Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spoločenská zodpovednosť telekomunikačných operátorov
Spoločenská zodpovednosť telekomunikačných operátorov
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | miriam stopiaková |
---|---|
Šetření: | 28. 06. 2009 - 01. 07. 2009 |
Počet respondentů: | 58 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 41,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:33 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondent, vážená respondentka,
prosím, venujte malú chvíľu vyplneniu nasledovného dotazníka. Dotazník je anonymný a získané údaje budú použité hlavne pre účely spracovania mojej bakalárskej práce. Váš názor mi pomôže priblížiť súčasný stav vnímania imidžu a povedomia o spoločenskej zodpovednosti telekomunikačných spoločností Orange Slovensko, a.s. a T-Mobile Slovensko, a.s.
Ďakujem za Vás čas.
Odpovědi respondentů
1. Ste zákazníkom:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Orange Slovensko, a.s. | 33 | 56,9 % | 56,9 % |
T-Mobile Slovensko, a.s. | 25 | 43,1 % | 43,1 % |
2. Čo Vás najviac ovplyvnilo pri výbere telefónneho operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Produkty a ceny služieb | 21 | 36,21 % | 36,21 % |
Dobré meno a imidž spoločnosti | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
Reklama | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
ma to cela rodina tak aj ja | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Prevaha zákazníkov Orangu v mojom okolí | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Sila zvyku | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
výber určitej značky telefónu dostupneho u nich | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
poznam viac ludi co maju T-mob - hlavne cela rodin | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
priatelia | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
celá rodina je v T-Mobile aj väčšina mojich známyc | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vacsina znamych mala toho operatora | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
celá rodina a vacsina priatelov je zakaznikom toht | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
starý zákaznik | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
To, že okruh kamarátov a rodina má Orange | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vstci v rodine mame T-mobile | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Rodina (rovnaky operator) | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vela znamych malo Orange | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
všetci znamy mali t-mobile | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
tatko rozhodol, tak sme všetci Orange doma | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
1 moznost, bo nenavidim monopol ST, aj ked minuly | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
koli znamim | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
cela rodina je T-Mobil | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Rodina a priatelia,všetci sú klientmi Orange | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
rodinní prislusnici a znami maju rovnakeho op. | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Ma ho viacej znamich | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
rodina | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
internet v mobile | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
správanie zamestnancov | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
3. Čo podľa vás najviac vytvára imidž spoločnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita služieb | 42 | 72,41 % | 72,41 % |
pracovníci (ich vystupovanie, správanie, výzor) | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
priestor a vybavenie predajní | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
charitatívne akcie, zbierky, ochrana životného prostredia | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
reklama v TV | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vsetky uvedene moznosti, teda ich synergia | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vizual firmy | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
logo | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
kvalita sluzieb, produkty a zakaznici | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Myslím že s každého volačo.Zároveň aj my sami. | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
4. Aké aktivity očakávate od svojho telekomunikačného operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
radšej by som prijal/la cenovo lacnejšie služby | 32 | 55,17 % | 55,17 % |
sponzoring vzdelávacích, kultúrnych a športových akcií | 19 | 32,76 % | 32,76 % |
podpora rozvoja spoločnosti a pozdvihnutia životnej úrovne | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
charitatívne akcie | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
ochrana životného prostredia | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
5. Počuli ste o kampani Orange Slovensko z názvom Deti a mobily, v rámci ktorej vyšla brožúra Deti a moderné komunikačné technológie: Čo by mali rodičia o nich vedieť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie, nepočul/la | 54 | 93,1 % | 93,1 % |
Áno, počul/la som | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
6. Poznáte neziskovú organizáciu Konto Orange?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 30 | 51,72 % | 51,72 % |
ne | 28 | 48,28 % | 48,28 % |
7. Stretli ste sa s logom spoločnosti Orange Slovensko – zeleno-oranžovým štvorlístkom pri nejakej finančnej zbierke?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 43 | 74,14 % | 74,14 % |
Áno | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
Áno, ale nevedel/la som, že logo má spojitosť so spoločnosťou Orange | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
8. Myslíte si, že pri kúpe nového telefónu je možnosť v predajni Orange Slovensko odovzdať starý telefón/batériu na recykláciu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 36 | 62,07 % | 62,07 % |
Nie | 21 | 36,21 % | 36,21 % |
Áno, už som túto možnosť aj využil | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
9. Navštívili ste niekedy portál podporovaný spoločnosťou T-Mobile - Zodpovedne.sk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 45 | 77,59 % | 77,59 % |
Nie, ale počul som o ňom | 9 | 15,52 % | 15,52 % |
Áno | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
10. Počuli ste o grantovom projekte spoločnosti T-Mobile Hľadáme ďalší zmysel – ZAMESTNANIE / PODNIKANIE / TALENT?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 53 | 91,38 % | 91,38 % |
ano | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
11. Videli ste v uliciach svojho mesta ekologické trojkolky Trixi mobily?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 43 | 74,14 % | 74,14 % |
Áno | 15 | 25,86 % | 25,86 % |
12. Poznáte program Dobrý anjel, prostredníctvom ktorého môžete ako zákazník T-Mobile finančne pomôcť rodinám, kde jeden člen trpí zákernou chorobou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno, počul som o ňom | 48 | 82,76 % | 82,76 % |
Áno, už som sa do tohto programu zapojil | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
Nie | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
13. Viete o možnosti podporiť ľubovoľnú zbierku zaslaním Darcovskej SMS správy (Donors Message Service) na číslo 877?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 35 | 60,34 % | 60,34 % |
Áno | 21 | 36,21 % | 36,21 % |
Áno, túto možnosť využívam | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.