Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spolupráce firem s influencery

Spolupráce firem s influencery

Jedl(a) jste již hmyz? Pokud ne, lákalo by Vás to?
Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-)

(cca 1 min, veřejné výsledky)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Hoffmannová
Šetření:16. 11. 2020 - 30. 11. 2020
Počet respondentů:11
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:18,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník je zadáván na základě soukromého projektu a je určen pro majitele firem, OSVČ a zaměstnance, kteří firmu znají a umí posoudit marketingové spolupráce s influencery.

Děkuji za váš čas a upřímné odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Jaká je velikost firmy, kterou zastupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-10436,36 %36,36 %  
501 a více327,27 %27,27 %  
11-50218,18 %18,18 %  
51-50019,09 %9,09 %  
1-10 zaměstnanců19,09 %9,09 %  

Graf

2. Činnost firmy je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Služby763,64 %63,64 %  
Obchod327,27 %27,27 %  
Výroba19,09 %9,09 %  

Graf

3. Zaměření firmy je:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kosmetika 218,18 %18,18 %  
poradenství19,09 %9,09 %  
stavebnictví, developer19,09 %9,09 %  
strojírenství19,09 %9,09 %  
Doprava19,09 %9,09 %  
k.19,09 %9,09 %  
zábava19,09 %9,09 %  
tanec19,09 %9,09 %  
Zábava/sport19,09 %9,09 %  
personální agentura19,09 %9,09 %  

Graf

4. Využíváte spolupráci s influencery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne654,55 %54,55 %  
Ano545,45 %45,45 %  

Graf

5. Jak hledáte toho správného influencera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hledáme influencera, který bude ladit se značkou a produktem, jeho followers jsou naše cílová skupina.654,55 %54,55 %  
Nespolupracujeme436,36 %36,36 %  
Oslovujeme velké influ hráče, kteří zařídí dopad v každém případě.327,27 %27,27 %  
Hledáme levnější mikroinfluencery kvůli ceně za nejistý výsledek.218,18 %18,18 %  
Přes doporučení naší cílovky (koho sledují)19,09 %9,09 %  
vzorný příklad je a.n.d.u.l.a, která značkám zvyšuje prodeje o 1000%.19,09 %9,09 %  

Graf

6. Kde hledáte influencery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neoslovujeme.436,36 %36,36 %  
Oslovujeme přímo na sociálních sítích.327,27 %27,27 %  
Oslovujeme agentury.19,09 %9,09 %  
Plus nas oslovuji sami19,09 %9,09 %  
potkáváme je na akcích spojených s naším zaměřením19,09 %9,09 %  
přes vlastní kontakty v umělecké skupině19,09 %9,09 %  
Zatím jsem neoslovil, pokud bych tak učinil, tak podle toho, koho bych oslovoval. Ty, které pro mě připadají v úvahu, bych oslovil přímo.19,09 %9,09 %  

Graf

7. Jak správně zadat spolupráci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nespolupracujeme.436,36 %36,36 %  
Sepíšeme smlouvu s jasnými cíli, odměnou a specifikací náhrady za nesplnění dosahu.327,27 %27,27 %  
S influencerem sepíšeme smlouvu, necháme mu volnou ruku v tvorbě a čekáme, jaký nám sdělí, že byl dosah.218,18 %18,18 %  
S influencerem se dohodneme v direktu, zašleme mu zboží a čekáme, co pro nás natočí.218,18 %18,18 %  
Domluvime se s nimi emailem, kde vzajemne vyladime ocekavani19,09 %9,09 %  
Preferuji jasnou, smluvně podloženou dohodu, bez sankcí za nesplnění dosahu, jaký jsem čekal. 19,09 %9,09 %  
odměna navázaná na počet objednávek nebo na dosah19,09 %9,09 %  

Graf

8. Jak zjišťujete, že followers jsou vaše cílová skupina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nespolupracujeme.436,36 %36,36 %  
Podle témat a věku influencera.436,36 %36,36 %  
Podle profilů, které komentují.436,36 %36,36 %  
Nevybíráme podle cílové skupiny.218,18 %18,18 %  
Podle doporučení.19,09 %9,09 %  
Zkušenost, orientace v sociologii, vlastní poznatky.r19,09 %9,09 %  
podle struktury followers influencera a podobných spoluprácí19,09 %9,09 %  

Graf

9. Jak nastavujete odměnu pro influencera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nespolupracujeme.436,36 %36,36 %  
Pouze a vždy barter.436,36 %36,36 %  
Co si řekne influencer.327,27 %27,27 %  
Případ od případu - odměna je vždy výsledkem jednání na základě představy obou stran.19,09 %9,09 %  
nabídnou19,09 %9,09 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Hoffmannová, J.Spolupráce firem s influencery (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://spoluprace-firem-s-influence.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.