Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spolutvorba a crowdsourcing

Spolutvorba a crowdsourcing

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Toušová
Šetření:10. 07. 2012 - 21. 07. 2012
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:62 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

 

v současnosti zpracovávám diplomovou práci na téma "Spolutvorba a crowdsourcing". Ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění krátkého dotazníku, který Vám nezabere mnoho času, ale mně spoustu času ušetří a snad mne i dovede k úspěšnému zakončení studia. Výsledky použity v praktické části mé diplomové práci.

 

Děkuji:-)

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste někdy pojem spolutvorba, crowdcreation nebo crowdsourcing?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7867,83 %67,83 %  
Ano3732,17 %32,17 %  

Graf

2. Kde jste se s pojmy/pojmem setkal/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve škole412,12 %3,48 %  
škola412,12 %3,48 %  
twitter26,06 %1,74 %  
v zaměstnání26,06 %1,74 %  
v práci26,06 %1,74 %  
na internetu26,06 %1,74 %  
marketing- ve škole13,03 %0,87 %  
internet, mezi rečí s přáteli, v práci13,03 %0,87 %  
prace, skola, vsude mozne :)13,03 %0,87 %  
psychologie...13,03 %0,87 %  
ostatní odpovědi v jednom kurzu na vysoke skole
na twitteru
ve skole na erasmu, na predmetu New Product Management, od externisty z prednasky:)
v clanku
ve škole (VS 2KK ;-) )
televize, internet
v kine/Iron Sky
Clouds
televize časopisy
internet
VŠE - přednáška
na semináři
literatura
1339,39 %11,3 % 

Graf

3. Dokážete si pod tímto pojmem něco představit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tuším, ale nejsem si jist5144,35 %44,35 %  
Ne3631,3 %31,3 %  
Ano2824,35 %24,35 %  

Graf

4. Do jaké oblasti byste pojmy zařadil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do marketingu6960 %60 %  
Do kreativy5446,96 %46,96 %  
Do výzkumu trhu3933,91 %33,91 %  
Do technických oborů1412,17 %12,17 %  
Do hudební branže119,57 %9,57 %  

Graf

5. Máte nějakou oblíbenou televizní nebo jinou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7565,22 %65,22 %  
Ne4034,78 %34,78 %  

Graf

6. Dokážete tuto reklamu přiřadit ke konkrétnímu produktu a značce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6890,67 %59,13 %  
ne79,33 %6,09 %  

Graf

7. Vyjmenujte 5 reklam, které ve Vás v poslední době zanechaly pozitivní dopad

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

..

6 x destilovana vodka Amundsen :) na dalsi vylozene pekne reklamy si ted nevzpomenu

aaaa Katkaaa ! ty ma zabijes :D ja nepozeram uz telku nevieem :/ Ale pacia sa mi reklamy heinekenu, aspon trosku kreativity do toho davaju :) http://www.youtube.com/watch?v=0t0A7AImxVg

Asi jinej gang, co? Nic dalšího si nepamatuji :o)

asi žádná

Axe andílci, Coca Cola olympiáda,pak starší hl. od vodafonu, kofoly atd.

Axe,

Axe, Metaxa, Vodafone, T-mobile, Hamé

axe, mueler mix, hornbach, arginmax, dobrá voda

axe, prazdroj, t-mobile

benetton, redbull, walt disney, fidlandia, heinkeen, vodafone

budweiser (ne) t-mobile (serie kotek a tydyt) skoda yeti (pimp my ride) nespresso (george cloony) reebok (sport of fitness)

Budweiser Budvar - angličtí turisté, Jaegermester - teasing - koule v poli

Captain morgan, Nike, T-Mobile

Captain Morgan, pivo Bud Light, T-mobile reklamy

Coca cola Kofola Adidas OH dál nevím

Coca cola - olympiáda, T-mobile - kuny, T-mobile - gang, Durex - ultratenké, KB - hypotéka s čertem

coca cola mela super reklamu s kamerama

CocaCola,Addidas,Nike,Prazdroj

Deutsche bahn 2012 commercial VW Big day 2012 Passat Commercial: Spanish "Vámonos"

GOOGLE, T-MOBILE, ...

Google, Vodafone, Kofola, Seznam.cz, BonPari

Heineken (fiktivní koncert) / Coca-Cola / Savo (=D) / Google / Air-bank

heineken, kofola, tmobile, vodafone, airbank

chuck norris a tmobile, kofola s divokým prasetem, tmobile a motorkář, aquila reklama s modelkami, air bank

Je mi lito, ale na zadnou si ted nemuzu vzpomenout... Vzdycky se mi libila reklama na coca colu.. Co naopak rada nemam, jsou reklamy na praci prasek ci zubni pastu..

Kačko nevzpomenu si...třeba někdy při vánočním večírku :)

Kapka naděje - děti u vody DM drogerie - reklamní materiály Air bank - navigační stojany ve městě Student agency

kofola - prakticky všechny reklamy bernard - doba plastová algida - big milk mrož o2- mobil ve sklince

Kofola (divoké prase), Vodafone (sobi), Coca-Cola (většina reklam), Pickwick čaj (obrandovaná zastávka tramvaje na Andělu), T-Mobile (tablety)

Kofola, Coca-cola,, nevim.. :(

kofola, ebank,

Kofola, Müller, Axe Angels, ....vic moc nevím :(

Kofola, T-Mobile, Coca-Cola, Pampers, Nike

Komerční banka (setkání banéře a rodiny kupujícíc televizi), Staropramen Grep (mladý muž s šílenými pohyby na pláži), Nescaffé Nespresso (Reklamy s Georgem Cloonym), pak už si momentálně neuvědomuji žádnou konkrétní.

Korunní, jednou do roka, vysílala se asi před 5 lety. Mentos-Ovce co jezděj na sekačkách, JIhlavanka Když jsem se v 15 rozhodoval co dál dělat...-hodila se pro různé parodie. Reklamy na Kondomy všech značek jsou celkem povedené, zejména ty zahraniční

Kromě té jak chlap natíral plot a říkal maminko, až budu natírat příště tak už tady nebudete, si žádnou nevybavuji.

martini, vodafone, Mc Donalds, Kofola,

na Martini, na parfém od Chloe, PaG, Axe

na televizi se nedivam

nemam televizi

nemam TV a reklamy nesleduji ani na internetu

nemohu vyjmenovyat, nesleduji to.

Nemyslíš,zaplatíš

nepamatuju si, ale moc jich nebývá

nepozeram TV

nesleduji reklamy

nevím

nevím

nevím, reklamy v poslední době sleduji jen sporadicky, napadají mě jen staré

nežiji v čr nyní...ale líbí se mi většinou- vodafone,...obecně mobilní operátoři...seznam:-)...více mě ted nenapadá..:-)

Nike, Coca cola, Hornbach, Skittles, 5

Nike, Heineken, O2, Rennie

Nové reklamy od T-Mobile - Kotek a spol. Reklama na čaj s Karlem Gottem Air bank

o žádné nevím

peugot - chlapek proskakuje dverma a sadrokartonovou stenou aby videl auto moc se na tv nedivam

Pilsner Urquell/Zatopek,

pivo fénix, interande, prase t-mobile, google brýle, představení macbook pro retina

Pizza hut, Nike, Adidas, Captain Morgan, Puma

podebradka

predevsim nafocene fashion reklamy ale jinak miluju johnson and johnson a jejich miminkovske reklamy

Radegast, T-Mobile, Coca-Cola, L'Oréal

reklama na Airbank, a jinak uz si na zadnou nevzpominam, aktivne reklamy nevyhledavam a pasivnimu pusobeni se branim

reklama na Axe, jakákoliv reklama na vložky, reklama na plzeňský prazdroj (Zátopek), 25kč kreditu od coca cola, Doba plastová Staropramen

reklama na jídlo

Reklama na Savo, na produkty T-mobilu, Vodafone. Většinou při reklamách odcházím.

reklama od T-mobile

reklama: Rafaelo, Dobrá voda (rodinka s psíkem), Mattonni, Pizza

reklamy na AirBank, většina ostatních reklam mě spíš rozčiluje, než aby ve mě zanechaly pozitivní dopad

Reklamy nesleduji.

Rektamy přepínám

Savo - bazén T-mobile (Kotek + Pavlásek) víc nevím

serie reklam od O2 - s Tydýtem

skoada yeti, coca cola, turkish airlines, google, t-mobile

spis bych vedel negativni ... vseobecne reklamy na pujcky ...

šampus, čokoládové bonbony, sušenky, kosmetika ,auto

šampus, sušenky, čokoládové bonbony, pleťový krém, auto

T - mobile, coca cola, persil, soda stream, kofola

T mobile,Sprite,Mrož,Captain Morgan,Kofola

T-Mobile - Jinej gang, Starobrno

T-mobile (crazy week), reklama na olympiádu, jinak v poslední době nic (nesleduji televizi)

t-mobile (motorkáři), gambrinus (zakladatelé), krušovice (chutnaj jako tenkját), braník (nová kubatura), kozel (když děláš věci pořádně, lidé to ocení)

T-Mobile s Pavláskem a Kotkem Old Spice s černochem ;) víc si nevybavím..

T-Mobile serie s V. Kotkem Vodafone - Nightwork T-Mobile a Chuck Norris Škoda auto - továrna na Fabii (cukrárna a "zlouni") Bernard - dneska v petce, zítra v tašce

T-Mobile,

T-Mobile, ...nic mě teď nenapadá

T-Mobile, Moller, Nike

t-mobile, raid, hornbach, muller mix, vodafone

t-mobile, vodafone,

T-mobile; kofola;krušovice; škoda; hornbach

Tmobile Vodafone lidl mroz whiskas

tmobile, coca cola

Tmobile, staropramen, zlatopramen,

Tmobile..a víc nevim, sorry kačko..

Třeba bych si i nějakých pár vybavila ale o pozitivním dopadu mluvit nelze

upoutavky na olympijske hry, reklama na audi,nike a tanec, emirates hello tomorrow

vánoční reklama na Kofolu (i ostatní reklamy na Kofolu), Air Bank, Plum Vodka Rudolf Jelínek, reklama na kávu Jacobs, Activia s Danou Morávkovou

Velkopopovický kozel, Kofola-prasatko, reklamy na Vodafone(Čtvrtníček) a T-Mobile(Kotek), Pedigree-pevná hovínka:)

Většinou odcházím. Ale reklamy na produkty T-mobilu, Vodafonu, Savo.

Vodafon pak už žádná

Vodafone, Škoda, Granko, Era, Deník Sport

Vojta D(i)yk - Vodafone Nutella Karel Gott Donutil - Proenzi

Volkswagen, DnG, HM, BMW

z posledni doby si zadnou vyraznou reklamu nedokazu vybavit

zadnou si nepamatuju, na internetu reklamy blokuju a ty v novinach preskakuju. tv nemam

žádná

žádná

Žádná

žádná

žádná mě v poslední dobře neoslovila tak, že by stála za zmínění

žádná, reklamy cíleně ignoruji

žádné

8. Přijde Vám úroveň TV reklam a printové reklamy dobrá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne4236,52 %36,52 %  
Spíše Ano3631,3 %31,3 %  
Pouze výjimečně2521,74 %21,74 %  
Ne108,7 %8,7 %  
Ano21,74 %1,74 %  

Graf

9. Myslíte si, že reklamy obsahují veškeré relevantní informace, nebo Vám v reklamách něco chybí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne4640 %40 %  
Spíše Ano3126,96 %26,96 %  
Pouze výjimečně2118,26 %18,26 %  
Ne, reklamy jsou zcestné1513,04 %13,04 %  
Ano, reklamy jsou relevantní21,74 %1,74 %  

Graf

10. Máte nějakou oblíbenou značku, značku, ke které se pravidelně vracíte či značku, které jste v dané kategorii věrní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6859,13 %59,13 %  
Mám pár oblíbených značek v jedné kategorii, mezi kterými si vybírám podle nálady3530,43 %30,43 %  
Ne1210,43 %10,43 %  

Graf

11. Ztotožňujete se s názory a s komunikací této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou ano5346,09 %46,09 %  
Neznám její komunikaci2420,87 %20,87 %  
Nevím1412,17 %12,17 %  
Spíše ano, ale značka potřebuje inovaci1210,43 %10,43 %  
Ano108,7 %8,7 %  
Ne, komunikaci značky bych zcela změnil21,74 %1,74 %  

Graf

12. Napadá Vás způsob, jak zlepšit komunikaci, aby byla Vám jako typickému spotřebiteli blíže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace mi vyhovuje5346,09 %46,09 %  
Značka by potřebovala inovaci, něco jí chybí, ale nevím jak to zlepšit4236,52 %36,52 %  
Ano, mám spousty nápadů ke zlepšení komunikační politiky2017,39 %17,39 %  

Graf

13. Chtěli byste se podílet na vymýšlení nové kampaně své oblíbené či v nákupu upřednostňované značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nezajímá mne to4034,78 %34,78 %  
Spíše Ano2118,26 %18,26 %  
Zajímalo by mne to, ale netroufám si2017,39 %17,39 %  
Nemám značku, u které bych se chtěl do takové míry angažovat1815,65 %15,65 %  
Určitě ano1613,91 %13,91 %  

Graf

14. Myslíte si, že spotřebitelé jsou schopni vymyslet lepší výrobky či reklamu než odborníci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spotřebitelé by měli dávat podněty, které by odborníci propracovali do konečné podoby s využitím svých znalostí a zkušeností.7968,7 %68,7 %  
Ano1916,52 %16,52 %  
Ne1714,78 %14,78 %  

Graf

15. Bavilo by Vás podílet se na vymýšlení inovace svého oblíbeného nebo jiného produktu formou vymýšlení variant, příchutí apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale ještě jsem k tomu neměl příležitost5749,57 %49,57 %  
Ne, víc chutí bych uvítal, ale na vymýšlení se účastnit nechci3026,09 %26,09 %  
Spíše ne, jsem spokojen se současným stavem a nepotřebuji nic měnit2219,13 %19,13 %  
Určitě ano, již jsem se takovéto inovace účastnil65,22 %5,22 %  

Graf

16. Víte o nějakém produktu, který vznikl ve spolupráci se spotřebiteli? O který produkt se jedná

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4539,13 %39,13 %  
Nevím3732,17 %32,17 %  
Ne2521,74 %21,74 %  
Bohemia Chips76,09 %6,09 %  
Chipsy Bohemia- nové příchutě10,87 %0,87 %  
chipsy10,87 %0,87 %  
Pro priklad me napada pivo Pardal 10,87 %0,87 %  
různé potraviny (nové příchutě)10,87 %0,87 %  
mysllím, že se vymýšlela nová příchuď CHIPSů, ale nevím přesně jestli to byli Bohemia nebo které10,87 %0,87 %  
Ano, např. bohemia chips a nová příchuť10,87 %0,87 %  
ak produkt nie je market push( apple) tak vacsina firiem aj tak zhrna data od spotrebitela, takze vacsina produktov vznika v spolupraci so spotrebitelom, len o tom nevieme, lebo nie sme sucast fucus groupov, vzorky...10,87 %0,87 %  
Bohemia Chips - nové příchutě10,87 %0,87 %  
v Nemecku v DM drogerii tak vznikly sampon z limit. edice ze serie Balea10,87 %0,87 %  
pepsi, kofola10,87 %0,87 %  
nové příchutě Bohemia Chips10,87 %0,87 %  
Nové příchutě brambůrků Bohemia10,87 %0,87 %  
Bohemia chips, Deli10,87 %0,87 %  
bramburky bohemia nove prichute - houbova, nivova..10,87 %0,87 %  
clavin?10,87 %0,87 %  
pivo:)10,87 %0,87 %  
DELI10,87 %0,87 %  
bramburky Bohemia10,87 %0,87 %  
Bohemia chipsy?10,87 %0,87 %  
Pár let zpátky jedna vlezlá reklama na pivo tuším z oblasti jižních Čech10,87 %0,87 %  

Graf

17. Pamatujete si projekt společnosti Pepsi, kdy se vymýšleli a zkrášlovali vybrané autobusové zastávky napříč republikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic jsem o tom neslyšel6153,04 %53,04 %  
něco mi to říká3530,43 %30,43 %  
Ano, projekt velmi dobře znám1916,52 %16,52 %  

Graf

18. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6960 %60 %  
Muž4640 %40 %  

Graf

19. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 25 let6657,39 %57,39 %  
26 – 29 let1916,52 %16,52 %  
30 – 35 let1311,3 %11,3 %  
50 a více let76,09 %6,09 %  
36 – 39 let43,48 %3,48 %  
46 – 49 let32,61 %2,61 %  
40 – 45 let32,61 %2,61 %  

Graf

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské7968,7 %68,7 %  
Střední s maturitou3429,57 %29,57 %  
Vyšší odborné21,74 %1,74 %  

Graf

21. V jakém regionu bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha4438,26 %38,26 %  
Plzeňský kraj3631,3 %31,3 %  
Jihomoravský kraj97,83 %7,83 %  
Středočeský kraj43,48 %3,48 %  
Liberecký kraj43,48 %3,48 %  
Jihočeský kraj32,61 %2,61 %  
Moravskoslezský kraj32,61 %2,61 %  
Ústecký kraj21,74 %1,74 %  
Olomoucký kraj21,74 %1,74 %  
Zlínský kraj21,74 %1,74 %  
Vysočina21,74 %1,74 %  
Pardubický kraj21,74 %1,74 %  
Karlovarský kraj10,87 %0,87 %  
Královehradecký kraj10,87 %0,87 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Máte nějakou oblíbenou televizní nebo jinou reklamu?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Dokážete tuto reklamu přiřadit ke konkrétnímu produktu a značce?

6. Dokážete tuto reklamu přiřadit ke konkrétnímu produktu a značce?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Máte nějakou oblíbenou televizní nebo jinou reklamu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste někdy pojem spolutvorba, crowdcreation nebo crowdsourcing?

3. Dokážete si pod tímto pojmem něco představit?

4. Do jaké oblasti byste pojmy zařadil?

5. Máte nějakou oblíbenou televizní nebo jinou reklamu?

6. Dokážete tuto reklamu přiřadit ke konkrétnímu produktu a značce?

8. Přijde Vám úroveň TV reklam a printové reklamy dobrá?

9. Myslíte si, že reklamy obsahují veškeré relevantní informace, nebo Vám v reklamách něco chybí?

10. Máte nějakou oblíbenou značku, značku, ke které se pravidelně vracíte či značku, které jste v dané kategorii věrní?

11. Ztotožňujete se s názory a s komunikací této značky?

12. Napadá Vás způsob, jak zlepšit komunikaci, aby byla Vám jako typickému spotřebiteli blíže?

13. Chtěli byste se podílet na vymýšlení nové kampaně své oblíbené či v nákupu upřednostňované značky?

14. Myslíte si, že spotřebitelé jsou schopni vymyslet lepší výrobky či reklamu než odborníci?

15. Bavilo by Vás podílet se na vymýšlení inovace svého oblíbeného nebo jiného produktu formou vymýšlení variant, příchutí apod.?

16. Víte o nějakém produktu, který vznikl ve spolupráci se spotřebiteli? O který produkt se jedná

17. Pamatujete si projekt společnosti Pepsi, kdy se vymýšleli a zkrášlovali vybrané autobusové zastávky napříč republikou?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik Vám je let?

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. V jakém regionu bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste někdy pojem spolutvorba, crowdcreation nebo crowdsourcing?

3. Dokážete si pod tímto pojmem něco představit?

4. Do jaké oblasti byste pojmy zařadil?

5. Máte nějakou oblíbenou televizní nebo jinou reklamu?

6. Dokážete tuto reklamu přiřadit ke konkrétnímu produktu a značce?

8. Přijde Vám úroveň TV reklam a printové reklamy dobrá?

9. Myslíte si, že reklamy obsahují veškeré relevantní informace, nebo Vám v reklamách něco chybí?

10. Máte nějakou oblíbenou značku, značku, ke které se pravidelně vracíte či značku, které jste v dané kategorii věrní?

11. Ztotožňujete se s názory a s komunikací této značky?

12. Napadá Vás způsob, jak zlepšit komunikaci, aby byla Vám jako typickému spotřebiteli blíže?

13. Chtěli byste se podílet na vymýšlení nové kampaně své oblíbené či v nákupu upřednostňované značky?

14. Myslíte si, že spotřebitelé jsou schopni vymyslet lepší výrobky či reklamu než odborníci?

15. Bavilo by Vás podílet se na vymýšlení inovace svého oblíbeného nebo jiného produktu formou vymýšlení variant, příchutí apod.?

16. Víte o nějakém produktu, který vznikl ve spolupráci se spotřebiteli? O který produkt se jedná

17. Pamatujete si projekt společnosti Pepsi, kdy se vymýšleli a zkrášlovali vybrané autobusové zastávky napříč republikou?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik Vám je let?

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. V jakém regionu bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Toušová, K.Spolutvorba a crowdsourcing (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spolutvorba-a-crowdsourcing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.