Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sportovní oblečení

Sportovní oblečení

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Jindřichová
Šetření:05. 04. 2011 - 20. 04. 2011
Počet respondentů:205
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:90,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosím o vyplnění krátkého dotazníku pro potřeby mé Bakalářské práce, je to kraťoučký, nebojte:-)

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14872,2 %72,2 %  
muž5727,8 %27,8 %  

Graf

2. věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 2512560,98 %60,98 %  
26 - 404521,95 %21,95 %  
40 a víc3517,07 %17,07 %  

Graf

3. zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student11355,12 %55,12 %  
spíše sedavé zaměstnání7335,61 %35,61 %  
spíše aktivní zaměstnání199,27 %9,27 %  

Graf

4. jak často sportujete (v průměru)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
týdně9847,8 %47,8 %  
nepravidelně - párkrát v měsíci5928,78 %28,78 %  
denně3215,61 %15,61 %  
sezóně (jen léto/zima)167,8 %7,8 %  

Graf

5. Jakým sportům se převážně věnujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fitness, jogging7335,61 %35,61 %  
turistika, cykloturistika6531,71 %31,71 %  
míčové, kolektivní5928,78 %28,78 %  
zimní83,9 %3,9 %  

Graf

6. kupujete si na sport speciální oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15475,12 %75,12 %  
ne5124,88 %24,88 %  

Graf

7. podle čeho se řídíte při výběru oblečení pro sport?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
funkčnost/již osvědčené11675,32 %56,59 %  
cena7750 %37,56 %  
vzhled7649,35 %37,07 %  
značka4730,52 %22,93 %  

Graf

8. máte oblíbené/osvědčené značky oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10668,83 %51,71 %  
ne4831,17 %23,41 %  

Graf

9. pokud ano, uveďte které

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike1211,32 %5,85 %  
adidas87,55 %3,9 %  
nike, adidas43,77 %1,95 %  
craft32,83 %1,46 %  
Moira32,83 %1,46 %  
puma21,89 %0,98 %  
Alpine Pro21,89 %0,98 %  
Adidas, Nike21,89 %0,98 %  
Loap, Camel Active, Alpine Pro10,94 %0,49 %  
Nike, Hannah10,94 %0,49 %  
ostatní odpovědi Mammut, Smartwool, Craft, Patagonia, Salewa
Nike, Adidas, Alpine
Civic
Carra, Hannah
alpine pro, nike
Kjus, Craft, Rejoice, Devold
klimatex
loap, hellerdance
envy
Reebok, AlpinePro
Moira, Loap
hannah, craft, alpine
Arena (plavky) - mimoto kde je plavání? :/
Hannah,Husky,Alpine Pro
Sensor, Moira, Mammut, Directalpine
moira, lasting, directalpine
Litex, Alpine Pro
moira (funkční prádlo), asolo (boty)
Jadberg, Gravity, Merrell,
Litex, O´neil, Esprit
adidas, moira, nike
Adidas, Nike, Craft, Arena
Columbia, Alpine pro, Rejoice, LOAP
icebreaker
Craft!!! :-) Nike, Humi (ponozky), Sensor
Puma, Reebook,Hi-tec
UMBRO
Smartwool, Salewa, Mamut
Nike, Adidas, Joma
nike, craft, nordblanc, adidas
litex, hi-tech, nordblanc
Merrel, Adidas, Salomon
Nike, Adidas, Moira
Direct Alpine
Moira, Sensor
Merrel, Hanah
HR, 2217, Haglofs, Craft, Newline
neřeknu
klimatex, teva
Dle sportu. Individuálně, zname znacky.
mizuno,nike
nike, salomon, moira
Nike, AND1
nike, tchibo, lidl
adidas, nike, lacoste
Nike, Adidas, Umbro
Nike, Alex
Loap, Umbro
nike,adidas, reebok
reebook
kilimanjaro, salomon
Icebreaker, Klimatex, Hiko
adidas,newbalance,lowealpine,mammut,icebreaker,pum
Adidas, Nike, Reebook
Burton
Nike, Reebok
adidas, puma
mizuno
devold rejoice
Adidas, Puma, Nike
Nike, North Finder
alpinepro, hannah, columbia
blue fly
moira, sensor, adidas, benger, craft
Salomon
Sensor, Pinguin
puma,nike,falke,odlo,adidas
The North Face
6864,15 %33,17 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. věk

  • odpověď do 25:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 3. zaměstnání

3. zaměstnání

  • odpověď spíše sedavé zaměstnání:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40 a víc na otázku 2. věk

8. máte oblíbené/osvědčené značky oblečení?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike na otázku 9. pokud ano, uveďte které
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka na otázku 7. podle čeho se řídíte při výběru oblečení pro sport?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. věk

3. zaměstnání

4. jak často sportujete (v průměru)

5. Jakým sportům se převážně věnujete?

6. kupujete si na sport speciální oblečení?

7. podle čeho se řídíte při výběru oblečení pro sport?

8. máte oblíbené/osvědčené značky oblečení?

9. pokud ano, uveďte které

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. věk

3. zaměstnání

4. jak často sportujete (v průměru)

5. Jakým sportům se převážně věnujete?

6. kupujete si na sport speciální oblečení?

7. podle čeho se řídíte při výběru oblečení pro sport?

8. máte oblíbené/osvědčené značky oblečení?

9. pokud ano, uveďte které

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jindřichová, P.Sportovní oblečení (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://sportovni-obleceni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.