Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spoločenská zodpovednosť telekomunikačných operátorov
Spoločenská zodpovednosť telekomunikačných operátorov
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | miriam stopiaková |
---|---|
Šetření: | 28. 06. 2009 - 01. 07. 2009 |
Počet respondentů: | 58 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 41,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:33 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondent, vážená respondentka,
prosím, venujte malú chvíľu vyplneniu nasledovného dotazníka. Dotazník je anonymný a získané údaje budú použité hlavne pre účely spracovania mojej bakalárskej práce. Váš názor mi pomôže priblížiť súčasný stav vnímania imidžu a povedomia o spoločenskej zodpovednosti telekomunikačných spoločností Orange Slovensko, a.s. a T-Mobile Slovensko, a.s.
Ďakujem za Vás čas.
Odpovědi respondentů
1. Ste zákazníkom:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Orange Slovensko, a.s. | 33 | 56,9 % | 56,9 % |
T-Mobile Slovensko, a.s. | 25 | 43,1 % | 43,1 % |
2. Čo Vás najviac ovplyvnilo pri výbere telefónneho operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Produkty a ceny služieb | 21 | 36,21 % | 36,21 % |
Dobré meno a imidž spoločnosti | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
Reklama | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
ma to cela rodina tak aj ja | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Prevaha zákazníkov Orangu v mojom okolí | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Sila zvyku | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
výber určitej značky telefónu dostupneho u nich | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
poznam viac ludi co maju T-mob - hlavne cela rodin | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
priatelia | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
celá rodina je v T-Mobile aj väčšina mojich známyc | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vacsina znamych mala toho operatora | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
celá rodina a vacsina priatelov je zakaznikom toht | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
starý zákaznik | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
To, že okruh kamarátov a rodina má Orange | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vstci v rodine mame T-mobile | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Rodina (rovnaky operator) | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vela znamych malo Orange | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
všetci znamy mali t-mobile | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
tatko rozhodol, tak sme všetci Orange doma | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
1 moznost, bo nenavidim monopol ST, aj ked minuly | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
koli znamim | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
cela rodina je T-Mobil | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Rodina a priatelia,všetci sú klientmi Orange | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
rodinní prislusnici a znami maju rovnakeho op. | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Ma ho viacej znamich | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
rodina | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
internet v mobile | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
správanie zamestnancov | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
3. Čo podľa vás najviac vytvára imidž spoločnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita služieb | 42 | 72,41 % | 72,41 % |
pracovníci (ich vystupovanie, správanie, výzor) | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
priestor a vybavenie predajní | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
charitatívne akcie, zbierky, ochrana životného prostredia | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
reklama v TV | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vsetky uvedene moznosti, teda ich synergia | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
vizual firmy | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
logo | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
kvalita sluzieb, produkty a zakaznici | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Myslím že s každého volačo.Zároveň aj my sami. | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
4. Aké aktivity očakávate od svojho telekomunikačného operátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
radšej by som prijal/la cenovo lacnejšie služby | 32 | 55,17 % | 55,17 % |
sponzoring vzdelávacích, kultúrnych a športových akcií | 19 | 32,76 % | 32,76 % |
podpora rozvoja spoločnosti a pozdvihnutia životnej úrovne | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
charitatívne akcie | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
ochrana životného prostredia | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
5. Počuli ste o kampani Orange Slovensko z názvom Deti a mobily, v rámci ktorej vyšla brožúra Deti a moderné komunikačné technológie: Čo by mali rodičia o nich vedieť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie, nepočul/la | 54 | 93,1 % | 93,1 % |
Áno, počul/la som | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
6. Poznáte neziskovú organizáciu Konto Orange?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 30 | 51,72 % | 51,72 % |
ne | 28 | 48,28 % | 48,28 % |
7. Stretli ste sa s logom spoločnosti Orange Slovensko – zeleno-oranžovým štvorlístkom pri nejakej finančnej zbierke?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 43 | 74,14 % | 74,14 % |
Áno | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
Áno, ale nevedel/la som, že logo má spojitosť so spoločnosťou Orange | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
8. Myslíte si, že pri kúpe nového telefónu je možnosť v predajni Orange Slovensko odovzdať starý telefón/batériu na recykláciu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 36 | 62,07 % | 62,07 % |
Nie | 21 | 36,21 % | 36,21 % |
Áno, už som túto možnosť aj využil | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
9. Navštívili ste niekedy portál podporovaný spoločnosťou T-Mobile - Zodpovedne.sk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 45 | 77,59 % | 77,59 % |
Nie, ale počul som o ňom | 9 | 15,52 % | 15,52 % |
Áno | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
10. Počuli ste o grantovom projekte spoločnosti T-Mobile Hľadáme ďalší zmysel – ZAMESTNANIE / PODNIKANIE / TALENT?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 53 | 91,38 % | 91,38 % |
ano | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
11. Videli ste v uliciach svojho mesta ekologické trojkolky Trixi mobily?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 43 | 74,14 % | 74,14 % |
Áno | 15 | 25,86 % | 25,86 % |
12. Poznáte program Dobrý anjel, prostredníctvom ktorého môžete ako zákazník T-Mobile finančne pomôcť rodinám, kde jeden člen trpí zákernou chorobou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno, počul som o ňom | 48 | 82,76 % | 82,76 % |
Áno, už som sa do tohto programu zapojil | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
Nie | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
13. Viete o možnosti podporiť ľubovoľnú zbierku zaslaním Darcovskej SMS správy (Donors Message Service) na číslo 877?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 35 | 60,34 % | 60,34 % |
Áno | 21 | 36,21 % | 36,21 % |
Áno, túto možnosť využívam | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (33,6 %)
- facebook.com (32,9 %)
- diskusneforum.sk (20,3 %)
- google.sk (4,2 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.