Jak hodnotíte propagaci této společnosti?

10. Na základě čeho jste si v minulosti koupili jízdenku/ letenku u společnosti SA?

11. Slyšeli jste o RegioJetu a.s., který je dceřinou společností Student Agency s.r.o.?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lišková, B.Společnost Student Agency (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spolecnost-student-agency.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.