Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spolupráca rodiny a školy

Spolupráca rodiny a školy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Slobodníková
Šetření:17. 03. 2013 - 24. 03. 2013
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):10 / 7.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý deň

 

Voped ďakujem za vyplnenie môjho dotazníku k bakalarskej práci.

Dotazník sa týka spolupráce rodiny a školy a taktiež o pohľade rodiča na spoluprácu v rámci školy, najmä medzi učiteľom ich dieťaťa a jeho vychovávateľom v školskom klube detí.

Je určený pre rodičov, ktorí majú / mali dieťa vo veku 6 - 11 rokov.

Odpovědi respondentů

1. Navštevuje /navštevovalo/ Vaše dieťa prvý stupeň základnej školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, nie → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2987,88 %87,88 %  
nie39,09 %9,09 %  
áno13,03 %3,03 %  

Graf

2. Navštevuje /navštevovalo/ Vaše dieťa počas tohoto obdobia aj školsky klub detí - "družinu"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, nieotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2793,1 %81,82 %  
nie26,9 %6,06 %  

Graf

3. Prečo Vaše dieťa nenavštevovalo ŠKD?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnosť popoludnajšej starostlivosti mimo školy2100 %6,06 %  

Graf

4. Aká je forma komunikácie medzi Vami a školou Vášho dieťaťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rodičovské združenia2275,86 %66,67 %  
rozhovory s vychovávateľom / učiteľom pri odchode dieťaťa zo školy1344,83 %39,39 %  
odkazy v žiackej knižke, zrkadielku1344,83 %39,39 %  
rozhovory s učiteľom ráno pri príchode dieťaťa do školy931,03 %27,27 %  
rozhovory, emailami,... podľa potreby 13,45 %3,03 %  
email, pravidelne konzultacie13,45 %3,03 %  
e-mail, telefon13,45 %3,03 %  
mobilom ,sms13,45 %3,03 %  
rozhovor podľa dohody s učiteľom13,45 %3,03 %  
webstranka, zrkadieko/ziacka knizka, rodicovske zdruzenie13,45 %3,03 %  
mail, mobil13,45 %3,03 %  

Graf

5. Je podľa Vás táto komunikácia dostatočná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2068,97 %60,61 %  
ne517,24 %15,15 %  
nevím413,79 %12,12 %  

Graf

6. Ako často sa stretávate s učiteľom Vášho dieťaťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pri rodičovských združeniach a v iných výnimočných situáciach1241,38 %36,36 %  
raz za týždeň517,24 %15,15 %  
raz mesačne517,24 %15,15 %  
2 - 3x za mesiac310,34 %9,09 %  
2 - 3x za týždeň26,9 %6,06 %  
každý deň, keď dieťa ide do / zo školy26,9 %6,06 %  

Graf

7. Myslíte si, že spolupráca a komunikácia medzi učiteľom Vášho dieťaťa a jeho vychovávateľom v škd je dôležitá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2482,76 %72,73 %  
nevím413,79 %12,12 %  
ne13,45 %3,03 %  

Graf

8. Prečo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aby sa podchytili rôzne východvné problémy, návyky dieťaťa... je dôležité vedieť, ako sa dieťa chová v kolektíve.. Inak je to v škole na vyučovacom procese a inak k ŠKD, keď je atmosféra uvoľnenejšia... Veľa "tichých" a nepriebojných detí sa v klube prejavia inak, otvorenejšie...

aby som vedela ako sa dieťa v škole správa,čo robí,príp. problémy

Dôkladnejší prehľad o činnosti dieťaťa, jeho snahe, zhodnotenie správania a pod.

Lebo kazdy je iny

neviem posúdiť

nie je dôlezita. ale je dobre. ked medzi sebou komunikuju - spoznaju navzajom lepsie dieta

pretoze mal vynykajucu vychovavtelku a vynikajucu ucitelku

předání informací např. ke zdravotnímu a psychickému stavu

Předávají si informace o dítěti.

samozrejme, obaja s dietatom pracuju, travia s nim cas, jeden si vsimne to, co druhy nemusi

spravny vyvoj

súvisiace aktivity

vhj

vplyvaju na vyvin nasho potomka, zaklad sme dali mi rodicia ale zacatim skolskej dochadzky sa dieta postupne osamostatnuje, vytvara si vlastny nazor na zaklde zazitkov a poznatkov. Ucitel/vychovavatel je autorita cosi ako zastupca rodica

zaujíma ma program v 3KD,robenie domácich úloh, program.

9. Charakterizujte prosím podľa Vás prácu učiteľa na prvom stupni ZŠ /náplň práce.../

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

clovek ktoreho nic nerozhadze, nekonecna trpezlevist, zasadovost a podpora oboznamenie sa spolu so ziakmi s latkou, prikady zo zivota, samostatne prace ziakov/kruzkov aby deti preukazali pochopenie latky

Deti usmernovat, a viest ich k zodpovednosti.

dolezita praca

Individuálny, citlivý a zároveň aj prísny prístup ku každému žiakovi. Vysvetliť, naučiť, vyskúšať, ohodnotiť, pochváliť.

je narocna

má deti vzdelavat

náročná na trpezlivosť s neposedným deťmi počas vyučovania

Náročný a zároven pekný, pretože deti učitel učí základy písania, čítania, počty.

Naučí dítě číst,psát,počítat.Vede kolektiv.

naučiť dieťa učebnú látku, opravovať písomky, robiť si prípravy na hodiny, dozerať cez prestávky na deti, pripravovať ich na súťaže,

nechat deti rozvijat sa same. a naucit ich vela veci z historie, etiky.

okrem ucenia zakladov, ako je citat,pisat a pocitat, sa aspon nasa pani ucitelka snazila odovzdat detickam skusenosti a poznatky zivota, ktore by inak nepozznali, vie im krasne vysvetlit co sa patri a ma na to, aby boli z nich cestni a ferovi ludia

potrebna pre spravny vyvoj

sdfg

učenie.príprava na učenie,stráženie detí cez prestávku,príprava pomôcok,nejaký krúžok

učí, motivuje, řídí vztahy, vychovává

učiť

učit

vedenie deti, starostlivost, naucit ich samostatnosti a zodpovednosti

veľmi namáhavá

Výborná a trpezliva učiteľka,pracovala obetavo a pripravila deti dobre do ďalšieho stupňa školy

výchova, vzdělání

vyucovat, byt prikladom a trpezlivym poradcom

výuka,výchova,komunikace s rodiči,spolupráce s kolegy,spolupráce se subjekty zvenčí

vzdelávanie detí,klasifikácia...

vzdelavat hravou formou a vychovavat

zodpovednosť, ľudskosť, výučba, nenormálna kopa papierovačiek a moju môj veľký obdiv

Zoznamit dieta so skolou, naucit ho ako sa studuje, pripravuju pomocky. Naucit ho pisat, citat

10. Charakterizujte prosím podľa vás prácu vychovávateľa v škd

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

davat na nich len pozor aby sa v klude pohrali kym pre nich pridu rodicia.

dolezita praca

doplnujuca

Dozor a sprijemnenie pobytu v druzine.

dozor, kreativne vyplenenie volneho casu, rovnovaha medzi oddychom a zamestnanim dietata aby nevyvadzalo

Individuálny, citlivý a zároveň aj prísny prístup ku každému žiakovi. Vyčleniť čas na robenie si domácich úloha a vyčleniť čas na hranie a záujmy dieťaťa.

kreativne zabavit dieta po vyucovani

mali by s detmi rozvijat cinnosti mimo vyucovania

namáhavá

náročná, byť zakaždým kreatívna a vymýšľať nejaké aktivity v rámci škd

nechat deti rozvijat sa same.a naucit ich vela veci z historie, etiky.

nechat děti si hrát

rozvíja s dieťaťom napr. jeho fantáziu, robia rôzne kolektívne hry, vyrábajú vlastné výrobky, učia sa napr. variťa pripravovať jednoduché jedlá, rozprávajú sa, ako sa napr. treba správať v spoločnosti... chodia dosť často do prírody v rámci klubu... Upozorňujem, že toto všetko som hodnotila na základe skúseností z našej školy... Mám syna druháka, učiteľky sú výborné, komunikácia učiteľ-rodič-riaditeľ-vychovávateľ-zriadovateľ školy funguje na vysokej úrovni. Sme malá dedina do 1000 obyvateľov - okres Senica...

sfg

spolupraca s ucitelom, aktivity pre deti

stráženie detí,pobyt vonku s nimi,obed,písanie úloh,

taká druhá triedna učitelka, naša družinárka a triedna učitelka spolupracujú pekne.

v dnesnej dobe to ma velmi tazke - deti si velmi dovoluju a niektori rodicia ich v tom podporuju

V SKD sa deti spoznavaju viac ako na vyucovani a vychovavatel sa s nimi moze aj ucit ale aj napr. hrat spol. hry, kreslit nacvicoavt program na vystupenie atd.

Vede dítě ve volném čase ke hrám.

výchova,komunikace s rodiči,spolupráce s kolegy,spolupráce se subjekty zvenčí

vychovává, řídí vztahy, uvolňuje atmosféru, přináší podněty k osobnostnímu rozvoji

vychovávať

vychovavat zabavnou formou

výchovná činnosť

Vynalozave atrpezlive ženy,práca veľmi užitočná .

vzdělání zábavou

zodpovednosť, kreativita, ľudskosť


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slobodníková, B.Spolupráca rodiny a školy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spolupraca-rodiny-a-skoly.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.