Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spoločenská zodpovednosť telekomunikačných operátorov

Spoločenská zodpovednosť telekomunikačných operátorov

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:miriam stopiaková
Šetření:28. 06. 2009 - 01. 07. 2009
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondent, vážená respondentka,

prosím, venujte malú chvíľu vyplneniu nasledovného dotazníka. Dotazník je anonymný a získané údaje budú použité hlavne pre účely spracovania mojej bakalárskej práce. Váš názor mi pomôže priblížiť súčasný stav vnímania imidžu a povedomia o spoločenskej zodpovednosti telekomunikačných spoločností Orange Slovensko, a.s. a T-Mobile Slovensko, a.s.

Ďakujem za Vás čas.
 

Odpovědi respondentů

1. Ste zákazníkom:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orange Slovensko, a.s.3356,9 %56,9 %  
T-Mobile Slovensko, a.s.2543,1 %43,1 %  

Graf

2. Čo Vás najviac ovplyvnilo pri výbere telefónneho operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Produkty a ceny služieb2136,21 %36,21 %  
Dobré meno a imidž spoločnosti813,79 %13,79 %  
Reklama46,9 %6,9 %  
ma to cela rodina tak aj ja11,72 %1,72 %  
Prevaha zákazníkov Orangu v mojom okolí11,72 %1,72 %  
Sila zvyku11,72 %1,72 %  
výber určitej značky telefónu dostupneho u nich11,72 %1,72 %  
poznam viac ludi co maju T-mob - hlavne cela rodin11,72 %1,72 %  
priatelia11,72 %1,72 %  
celá rodina je v T-Mobile aj väčšina mojich známyc11,72 %1,72 %  
vacsina znamych mala toho operatora11,72 %1,72 %  
celá rodina a vacsina priatelov je zakaznikom toht11,72 %1,72 %  
starý zákaznik11,72 %1,72 %  
To, že okruh kamarátov a rodina má Orange11,72 %1,72 %  
vstci v rodine mame T-mobile11,72 %1,72 %  
Rodina (rovnaky operator)11,72 %1,72 %  
vela znamych malo Orange11,72 %1,72 %  
všetci znamy mali t-mobile11,72 %1,72 %  
tatko rozhodol, tak sme všetci Orange doma11,72 %1,72 %  
1 moznost, bo nenavidim monopol ST, aj ked minuly11,72 %1,72 %  
koli znamim11,72 %1,72 %  
cela rodina je T-Mobil11,72 %1,72 %  
Rodina a priatelia,všetci sú klientmi Orange11,72 %1,72 %  
rodinní prislusnici a znami maju rovnakeho op.11,72 %1,72 %  
Ma ho viacej znamich11,72 %1,72 %  
rodina11,72 %1,72 %  
internet v mobile11,72 %1,72 %  
správanie zamestnancov11,72 %1,72 %  

Graf

3. Čo podľa vás najviac vytvára imidž spoločnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita služieb4272,41 %72,41 %  
pracovníci (ich vystupovanie, správanie, výzor)58,62 %8,62 %  
priestor a vybavenie predajní46,9 %6,9 %  
charitatívne akcie, zbierky, ochrana životného prostredia11,72 %1,72 %  
reklama v TV11,72 %1,72 %  
vsetky uvedene moznosti, teda ich synergia11,72 %1,72 %  
vizual firmy11,72 %1,72 %  
logo11,72 %1,72 %  
kvalita sluzieb, produkty a zakaznici11,72 %1,72 %  
Myslím že s každého volačo.Zároveň aj my sami.11,72 %1,72 %  

Graf

4. Aké aktivity očakávate od svojho telekomunikačného operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
radšej by som prijal/la cenovo lacnejšie služby 3255,17 %55,17 %  
sponzoring vzdelávacích, kultúrnych a športových akcií1932,76 %32,76 %  
podpora rozvoja spoločnosti a pozdvihnutia životnej úrovne 1017,24 %17,24 %  
charitatívne akcie46,9 %6,9 %  
ochrana životného prostredia46,9 %6,9 %  

Graf

5. Počuli ste o kampani Orange Slovensko z názvom Deti a mobily, v rámci ktorej vyšla brožúra Deti a moderné komunikačné technológie: Čo by mali rodičia o nich vedieť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie, nepočul/la5493,1 %93,1 %  
Áno, počul/la som46,9 %6,9 %  

Graf

6. Poznáte neziskovú organizáciu Konto Orange?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3051,72 %51,72 %  
ne2848,28 %48,28 %  

Graf

7. Stretli ste sa s logom spoločnosti Orange Slovensko – zeleno-oranžovým štvorlístkom pri nejakej finančnej zbierke?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie4374,14 %74,14 %  
Áno1220,69 %20,69 %  
Áno, ale nevedel/la som, že logo má spojitosť so spoločnosťou Orange35,17 %5,17 %  

Graf

8. Myslíte si, že pri kúpe nového telefónu je možnosť v predajni Orange Slovensko odovzdať starý telefón/batériu na recykláciu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno3662,07 %62,07 %  
Nie2136,21 %36,21 %  
Áno, už som túto možnosť aj využil11,72 %1,72 %  

Graf

9. Navštívili ste niekedy portál podporovaný spoločnosťou T-Mobile - Zodpovedne.sk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie4577,59 %77,59 %  
Nie, ale počul som o ňom915,52 %15,52 %  
Áno46,9 %6,9 %  

Graf

10. Počuli ste o grantovom projekte spoločnosti T-Mobile Hľadáme ďalší zmysel – ZAMESTNANIE / PODNIKANIE / TALENT?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5391,38 %91,38 %  
ano58,62 %8,62 %  

Graf

11. Videli ste v uliciach svojho mesta ekologické trojkolky Trixi mobily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie4374,14 %74,14 %  
Áno1525,86 %25,86 %  

Graf

12. Poznáte program Dobrý anjel, prostredníctvom ktorého môžete ako zákazník T-Mobile finančne pomôcť rodinám, kde jeden člen trpí zákernou chorobou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, počul som o ňom4882,76 %82,76 %  
Áno, už som sa do tohto programu zapojil58,62 %8,62 %  
Nie58,62 %8,62 %  

Graf

13. Viete o možnosti podporiť ľubovoľnú zbierku zaslaním Darcovskej SMS správy (Donors Message Service) na číslo 877?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3560,34 %60,34 %  
Áno2136,21 %36,21 %  
Áno, túto možnosť využívam23,45 %3,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

stopiaková, m.Spoločenská zodpovednosť telekomunikačných operátorov (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://spolocenska-zodpovednost-telek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.