Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sportovní merchandising

Sportovní merchandising

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Špalek
Šetření:19. 09. 2015 - 18. 10. 2015
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník věnovaný sportovnímu merchandisingu a zjištění jeho potenciálu v České republice.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena758,33 %58,33 %  
muž541,67 %41,67 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 - 40433,33 %33,33 %  
21 - 25433,33 %33,33 %  
26 - 30216,67 %16,67 %  
50+18,33 %8,33 %  
15 - 2018,33 %8,33 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou866,67 %66,67 %  
vyšší odborné216,67 %16,67 %  
vysokoškolské216,67 %16,67 %  

Graf

4. Region bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hl. m. Praha650 %50 %  
Královéhradecký kraj216,67 %16,67 %  
Olomoucký kraj18,33 %8,33 %  
kraj Vysočina18,33 %8,33 %  
Jihomoravský kraj18,33 %8,33 %  
Ústecký kraj18,33 %8,33 %  

Graf

5. O jaké sporty se zajímáte?:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lední hokej (NHL, extraliga)541,67 %41,67 %  
fotbal (Gambringus liga, zahraniční soutěžel, Liga mistrů, apod.)541,67 %41,67 %  
Dakar216,67 %16,67 %  
WRC - World Rally Championschip18,33 %8,33 %  
MotoGP - Mistrovství světě motocyklů18,33 %8,33 %  
giolf, snooker18,33 %8,33 %  
jiné18,33 %8,33 %  
jezdectví, kynologie18,33 %8,33 %  
bojové sporty18,33 %8,33 %  
tenis, volejbal, atletika a další18,33 %8,33 %  
MMA - UFC18,33 %8,33 %  
Baseball MLB18,33 %8,33 %  

Graf

6. Jak nejčastěji sledujete sportovní události:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize - přímý přenos758,33 %58,33 %  
internet - živý přenos/ stream325 %25 %  
televize - záznam pořadu216,67 %16,67 %  

Graf

7. Kdy jste naposledy navštívili sportovní utkání/akci, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1.8.2015, Sparta-Baník (Synot Liga)

feis

Fotbalový vesnický zápas

Heh, asi 2002, fotbalová liga

minulý víkend, florbal

nechodím

Někdy koncem minulé sezony

Nepamatuji si

Nevím

nikdy

o víkendu jsem byla se psem na agility závodech

8. Jaký máte oblíbený sport?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

baseball

Fotbal

fotbal

golf, snooker

hokej - NHL

hokej, fotbal, mma

koně - drezura, military psi - agility, dogdancing, stopy

pole dance

Posilování, plavání

Pouze jeden?

snesu zahraniční fotbal a český hokej

volejbal

9. Jaký máte oblíbený sportovní klub?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

FC Baník Ostrava

Kynologický klub Prostějov Psí výcvikové hřiště Kafky Brno Jezdecký oddíl Helios Mostkovice

mám

Manchaster United

nemám

nemam

nemám, narodil jsem se ve Zlíně, takže jsem schopný sledovat zlínský hokej. Jak se teď jmenují, netuším.

NY Mets

Slavia Praha

Slavia Praha

Sparta

žádný

10. Zajímali jste se někdy o nákup výrobků s motivy oblíbeného sportu/klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO758,33 %58,33 %  
NE541,67 %41,67 %  

Graf

11. Jak hodnotíte nabídku sportovního merchandisingu v ČR?

Známkování 1. - 5. = 1 - nejlepší, 5 - nejhorší

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3650 %50 %  
4216,67 %16,67 %  
2216,67 %16,67 %  
518,33 %8,33 %  
118,33 %8,33 %  

Graf

12. Jak hodnotíte kvalitu zboží v porovnání cena/kvalita v ČR?

Známkování 1. - 5. = 1 - nejlepší, 5 - nejhorší

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3758,33 %58,33 %  
2216,67 %16,67 %  
518,33 %8,33 %  
118,33 %8,33 %  
418,33 %8,33 %  

Graf

13. Chybí vám na trhu nějaký konkrétní výrobek v rámci sportovního merchandisingu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

--

Ano

asi ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Nevím

nevím

nevím

těžko odpovědět

14. Jak vysokou částku jste ochotní investovat do zakoupení sportovního merchandisingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 100 Kč541,67 %41,67 %  
301 - 500 Kč433,33 %33,33 %  
501 - 1000 Kč216,67 %16,67 %  
1001 - 2000 Kč18,33 %8,33 %  

Graf

15. Pří nákup sportovního merchandisingu se rozhodujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle výrobku (chci si koupit konkrétní výrobek - dres, triko, šálu a poté si určuji částku, kterou jsem ochoten utratit)758,33 %58,33 %  
Podle ceny (rozhoduji se kolik chci za zboží maximálně utratit a podle toho jej vybírám)541,67 %41,67 %  

Graf

16. Pokud by existovala možnost zakoupení těchto výrobků sportovního merchandisingu, využili byste ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kalendář866,67 %66,67 %  
ne216,67 %16,67 %  
fotografie - samolepka216,67 %16,67 %  
puzzle18,33 %8,33 %  
pouze trička18,33 %8,33 %  

Graf

17. Pořídili byste si fotografii/obraz vašeho oblíbeného klubu jako dekoraci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE866,67 %66,67 %  
ANO433,33 %33,33 %  

Graf

18. Pokud byste si kupovali obraz (fotografii, puzzle). Raději si vyberete z:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnosti sestavit si vlastní produktu z nabídky fotografií.650 %50 %  
připravených variant650 %50 %  

Graf

19. Jakou cenu jste ochotni zaplatit za individuálně vybranou fotografii o rozměru A4 (21x29,7 cm)?

Rozměr fotografie A4 (21 x 29,7 cm) v obrazovém clip rámu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 200 Kč975 %75 %  
201 - 300 Kč325 %25 %  

Graf

20. Jakou cenu jste ochotni zaplatit za individuálně vytvořené puzzle o rozměru A3 (29,7 x 42 cm)?

260 dílů puzzle, balené v krabici s motivem pro možnost sestavení.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300 - 400 Kč975 %75 %  
401 - 500 Kč216,67 %16,67 %  
501 - 600 Kč18,33 %8,33 %  

Graf

21. Měli byste zájem odebírat informace o novinkách ve sportovním merchandisingu u vámi sledovaných sportovních událostí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE866,67 %66,67 %  
ANO433,33 %33,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Špalek, O.Sportovní merchandising (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://sportovni-merchandising.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.