Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitel na trhu s obuví

Spotřebitel na trhu s obuví

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Pašková
Šetření:27. 03. 2012 - 03. 04. 2012
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj

jsem studentkou Vysoké školy ekonomické a chtěla bych Vás títmto poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který mi bude sloužit jako podklad do mé seminární práce s názvem Ochrana spotřebitele na trhu s obuví. Dotazník je určen respondentům od 15ti let. Vyplnění Vám zabere jen chvilinku. Děkuji za pomoc a ochotu.

Veronika Pašková

Odpovědi respondentů

1. Chodíte rád/a nakupovat obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5643,41 %43,41 %  
spíše ano3426,36 %26,36 %  
spíše ne3124,03 %24,03 %  
ne86,2 %6,2 %  

Graf

2. Kolik párů bot si ročně pořídíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 páry5643,41 %43,41 %  
3 - 4 páry4232,56 %32,56 %  
více než 4 páry2418,6 %18,6 %  
méně než 1 pár75,43 %5,43 %  

Graf

3. Jakou částku obvykle vydáte za 1 pár obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1000 Kč7255,81 %55,81 %  
1001 - 2000 Kč5139,53 %39,53 %  
2001 - 3000 Kč43,1 %3,1 %  
3001 - 4000 Kč10,78 %0,78 %  
více než 4000 Kč10,78 %0,78 %  

Graf

4. Při koupi obuvi nejvíce upřednostňuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí7860,47 %60,47 %  
cena6248,06 %48,06 %  
design5945,74 %45,74 %  
použitý materiál1713,18 %13,18 %  
barva118,53 %8,53 %  
značka64,65 %4,65 %  
zdravotní nezávadnost43,1 %3,1 %  

Graf

5. Co pro Vás není při koupi obuvi vůbec důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka8666,67 %66,67 %  
zdravotní nezávadnost2821,71 %21,71 %  
použitý materiál2519,38 %19,38 %  
cena118,53 %8,53 %  
design96,98 %6,98 %  
barva86,2 %6,2 %  
pohodlí32,33 %2,33 %  

Graf

6. Kde nejčastěji nakupujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializované obchody11186,05 %86,05 %  
katalog, internet64,65 %4,65 %  
tržiště53,88 %3,88 %  
obchod s oblečením43,1 %3,1 %  
hypermarkety, supermarkety32,33 %2,33 %  

Graf

7. Jaký je Váš nejoblíbenější obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Deichmann3627,91 %27,91 %  
Humanic2116,28 %16,28 %  
Baťa1612,4 %12,4 %  
CCC boty1310,08 %10,08 %  
Reno43,1 %3,1 %  
A321,55 %1,55 %  
Nike21,55 %1,55 %  
Mixer21,55 %1,55 %  
nemam takovy, drive to bylo KCS10,78 %0,78 %  
Canis10,78 %0,78 %  
camper10,78 %0,78 %  
Na obchodu nezáleží, když přijde blbá móda, tak mají všude totéž a na pořádnou botu si musím nejmíň rok počkat, než se ta móda přežene.10,78 %0,78 %  
Botyk10,78 %0,78 %  
prodejna obuvi u nás na sídlišti10,78 %0,78 %  
Luis Vuitton10,78 %0,78 %  
není jen jeden: CCC, humanic, deichmann, tamaris, salamander, nike10,78 %0,78 %  
všechny obchody10,78 %0,78 %  
sportisimo10,78 %0,78 %  
Hoegl10,78 %0,78 %  
sportovní obuv10,78 %0,78 %  
ccc, humanic, bata10,78 %0,78 %  
vegetarian shoes10,78 %0,78 %  
Vietnamci :-)10,78 %0,78 %  
Tesko10,78 %0,78 %  
Mixer, Aldo, Asos10,78 %0,78 %  
H&M, Converse10,78 %0,78 %  
A3 sport10,78 %0,78 %  
seconhand10,78 %0,78 %  
F&F10,78 %0,78 %  
Nadměrná obuv černínova ulice10,78 %0,78 %  
S Oliver10,78 %0,78 %  
010,78 %0,78 %  
Basmatee10,78 %0,78 %  
obchody nabízející Reiker a podobné značky10,78 %0,78 %  
Hervis Sport10,78 %0,78 %  
žádný10,78 %0,78 %  
Ecco10,78 %0,78 %  
nemám nejoblíbenější10,78 %0,78 %  
Alpine Pro10,78 %0,78 %  
next10,78 %0,78 %  
destroy10,78 %0,78 %  

Graf

8. Koupil/a byste si obuv v second handu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10178,29 %78,29 %  
ano2821,71 %21,71 %  

Graf

9. Co Vás odrazuje od nákupu obuvi v second handu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hygiena54,95 %3,88 %  
použité zboží54,95 %3,88 %  
obnošenost21,98 %1,55 %  
hygienické důvody21,98 %1,55 %  
použitost21,98 %1,55 %  
ze obuv neni nova a je vyslapnuta dle spatne chuze predchoziho majitele10,99 %0,78 %  
nízká životnost10,99 %0,78 %  
vyšlapaná obuv10,99 %0,78 %  
Už tak boty skoro nic nevydrží10,99 %0,78 %  
nemám ráda pocit, že to přede mnou už někdo nosil koho neznám10,99 %0,78 %  
ostatní odpovědi boty jsou nošené a tedy prošlápnuté jinou nohou a tedy nepohodlné
Že už obuv někdo nosil a má ji vyšlapanou podle své nohy.
každý má jinou nohu a nejhorší je začít chodit v již nějak vyšlápnutých botách
někdo ty boty už měl na sobě přede mnou
Kvalita, vzhled obuvi
Někdo ji již nosil
možnost přenosu nemoci
předchozí nošení obuvi
to, že je nosil někdo jiný
nechci nosit boty, které už předemnou někdo nosil
Second hand
není to hygienické
boty jsou použité a hlavně už je někdo používal - pocení nohou, špína, plísně
pouziti jinou osobou
FUJ
Sešlapání, jelikož každý má jinou stavbu nohy a neseděly by mi.
nevím kdo byl předchozí majitel
boty jsou již použité, nošené, tedy vytvarované dle jiné nohy
nechutnost
ze jde o pouzite zbozi
nvm
že je měl na noze někdo přede mnou
Nehygienické
Boty už byly používané, jsou jinak vyšlápnuté.
je obnosena/vychodena, roztahana, proste fuj
to, že je obuv použitá
přijde mi to nehygienické,navíc bota už pravděpodobně bude vytvarovaná na jinou nohu
Nenakupuji tam.
použití jiné osoby
Dříve nošená obuv
použitá věc
Oblečení ze second handu nevadí, dá se vyprat, vytvarovat podle postavy. Boty zpravidla vyprat nejdou a zpravidla už bývají vyšláplé po bývalém majiteli.
Použitost obuvi
to že je většinou obuv již použitá
mám radši nové boty
použitá obuv
použitá obu - ochozená - nezdrave
kvalita, materiál
Mam rada svoje topanky ktore predtym nikto nenosil z dovodu hygienickych a pocitovych
ze t je pouzite
nízká kvalita
Nevím, kdo je nosil. Je to nehygienické.
Jsou použité
Nelíbí se mi představa, že už si v těch botech potil nohy někdo jiný. A podle mě poté moc nevydrží.
použité zboží, hygiena
nepřijde mi to hygienické
To že obuv přede mnou už někdo nosil. A také to, ta bota se přizpůsobila noze předchozího spotřebitele.
Že to přede mnou nosil někdo jiný.
nebudu nosit někým již nošené boty
nepřijde mi to hygienické a ve vyšlapané obuvi by noha jen trpěla
vědomí, že obuv byla již používána, přijde mi to nehygienické
Použitost - nedá se vyprat
jsou použité :-)
boty musi byt nove
nechci nosit boty po někom jiném
plíseň
pořizovat si oblečení po někom se mi vůbec nelíbí, u bot mi to přijde vyloženě nechutné
boty již jsou nošené, připadne mi nehygienické
pouzite
bota je "použitá", nepohodlná, nehygienická
všechno
Fakt, že niekto obuv používal predomnou, pripadá mi to nehygienické.
Je použitá.
zdravotné hladisko
obnošený vzhled
je to absolutně nehygienické
narozdíl od oděvů nejdou vyprat, pokud je předchozí majitelka měla víckrát, jsou přece jen přizpůsobenější na cizí nohu
Zrovna boty jsou tak individuální záležitost - po měsíci nošení se přizpůsobí noze, dát je na jinou by bylo riziko.
obuv je již použitá
plíšeň
To,že je to koupeno v second handu.
že není zboží nové.i když i nové věci se tam najdou.
Vychození pro jinou nohu
to, že obuv je second hand
Je to nechutné.
strach z kožního onemocnění
to, že už ty boty někdo cizí nosil
hygiena - boty jsou již použité
nemoci, plísně
nošená obuv
8079,21 %62,02 % 

Graf

10. Jaký druh obuvi si kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vycházková obuv7860,47 %60,47 %  
sportovní obuv3224,81 %24,81 %  
společenská obuv107,75 %7,75 %  
rekreační obuv86,2 %6,2 %  
domácí obuv10,78 %0,78 %  

Graf

11. Kterému materiálu dáváte přednost při výběru obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kůže6550,39 %50,39 %  
syntetický materiál4031,01 %31,01 %  
textilní materiál2317,83 %17,83 %  
pryž10,78 %0,78 %  

Graf

12. Jsou Vám často při placení nabízeny přípravky k údržbě a ošetření obuvi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10782,95 %82,95 %  
ne2217,05 %17,05 %  

Graf

13. Kupujete si tyto přípravky na údržbu a ošetření?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne6248,06 %48,06 %  
spíše ano3627,91 %27,91 %  
ne1914,73 %14,73 %  
ano129,3 %9,3 %  

Graf

14. Víte, co to je piktogram na obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6550,39 %50,39 %  
ano6449,61 %49,61 %  

Graf

15. Když si koupíte obuv, víte, co jednotlivé piktogramy znamenají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většině z nich rozumím3960,94 %30,23 %  
menšině z nich rozumín1218,75 %9,3 %  
ano, rozumím všem1117,19 %8,53 %  
ne, nerozumím žádnému23,13 %1,55 %  

Graf

16. Objednal/a jste si již někdy obuv na dálku (internet, katalog)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8263,57 %63,57 %  
ano4736,43 %36,43 %  

Graf

17. Kolik párů obuvi jste již nakoupila na dálku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 páry2655,32 %20,16 %  
3 - 5 párů1736,17 %13,18 %  
6 - 8 párů24,26 %1,55 %  
více než 8 párů24,26 %1,55 %  

Graf

18. Jaké máte zkušenost s tímto způsobem nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velmi dobréotázka č. 21, spíše dobréotázka č. 21, spíše špatnéotázka č. 19, velmi špatnéotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše dobré2757,45 %20,93 %  
velmi dobré1634,04 %12,4 %  
spíše špatné48,51 %3,1 %  

Graf

19. Co bylo hlavní příčinou Vaší nespokojenosti s nákupem obuvi na dálku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vypadali jinak než na obrázku, neseděli tak jak měli125 %0,78 %  
nemožnost vyzkoušení125 %0,78 %  
MATERIÁL NEODPOVÍDAL POPISU125 %0,78 %  
Neodpovídající velikost, barva, materiál125 %0,78 %  

Graf

20. Proč jste tento způsob nákupu nezkusil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bojím se, že mi nebude sedět velikost boty6174,39 %47,29 %  
nemám boty vyzkoušené, a tak nevím jestli je pohodlná6174,39 %47,29 %  
nevěřím nákupu obuvi a textilu přes internet, katalogy910,98 %6,98 %  
obávám se kvality zboží44,88 %3,1 %  

Graf

21. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11286,82 %86,82 %  
muž1713,18 %13,18 %  

Graf

22. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 29 let9573,64 %73,64 %  
30 - 39 let1310,08 %10,08 %  
50 a více86,2 %6,2 %  
15 - 19 let75,43 %5,43 %  
40 - 49 let64,65 %4,65 %  

Graf

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou6147,29 %47,29 %  
vysokoškolské2620,16 %20,16 %  
gymnázium2418,6 %18,6 %  
základní86,2 %6,2 %  
vyšší odborné53,88 %3,88 %  
vyučen/a53,88 %3,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jakou částku obvykle vydáte za 1 pár obuvi?

  • odpověď méně než 1000 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi menšině z nich rozumín na otázku 15. Když si koupíte obuv, víte, co jednotlivé piktogramy znamenají?

11. Kterému materiálu dáváte přednost při výběru obuvi?

  • odpověď kůže:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 39 let na otázku 22. Váš věk:

14. Víte, co to je piktogram na obuvi?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, rozumím všem na otázku 15. Když si koupíte obuv, víte, co jednotlivé piktogramy znamenají?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi menšině z nich rozumín na otázku 15. Když si koupíte obuv, víte, co jednotlivé piktogramy znamenají?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi většině z nich rozumím na otázku 15. Když si koupíte obuv, víte, co jednotlivé piktogramy znamenají?

16. Objednal/a jste si již někdy obuv na dálku (internet, katalog)?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 - 5 párů na otázku 17. Kolik párů obuvi jste již nakoupila na dálku?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi dobré na otázku 18. Jaké máte zkušenost s tímto způsobem nákupu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše dobré na otázku 18. Jaké máte zkušenost s tímto způsobem nákupu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 - 2 páry na otázku 17. Kolik párů obuvi jste již nakoupila na dálku?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi bojím se, že mi nebude sedět velikost boty na otázku 20. Proč jste tento způsob nákupu nezkusil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám boty vyzkoušené, a tak nevím jestli je pohodlná na otázku 20. Proč jste tento způsob nákupu nezkusil/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Chodíte rád/a nakupovat obuv?

2. Kolik párů bot si ročně pořídíte?

3. Jakou částku obvykle vydáte za 1 pár obuvi?

4. Při koupi obuvi nejvíce upřednostňuji:

5. Co pro Vás není při koupi obuvi vůbec důležité?

6. Kde nejčastěji nakupujete obuv?

7. Jaký je Váš nejoblíbenější obchod?

8. Koupil/a byste si obuv v second handu?

10. Jaký druh obuvi si kupujete nejčastěji?

11. Kterému materiálu dáváte přednost při výběru obuvi?

12. Jsou Vám často při placení nabízeny přípravky k údržbě a ošetření obuvi?

13. Kupujete si tyto přípravky na údržbu a ošetření?

14. Víte, co to je piktogram na obuvi?

15. Když si koupíte obuv, víte, co jednotlivé piktogramy znamenají?

16. Objednal/a jste si již někdy obuv na dálku (internet, katalog)?

17. Kolik párů obuvi jste již nakoupila na dálku?

18. Jaké máte zkušenost s tímto způsobem nákupu?

20. Proč jste tento způsob nákupu nezkusil/a?

21. Vaše pohlaví:

22. Váš věk:

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Chodíte rád/a nakupovat obuv?

2. Kolik párů bot si ročně pořídíte?

3. Jakou částku obvykle vydáte za 1 pár obuvi?

4. Při koupi obuvi nejvíce upřednostňuji:

5. Co pro Vás není při koupi obuvi vůbec důležité?

6. Kde nejčastěji nakupujete obuv?

7. Jaký je Váš nejoblíbenější obchod?

8. Koupil/a byste si obuv v second handu?

10. Jaký druh obuvi si kupujete nejčastěji?

11. Kterému materiálu dáváte přednost při výběru obuvi?

12. Jsou Vám často při placení nabízeny přípravky k údržbě a ošetření obuvi?

13. Kupujete si tyto přípravky na údržbu a ošetření?

14. Víte, co to je piktogram na obuvi?

15. Když si koupíte obuv, víte, co jednotlivé piktogramy znamenají?

16. Objednal/a jste si již někdy obuv na dálku (internet, katalog)?

17. Kolik párů obuvi jste již nakoupila na dálku?

18. Jaké máte zkušenost s tímto způsobem nákupu?

20. Proč jste tento způsob nákupu nezkusil/a?

21. Vaše pohlaví:

22. Váš věk:

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pašková, V.Spotřebitel na trhu s obuví (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spotrebitel-na-trhu-s-obuvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.