Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv sportu na studijní schopnosti

Vliv sportu na studijní schopnosti

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Antoš
Šetření:07. 05. 2012 - 09. 05. 2012
Počet respondentů:185
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

   prosím Vás o vyplnění mého krátkého dotazníku za účelem zjištění, jak jsou na tom sportující jedinci se studijními schopnostmi v porovnání s nesportovci. Účel výzkumu je sběr dat k seminární práci.

 

děkuji Vám za Váš čas a přeji příjemný zbytek dne!

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10858,38 %58,38 %  
muž7741,62 %41,62 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2312969,73 %69,73 %  
12-193619,46 %19,46 %  
24-29158,11 %8,11 %  
30+52,7 %2,7 %  

Graf

3. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka vysoké/vyšší školy16991,35 %91,35 %  
student/ka střední školy94,86 %4,86 %  
nestuduji42,16 %2,16 %  
pracující studentka VŠ10,54 %0,54 %  
základní školy(9.třída)10,54 %0,54 %  
absolvent10,54 %0,54 %  

Graf

4. Jaký je Váš vztah ke sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportuji rekreačně8445,41 %45,41 %  
sportuji aktivně6434,59 %34,59 %  
nesportuji2815,14 %15,14 %  
sportuji vrcholově94,86 %4,86 %  

Graf

5. Kolik hodin týdně věnujete sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-2 hodin7842,16 %42,16 %  
3-6 hodin6836,76 %36,76 %  
7-13 hodin3518,92 %18,92 %  
14 a více hodin42,16 %2,16 %  

Graf

6. Kolik hodin týdně věnujete studiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7 a více hodin5630,27 %30,27 %  
3-4 hodiny5228,11 %28,11 %  
5-6 hodin4122,16 %22,16 %  
0-2 hodiny3619,46 %19,46 %  

Graf

7. Jak byste subjektivně ohodnotili náročnost svého studia? (1-nejmíň náročné; 5-nejvíce náročné)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
38244,32 %44,32 %  
46836,76 %36,76 %  
2168,65 %8,65 %  
5137,03 %7,03 %  
163,24 %3,24 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.38
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.44
Směrodatná odchylka:0.66
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Vaše studijní výsledky jsou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrné7238,92 %38,92 %  
uspokojivé6434,59 %34,59 %  
výborné2412,97 %12,97 %  
dostačující2312,43 %12,43 %  
nestuduji10,54 %0,54 %  
studuji jen pro sebe10,54 %0,54 %  

Graf

9. Znáte-li svůj studijní průměr, uveďte jej.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,7 - 2,37143,83 %38,38 %  
2,4 - 2,94729,01 %25,41 %  
1 - 1,63622,22 %19,46 %  
3 a hůře84,94 %4,32 %  

Graf

10. Myslíte si, že sport pozitivně ovlivňuje Vaše studium?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6836,76 %36,76 %  
nevím6535,14 %35,14 %  
ne5228,11 %28,11 %  

Graf

11. Mohli-li byste krátce charakterizovat Váš vztah ke studiu a sportu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano.

bez sportu bych nemohla být ,protože mě baví. a školu ,s horším průměrem než je 1,1 ,bych asi nepřežila.

DObre odreagovani.

Informatika cloveka donuti sportovat nebo se z vas vyklube hrbac :)

Je krásné to propojit.

jsem chronický nesportovec a knihomol

Jsem studijní typ, sportem se občas odreaguji.

kdyby nebylo sportu, tak bych se z tý školy asi zbláznil :D je to pro mne odreagování

když se mi chce, věnuji se jim,, když se mi nechce, nevěnuju se jim :) no stres.

Ke studiu slabý, sport miluju

kladný k obému

kladný k sportu, záporný ke studiu.

mám rád převážně kolektivní sporty, ale díky náročnosti studia a časovému vytížení se k nim téměř nedostanu

Na sport bych rada mela vic casu, bohuzel se musim ale vice venovat studiu.

nesportuji vůbec, nebaví mě to, ani mi to nejde. uvažuji, že začnu ze zdravotních důvodů (problémy s kolenem). začla bych sportovat, kdybych ztloustla. studium mě bavi, ráda poznávám nové věci

nestuduji a chodim jednou tydne na aerobik

Nie je panazi a ani moc volneho casu na sportovanie

Nikolo, prosimtě, můj vztah ke studiu je nulovej. Sport mám rád, ale neprovozuju ho nějak často. Podle mě to vůbec nemá nic společnýho :D

Oboji mam rada, ale vzhledem k tomu, ze krom skoly mam dve zamestnani, tak ani na jedno nezbyva moc casu.....

odpoved k otazce c.10 - moje zavodni sportovni kariera mi pozitivne ovlivnuje zivot vubec - delam neco, co me bavi, naplnuje, uspokojuje, mam cinnost, ve ktere se vyradim, vycistim hlavu, srovnam myslenky, vyrovnam se sama se sebou atd atd - a to ma samozrejme pozitivni vliv nejen na studium :-)

pokud mám zkouškové, tak příliš nesportuji z časových důvodů, ale je pravda, že si člověk vyčistí hlavu

posilovna pravidelne, cca 15 lyziarskych dni v sezone, zopar vyjadzov na bicykli v lete

pozitivní

Rada by som športovala viacej. Nie je to o tom, že mi to nedovoluje štúdium, ale skorej podmienky naokolo, tj. bývam na internáte, nemám tu bicykel ani korčule, vtupenky do fitka alebo na plaváreň bývajú tiež pomerne drahé na to, aby som si ich pravidelne platila.

smrdíš

sport = 1 kreditová poukázka

Sport > Studium

sport beru jako způsob, jak se udržet v kondici či shodit pár kilo, studium zase beru jako investici do budoucna

Sport dělám od dětství dříve "vrcholově" teď už jen tak rekreačně. (nízká fotbalová soutěž) Studia věnuji se zejména tomu co mě baví - ostatní úkol prolézt

Sport je dobrý na odreagování a "vyčištění hlavy." Na druhou stranu ho většinou provozuji na úkor studia a navíc po sportování jsem fyzicky unavená a nemám vůli navázat na předešlé studiumů

sport je supr ale studium je priorita

Sport mám velmi rád, na střední jsem se věnoval tréninku 4-5x týdně. Na vysoké škole jsem však ve velké míře upřednostnil studium.

sport mě baví a studium taky :)

Sport mi pomáhá odreagovat se a uvolnit myšlenky. Dokáži se daleko lépe soustředit.

Sport mi umožňuje ulevit si od stresu a nezabývat se tím, jací jsou lidi kreténi :)

sport:zabava studium: nutne zlo

Sportuji když je s kým, studiji, když je s kým.

Studium beru, jako investici do sebe. Kdy poté můžu mít o trochu větší šanci uspět na trhu práce. A sport beru jako odrágování.

Studium je na prvním místě, protože psát testy musím a musím jimi projít, kdežto kolo mi z garáže neuteče ani po půl roce. To znamená, že sportovní aktivity stále odkládám a nezbývá mi na ně čas (ač bych ráda šla plavat, bruslit, vyjet si na kole apod.).

studium je pro mě prioritou číslo 1, sportem se udržuji ve fyzické a psychické pohodě

Studium je užitečné, ale i takové nutné zlo, protože je to často nuda a vopruz, kdežto sport je super, taková moje láska.

Studium nesnáším. Sport miluju. Studovat musim. Sportuju protože chci.

studium přednější, sport je pro zábavu a uvolnění

studování mě baví, dozvídám se stále nové věci sport mě uklidňuje, čistí hlavu, uspokojuje mě a relaxuju

Studuji, protoze musim, sportuji, protoze to miluji.

studuju medicínu a tak mi škola zabírá většinu času. Když mám čas,jdu si zaběhat nebo projet na kole či zaplavat

sutidum povinnost, sport zabava

Škola = můj sen. Sport = moje vášeň, způsob relaxace.

V lete plavani,obcas kolo,brusle;v zime lyzovani,brusleni;v prubehu roku obcas fitness,pilates...

Ve škole nestrávím ani o minutu dýl, než je nezbytně nutný, domácí příprava to samé. Sportu bych se ráda věnovala mnohem víc, ale potřebuju někoho, kdo mě k něčemu nakopne; sama se dlouho rozhoduju a často se mi nechce.

Věnuji sportu až příliš mnoho času, nicméně stačí to!

vztah ke sportu mám kladný, ale není na více sportu čas :/ vztah ke studiu...no, bez toho to prostě nejde ať je vztah jakýkoli a člověk studium chce ukončit

vztah ke studiu - neutrální vztah k sportu - negativní

Zamiloval jsem si fotbal, ve kterém chci působit buďto jako hráč nebo alespoň jako trenér. Ke studiu mám velmi špatný vztah, hlavně mi trvá než se vůbec dám do psaní úkolů apod..


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Kolik hodin týdně věnujete sportu?

  • odpověď 0-2 hodin:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesportuji na otázku 4. Jaký je Váš vztah ke sportu?

9. Znáte-li svůj studijní průměr, uveďte jej.

  • odpověď 1 - 1,6:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborné na otázku 8. Vaše studijní výsledky jsou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Jsem

4. Jaký je Váš vztah ke sportu?

5. Kolik hodin týdně věnujete sportu?

6. Kolik hodin týdně věnujete studiu?

7. Jak byste subjektivně ohodnotili náročnost svého studia? (1-nejmíň náročné; 5-nejvíce náročné)

8. Vaše studijní výsledky jsou?

9. Znáte-li svůj studijní průměr, uveďte jej.

10. Myslíte si, že sport pozitivně ovlivňuje Vaše studium?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Váš věk?

3. Jsem

4. Jaký je Váš vztah ke sportu?

5. Kolik hodin týdně věnujete sportu?

6. Kolik hodin týdně věnujete studiu?

7. Jak byste subjektivně ohodnotili náročnost svého studia? (1-nejmíň náročné; 5-nejvíce náročné)

8. Vaše studijní výsledky jsou?

9. Znáte-li svůj studijní průměr, uveďte jej.

10. Myslíte si, že sport pozitivně ovlivňuje Vaše studium?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Antoš, N.Vliv sportu na studijní schopnosti (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://sport-a-studium.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.