Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sport, značky a sponzoři

Sport, značky a sponzoři

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcel Trnka
Šetření:04. 05. 2009 - 06. 05. 2009
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):34 / 33.4
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:27,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Značky, superhvězdy, sport a sponzoři. Zajímavýa  fasinující svět.

Prosím, pro svůj bakalářský projekt chci nahlédnout hlouběji do tohoto světa. Podívat se, jaký má vliv sponzoring na image značek. Vyplněním mého dotazníku dáte najevo vlastní názor a pohled na věc. Díky vám zato, že mi věnujete čas.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je tvůj vztah ke sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas si zasportuji533,33 %33,33 %  
jsem aktivní sportovec533,33 %33,33 %  
jsem registrovaný sportovec320 %20 %  
sportuji zřídka16,67 %6,67 %  
co je to sport? (nesportuji)16,67 %6,67 %  

Graf

2. Jaký je tvůj nejčastější sport

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cyklistika746,67 %46,67 %  
lyže/snowboard640 %40 %  
fotbal533,33 %33,33 %  
ostatní míčové sporty a hry426,67 %26,67 %  
běh320 %20 %  
jiný320 %20 %  
tenis213,33 %13,33 %  
squash16,67 %6,67 %  
posilování a fitness16,67 %6,67 %  
floorball16,67 %6,67 %  

Graf

3. Používáš (nejen) pro sport speciální sportovní vybavení a oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, funkčnost oblečení nenahradíš746,67 %46,67 %  
ne, je mi to jedno v čem jdu sportovat533,33 %33,33 %  
nepřeháním to, ale mám oblečení pro daný sport320 %20 %  

Graf

4. Navštěvuješ jako divák sportovní utkání, nebo závody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas640 %40 %  
někdy426,67 %26,67 %  
ne320 %20 %  
spíše ne213,33 %13,33 %  

Graf

5. Sleduješ sport v televizi

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, pravidelně640 %40 %  
občas533,33 %33,33 %  
moc ne213,33 %13,33 %  
ne213,33 %13,33 %  

Graf

6. Máš svého oblíbeného sportovce nebo klub? (pokud ano, napiš koho)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

AC Sparta Praha

Arsenal

Beckham D

dynamo

Chelsea, Petr Čech

Liverpool FC

manchester unied

ne

nemám

nemám

nemám

Roger Federer, Olymp Praha

Rosi

Sigma Olomouc, Berdych, Vaidišová, ...

šárka záhrobská

7. Znáš jméno sponzora tvého oblíbeného sportovce, nebo klubu? (pokud ano, napiš o koho jde)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

adidas

adidas , carlsberg

Adidas, Samsung

Ano Fly Emirates, Herbalife

milka,sazka,don quite

ne

ne

ne

ne

nějaký aerolinky

nemám oblíbence

neznám

Swiss air, STK

Toyota

uhlsport

8. Máš nějaký výrobek od společnosti, jenž sponzoruje (sponzorovala) tvého oblíbeného sportovce, nebo klub?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1066,67 %66,67 %  
ano533,33 %33,33 %  

Graf

9. Bylo sponzorství a spojení tvého oblíbeného sportovce či klubu příčinou k nákupu nějakého zboží sponzora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne853,33 %53,33 %  
nevylučuji to746,67 %46,67 %  

Graf

10. Znáš značku Red Bull?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1493,33 %93,33 %  
neznám16,67 %6,67 %  

Graf

11. Víš koho/co tato značka sponzoruje? (napiš do pole)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

2 týmy formule 1, fotbalisty salzburku.......

adrenalinové sporty

Air race, jízda v ledovém korytě

Aleše Valentu

f1

F1 Red Bull

F1, RBR-Renault

formule 1 extrémní sporty

Formule 1

formule 1 - Toyota

letáni

ne

ne

ne

závody v adrenalinových sportech

12. Užíváš někdy výrobek této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne640 %40 %  
občas533,33 %33,33 %  
ano426,67 %26,67 %  

Graf

13. Myslíš si, že je Red Bull tak úspěšný díky sponzoringu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
myslím, že ano533,33 %33,33 %  
ne533,33 %33,33 %  
nedokážu to posoudit533,33 %33,33 %  

Graf

14. Znáš značku Puma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15100 %100 %  

Graf

15. Víš koho/co tato značka sponzoruje? (napiš do pole)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Česká fotbalová reprezntace

fotbal

fotbal ČR

fotbalisty, golfisty

fotbalový nároďák

italsku reprezentaci

ne

ne

ne

ne

nevim

sportovce?

tak asi atletiku - běh asi, že

tohle by snad měla být nepoviná otázka ne? nevim přesně, nějaký atlety a fotbylisty

Usain Bolt, fotbalová nároďák

16. Užíváš někdy výrobek této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano746,67 %46,67 %  
ne533,33 %33,33 %  
občas320 %20 %  

Graf

17. Znáš značku Odlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1173,33 %73,33 %  
zaslechl/a jsem o ní, ale nevybavuji si ji320 %20 %  
ano16,67 %6,67 %  

Graf

18. Víš koho/co tato značka sponzoruje? (napiš do pole)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

nevím

nevim

nevim

Odlo Specialized MTB

19. Znáš značku Under Armour?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1173,33 %73,33 %  
někde jsem ji viděl/a, ale nevybavuji si ji320 %20 %  
ano16,67 %6,67 %  

Graf

20. Víš koho tato značka sponzoruje a podporuje? (napiš do pole)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

96 Hannover

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

nevím

nevim

sportovce

21. Kterou z uvedených značek máš nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Adidas640 %40 %  
Nike426,67 %26,67 %  
Puma213,33 %13,33 %  
Under Armour16,67 %6,67 %  
Mizuno16,67 %6,67 %  
Kappa16,67 %6,67 %  

Graf

22. Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

design

jednoduse se mi libi jejich styl

jsme s jejich výrobkama nejvíce spokojen

líbí se mi jejich logo

má super boty

mám od ní hodně věcí a meji skvelou kolekci

mám rád jejich kosmetiku

miluju volejbal a maji vyborne boty

nemám ráda žádnou ze značek. adidas je pojem, tak pojem.

nevím

newim je old school

super oblečení na tanec, funkční prádlo

technická značka a filozofie

zkušenost, kope se v jejich botech nejlíp

znám ji

23. Víš, koho tato firma sponzoruje? (napiš do pole)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

fotbal

Hannover 96

Chelsea

Liverpool FC,Real Madrid, FC Chelsea, Bayern Mnichov

lwejgfvbq

ne

ne

ne

ne, předpokládám, že taky atletiku

nike plus, fotbalové kluby

nwm

sportovce

sportovce

Triatlon: Vendula Frintová

24. Domníváš se, že sponzorování nějakého sportovce, nebo události může mít vliv na image značky sponzora? (pozitivní i negativní)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1280 %80 %  
ne213,33 %13,33 %  
nevím, ale myslím, že ano16,67 %6,67 %  

Graf

25. Znáš nějaký takový případ? (napiš do pole)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

David Beckham

doping ve sportu....

Jasne kdyz to triko ma nekdo slavny, ja se v nem taky budu citit trochu vic,

ne

ne

ne

ne

ne

nevím

nevim

nevybavuju si

nevzpomenu si

nic mě nenapadá

olympijské hry

tour de france- Škoda - strašně se s tím zviditelní

26. Vzpomeneš si na nějakého sponzora a koho sponzoruje? Jákéholiv. (napiš do pole)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

AIG Manchester United

Alpine Pro - Tereza Huříková

fakt nevzpomenu

Fortuna - Sparta Praha

Hamé a sponzoruje Zlín

kooperativa volejbalová liga

Manchester United - nike, AIG Liverpool FC- adidas, Carlsberg

ne

ne

nevim

nwm

RI okna - hokej

Roman Šebrle: Spar, Adidas

RWE - český film

škoda auto-ledni hokej

27. Jaká sponzorská událost tě v poslední době (kdykoliv) nejvíce zaujala? (napiš do pole)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

hervis- pražskej půlmaraton

majáles

nevim

nevím

nevim

nevybavuji si

nevzpomínám si

nezajímám se o to

nic

Olympiáda Peking

Petr Čech - stavebni sporeni

škoda na hokeji

zadna

zadna

žádná

28. Vnímáš sponzory na mantinelech vedle hřiště, když se díváš na zápas či závod? (je jedno jaký sport)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vidím je1173,33 %73,33 %  
nevnímám je, ale vím, že tam je určitý sponzor320 %20 %  
ne, nevnímám je16,67 %6,67 %  

Graf

29. Má u tebe při nákupu větší váhu značka nějákého oblíbeného sponzora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale nehraje to zásadní roli 640 %40 %  
ne640 %40 %  
ano320 %20 %  

Graf

30. Myslíš, že špatmé výkony, skandály a aféry ve sportu mohou mít vliv na pokles důvěryhodnosti sponzora a snížení image značky sponzora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano640 %40 %  
to nedokážu posoudit, ale možná ano640 %40 %  
nemyslím320 %20 %  

Graf

31. Dokážeš si vzpomenout, na nějaký takový možný případ? (napiš do pole událostči cokoliv co se ti vybaví)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ne

ne

ne

nevybaví

nevzpomínám si

Tour de France

32. Myslíš, že je sponzoring vhodný pro budování image značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1386,67 %86,67 %  
ne16,67 %6,67 %  
nevím16,67 %6,67 %  

Graf

33. Jsi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena853,33 %53,33 %  
muž746,67 %46,67 %  

Graf

34. Je ti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 -25 let853,33 %53,33 %  
26 -32 let533,33 %33,33 %  
méně než 18213,33 %13,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (66,7 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Trnka, M.Sport, značky a sponzoři (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://sport-znacky-a-sponzori.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.