Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup sportovního oblečení

Nákup sportovního oblečení

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Kříž
Šetření:19. 03. 2016 - 02. 04. 2016
Počet respondentů:110
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:69,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dotazník, který se před Vámi nachází, je součástí mé seminární práce v bakalářském studiu. Jedná se o marketingový průzkum spotřebitelské poptávky při nákupu sportovního oblečení. Prosím Vás o jeho vyplnění. 

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji kupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kamenných prodejnách5852,73 %52,73 %  
V nákupních střediscích3632,73 %32,73 %  
Na internetu98,18 %8,18 %  
Výprodejní akce a second hands32,73 %2,73 %  
V supermarketech21,82 %1,82 %  
Objednávky z katalogů10,91 %0,91 %  
různě,podle toho co potřebuji10,91 %0,91 %  

Graf

2. Koupil/a jste si někdy oblečení na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8173,64 %73,64 %  
ne2926,36 %26,36 %  

Graf

3. Z jakého důvodu jste dal/a přednost tomuto způsobu nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena zboží4960,49 %44,55 %  
Větší sortiment zboží3846,91 %34,55 %  
Pohodlí při nákupu3543,21 %31,82 %  
Přehledný výběr1923,46 %17,27 %  
věděl jsem přesně co chci11,23 %0,91 %  
Dané zboží aktuálně nebylo v kamenných obchodech.11,23 %0,91 %  
vzdálenost obchodu11,23 %0,91 %  
Nedostatek času na návštěvu kamenného obchodu11,23 %0,91 %  
Nikde jinde nemeli11,23 %0,91 %  
požadovaná barva byla v obchodě na druhém konci republiky , nebo na e-shopu...11,23 %0,91 %  

Graf

4. Z jakého důvodu jste neprovedl/a nákup oblečení na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Není možnost si zboží před nákupem vyzkoušet1862,07 %16,36 %  
V případě, že by mi oblečení nesedělo, nechci se zaobírat procesem vrácení zboží827,59 %7,27 %  
Nemám důvěru k nákupům na internetu13,45 %0,91 %  
Chci si obleceni vyzkouset predem, jsem lina to resit ex post a neco vracet13,45 %0,91 %  
Nechci platit poštovné13,45 %0,91 %  

Graf

5. Jak důležité jsou pro Vás při nákupu sportovního oblečení následující faktory:

1=nejméně důležité, 5=nejvíce důležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.7361.212
Image značky2.61.258
Pohodlnost oděvu4.2551.553
Kvalita oděvu3.9821.6
Kvalita dalších služeb2.8451.276
Design3.6551.262
Sleva3.3361.096
Část zisku jde na dobročinné účely2.2091.438

Graf

6. Kolik byste byl/a ochoten zaplatit za kvalitní funkční triko s dlouhým rukávem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Ilustrace oděvu (nevybírat tuto možnost)

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 500 Kč4137,27 %37,27 %  
501-700 Kč3935,45 %35,45 %  
701-900 Kč2119,09 %19,09 %  
Nad 900 Kč98,18 %8,18 %  

Graf

7. Představte si, že jste se doslechl/a o nové značce nabízející funkční oblečení. Co by Vás přimělo k jeho zakoupení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odzkoušení na vlastní kůži5852,73 %52,73 %  
Doporučení známého, který oděv již vyzkoušel5751,82 %51,82 %  
Nízká zaváděcí cena5650,91 %50,91 %  
Reklama109,09 %9,09 %  
Poutavý web87,27 %7,27 %  
vlastnosti oděvu10,91 %0,91 %  
recenze10,91 %0,91 %  
Potřeba či nutnost jeho zakoupení.10,91 %0,91 %  
Lokalni vyroba v CR, dobry material, normalni cena10,91 %0,91 %  
Nic10,91 %0,91 %  
materiálové složení odpovídající mým potřebám10,91 %0,91 %  
inovativní design10,91 %0,91 %  

Graf

8. Jaký způsob reklamy je pro Vás motivací k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný6256,36 %56,36 %  
Reklama na sociální síti2018,18 %18,18 %  
Propagace od známé osobnosti87,27 %7,27 %  
Bilboardy76,36 %6,36 %  
Reklama v TV / rádiu54,55 %4,55 %  
recenze na tematických serverech10,91 %0,91 %  
Reklamy moc nesleduji, spis upoutani v obchode10,91 %0,91 %  
ruzne10,91 %0,91 %  
tisk10,91 %0,91 %  
kladné ohlasy přátel10,91 %0,91 %  
osobní zkušenost10,91 %0,91 %  
zkušenosti známých10,91 %0,91 %  
Zkušenosti10,91 %0,91 %  

Graf

9. Která varianta je pro Vás lákavější a motivuje Vás k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okamžitá sleva na nákup8375,45 %75,45 %  
výhodná nabídka (např. 2+1 zdarma)5045,45 %45,45 %  
věrnostní program2018,18 %18,18 %  
dárky k nákupu1715,45 %15,45 %  
vyšší sleva na příští nákup21,82 %1,82 %  

Graf

10. Preferujete značkové nebo neznačkové oblečení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak kdy4844,04 %43,64 %  
obvykle značkové3431,19 %30,91 %  
nerozlišuji1816,51 %16,36 %  
obvykle neznačkové98,26 %8,18 %  

Graf

11. Jaké možnosti propagace značky by Vás zaujaly?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

asi žádné, nesleduji reklamy

Časopis

hodně hezky nafocenych fotek v jakékoliv podobě

Kdybych za propagaci mohla dostat nějaké peníze.

Letáčky na známých místech a nástěnkách (divadlo,skaut,místní bazén,apod.)

moznost vyzkouset si v ramci sportu (lyz. bunda - vikendove lyzovani, cyklist. oblec. - udelat si vylet, ...)

Možnost osobního vyzkoušení, klidně i na prodejně. Zkusit se pohybovat, zacvičit si.

Možnost vyzkoušet na vlastní kůži

možnost vyzkoušet produkt na sobě přímo při sportu či fyzické námaze

nevím

NIKE

Od známých

Odzkoušení zdarma, pak zaplacení zboží.

Outdoorový eventy se zajímavým programem

Ověřená kvalita jinými sportovci.

prezentace na sportlife s akční nákupní slevou

Primo na prodejne, reklama by musela byt necim hodne odlisna, abych si ji v zaplave jinych vsimla...

reklama, letáky

Sleva

Sleva

Sleva. Módní přehlídky

Sponzoring ve sportu

široký velikostní sortiment zohledňbující i postavu nekonfekční

Věci na zkoušku

venkovní reklama

videa na internetu

viz dříve

Vtipná příp. roztomilá reklama poukazující na kvalitu a funkčnost oděvu

vtipná reklama , usmívajících se hvězd mám po krk

vystavení na prodejně, výkladní skříň

využití sportovci v praxi

zajimava netradicni reklama, v tv nebo billboardy

záleží na kvalitě - debilní reklama skvělý věci mi nezabrání to koupit a naopak - super reklama "kraviny" - je mi ukradená

Zdarma vzorek

živá reklama

12. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9283,64 %83,64 %  
muž1816,36 %16,36 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let6155,45 %55,45 %  
16-20 let1614,55 %14,55 %  
31-40 let1110 %10 %  
50 a více let98,18 %8,18 %  
Do 15 let87,27 %7,27 %  
41-50 let54,55 %4,55 %  

Graf

14. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5550 %50 %  
zaměstnanec3935,45 %35,45 %  
nezaměstnaný54,55 %4,55 %  
v důchodu32,73 %2,73 %  
podnikatel32,73 %2,73 %  
na mateřské dovolené32,73 %2,73 %  
student + zaměstnanec10,91 %0,91 %  
studující zaměstnanec s dětmi10,91 %0,91 %  

Graf

15. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční příjmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 15 000 Kč6962,73 %62,73 %  
15 001-20 000 Kč1715,45 %15,45 %  
20 001-25 000 Kč98,18 %8,18 %  
25 001-30 000 Kč87,27 %7,27 %  
Nad 35 000 Kč65,45 %5,45 %  
30 001-35 000 Kč10,91 %0,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Koupil/a jste si někdy oblečení na internetu?

  • odpověď ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Není možnost si zboží před nákupem vyzkoušet na otázku 4. Z jakého důvodu jste neprovedl/a nákup oblečení na internetu?

14. V současné době jste:

  • odpověď student:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16-20 let na otázku 13. Jaký je Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nejčastěji kupujete oblečení?

2. Koupil/a jste si někdy oblečení na internetu?

3. Z jakého důvodu jste dal/a přednost tomuto způsobu nákupu?

4. Z jakého důvodu jste neprovedl/a nákup oblečení na internetu?

5. Jak důležité jsou pro Vás při nákupu sportovního oblečení následující faktory:

6. Kolik byste byl/a ochoten zaplatit za kvalitní funkční triko s dlouhým rukávem?

7. Představte si, že jste se doslechl/a o nové značce nabízející funkční oblečení. Co by Vás přimělo k jeho zakoupení?

8. Jaký způsob reklamy je pro Vás motivací k nákupu?

9. Která varianta je pro Vás lákavější a motivuje Vás k nákupu?

10. Preferujete značkové nebo neznačkové oblečení?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. V současné době jste:

15. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční příjmy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nejčastěji kupujete oblečení?

2. Koupil/a jste si někdy oblečení na internetu?

3. Z jakého důvodu jste dal/a přednost tomuto způsobu nákupu?

4. Z jakého důvodu jste neprovedl/a nákup oblečení na internetu?

5. Jak důležité jsou pro Vás při nákupu sportovního oblečení následující faktory:

6. Kolik byste byl/a ochoten zaplatit za kvalitní funkční triko s dlouhým rukávem?

7. Představte si, že jste se doslechl/a o nové značce nabízející funkční oblečení. Co by Vás přimělo k jeho zakoupení?

8. Jaký způsob reklamy je pro Vás motivací k nákupu?

9. Která varianta je pro Vás lákavější a motivuje Vás k nákupu?

10. Preferujete značkové nebo neznačkové oblečení?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. V současné době jste:

15. Jaké jsou Vaše průměrné měsíční příjmy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kříž, P.Nákup sportovního oblečení (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://sportovni-obleceni4ya.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.