Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské chování skupiny singles

Spotřebitelské chování skupiny singles

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:VENDULA Malochova
Šetření:02. 01. 2011 - 31. 01. 2011
Počet respondentů:313
Počet otázek (max/průměr):29 / 19.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen lidem žijícím bez partnera, tzv. singles. Dotazník je anonymní a jeho výsledky budou použity pro diplomovou práci na téma Spotřebitelské chování skupiny singles a dále k dispozici volně široké veřejnosti.

Odpovědi respondentů

1. Patříte mezi singles, tedy žijete bez partnera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21568,69 %68,69 %  
Ne9831,31 %31,31 %  

Graf

2. Vyhovuje Vám tento způsob života_

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14065,12 %44,73 %  
Ne7534,88 %23,96 %  

Graf

3. Co považujete za silné stránky života singles?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

+

absolutní nezávislost, nemusím brát ohledy vůči partnerovy

Absolutní svoboda v rozhodování - nezávislost (finanční, cestování, trávení volného času, způsob života, denní režim).

Absolutní svoboda, nezávislost, volnost bez kompromisů.

Bezstarostnost

Být nezávislý.

celková volnost

Clověk nemusí být ohleduplný.. Dělá s prostě co chce, kdy chce, jak chce, nemusí se nikomu přizpůsobovat...

Člověk má podle mého názoru více volnosti, více přátel a různých příležitostí

člověk nemusí brát na nikoho ohledy

člověk nemusí na nikoho žárlit, může si dělat a chodit, kam chce

člověk se nemusí na nikoho ohlížet a žije si svým životem bez závazků

Člověk se nemusí přizpůsobovat.

člověk si může dělat co chce, nikdo mu nedělá doma nepořádek.

delam si co chci, nikdo mi do niceho nemluvi

Dělat si co chci, jak chci, s kým chci a kdy chci.

děláte si vše podle sebe..

Dobré finanční životní situaci

dostatek času na seberealizaci, volnost

dostatek volného času na zájmové aktivity

finanční nezávislost, vysoká míra samostatnosti,

flexibilita, slobota atd.

jídlo, pití, sex

jsem sama svým pánem a nikdo mě svým způsobem neomezuje. Prostě si můžu dělat co chci.

jsem studentka a zároveň pracuji, takže už mi nezbývá dost času na mé koníčky a vztah. takže výhoda je, že když mám volný čas, tak ho mám pro sebe a nemusím se vždycky ohlížet na toho druhého.

jste panem sveho casu, muzete obrazet vecirky a cestovat kam chcete...

kam co dám tam to najdu nezávislost víc času na vše

Klid

klid

Klid a svoboda

Mám stále uklizeno:o) Mohu chodit kam se mi zlíbí a nikdo mi nemluví kam mám jít, kdy se mám vrátit. Jsem pánem svého bytu. Volnost.

mám svůj program

menší finanční zatížení, rychlost rozhodnutí, méně špinavého nádobí:)

Menší spotřeba peněz.

moct si dělat co chci, nemuset nikoho konzultovat, nemuset se zpovídat ze svého zpusobu života, návyků apod. preference svých zájmů velký okruh kamarádů, přátel a aktivit

Možnost svobodně se rozhodnout co kdy udělám a s kym :)

možnost zařídit se čistě podle sebe - není potřeba brát ohledy na nikoho dalšího

Možnosti vlastního rozhodování, velké množství soukromí, samostatnost

Muj zivot neni komplikovan vztahovymi problemy. Nemusim se s nikym hadat, nikomu vysvetlovat svoje chovani, nikomu davat darky a prispivat na zivot. Libi se mi svoboda, kterou mam. Muzu si delat co chci, kdy chci, casto spontane. Muzu neustale potkavat nove lidi, bavit se s nima a organizovat si svuj volny cas podle sebe. Chci byt s lidma - jsem. Chci byt sam - jsem.

můžete flirtovat, méně hádek, nevím...

můžete si dělat co chcete

Můžu dělat, co mě zrovna baví a nemusím brát ohledy na potřeby partnera.

můžu se rychle rozhodovat a dělat si co chci.

Můžu si co dělat jak chci kdy chci

Můžu si dělat co chci kdy chci.

můžu si dělat, co chci. Nemusím se nikoho ptát na jeho názor. Nejsem nijak omezována.

můžu si vše zařídit podle sebe, nemusím se zabývat kompromisy atd

na životě singles nevidím žádné silné stránky

Nakládání s vlastními financemi bez ohledu na partnera.

Naprostá svoboda a soukromí.

nejsem na nikoho vázaná, můžu si dělat co chci a kdy chci..

nekonečné večírky s kamarády, nikomu se nemusí přizpůsobovat bavím se jak chci, s kým chci, do kolika chci, můžu e neustále seznamovat a být promiskuitní

nemuset brát ohled na druhého; nikdo mě nekontroluje; mohu jít kdy chci, kam chci a s kým chci

nemuset vařit

Nemusim po nikom uklizet, starat se kde je, kdyz neni se mnou:-) Resit jeho problemy, kdyz svych vlastnich mam "habakuk". Muzu chodit kam chci a kdy chci. Bavit se s kym chci...

Nemusím se na nikoho ohlížet Nikdo mi nevyčítá tahy s kamarády a cesty do hor Mohu střídat sexuální partnerky, což by asi při dlouhodobém partnerském vztahu bylo nemorální

nemusím se nikomu přizpůsobovat, přistupovat na kompromisi

Nemusím se nikomu zpovídat a můžu si veškerý svůj čas uspořádat podle sebe.

nemusím se při plánování ohlížet na další osobu

nemusím se přizpůsobovat

nemusím se s nikým o nic dělit; můžu si dělat co chci s kým chci; žádné závazky; žádné zákazy, hádky atd.; člověk se naučí spoléhat sám na sebe

nemusím se v ničem omezovat a brát ohled na partnera

neomezenost, možnost vlastního rozhodnutí, nezávislost

nepřemýšlím o tom, prostě mi to vyhovuje

nepřipadá mi to nijak výhodné, ale když už tak, že si mohu dělat relativně co chci a nemusím dělat kompromisy; možnost se neomezeně vyspat, když jsem unavená

Nevázání se na druhého

Nevázanost, což jistě některým lidem velice vyhovuje.

nevidim zadne silne stranky

Nevím

nezávaznost

Nezávaznost, žádné kompromisy

Nezávislos

Nezavislost

Nezávislost

Nezávislost

Nezavislost

nezávislost

nezávislost

nezávislost

nezávislost

nezávislost

Nezavislost

Nezávislost

nezávislost

nezávislost

nezávislost

Nezávislost

nezávislost (časová, finanční, ...) na nikom

nezávislost (i finanční), možnost jít (jet) kdy chci kam chci

Nezavislost (ve vice ohledech). Velmi malo prostoru pro stereotyp. Odpada strest s resenim problemu ve vztahu :)

nezávislost časová, finanční

Nezávislost v rozhodování, samostatnost, více volného času, menší pocit zodpovědnosti

Nezávislost, možnost navazovat nové vztahy

Nezávislost, samostatné rozhodování, soběstačnost

nezávislost, samostatnost, jednoduchost, volnost

nezavislost, svoboda

nezávislost, svoboda

nezavislost, svoboda, zaostreni na sebe, flexibilita, spolecenska oblibenost

Nezávislost, volnost, svoboda

Nezávislost, volnost, více času věnovat se sama obě a své práci

nezávislost, žádné kompromisy

Nezávislost, žádné omezování ohledně volného času nebo uspořádání domácnosti, nenarušování biorytmu.

Nezávislost.

nic

nic

Nikdo mě nekontroluje, nemám na nikoho žádně závazky, nemusís se nikomu zodpovídat.

nikdo mě neomezuje

Nikdo mě neomezuje a neotravuje.

nikdo mě v ničem neomezuje

Nikdo mi do ničeho nemluví.. co si udělám, to mám

Nikdo mi neleze neustále za prdelí :)

nikdo mi neříká co musím a nemusím, nemusím se na nikoho ohlížet a hlavně mi doma nedělá nikdo nikde nepořádek

Nikdo mi neříká co, jak a kdy mám co se týče partnerského vztahu dělat.

Nikdo Vás neotravuje a máte víc svobody.

osobní nezávislost

osobní prostor, nezávislost, svoboda v rozhodování

Osobní svoboda - volnost v rozhodování (např. jídlo, televizní program, vybavení apod.)

Osobní svoboda, mohu si dělat co chci, kdy chci s kým chci, mám zařízený byt podle svého vkusu, nemusím se na nikoho ohlížet....

osobní svoboda, žádné podřizování, volnost

Pohoda

prostor pro zájmové aktivity, školu, přátelé

Především svoboda, bez omezení dělat, co mám ráda, kdy se mi to zlíbí, nemuset dělat kompromisy

rozhoduji se sama podle sebe

s veskerym casem si disponuji dle sveho uvazeni, nemusim se nikam ohlizet, mozna je pro obchodniky single osoba vetsi koristi, radi utracime a delame si radost vsim moznym :)

samostatnost

samostatnost

samostatnost

Samostatnost, nezavislost

samostatnost, nezávislost

Samostatnost, vše podle sebe, Svoboda ve volnem čase

sloboda nezávislost

Sloboda

slobodu a samstatnost

soukromí

svoboda

Svoboda

svoboda

svoboda

Svoboda

svoboda

svoboda

Svoboda

svoboda

svoboda

svoboda

svoboda

svoboda

svoboda

svoboda a cas na vyplnovani marketingovych dotazniku

Svoboda projevu...

Svoboda rozhodování, nevázanost.

Svoboda slova a rozhodování, čili žádný zbytečný keci okolo

svoboda v rozhodování

svoboda v rozhodování, randění, flirtování, nezávaznost

svoboda v rozhodovani, schopnost zit sam za sebe, rychlejsi osobni rust, vice casu na to rozvijet sve schopnosti (konicky, prace)

Svoboda volby a rozhodování, nižší finanční náklady na provoz domácnosti.

svoboda, možnost zorganizovat si čas a život

svoboda, nezávislost

svoboda, nezávislost

svoboda, nezavislost

svoboda, nezávislost

svoboda, nezávislost, není nutnost dělat kompromisy

Svoboda, nezávislost,..

svoboda, prostor pro zdrave sobectvi, prostor pro venovani se vlastnim projektum

Svoboda, vlastní plány

svoboda, volnost, nemuset se přizpůsobovat partnerovi

Svoboda, volnost, nezávislost

svoboda, zadne hadky, muzu si delat co chci

svobodné rozhodování o majetku, plánech, vizích a snech. Soukromí, nevázanost.

svobodné rozhodování, nemuset se partnerovi podřizovat, chodit si kam chci a kdy chci, čas na koníčky a přátele, neomezenost ve stravování, úklid jen za sebe

svobodné rozhodování, neomezenost, volnost, není třeba se nikomu přizpůsobovat, vše si dělám, jak já uznám za vhodné

svobodu

svobodu

Svobodu

svobodu

svobodu

svobodu

svobodu

svobodu

svobodu, flexibilitu

svobodu, možnost jít kam chci a nemuset prosit o povolení, rozhodování sama za sebe...

Svobodu, neomezování se a nedělání kompromisů

Svůj volný čas mohu trávit podle svého.

Veškeré své aktivity si plánuji pouze s ohledem na svůj volný čas.

větší volnost, můžu žít bez omezení

Více osobní volnosti, možnost uspořádat si domácnost a celkově svůj život v domácnosti podle svého.

vlastní pohodlí, svoboda

vlastní time management absence kompromisů neustálé poznávání nových lidí

volnost flexibilita nezávislost

volnost

volnost

volnost

volnost

volnost

volnost

volnost

volnost

Volnost

Volnost a možnost soustředit se dočasně sama na sebe

Volnost a neomezování

volnost a nevazanost

Volnost, flexibilita

Volnost, můžu si dělat co chci

volnost, neomezování se

volnost, nevázanost jedním partnerem a jeho požadavky

volnost, nezávislost

Volnost, svoboda, nezávislost

Volnost, zodpovědnost jen vůči sobě, rozhodování bez přesvědčování

vše mám pod kontrolou

Zodpovědnost jen za sebe. Žádné případné rozpory při rozhodování. Nevázanost na aktivity druhého...

žádné kompromisy, okamžitě se můžu sbalit a jet na druhý konec světa bez toho, abych byla něčím vázaná

žádné omezení ze strany někoho jiného

Žádné omezování. Plánování volného času. Nepodřízení se života s druhým člověkem. Jistá forma "svobody".

že se můžu o všm rozhodovat sama, a dělám si vlastní program dle toho, jak se právě cítím, mám čas na sebe

žiji si podle svého a nepřizpůsobuji se

4. Co považujete za slabé stránky života singles?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nemoct se o nikoho opřít, na vše být sama, chybějící blízkost, nárazový sexuální život.

-

-

Absence blízkého lidského kontaktu (není potřeba každý den).

Absence pocitu, že někomu patřím, že jsem součástí života někoho, kdo má ke mně určitý vztah

Asi žádné

bezdětnost

citová deprivace

citové strádání, osamělost,

často se nudím, protože kamarádky jsou se svými přítely. Taky mi vadí např. když jsem někde jenom s kamarádkou a jejím přítelem..., je mi velice nepříjemné dělat někomu "křena", i když jim to tak třeba nepřijde.

člověk je na vše sám, co se týče řešení problémů, tak po finanční stránce

Člověk je příliš závislý na přátelích, kteří začínají mít své vlastní rodiny.

člověku chybí láska a něha někoho druhého

člověku chybí něha, podpora, "vrba na vyplakání", láska

člověku chybí někdo, s kým by mohl počítat, když si plánuje čas, musí svoje emoce dělit mezi spousty přátel, cítí se někdy opuštěně a podobně

člověku je někdy smutno a potřebuje spřízněnou duši, bez partnera nemůže být člověk úplně šťastný

Člověku je v úzkých chvílích velmi smutno.

dlouhodobě asi jen znemožnění vlastní rodiny, jinak nic

domácnost musím obstarat sama člověk musí mít vedle sebe někoho důvěrného člověk je večer doma sám v domácnosti chybí pomoc chlapa

Dost věcí

emocinální strádání, pocit osamělosti

emocionální otupělost, tendence k zahleděnosti do sebe

finanční náročnost, větší zranitelnost, nikdo není po mém boku, když je mi smutno, nemožnost spolupodílet se na chodu domácnosti s partnerem

finanční pomoc

chvílema samotu

chyba blizka dusa

chybějící láska a něha

Chybějící opora.

chybí citová opora partnera

Chybí člověk, o kterého se můžu opřít

chybí hodně blízký člověk na sdílení radostí i starostí

chybí opora v různých situacích

Chybí opora, pomoc všeobecně (s výchovou dítěte, s nošením lyží a přeskáčů - nadneseně - prostě se vším), pocit, že až nebudou rodiče, budu na to sama a zblázním se. Pochopení, blízkost druhého člověka.

chybí sounáležitost s partnerem

i přes neschody bych řekl že ve dvou se to lépe táhne a proto je lepší když člověk není osamělý

je mi někdy smutno

Je mi občas smutno.

Je to energeticky náročné, není, kdo by pomohl.

Jsem sám i ve chvílích, kdy nechci být sám.

Jsem sama na mnoho věcí, nevidím moc životní vývoj, žiju ze dne na den.

jste na všechno sám

kdyz mate problem, nema vas kdo obejmout...kamaradky nekdy nestaci

Kromě vyšších nákladů na bydlení nevidím nevýhody.

Možné osamocení a nedostatek sociálního kontaktu.

Muset se vždy spolehnout jen na sebe.

Na vše je člověk sám...

náklady na živobytí platím sama; při "špatném" období se nemám na koho obrátit, rodina a rodinný život je v nedohlednu...

nedostatek lasky

nedostatek lásky

nedostatek opětovaných citů, občasná osamělost

nedostatek opory potřeba blízkosti

nedostatek opory

Nejistota, samota, změny partnerů

nejistotu

někdy je člověku samotnému smutno

Někdy je nám smutno.

Někdy je nuda.

někdy je smutno

někdy je ten druhý prostě potřeba:)

někdy samota

Nekdy samota

Nekdy samota

nekdy samota

Někdy samota, potřeba odmakat si v domácnosti všechno sám

nekdy samotu

některé volnočasové aktivity nelze absolvovat sám/a

nelze se o koho opřít, všechno si musíte zařídit sami

Nelze se obrátit na toho nejbližšího

nemám partnera

nemať sa o koho v ťažkých chvíľach oprieť, poradiť sa atd.

nemáte člověka, se kterým se můžete se vším podělit (o zážitky, pocity...), dlouhodobý single život je velmi smutný

nemáte komu říct co potřebujete

nemit se o koho oprit, nemit nikoho, kdo by nosil nakup :) byt na vse sam

nemoznost sdilet zazitky, obcasne depresivni chvilky osameni, vetsi spotreba alkoholu, promiskuita anebo na druhou stranu nedostatek sexu

Nenaplňující život - stereotyp.

není s kým probírat důležité věci, chybí určitá životní jistota, nedostatek sexu

neni s kym sdilet ne/uspechy, vracet se domu, kde nikdo neni a ani neprijde, je obcas depresivni

neni slaba stranka:-D

nepřemýšlím o tom, ale určitě nějaké budou

nepřítomnost partnera

nestálé vztahy založené na jednom setkání nepravidelný/nárazový sexuální život částečný pocit samoty

Nežiji společně s někým opačného pohlaví.

Nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic vyrazně

Niekedy samota

nikdo mě nerozmazluje

nikdo mi neuvaří

nikdo na mě nečeká doma

o vsechno se musim starat sama

Obcasna osamelost. Financni narocnost(vecirky, bydleni pro sebe etc.)

Občas člověk potřebuje oporu, pomoci s domácností nebo s dětmi, s partnerem to jde někdy snáz

Občas chybějící podpora v těžkých chvílích.

Občas je člověku smutno, když je sám, nemá si s kým popovídat, svěřit se.

Občas má člověk potřebu s někým být Chybí stálá opora

občas nějaká ta depka....

občas pocit osamělosti

Občas pocit samoty

Občas se můžete cítit osamělý

Občas se stane, že mám splín a je mi smutno, že zrovna u mě neni partner.

občas stesk

občas ten partner chybí, musím vše dělat sama :)

občasná nenaplněnost s nemožnosti sdílení společných .. čehokoli

občasná nuda

občasná nuda

občasná nuda...

občasná potřeba přitulení, podpory

občasná samota

občasná samota

občasná samota a potřeba někoho obejmout, svěřit se..

Občasná samota, poměrná nepravidelnost sexuálního života, jinak samá plus

Občasné pocity osamělosti, nutnost, spolehnout se výhradně sám na sebe - ve všem (pomoc v nemoci, nečekané události, finanční nestabilita,...)

občasný pocit osamocení

Občasný pocit samoty

Objímám jen kamarády :D

omlouvám se, pro potřeby diplomky je to asi neužitečná odpověď, ale žádných slabých stránek si (zatím) nejsem vědom

opora

oporu, zivot ve dvou je mnohdy veselejsi a zabavnejsi

osamělost

osamělost

osamělost

Osamelost

osamelost

osamělost

osamělost

Osamělost, nikdo na vás doma nečeká, nemáte oporu...

osamělost, snížená přizpůsobivost

Osamocenost

osamocenost v určitých chvílích, větší finanční náročnost než ve dvojici

osamocenost, nedostatek sexuálního vybítí, příliš ticha

pocit osamělosti, když nastane problém, musím ho řešit sama

pocit osamocenosti

Probůh.

Při nemoci chybí pomocná ruka, která by alespoň uvařila čaj a přinesla mi ho rovnou do postele.

příležitostnou osamělost

přítelkyně občas chybí

Samostatnost...

samota depresie

Samota

samota

samota

Samota

Samota

samota

Samota

Samota

samota

samota

samota

samota

samota

samota

samota

Samota

Samota

samota

samota

samota a malý smysl života

samota někdy

samota obcas

samota, citová vyprahlost, není si s kým popovídat, podělit se o zážitky, radosti, strasti.. vyšší životní náklady-vše táhne jeden člověk

samota, finance

samota, finanční náročnost

samota, finanční náročnost, chybí pocit opory

samota, chybi laska

samota, musím dělat všechno sama, nemám s kým sdílet radosti

Samota, někdy je fajn mít se na koho spolehnout

samota, nemoci se o nekoho oprit, nedostatek sexu :-)

Samota, nuda, absence velice blízkého člověka, chybějící radost, intimita, možnost dělat věci společně.

samota, nutnost vyhledávání jiných společenských styků

Samota, večer je doma smutno

samota, zavislost na case druhych

Samota,..

Samota. Není se komu vyzpovídat.

Samota... Přeci jen jsou chvíle, kdy by clovek asi neměl být sám..

samotu

samotu

samotu

Samotu

samotu

sex

sex

sex

sex, petting, vse co souvisi s "nemit vedle sebe blizkeho cloveka"

spoustu věcí člověk musí prožívat sám a nemá vedle sebe oporu

svoboda

to samé muset rozhodovota sama za sebe a nést následky sama...

to, že nemám tu podporu partnera

Usinani sam. Nepravidelny sex. Nekdy ma clovek chut vratit se domu a nekoho tam jen tak mit. Chybi mi pocit zazemi a domova.

V krizových situacích - nemoc, psychická zátěž - se s tím člověk musí poprat sám a nemá se o koho opřít. Zároveň finanční možnosti singles nejsou často takové, jako má úspěšný pár. Nemožnost založit rodinu. Myslím, že pravé dopady na nevýhodu žití singles se projeví především s postupem času, až současná mladá a ambiciózní generace singles postoupí do předdůchodového věku, kdy budou rádi trávit čas doma nebo cestováním a potom bude samota mít velmi negativní psychický dopad.

v neděli večer se nemám ke komu "přitulit", skvěle vařím a nemám pro koho, musím sama uklízet celý byt

v některých případech složitost

V případě nouze hlavně v nemoci chybí podpora. Jiný pohled na věc. Dražší život -> chybí synergie společných nákladů...

v současné době nic

vsechno musim zaridit sam

všechno

vysokéné náklady na bydlení

Vyšší životní náklady

Za předpokladu, že se jedná o ekonomickou stránku věci (což není v zadání uvedeno), tak finanční zdroje limitované příjmem jednoho člověka Pokud se nejedná o obecně zaměřenou otázku, pak bude asi největším problémem citová stránka věci, za předpokladu, že je člověk nezadaný

zadne nejsou

zatim jsem na nic neprisla

Žádné sdílení nákladů na domácnost (nákupy, nájem atd). Občasný pocit samoty.

že se z chlapa stane časem alkoholik jelikož ho nikdo nehlídá:-)

Život v domácnosti Chybí také slastná rutina partnerského soužití

životní náklady

životní náklady

5. Nakupujete výrobky, které Vás zaujaly výhradně na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10146,98 %32,27 %  
Občas9946,05 %31,63 %  
Ano156,98 %4,79 %  

Graf

6. Nakupujete výrobky, které neznáte, abyste je vyzkoušeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas12457,67 %39,62 %  
Ano6329,3 %20,13 %  
Ne2813,02 %8,95 %  

Graf

7. Jakým způsobem nejčastěji získáváte informace o produktech, které si chcete zakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet14065,12 %44,73 %  
Rodina, přátelé3717,21 %11,82 %  
Noviny, časopisy94,19 %2,88 %  
Televize73,26 %2,24 %  
nic20,93 %0,64 %  
Radio20,93 %0,64 %  
přímo v obchodě10,47 %0,32 %  
televize, časopisy a přátelé s rodinou10,47 %0,32 %  
letáky10,47 %0,32 %  
informace shanim u drazsich veci, levnejsi vyzkous10,47 %0,32 %  
Mix Internet, přátelé, rodina, televize10,47 %0,32 %  
internet, časopisy, rodina (nic nelze vyloučit)10,47 %0,32 %  
internet, rodina, přátele (nelze označit obojí)10,47 %0,32 %  
Info z obalu produktu nebo poskytnuté prodejcem10,47 %0,32 %  
internet a časopisy10,47 %0,32 %  
přímo z obalu produktů-složení atd10,47 %0,32 %  
často vybírám až z nabídky v obchodech10,47 %0,32 %  
z obalu výrobku10,47 %0,32 %  
vybírám v obchodě10,47 %0,32 %  
nezajima me to 10,47 %0,32 %  
informace na obalech10,47 %0,32 %  
internet a přátelé, rodina10,47 %0,32 %  
prohlížím si je přímo v obchodě10,47 %0,32 %  
letáky, reklama10,47 %0,32 %  

Graf

8. Jste loajální vůči určitým značkám nebo rád-a experimentujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak kdy11854,88 %37,7 %  
Ano, jsem loajální8137,67 %25,88 %  
Ne, nejsem loajální, ráda-a experimentuji167,44 %5,11 %  

Graf

9. Co nakupujete nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Móda10448,37 %33,23 %  
Potraviny3817,67 %12,14 %  
Zážitky2511,63 %7,99 %  
Elektronika188,37 %5,75 %  
nic52,33 %1,6 %  
knihy41,86 %1,28 %  
Auto-Moto41,86 %1,28 %  
kosmetika20,93 %0,64 %  
jak kdy20,93 %0,64 %  
DVD, knížky10,47 %0,32 %  
Knihy.10,47 %0,32 %  
Alkohol10,47 %0,32 %  
nejraději výrobky, které mi zkvalitňují život10,47 %0,32 %  
dárky10,47 %0,32 %  
drobnosti do domácnosti IKEA, časopisy o vaření10,47 %0,32 %  
Nenakupuji ráda, je to pro mne povinnost.10,47 %0,32 %  
sportovní zboží10,47 %0,32 %  
podle potřeby10,47 %0,32 %  
komiksy10,47 %0,32 %  
nesnasim nakupovani10,47 %0,32 %  
oblečení nebo nějaké zákusky...10,47 %0,32 %  
Knihy, cd10,47 %0,32 %  

Graf

10. Nakupujete nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plánovitě pouze do úrovně kategorie produktu8238,14 %26,2 %  
Plánovitě, tzn. nakupuji předem naplánované produkty 6831,63 %21,73 %  
Impulsivně, tzn. rozhoduji se až v místě prodeje (před regálem)6027,91 %19,17 %  
Plánovitě pouze do úrovně kategorie značky52,33 %1,6 %  

Graf

11. Jaké kategorie produktů nejčastěji nakupujete plánovitě?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

Asi všechny

auto-moto

auto-moto, elektronika, oděvy

Auto, motorka, elektronika

benzin

Běžné potraviny, elektronika

Bydlení

bydleni, automobily

byt

cokoliv

darky, boty, obleceni, jidlo, sportovni potreby

Dily na kolo, obleceni, elektronika

do domácnosti, např. elektrospotřebicče, automobil

dobrý poměr cena x kvalita x výkon

Domácnost

Domácnost

Dovolené.

drahé - elektronika, sportovní vybavení apod.

Drahé produkty

drahé věci

Drahé veci

Drahé.

Dražší elektroniku

dražší věci

Dražší věci a věci, které mají vydržet delší dobu.

Dražší zboží, elektroniku, sportovní vybavení

dražší, dlouhodobé potřeby

Drogerie Elektronika

drogerie

drogerie, elektronika

Drogerie, potraviny

drogerii

elektro

Elektro

elektro, obleceni

elektronika

Elektronika

elektronika

elektronika

elektronika

elektronika

elektronika

elektronika

Elektronika

elektronika

Elektronika

elektronika, automoto

elektronika, boty

Elektronika, bydleni, auto

Elektronika, domaci spotrebice, naradi ...

elektronika, dovolená

elektronika, dražší věci

elektronika, nábytek

elektronika, zájezdy - hory, sportovní vybavení, funkční oblečení

elektroniku

elektroniku

Elektroniku

elektroniku

Elektroniku

elektroniku a potraviny

elektroniku, alkohol

elektroniku, automobily,

Elektroniku, bílé zboží, obecně dražší výrobky

elektroniku, celkově dražší výrobky a služby které mají delší dobu životnosti

elektroniku, oblečení

Elektroniku, parfémy a dražší kosmetiku, boty, sportovní vybavení.

elektroniku, potřeby na sport

elektroniku, zážitky

jídlo

jídlo

jídlo

jidlo - na cely tyden, drogerie i obleceni

Jídlo, drogerie

jídlo, elektronika

jídlo, kosmetiku

jídlo, oblečení

Jídlo, oblečení, zábava, služby (restaurace, kadeřnictví), kancelářské potřeby

jidlo, osaceni

jídlo, sýry, oblečení, boty, prádlo, kosmetika

kalhoty,bundy,hodinky jídlo

knihy

kosmetické produkty

kosmetika

Kosmetika, oblečení

kosmetika, potraviny, alkohol, věci do domácnosti

kosmetiku

kosmetiku, elektroniku

Léky, oblečení, určité druhy potravin

mléčné výrobky, kosmetika

Mobilní telefony.

moda, elektro

móda, kosmetika

Módu a elektroniku

nábytek

Nábytek, elektrospotřebiče (lednice, pračka)

Nákladnější položky jako vybavení domu, automobil.

nenakupuji plánovitě

nic

obleceni

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

Oblečení a drogerii, učebnice.

oblečení a jídlo

oblečení a obuv, kosmetika, sportovní potřeby

Oblečení, elektronika

oblečení, elektronika

oblečení, elektronika, dovolená, kosmetika

oblečení, elektroniku

oblečení, kosmetika

oblečení, potraviny, služby

oblečení, sportovní vybavení

oblečení, sportovní výbavu, elektroniku

obrazy, elektronika, auta

oděvy, elektroniku

oděvy, elektroniku

Oděvy, elektroniku, auto-moto

ovesne vlocky k snidani :) obleceni, elektroniku apod. nakupuji jednou za nekolik let, kdyz je cas na upgrade.

ovoce, zelenina, pečivo, mléčné výrobky

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny - snídaně, svačiny, obědy, večeře; oblečení - nutné

potraviny a automoto

potraviny a kosmetiku

potraviny do lednice

potraviny, ale když si jdu koupit "jen chleba" přijdu s nákupem za 1000 kč

potraviny, dovolená

potraviny, drogerie

potraviny, drogerie

potraviny, drogerie

potraviny, elektronika

Potraviny, elektronika,..

potraviny, elektroniku

potraviny, elektroniku

potraviny, elektroniku

potraviny, elektroniku, darky

potraviny, elektroniku, tiskoviny

potraviny, knihy, obuv

potraviny, kosmetika

Potraviny, kosmetika

Potraviny, kosmetika, potřeby pro domácnost a pak je moda

potraviny, kosmetiku

potraviny, kosmetiku

Potraviny, nápoje

Potraviny, někdy také oblečení, elektroniku

Potraviny, občas elektronika

Potraviny, obleceni, elektronika

potraviny, oblečení

potraviny, oblečení

potraviny, oblečení, obuv

potraviny, oblečení, zážitky

potraviny, obuv

Potraviny, obuv.

potraviny, speciální vybavení (na sport apod.)

potraviny,drogerie

potraviny,oblečení,boty

Potřeby pro domácnost, trvanlivé potraviny.

Produkty trvalejší hodnoty - pc technika, elektronika nebo vybavení do domácnosti.

předměty, které jsou dražší než 10000,-

skoro všechno

sportovní potřeby

sportovní vybavení

sportovní vybavení, elektronika, domác spotřebiče

sportovni vybavu, boty

spotřebiče, potraviny

tampony ? :D

Temer vsechny

Toaletní papír

trekové oblečenie, zájazdy ...

Ve své podstatě jsem velmi plánovitý člověk, takže plánovitě nakupuji oblečení, drogerii, kosmetiku i elektroniku.

Veci do domacnosti

Veci do domacnosti

vsetky

vše

vše mimo jídla

vybaveni bytu

Vybaveni domacnosti

zakladni potraviny, benzin, elektronika

základní potraviny, spodní práldo a ponožky, kdvětiny, elektroniku

12. Jaké kategorie produktů nejčastěji nakupujete impulsivně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

alkohol

alkohol, dárky

Alkohol, knihy, potravinove doplnky, kosmetika

alkohol, potraviny

Asi žádné

blbosti všeho typu - co udělá radost někomu

cukrovinky, časopisy

časopisy, "sladkosti"

dárky

dárky pro druhé, módu

dobroty, móda

drobné doplňky

drogerie

drogerie

drogerie, kosmetika, potraviný

DVD, knížky, oblečení

elektronika, drobnosti do domacnosti

Elektroniku

Hračky

Hudební CD, filmy, oblečení

jídlo

jídlo

jídlo

jídlo

jídlo

jidlo

jidlo

Jídlo

jídlo

jídlo a pití

jidlo nejcasteji - pamlsky

jidlo, alkohol

jídlo, drogerie

jídlo, když mě honí mlsná

jídlo, knihy,

Jídlo, oblečení

JÍDLO, tudíž to, na co mám chuť :)

knihy

Knihy, cd, dárky

Knihy, módu.

knihy, nejake specificke jidlo a alkohol

kosmetika

kosmetika, jídlo

kosmetika, moda

kosmetika, módní doplňky

kosmetiku a jídlo

Levné.

Levnější druhy kosmetiky.

Levnější elektroniku, alkohol.

levnější věci, kterým nepřikládám velkou důležitost

levnější, potraviny, sladkosti, oblečení

Méně drahé věci

móda

móda

Móda

Moda

móda

moda

Móda

móda

Móda

móda, dárky

moda, doplnky, obuv..

moda, drobnosti pro radost

móda, jídlo

móda, kosmetika, potraviny, knihy etc.

móda, oblečení, elektronika

móda, obuv

móda, zážitky

módní doplňky, oblečení

módní doplňky, potraviny

módu

módu

Módu

módu

módu

módu, obuv, doplňky, květiny

některé druhy potravin

některé oblečení, některé potraviny, knihy, časopisy

některé potraviny, oblečení, elektronika

Nenakupuji impulsivně, nemám na to čas ani peníze.

nic

nic

nic

obleceni

obleceni

obleceni

obleceni pri slevach

obleceni, boty

obleceni, potraviny

oblečení kosmetika

oblečení

Oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

Oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

Oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

Oblečení

oblečení

oblečení a kosmetiku

oblečení i potraviny (viz č.11)

oblečení, boty

oblečení, boty

oblečení, boty

oblečení, doplňky, knihy, časopisy

oblečení, drobnosti do domácnosti

oblečení, elektronika, knihy

Oblečení, jídlo, drogerie

Oblečení, knihy, šperky

oblečení, kosmetika, některé potraviny

oblečení, kosmetiku, jídlo atd

oblečení, módní doplňky, dárky

oblečení, obuv, drobnosti (dekorační věci apod.)

oblečení, potraviny

oblečení, potraviny

oblečení, potraviny

oblečení, šperky

oblečení, šperky, doplňky

oblečení, určité druhy kosmetiky

Oblečení.

obleční

obuv

obuv

obuv, oblečení

obuv, oblečení, doplňky

obuv, potraviny

Odevy

oděvy

oděvy

odevy

Oděvy

ostatní

Potraviny

Potraviny

potraviny

Potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

Potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

Potraviny

Potraviny

Potraviny

potraviny

Potraviny

Potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny - pochoutky (sladkosti, slanosti), oblečení - když se mi něco jen líbí

potraviny-sushi

potraviny, kosmetika

potraviny, móda

potraviny, móda, knihy, hudební nosiče

Potraviny, módní doplňky a kosmetiku - vysoce spotřební zboží.

potraviny, oblečení, drogerie

potraviny, potřeby a krmení pro zvířata

potraviny, sezónní oblečení

potraviny, spotřební zboží

potraviny, víno

potraviny,oblečení

Potraviny.

Potraviny.

Potravinz, obleceni, kosmetika

produkty ve slevě

Sladkosti

spotrebný tovar, potraviny

šperky, doplňky

textil

Textil, potraviny, dekorace do domácnosti.

Určitou část oblečení a některé druhy doplňkových potravin.

V podstatě vše

vše

vybavení domácnosti

zákusky, většinou oblečení, věci na ozdobu...

zážitky

žádné

13. Kde nejčastěji nakupujete plánovitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket, supermarket11151,63 %35,46 %  
Shopping centrum6128,37 %19,49 %  
internet156,98 %4,79 %  
nic31,4 %0,96 %  
e-shopy31,4 %0,96 %  
specializované obchody20,93 %0,64 %  
internet - online shopy 10,47 %0,32 %  
internet, malé obchody10,47 %0,32 %  
nevím10,47 %0,32 %  
specializované e-shopy10,47 %0,32 %  
online10,47 %0,32 %  
e-shop10,47 %0,32 %  
v Tesco Expres10,47 %0,32 %  
nikde10,47 %0,32 %  
po internetu10,47 %0,32 %  
Na internetu10,47 %0,32 %  
specializové obchody10,47 %0,32 %  
cestovní kanceláře10,47 %0,32 %  
speciální obchody10,47 %0,32 %  
elektro10,47 %0,32 %  
nenakupuju10,47 %0,32 %  
drogerie10,47 %0,32 %  
Net10,47 %0,32 %  
kamenný obchod10,47 %0,32 %  
vo vsetkych typoch10,47 %0,32 %  
online obchod, např. alza.cz10,47 %0,32 %  

Graf

14. Kde nejčastěji nakupujete impulsivně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Shopping centrum10347,91 %32,91 %  
Hypermarket, supermarket7333,95 %23,32 %  
Tržiště2210,23 %7,03 %  
nikde31,4 %0,96 %  
čerpací stanice, a HM10,47 %0,32 %  
malé obchody10,47 %0,32 %  
nemohu určit10,47 %0,32 %  
nový obchod nebo obchod, kam se znovu nedostanu10,47 %0,32 %  
internet10,47 %0,32 %  
všude, kde se mi něco líbí10,47 %0,32 %  
Internet, specializované obchody10,47 %0,32 %  
všude10,47 %0,32 %  
snad všude10,47 %0,32 %  
nic10,47 %0,32 %  
trh, samoobsluha10,47 %0,32 %  
nenakupuju10,47 %0,32 %  
specializovane obchody10,47 %0,32 %  
Specializovaný obchod10,47 %0,32 %  

Graf

15. Co Vás nejčastěji ovlivní při rozhodnutí o koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní zkušenost7534,88 %23,96 %  
Cena6228,84 %19,81 %  
Doporučení rodiny, přátel3214,88 %10,22 %  
Značka156,98 %4,79 %  
nic31,4 %0,96 %  
Kvalita31,4 %0,96 %  
Obal výrobku31,4 %0,96 %  
Reklama31,4 %0,96 %  
různé u různých výrobků10,47 %0,32 %  
výhodnost nákupu, potřeba10,47 %0,32 %  
všechny uvedené10,47 %0,32 %  
Nutnost potřeby10,47 %0,32 %  
vzhled a funkčnost10,47 %0,32 %  
nelze jedna odpoved, kombinace všech10,47 %0,32 %  
obsah vyrobku10,47 %0,32 %  
Nálada10,47 %0,32 %  
prezentace prodavačky10,47 %0,32 %  
recenze10,47 %0,32 %  
několik nezávislých pozitivních recenzí10,47 %0,32 %  
objektivní (měřené) parametry výrobku10,47 %0,32 %  
přístup obsluhy10,47 %0,32 %  
cena, zkušenost, obal - jak kdy10,47 %0,32 %  
momentální rozpoložení mysli10,47 %0,32 %  
Chuť, potřeba10,47 %0,32 %  
nenecham se ovlivnit10,47 %0,32 %  
porovnání ceny a kvality10,47 %0,32 %  
jak kdy a jak u čeho10,47 %0,32 %  

Graf

16. Co Vás nejčastěji ovlivní při rozhodnutí o koupi v místě prodeje (když stojíte před regálem)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena8840,93 %28,12 %  
Osobní zkušenost4119,07 %13,1 %  
Obal výrobku3013,95 %9,58 %  
Ochutnávka, sampling, možnost vyzkoušet daný produkt2210,23 %7,03 %  
Značka125,58 %3,83 %  
Doporučení rodiny, přátel73,26 %2,24 %  
nic31,4 %0,96 %  
Reklama20,93 %0,64 %  
představa spotřeby10,47 %0,32 %  
Kvalita - složen výrobku (potravin)10,47 %0,32 %  
Nálada10,47 %0,32 %  
prezentace prodavačky10,47 %0,32 %  
design10,47 %0,32 %  
Kouzlo okamžiku10,47 %0,32 %  
obsah (vlastní produkt, jádro)10,47 %0,32 %  
náhlá touha, chuť10,47 %0,32 %  
Samotný výrobek, představa jeho použití10,47 %0,32 %  
vidim a vim, ze to chci10,47 %0,32 %  

Graf

17. Nakupujete často produkty, které jsou považovány za prestižní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13763,72 %43,77 %  
Ano7836,28 %24,92 %  

Graf

18. Jste ochoten zaplatit za produkt více, pokud je považován za prestižní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12457,67 %39,62 %  
Ne9142,33 %29,07 %  

Graf

19. Jaké značky považujete za prestižní?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

??

.

"rolexky', Gucci, Chanel, porsche,...

Adidas, Apple

adidas, nike, panasonic, sony....

adidas, nike, porsche, ferrari, Lamborghini

Adidas, Nike, trekové (treksport, salomon, salewa, lafuma)

Apple, Ed Hardy, Diesel, Replay...

apple, kenzo, boss

armani, bmw, volvo, goldwin,

Armani, D

Armani, Dior, Louboutin, Jimmy Choo, Manolo Blahnik, Just Cavalli, Burrbery, Chanel, Guess

armáni,boss,zara,hilfinger,...

armani,guess,loreál,swarowski

atomrat

bench

Bentley, BMW... :)

BMW, Mercedes, La Coste

BMW, Zaccappa, DeLonghi, Davidoff, Hugo Boss, Versace,

calvin klein

calvin klein, dolce

calvin klein, giorgio armani, prada, chanel, lacoste, luis vuitton, cartier, cloe, gucci, storm...

clinique, veuve cliquot, moet

D

Diesel

Diesel, Levis, spousta znařek oblečení a bot, Lancome, Estee Lauder, Armani... o bych tu byla dozítra

Diesel, Puma, ALO Diamonds, Porsche, Tom Tailor, Tommy Hilfieger, Bambas, Louis Vuitton, Ferrari, Audi, Mercedes...

Dior, Gucci ............

Dior, Guess, Lexus, Apple

dior, prada, LV

dolce gabana, luis vuitton, armani, promod, nike, swarovski

Dove, Nivea, Pilsner ,

elektronika např. Samsung

Enzzo

excel, adidas

Ferrari Louis Vuitton BMW

Ferrari Louis Vuitton Hermes Google

Ferrari

ferrari, porsche, ...

Festina Louis Vuitton Ferrari

Gant, LV, Cartier, Mercedes, Ferrari, Vespa, Harley Davidson

Gess, Hugo Boss, Hilfiger, Armani, Swarovski

Gucci Louis Vuitton Chanel Dior Hermes Chopard BMW Ferrari

Gucci, Prada, Lacoste

Gucci, Swarovski, Victoria´s Secret, Louis Vuiton, Dior, Parker, Omega,

harley-davidson

Helmans, Hainz, Adidas, Nike, BMW, Toyota, Hugo Boss, TH, Pepe Jeans, Vagabond, Storm, Festina

hlavně značkové oblečení a boty - nike, adidas, puma,...

Hugo Boos, Calvin Klein, Armani, Rolex, Springer

Hugo Boss

Hugo Boss, Lacoste, T. Hilfiger

Hugo Boss, Sessions, Level

Chloe Moet Chandon Ferrari

Chopard Festina Louis Vuitton Hermes

iPhone

iphone, mercedes

každý produkt má svoji známější, lepší značky

kenvelo, addidas, nike, puma

Kosmetika - Clinique, Redken, Dior, Mac, Sisley Auta - Audi, BMW, Mercedes Obleceni - Dior, Max Mara, Louis Vuitton, Armani, Hugo Boss Elektronika - Apple, Loewe Potraviny - supermarkety Billa (ne vyloženě prestižní, ale s kvalitním sortimentem)

kosmetika/parfémy - dior, gucci, MAC oblečení - victoria´s secret, dior elektronika - apple

la Sportiva, Grivel, Black Dimond, Nord Face

laborgini, ferrari, malboro (textil),

Lacoste, Blažek, Festina

Lavazza, Illy, Dior

Levis, Tolsom

Louis Vuitton Armani Alo Diamonds

Louis Vuitton Hermes Chanel

Louis Vuitton Hermes Chanel

Louis Vuitton Chanel Dior

Louis Vuitton Hermes Armani

Louis Vuitton, Hermes, Maserati Ferrari

louis Vuitton,..

Luise

luxusní vozy, adidas

Made in EU, not China.

Marks and Spencer - potraviny Clinique Gucci Prada

Mattoni, Panasonic, Hamé, Mazda, Swatch

mercedes, hermes, hugo boss

mercedes, napapijri, harley davidson,

Merille, Hugo Boss, Nina Rici

Modni znacky

módní, kosmetické a auto-moto

Moleskine, Faber-Castell, WeSC, ...

Mustang, Next, Levis, Esprit, Calvin Klein

např Nokia, New Balance atd.

Např. oblečení Scotch

např. společnost Nikon

nejčastěji české značky s tradicí a ověřenou kvalitou

Nemám v tom přehled

neposuzuji prestiž, ale kvalitu

Nevim

nevím, co je tím míněno

nevím, nejsem člověk, který kupuje výhradně značkové věci... Značka pro mne význam nemá.. Kvalita ano. A ne každá značka je navíc kvalitní...

newyorker apod.

Nezajímá mne to.

Nike, Adidas, Billabong, Quiksilver, Sony, Panasonic...

nike, adidas, puma, bmw, mercedes, sony

Nike, Diesel, Bata, a pod.

Nivea, Alpine pro, Nord Blanc, Radox, Mammut,

oblečení od modních návrhářů

Onkyo

Osobně mi nejde tolik o prestiž ale spíše o kvalitu. Breitling, Rado, Vuiton, La Prairie

potraviny- z Itálie, Francie - různé lahůdky móda- LV

Prestige

Prestižní, ale "dostupné": auta - Audi, BMW, Mercedes oblečení - Tommy Hlifiger, Diesel, Replay, La Coste, Cottonfield,

př. RipCurl, Zara, Quicksilver, Luis Vitton, Dolce Gabana, Swarovzsky....

quicksilver, htc

Red Bull, Audi, Volvo

Remy Martin, Police, Hilfiger, Coogi, Morelato, HTC

rolex, omega, ralph lauren, bmw, audi, porsche, ferrari, dom perignon, chanel

Rolls-Royce, Bentley, Hugo Boss, Giorgio Armani

s dlouholetou tradici, pr. kosmetika nivea, sportovni znacka nike, pribinacek...

shiseido, zara, mango, l'oreal

Sony, Apple, Dell, Ecco, Moleskine, Starbucks, Potten

Sony, Tommy Hilfiger, Puma, Tefal, Samsung, Esprit, Kérastase, Clinique, Apple, GANT, Swarowski

Spise nez o prestiz mi jde o kvalitu. Pokud vim, ze dana znacka zarucuje vyssi kvalitu vyrobku. Jednotlive znacky zalezi na druhu vyrobku. Doporucuji specifikovat otazku.

Spíše v potravinách ty, které jsou kvalitní z hlediska složení. Jinak jsou to hesla jako Lexus, Boss, Versace, Rolex...

sportovni znacky (Nike, Adidas, Dunlop, Mustang), znacky sportovniho vybaveni (Burton, Dakine)

svetoví návrháři, parfémy

Swarovski, Hummer, Apple

šperky: Vivantis, Aurum móda (sportovní): Husky, S.A.M kosmetika: Yves Rocher, La Roche-Posay, Sanoflore elektronika: Sony Ericsson, Phillips

tiffany

to by mě taky zajímalo ... to může být snad jakákoliv značka která má dobrou pověst, ne?

to se mění přeci

to záleží na druhu výrobku

tommy hilfiger, gucci, gap, marco polo,

Tommy Hilfiger, Prostějov

ty kvalitní, tudíž dražší

typicky značkové zboží, u kterého platím spíše značku, mnohdy kvalita ceně neodpovídá (Adidas, Nike, Alpine Pro, značkové parfémy apod.)

u potravin - Nestlé, Davidoff (káva) u oblečení - Nike, Addidas, Terranova, H

upřednostňuji české výrobky

V elektronice například Löwe, v oblečení DG, Armani a další vyloženě dražší značky.

v každé kategorii známé značky ve vyšší cenové relaci, které mají dobré jméné u nás nebo i ve světě, které jsou osvědčené po stránce kvality - vyšší cena odpovídá kvalitě

Versace, DKNY, Calvin Klein, Lagerfeld....

Vertu

vic nez prestizni cenim opravdu KVALITNI vyrobky, idealne lokalni produkce. v posledni dobe monitor znacky EIZO, bunda Tilak (czech made!)

Victorinox

Vichy, Clinique, Lancome, Dior Calvin Klein, Dior, Luis Vuitton Samsung, Sony, Bang

Vichy, Garniere, Ferrero, Humanic, Baťa, Tommy Hilfinger

Volvo, Mercedes, Pietro Phillipi, Giorgio Armani, Swiss, Replay, Channel, Christian Dior, Seiko, Rolex

vsechny, na ktere vidim vsude kolem reklamy a kere nastesti nekupuju

Výrobky společnost Apple, Tomi Hilfiger, Armani, Hugo Boss, BMW :-)

Za prestižní značky považuji značky, které mi zaručují kvalitu. Z potravin například Milka, Lindt, Panzani..

zádné, značku nespojuji s prestiží ale s očekávanou kvalitou

zadny, vsechno stejne vyrabej maly deti v Cine

záleží na druhu zboží (hugo boss, Gucci, Louis Vuitton, ALO Diamonds, Harry Winston, Cartier, Dior...)

Záleží na segmentu, žeano.

značky jsou pro mě nedůležité

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné, ani "prestižní" značka ani vyšší cena není zárukou kvality

20. Jaké kategorie produktů považujete za prestižní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šperky5525,58 %17,57 %  
Móda4721,86 %15,02 %  
Auto-Moto4420,47 %14,06 %  
Elektronika198,84 %6,07 %  
Kosmetika115,12 %3,51 %  
nic20,93 %0,64 %  
móda, kosmetika, šperky20,93 %0,64 %  
Každá kategorie má své prestižní značky10,47 %0,32 %  
Všechny z nabídky10,47 %0,32 %  
žádné10,47 %0,32 %  
sportovní zboží10,47 %0,32 %  
každká kategorie má své prestižní zástupce10,47 %0,32 %  
všechny10,47 %0,32 %  
všechny výše uvedené10,47 %0,32 %  
každá z těchto kategorií může mít prestižní značky10,47 %0,32 %  
žádné, nakupuji podle potřeby a parametrů10,47 %0,32 %  
každá kategorie má prestižní zboží10,47 %0,32 %  
značkové, avšak kvalitní sportovní potřeby10,47 %0,32 %  
určité potraviny10,47 %0,32 %  
nemohu určit - v každé kategorii je prest.výrobek10,47 %0,32 %  
do jisté míry všechny, špatně položená otázka10,47 %0,32 %  
Módu i auta - více asi auta10,47 %0,32 %  
v každé katagorii jsou prestižní značky10,47 %0,32 %  
může to být kterýkoliv z uvedených10,47 %0,32 %  
Odvíjí se od značky a ceny10,47 %0,32 %  
Nic. Nekupuji kvůli prestiži, ale využití.10,47 %0,32 %  
všechny výše jmenované10,47 %0,32 %  
v kazde je neco prestizniho10,47 %0,32 %  
nezajímá mne to10,47 %0,32 %  
...10,47 %0,32 %  
zadne10,47 %0,32 %  
viz. 1910,47 %0,32 %  
všechný zmíněné10,47 %0,32 %  
všechny z těchto - záleží na značce výrobce10,47 %0,32 %  
nevím10,47 %0,32 %  
asi ve všech se dá najít prestižní část...10,47 %0,32 %  
A10,47 %0,32 %  
žádný10,47 %0,32 %  
od každého10,47 %0,32 %  
zavisi,v kazdej oblasti existuju tie "prestizne"10,47 %0,32 %  
Těžko odpovědět konkrétně, z každé kategorie něco10,47 %0,32 %  
010,47 %0,32 %  

Graf

21. Jakým způsobem nejčastěji trávíte volný čas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přátelé10046,51 %31,95 %  
Sport5626,05 %17,89 %  
Cestování209,3 %6,39 %  
koníčky20,93 %0,64 %  
nic20,93 %0,64 %  
Odpočinek10,47 %0,32 %  
hraní počítačových her10,47 %0,32 %  
Aktivity s dítětem nebo studium10,47 %0,32 %  
Relax10,47 %0,32 %  
Cestování s přáteli :-)10,47 %0,32 %  
záliby (čtení, sledování filmů,..)10,47 %0,32 %  
vsechno dohormady, priblizne stejne casu10,47 %0,32 %  
četba knih10,47 %0,32 %  
nemám volný čas10,47 %0,32 %  
Mix všeho10,47 %0,32 %  
pub10,47 %0,32 %  
kombinace (sport, cestování, přátelé...)10,47 %0,32 %  
relaxace10,47 %0,32 %  
čtení, internet, přátelé10,47 %0,32 %  
lenosim10,47 %0,32 %  
shopping10,47 %0,32 %  
vsechny 3 moznosti ))10,47 %0,32 %  
četba, sport, turistika10,47 %0,32 %  
studium10,47 %0,32 %  
Sledování filmů10,47 %0,32 %  
sport, cestování, přátelé a rodina10,47 %0,32 %  
....10,47 %0,32 %  
doma10,47 %0,32 %  
vyplnovanim marketingovych dotazniku10,47 %0,32 %  
alkohol10,47 %0,32 %  
počítač10,47 %0,32 %  
kompromis mezi body10,47 %0,32 %  
Prací10,47 %0,32 %  
omlouvám se, ale jsem single, takže všechny ANO10,47 %0,32 %  
zájmy10,47 %0,32 %  
rodina10,47 %0,32 %  
Doma na internetu10,47 %0,32 %  
film10,47 %0,32 %  
prace :(10,47 %0,32 %  
knihy, tv10,47 %0,32 %  

Graf

22. Do čeho jste ochoten/-na investovat největší obnos peněz?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

alkohol

auta

Auto

Auto

Auto,moto

Automobil

Automobil, mobilní telefon, móda od světových značek typu Gucci, Prada,...

Boty, kabelky, šaty

bydlení vzdělání dětí

Bydlení

bydlení

bydlení

bydlení

Bydleni

Bydlení

bydleni

Bydlení

bydlení

Bydleni

bydlení

bydlení

bydlení

bydlení

bydlení

bydlení

bydlení

bydleni

bydlení

Bydleni

Bydleni

bydlení

Bydleni, auto

bydlení, auto, možná i vzdělání ... věci bez kterých se člověk těžko obejde

bydlení, automobil

bydlení, cestování

Bydleni, cestovani

bydlení, elektronika, automobil, dovolená poté oblečení boty a kosmetika

bydlení, finanční investice

Cenné papíry

cestování

Cestování

cestovani

cestování

cestování

cestování

cestování

cestování

Cestování

Cestování

Cestování

Cestování

cestování

cestování

cestování

cestování

cestovani

cestování

cestování

Cestování

cestovaní - dovolená

Cestování, jídlo, kosmetika

Cestování, knihy

cestování, sport

cestování, sport a sportovní vybavení, oblečení

Cestování, sportovní vybavení

Cestování, vzdělání

cestovanie, vysokohorská turistika atd.

co má trvalejší hodnotu - auto, byt

Do auta...

do automobilu, či cestování

do bot a oblečení

do bydlení

do bydlení

do bydlení

do bydlení

do bydlení, cestování

Do bydlení, do sportu a vzdělání, kultury.

do bytu

do campingového vybavení

do cestování

Do cestování.

do čehokoli, co si myslím, že za to stojí...pardon, ale nejsem schopna se takhle jednoznačně vyjádřit...

do dovolené

do dovolené, poznání, školy a důležité věci v životě (dům, auto...)

do elektroniky

Do jídla, oblečení a cestování

do konicku

Do kultury a do cestování.

do neceho, co potrva... idealne do niceho, protoze veci uspokojeni zpravidla neprinaseji. rad penize rozdavam

do nemovitosti

do nemovitostí

Do oblečení (pokud je kvalitni, nedam dopustit na Hugo Boss) a do kosmetiky (nedam na sebe neco o cem nejsem presvedcena, ze je to fakt kvalitni).

do partnera, do sportovniho vybaveni

do potravin, co se produktů týče a pak samozřejmě na cestování do přímořských států.

do potrieb na sport

Do přátel

Do sebe

Do sebe

do sebe

do sebe

do sebe

Do sebe

do seberealizace

do splnění celoživotního snu nebo do nějaké zasloužené odměny "po dlouhé a tvrdé práci" - třeba nový fotoaparát, příslušenství k notebooku nebo třeba menší dovolená

Do svého užitku

do svého zdraví

do vzdělání

do vzdelani

do zábavy

do zabavy, obleceni, kultury, dobreho jidla v restauraci

do zajimaveho jidla a darku pro pratel. a take do konicku (vzdelani)

do zajištění budoucnosti

Do zázemí.

do zbrani

domov

dovolená

dovolená

dovolená

dovolená

dovolená

dovolená

dovolená :)

dovolená, auto

dovolená, automobil

dovolená, dárky pro přátele a rodinu

dům

dům a bydlení

elektronika

Elektronika

elektronika

elektronika

Elektronika

elektronika, sport, auto-moto

elektroniky, dovolená

Hudební nástroje

jídlo

jídlo a auta

jídlo a sportovní potřeby

knihy

knihy, umění

Knihy, vzdělání.

koníčky

koníčky a přátelé

konzum

kosmetika

kosmetika

kosmetika, obrazy, hudba, trávení volného času

kultura, cestování, móda

kvalitne straveny volny cas

Kvalitní sportovní oblečení

kvalitnich bot, cestovni tasky, spacak... dohromady veci na cestovani, do vsech pocasi

láska

Mobilní telefon, notebook

móda

Móda

móda, zařízení bytu

mojí prioritou v současné době je, pořídit si vlastní bydlení

Nábytek, vybavení domácnosti

Nelze odpovědět

nemovitost

nemovitost, cenne papiry, motorky, cestovani

nemovitosti

Nepočítám-li bydlení nebo auto, pak by to bylo zřejmě oblečení.

obleceni

oblečení

Oblečení

oblečení do práce

obuv

Obuv, Elektronika

Pocitacove komponenty a mobilni telefony. Sportovni potreby.

potraviny

práce

Při jednorázových výdajích je to cestování, pokud by to ale mělo sčítat, tak je to ale asi čas s přáteli (kalby)

rodina

rodina, cestování, sportovní vybavení

so vzdelani

sport

sport

Sport

sport a cestování

sport, bydlení

sport, cestování

Sport, cestování, rodina a přátelé

sport, cestování, zdraví

sport, elektronika

sport, jídlo, móda

Sport, zdraví, vzdělání.

Sportovní vybavení - kvalitní a zdravotně nezávadné

sportovní vybavení, elektronika

stavba domu zájezd

štúdium

To je různé, ale asi do dlouhodobé koupě něčeho...

to je různé..., např. do cestování

veci, ktere budu potřebovat hodně a pokud by nebyly kvalitní mohly by ohrozit výkon. např. kvalitní obuv do přirody

vlastního života

Vybavení bytu

Vybavení bytu

vybaveni na lyze, moda, kosmetika

vzdělání

vzdělání

vzdělání

vzdelani

vzdělání

vzdělání, bydlení

Vzdělání, sebepoznání, zážitky, dovolená a dary.

Vzdělání, sport, cestování, kvalitní jídlo a pití

vzdelani, zabava, rodina

Vzdělávání, cestování.

zábava

záleží na potřebě, kterou zrovna mám. pravděpodobně do užitečných věcí jako například auto, elektronika a podobně

zdraví

zdraví

Zdraví, auto.

zdraví, vybavení domácnosti

23. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15270,7 %48,56 %  
Muž6329,3 %20,13 %  

Graf

24. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 29 let14165,58 %45,05 %  
30 - 39 let6530,23 %20,77 %  
40 - 49 let62,79 %1,92 %  
50 - 59 let10,47 %0,32 %  
60 a více let10,47 %0,32 %  
Méně než 18 let10,47 %0,32 %  

Graf

25. Jak velká je obec, kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1.000.000 a více obyvatel9443,72 %30,03 %  
Méně než 50.000 obyvatel8539,53 %27,16 %  
50.000 - 99.999 obyvatel198,84 %6,07 %  
100.000 - 499.999 obyvatel136,05 %4,15 %  
500.000 - 999.999 obyvatel41,86 %1,28 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské12357,48 %39,3 %  
Střední s maturitou7836,45 %24,92 %  
Vyšší odborné94,21 %2,88 %  
Střední s výučním listem31,4 %0,96 %  
Základní10,47 %0,32 %  

Graf

27. Pokud pracujete, v jakém oboru?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marketing3119,38 %9,9 %  
Technické obory, IT1610 %5,11 %  
Obchod148,75 %4,47 %  
student138,13 %4,15 %  
Management106,25 %3,19 %  
Zdravotnictví74,38 %2,24 %  
nic63,75 %1,92 %  
Turismus63,75 %1,92 %  
Školství53,13 %1,6 %  
Finance42,5 %1,28 %  
energetika31,88 %0,96 %  
administrativa21,25 %0,64 %  
státní správa21,25 %0,64 %  
mzdy a personalistika10,63 %0,32 %  
státní zaměstnanec10,63 %0,32 %  
reality10,63 %0,32 %  
Reklama10,63 %0,32 %  
výzkum10,63 %0,32 %  
služby10,63 %0,32 %  
média10,63 %0,32 %  
kultura10,63 %0,32 %  
administrativa - účetní10,63 %0,32 %  
studuji10,63 %0,32 %  
svářeč10,63 %0,32 %  
Distributor10,63 %0,32 %  
Finančnictví10,63 %0,32 %  
spedice10,63 %0,32 %  
studuji univerzitu10,63 %0,32 %  
Účetní služby10,63 %0,32 %  
sport10,63 %0,32 %  
Herní průmysl (VLT, casino)10,63 %0,32 %  
Logistika-státní zaměstnanec10,63 %0,32 %  
Právo10,63 %0,32 %  
backoffice10,63 %0,32 %  
sportovní instruktor10,63 %0,32 %  
kadeřnice10,63 %0,32 %  
optometrie10,63 %0,32 %  
služby - doprava10,63 %0,32 %  
ekologie10,63 %0,32 %  
veřejná správa10,63 %0,32 %  
bankovnictví10,63 %0,32 %  
jaderná chemie10,63 %0,32 %  
nepracuji rentier10,63 %0,32 %  
HR10,63 %0,32 %  
sport - instruktor10,63 %0,32 %  
sociální pracovnice, školství10,63 %0,32 %  
studentka10,63 %0,32 %  
požární ochrana10,63 %0,32 %  
Aplikovaný výzkum10,63 %0,32 %  
Nezaměstnaný10,63 %0,32 %  
Studuji dále.10,63 %0,32 %  
design10,63 %0,32 %  
jsem student doktorského studia10,63 %0,32 %  
architektura10,63 %0,32 %  

Graf

28. Jaký je Váš pracovní režim?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem zaměstnanec docházející denně do práce9343,26 %29,71 %  
student3918,14 %12,46 %  
Jsem zaměstnanec s možností pracovat z domova209,3 %6,39 %  
Jsem podnikatel156,98 %4,79 %  
Jsem student73,26 %2,24 %  
částečný úvazek31,4 %0,96 %  
studuji31,4 %0,96 %  
nic31,4 %0,96 %  
studentka10,47 %0,32 %  
obcasne brigady10,47 %0,32 %  
jsem student docházející denně do školy10,47 %0,32 %  
jsem student s možností brigády10,47 %0,32 %  
nepravidelně10,47 %0,32 %  
10,47 %0,32 %  
pracující student10,47 %0,32 %  
jsem student docházející víkendově10,47 %0,32 %  
nepracuju10,47 %0,32 %  
student - žádný10,47 %0,32 %  
Jsem zaměstnanec na částečný úvazek10,47 %0,32 %  
sportovní instruktor10,47 %0,32 %  
zaměstnanec s flexibilní pracovní dobou a docházko10,47 %0,32 %  
jsem studentka10,47 %0,32 %  
bez prace10,47 %0,32 %  
v současné době nezaměstaný.10,47 %0,32 %  
jsem cerna ovce, ZL pozastaven, prace na dohodu10,47 %0,32 %  
viz.2710,47 %0,32 %  
směnný provoz10,47 %0,32 %  
sezónní zaměstnanec (v sezóně denně v práci)10,47 %0,32 %  
3x týdně v práci, zbytek z domova10,47 %0,32 %  
jsem student VŠ 10,47 %0,32 %  
podle rozvrhuve škole10,47 %0,32 %  
jsem studentka VŠE10,47 %0,32 %  
studentský 10,47 %0,32 %  
nepracuji!!!10,47 %0,32 %  
Nezaměstnaný10,47 %0,32 %  
Student, brigady10,47 %0,32 %  
Studuji.10,47 %0,32 %  
jak kdy :)10,47 %0,32 %  
jsem studen - tato otazka by nemela byt povinna10,47 %0,32 %  
dle požadavků fakulty10,47 %0,32 %  

Graf

29. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10.000 Kč5931,38 %18,85 %  
20.000 - 29.999 Kč4222,34 %13,42 %  
10.000 - 19.999 Kč3719,68 %11,82 %  
30.000 - 39.999 Kč2211,7 %7,03 %  
40.000 - 49.999 Kč179,04 %5,43 %  
50.000 Kč a více115,85 %3,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Vyhovuje Vám tento způsob života_

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 4. Co považujete za slabé stránky života singles?

7. Jakým způsobem nejčastěji získáváte informace o produktech, které si chcete zakoupit?

  • odpověď Internet:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bydlení na otázku 22. Do čeho jste ochoten/-na investovat největší obnos peněz?

13. Kde nejčastěji nakupujete plánovitě?

  • odpověď Hypermarket, supermarket:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny na otázku 11. Jaké kategorie produktů nejčastěji nakupujete plánovitě?

18. Jste ochoten zaplatit za produkt více, pokud je považován za prestižní?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40.000 - 49.999 Kč na otázku 29. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka na otázku 16. Co Vás nejčastěji ovlivní při rozhodnutí o koupi v místě prodeje (když stojíte před regálem)?

23. Jste

  • odpověď Žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40.000 - 49.999 Kč na otázku 29. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka na otázku 16. Co Vás nejčastěji ovlivní při rozhodnutí o koupi v místě prodeje (když stojíte před regálem)?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 20. Jaké kategorie produktů považujete za prestižní?

24. Váš věk je:

  • odpověď 18 - 29 let:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 27. Pokud pracujete, v jakém oboru?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 28. Jaký je Váš pracovní režim?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 10.000 Kč na otázku 29. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

29. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

  • odpověď Méně než 10.000 Kč:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 27. Pokud pracujete, v jakém oboru?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Patříte mezi singles, tedy žijete bez partnera?

2. Vyhovuje Vám tento způsob života_

3. Co považujete za silné stránky života singles?

4. Co považujete za slabé stránky života singles?

5. Nakupujete výrobky, které Vás zaujaly výhradně na základě reklamy?

6. Nakupujete výrobky, které neznáte, abyste je vyzkoušeli?

7. Jakým způsobem nejčastěji získáváte informace o produktech, které si chcete zakoupit?

8. Jste loajální vůči určitým značkám nebo rád-a experimentujete?

9. Co nakupujete nejraději?

10. Nakupujete nejčastěji:

11. Jaké kategorie produktů nejčastěji nakupujete plánovitě?

12. Jaké kategorie produktů nejčastěji nakupujete impulsivně?

13. Kde nejčastěji nakupujete plánovitě?

14. Kde nejčastěji nakupujete impulsivně?

15. Co Vás nejčastěji ovlivní při rozhodnutí o koupi?

16. Co Vás nejčastěji ovlivní při rozhodnutí o koupi v místě prodeje (když stojíte před regálem)?

17. Nakupujete často produkty, které jsou považovány za prestižní?

18. Jste ochoten zaplatit za produkt více, pokud je považován za prestižní?

20. Jaké kategorie produktů považujete za prestižní?

21. Jakým způsobem nejčastěji trávíte volný čas?

22. Do čeho jste ochoten/-na investovat největší obnos peněz?

23. Jste

24. Váš věk je:

25. Jak velká je obec, kde žijete?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Pokud pracujete, v jakém oboru?

28. Jaký je Váš pracovní režim?

29. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Patříte mezi singles, tedy žijete bez partnera?

2. Vyhovuje Vám tento způsob života_

3. Co považujete za silné stránky života singles?

4. Co považujete za slabé stránky života singles?

5. Nakupujete výrobky, které Vás zaujaly výhradně na základě reklamy?

6. Nakupujete výrobky, které neznáte, abyste je vyzkoušeli?

7. Jakým způsobem nejčastěji získáváte informace o produktech, které si chcete zakoupit?

8. Jste loajální vůči určitým značkám nebo rád-a experimentujete?

9. Co nakupujete nejraději?

10. Nakupujete nejčastěji:

11. Jaké kategorie produktů nejčastěji nakupujete plánovitě?

12. Jaké kategorie produktů nejčastěji nakupujete impulsivně?

13. Kde nejčastěji nakupujete plánovitě?

14. Kde nejčastěji nakupujete impulsivně?

15. Co Vás nejčastěji ovlivní při rozhodnutí o koupi?

16. Co Vás nejčastěji ovlivní při rozhodnutí o koupi v místě prodeje (když stojíte před regálem)?

17. Nakupujete často produkty, které jsou považovány za prestižní?

18. Jste ochoten zaplatit za produkt více, pokud je považován za prestižní?

20. Jaké kategorie produktů považujete za prestižní?

21. Jakým způsobem nejčastěji trávíte volný čas?

22. Do čeho jste ochoten/-na investovat největší obnos peněz?

23. Jste

24. Váš věk je:

25. Jak velká je obec, kde žijete?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Pokud pracujete, v jakém oboru?

28. Jaký je Váš pracovní režim?

29. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Malochova, V.Spotřebitelské chování skupiny singles (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://spotrebitelske-chova.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.