Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentka na VŠB-TU Ostrava a tento výzkum slouží ke zpracování mé diplomové práce. Cílem tohoto výzkumu je porovnání spotřebitelské věrnosti v České republice a Jižní Koreji.
Při vyplňování tohoto dotazníku se prosím zamyslete pouze nad tím telefonem, který používáte nejčastěji a pro osobní účely.
Děkuji za Váš zájem podílet se na tomto výzkumu.
Odpovědi respondentů
1. Vlastníte chytrý telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
268
98,53 %
98,53 %
Ne
4
1,47 %
1,47 %
2. Kolik chytrých telefonů vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
210
78,36 %
77,21 %
2
43
16,04 %
15,81 %
3
9
3,36 %
3,31 %
Více
6
2,24 %
2,21 %
3. Jaká je značka Vašeho chytrého telefonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Apple
91
33,96 %
33,46 %
Xiaomi
62
23,13 %
22,79 %
Samsung
49
18,28 %
18,01 %
Jiná
33
12,31 %
12,13 %
Huawei
30
11,19 %
11,03 %
LG
2
0,75 %
0,74 %
Lenovo
1
0,37 %
0,37 %
4. Je tato značka zároveň Vaší oblíbenou značkou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
164
61,19 %
60,29 %
Nemám oblíbenou značku
87
32,46 %
31,99 %
Ne
17
6,34 %
6,25 %
5. Jakou značku měl Váš předešlý chytrý telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Apple
62
23,13 %
22,79 %
Samsung
51
19,03 %
18,75 %
Huawei
50
18,66 %
18,38 %
Jiná
44
16,42 %
16,18 %
Xiaomi
39
14,55 %
14,34 %
Lenovo
16
5,97 %
5,88 %
LG
6
2,24 %
2,21 %
6. Odpovězte na škále od 1 do 5 (1=velmi spokojen, 5=velmi nespokojen)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jak jste celkově spokojeni se stávající značkou chytrého telefonu?
1.813
1.07
7. Až budete nakupovat nový chytrý telefon, zvolíte opět stejnou značku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, určitě
97
36,19 %
35,66 %
Spíše ano
85
31,72 %
31,25 %
Nevím
39
14,55 %
14,34 %
Spíše ne
35
13,06 %
12,87 %
Určitě ne
12
4,48 %
4,41 %
8. Má Váš stávající telefon stejnou značku jako Váš předešlý chytrý telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
143
53,36 %
52,57 %
Ano
125
46,64 %
45,96 %
9. Pokud by konkurenční značka Vašeho chytrého telefonu nabízela podobný produkt ale levnější, zvážili byste jeho koupi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
87
32,46 %
31,99 %
Spíše ano
82
30,6 %
30,15 %
Určitě ne
37
13,81 %
13,6 %
Nevím
32
11,94 %
11,76 %
Ano, určitě
30
11,19 %
11,03 %
10. Uvažujete právě o koupi nového chytrého telefonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Určitě ne
127
47,39 %
46,69 %
Spíše ne
69
25,75 %
25,37 %
Spíše ano
44
16,42 %
16,18 %
Ano, určitě
25
9,33 %
9,19 %
Nevím
3
1,12 %
1,1 %
11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tato značka je pro mě zárukou kvality
1.922
0.856
Co se týče výkonu, můžu se na telefon této značky spolehnout
1.683
0.769
Tato značka přináší jedinečný vzhled
2.414
1.437
Tato značka je pro mě zajímavá
1.978
1.067
Tato značka mě baví
2.063
1.291
Značka zlepšuje to, jak před ostatními vypadám (mou image)
3.381
1.825
Díky této značce mě lidé vnímají lépe
3.743
1.512
Díky této značce je jednodušší udržovat mé sociální kontakty s ostatními
3.604
1.597
Tato značka navyšuje můj sociální status
3.832
1.617
Cítím, že k této značce patřím
3.444
1.919
Tato značka je součástí mé osobnosti
3.746
1.891
Tato značka hraje velkou emoční roli v mém životě
4.037
1.7
Sděluji své pozitivní zkušenosti s ostatními v mém okolí (přátelé, rodina,..)
2.586
1.735
Pokud by mě někdo požádal o radu při výběru chytrého telefonu, doporučím mu značku mého chytrého telefonu
2.179
1.304
Když se rozhoduji o koupi chytrého telefonu, moje oblíbená značka je vždy první volbou (pokud nemáte oblíbenou značku - zvolte odpověď 3)
2.235
1.165
12. Za jakou cenu jste koupil/a svůj poslední chytrý telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5.000 - 10.000 Kč
108
40,3 %
39,71 %
Do 5.000 Kč
57
21,27 %
20,96 %
Více než 15.000 Kč
56
20,9 %
20,59 %
10.001 - 15.000 Kč
47
17,54 %
17,28 %
13. Jak dlouho vlastníte stávající chytrý telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 - 2 roky
107
39,93 %
39,34 %
3 - 5 let
70
26,12 %
25,74 %
4 - 11 měsíců
70
26,12 %
25,74 %
Méně než 3 měsíce
14
5,22 %
5,15 %
Více než 5 let
7
2,61 %
2,57 %
14. Jak často nakupujete chytrý telefon? (průměrně)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za 2 - 3 roky
145
54,1 %
53,31 %
Méně často
117
43,66 %
43,01 %
1x ročně a častěji
6
2,24 %
2,21 %
15. Jaký je nejčastější důvod výměny chytrého telefonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nefunkčnost starého telefonu
156
58,21 %
57,35 %
Nové trendy (zastaralost mého telefonu)
47
17,54 %
17,28 %
Nespokojenost s funkcemi starého telefonu
43
16,04 %
15,81 %
Chci vyzkoušet něco jiného/nového
9
3,36 %
3,31 %
Mimořádná událost (krádež, ztráta,..)
7
2,61 %
2,57 %
Jiné
6
2,24 %
2,21 %
16. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
182
67,91 %
66,91 %
Muž
86
32,09 %
31,62 %
17. Váš Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-26 let
167
62,31 %
61,4 %
27-36 let
67
25 %
24,63 %
37-46 let
20
7,46 %
7,35 %
47-56 let
12
4,48 %
4,41 %
57 a více
2
0,75 %
0,74 %
18. Váš status
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný
125
46,64 %
45,96 %
Student
102
38,06 %
37,5 %
OSVČ
21
7,84 %
7,72 %
Jiné
11
4,1 %
4,04 %
Nezaměstnaný
8
2,99 %
2,94 %
Důchodce
1
0,37 %
0,37 %
19. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
155
57,84 %
56,99 %
Středoškolské
101
37,69 %
37,13 %
Základní, vyučen
12
4,48 %
4,41 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se rozhoduji o koupi chytrého telefonu, moje oblíbená značka je vždy první volbou (pokud nemáte oblíbenou značku - zvolte odpověď 3)=1 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, určitě na otázku 7. Až budete nakupovat nový chytrý telefon, zvolíte opět stejnou značku?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 15.000 Kč na otázku 12. Za jakou cenu jste koupil/a svůj poslední chytrý telefon?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 9. Pokud by konkurenční značka Vašeho chytrého telefonu nabízela podobný produkt ale levnější, zvážili byste jeho koupi?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cítím, že k této značce patřím=1 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Nemám oblíbenou značku:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 7. Až budete nakupovat nový chytrý telefon, zvolíte opět stejnou značku?
6. Odpovězte na škále od 1 do 5 (1=velmi spokojen, 5=velmi nespokojen)
odpověď Jak jste celkově spokojeni se stávající značkou chytrého telefonu?=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 9. Pokud by konkurenční značka Vašeho chytrého telefonu nabízela podobný produkt ale levnější, zvážili byste jeho koupi?
7. Až budete nakupovat nový chytrý telefon, zvolíte opět stejnou značku?
odpověď Ano, určitě:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 9. Pokud by konkurenční značka Vašeho chytrého telefonu nabízela podobný produkt ale levnější, zvážili byste jeho koupi?
8. Má Váš stávající telefon stejnou značku jako Váš předešlý chytrý telefon?
odpověď Ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Je tato značka zároveň Vaší oblíbenou značkou?
11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Cítím, že k této značce patřím=5:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka mě baví=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka přináší jedinečný vzhled=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se rozhoduji o koupi chytrého telefonu, moje oblíbená značka je vždy první volbou (pokud nemáte oblíbenou značku - zvolte odpověď 3)=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Co se týče výkonu, můžu se na telefon této značky spolehnout=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka je pro mě zárukou kvality=1 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Díky této značce je jednodušší udržovat mé sociální kontakty s ostatními=5:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka mě baví=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Díky této značce mě lidé vnímají lépe=5:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka zlepšuje to, jak před ostatními vypadám (mou image)=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Když se rozhoduji o koupi chytrého telefonu, moje oblíbená značka je vždy první volbou (pokud nemáte oblíbenou značku - zvolte odpověď 3)=1:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 9. Pokud by konkurenční značka Vašeho chytrého telefonu nabízela podobný produkt ale levnější, zvážili byste jeho koupi?
odpověď Když se rozhoduji o koupi chytrého telefonu, moje oblíbená značka je vždy první volbou (pokud nemáte oblíbenou značku - zvolte odpověď 3)=3:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka je pro mě zajímavá=4 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Tato značka hraje velkou emoční roli v mém životě=5:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cítím, že k této značce patřím=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka je součástí mé osobnosti=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka přináší jedinečný vzhled=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sděluji své pozitivní zkušenosti s ostatními v mém okolí (přátelé, rodina,..)=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud by mě někdo požádal o radu při výběru chytrého telefonu, doporučím mu značku mého chytrého telefonu=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka je pro mě zajímavá=4 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka mě baví=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Tato značka je součástí mé osobnosti=5:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cítím, že k této značce patřím=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka přináší jedinečný vzhled=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka mě baví=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Tato značka mě baví=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Díky této značce mě lidé vnímají lépe=1 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka navyšuje můj sociální status=1 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka je pro mě zajímavá=1 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka je součástí mé osobnosti=1 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Tato značka navyšuje můj sociální status=5:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka zlepšuje to, jak před ostatními vypadám (mou image)=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tato značka přináší jedinečný vzhled=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se rozhoduji o koupi chytrého telefonu, moje oblíbená značka je vždy první volbou (pokud nemáte oblíbenou značku - zvolte odpověď 3)=5 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
odpověď Značka zlepšuje to, jak před ostatními vypadám (mou image)=1:
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Díky této značce mě lidé vnímají lépe=1 na otázku 11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
17. Váš Věk
odpověď 18-26 let:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 18. Váš status
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vlastníte chytrý telefon?
2. Kolik chytrých telefonů vlastníte?
3. Jaká je značka Vašeho chytrého telefonu?
4. Je tato značka zároveň Vaší oblíbenou značkou?
5. Jakou značku měl Váš předešlý chytrý telefon?
6. Odpovězte na škále od 1 do 5 (1=velmi spokojen, 5=velmi nespokojen)
7. Až budete nakupovat nový chytrý telefon, zvolíte opět stejnou značku?
8. Má Váš stávající telefon stejnou značku jako Váš předešlý chytrý telefon?
9. Pokud by konkurenční značka Vašeho chytrého telefonu nabízela podobný produkt ale levnější, zvážili byste jeho koupi?
10. Uvažujete právě o koupi nového chytrého telefonu?
11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
12. Za jakou cenu jste koupil/a svůj poslední chytrý telefon?
13. Jak dlouho vlastníte stávající chytrý telefon?
14. Jak často nakupujete chytrý telefon? (průměrně)
15. Jaký je nejčastější důvod výměny chytrého telefonu?
16. Vaše pohlaví
17. Váš Věk
18. Váš status
19. Nejvyšší dosažené vzdělání
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vlastníte chytrý telefon?
2. Kolik chytrých telefonů vlastníte?
3. Jaká je značka Vašeho chytrého telefonu?
4. Je tato značka zároveň Vaší oblíbenou značkou?
5. Jakou značku měl Váš předešlý chytrý telefon?
6. Odpovězte na škále od 1 do 5 (1=velmi spokojen, 5=velmi nespokojen)
7. Až budete nakupovat nový chytrý telefon, zvolíte opět stejnou značku?
8. Má Váš stávající telefon stejnou značku jako Váš předešlý chytrý telefon?
9. Pokud by konkurenční značka Vašeho chytrého telefonu nabízela podobný produkt ale levnější, zvážili byste jeho koupi?
10. Uvažujete právě o koupi nového chytrého telefonu?
11. Ohodnoťte následující výroky na stupnici od 1 do 5. (1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím). Zamyslete se přitom nad značkou svého stávajícího chytrého telefonu.
12. Za jakou cenu jste koupil/a svůj poslední chytrý telefon?
13. Jak dlouho vlastníte stávající chytrý telefon?
14. Jak často nakupujete chytrý telefon? (průměrně)
15. Jaký je nejčastější důvod výměny chytrého telefonu?
16. Vaše pohlaví
17. Váš Věk
18. Váš status
19. Nejvyšší dosažené vzdělání
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Angličtinár CZ: Pekný Deň,
Máte tiež odo mňa. Držím Vám palce a prajem Vám krásne prázdniny . Ak Vás môžem ešte o niečo poprosiť . Nepoznáte nejaké dobré knihy na maturitu z ekonómie ? Ďakujem za odpoveď a ak Vám to nevadí vyplním aj za maminu , ktorá napísala odpovede na papier . Prajem všetko dobré.
Renáta Kudělková: Dobrý den, Petře.
Značku Sony jsem zde nezařadila, jelikož na českém, světovém i korejském trhu (na který je tato práce také zaměřena) nezaujímá v dnešní době ani pěti procentní podíl. Dlouhodobě podíl značky SONY na českém trhu klesá a proto je tato značka zařazena mezi "jiné".