Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské chování náctiletých fanynek

Spotřebitelské chování náctiletých fanynek

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristina Štěpánová
Šetření:22. 03. 2016 - 03. 04. 2016
Počet respondentů:132
Počet otázek (max/průměr):17 / 10.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Kristina Štěpánová a jsem studentkou 3.ročníku oboru Anglická filologie – Aplikovaná ekonomická studie na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Obracím se na Vás s prosbou o vyplnění jednoduchého anonymního dotazníku. Získaná data budou využita pro zpracování BP na téma „Spotřebitelské chování náctiletých fanynek“ a budou dostupná v této práci.

Dotazník Vám zabere max. 5 minut. Předem děkuji za Váš věnovaný čas a Vaše odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Považujete se za fanynku (tj. člověk, který projevuje zájem a oblibu vůči určité osobě např. hudebnímu interpretu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9773,48 %73,48 %  
ne3526,52 %26,52 %  

Graf

2. Jste součástí nějakého fandomu (tj. skupina příznivců určitého interpreta, která se vymezuje vůči ostatním, má své kluby a weby, označení dle interpreta – např. příznivci One Direction – Directioners, Justina Biebera – Beliebers, Taylor Swift - Swifties apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9068,18 %68,18 %  
ano4231,82 %31,82 %  

Graf

3. Pokud ano, jakého?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Directioners37,14 %2,27 %  
Swifties24,76 %1,52 %  
The vamps24,76 %1,52 %  
harmonizers12,38 %0,76 %  
Penyses12,38 %0,76 %  
The Vamps - Vamily12,38 %0,76 %  
The Vamps-Vampette, One Direction-Directioners12,38 %0,76 %  
one direction, 5 seconds of summer, the vamps, little mix 12,38 %0,76 %  
ARMY - bTS (korejská skupina)12,38 %0,76 %  
(Linkin Park) Soldiers12,38 %0,76 %  
ostatní odpovědi Justin Bieber
Directioners, Beliebers
MCRarmy
Je jich několik:Directioners,R5ers,book lovers apod.
Adele, Tarja Turunen
Directioner, belieber
Michael Jackson
Tokio Hotel - Aliens
Ed Sheeran
My Chemical Romance - Killajoys
MCRmy (fanoušci My Chemical Romance)
Evanescence
Hiddlestoners
Tarji Turunen
Soňa Červená, Glenn Miller, Adele, Ondřej Havelka, ....
Justina
Nevim jen musim vyplnit dotaznik, blby
Farnoušci
Beliebers, Sugglet
Katy Perry, Taylor Swift, Ariana Grande, Avril Lavigne, Lindsey Stirling, Jason Derulo, Ellie Goulding
Well, upřímně miluji Melanie Martinez, Halsey, Marinu & The Diamonds a Halsey. Dále jsem fanynka několika (asi dvaceti) pro mě nejoblíbenějších seriálů.
Phandom, Directioner, Mendes Army, Jackators, Magcon Family, Beliber, 5SOSFAM
Lovatics - Demi Lovato
Doctor Who -> Whovian + Sherlock fandom
trekies (fanoušci startreku)
Nejsem fanoušek zpěváka.
Rammstein
Dymytry rodina
2866,67 %21,21 % 

Graf

4. Nakupujete hudbu svého oblíbeného interpreta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8463,64 %63,64 %  
ano4836,36 %36,36 %  

Graf

5. Pokud ano, jakým způsobem pořizujete hudbu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákup CD2960,42 %21,97 %  
přes internet – i-tunes2041,67 %15,15 %  
přes mobil, spotify apod.12,08 %0,76 %  
přes internet - google play12,08 %0,76 %  
přes internet - převážně Google Play12,08 %0,76 %  
LP desky12,08 %0,76 %  
stahování12,08 %0,76 %  
Vinyl12,08 %0,76 %  
Stahuji12,08 %0,76 %  

Graf

6. Nakupujute merchandise (tj. různé produkty např. oblečení, plakáty, kosmetiku s logem, jménem interpreta)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8362,88 %62,88 %  
ano4937,12 %37,12 %  

Graf

7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení3975 %29,55 %  
plakáty2751,92 %20,45 %  
doplňky a šperky2038,46 %15,15 %  
knihy1325 %9,85 %  
kosmetiku a parfumerii47,69 %3,03 %  
hračky a hry11,92 %0,76 %  
hrnky, placky, pohledy, speciální/limitované boxy a předměty11,92 %0,76 %  
Psací potřeby: tužky, propisky11,92 %0,76 %  

Graf

8. Proč nakupujete merchandise?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyjádřit, že se mi něco líbí a podporuju to12,04 %0,76 %  
Je to dobrý způsob podpory12,04 %0,76 %  
je to boží12,04 %0,76 %  
Nevím :D12,04 %0,76 %  
pretože chcem mať nejaké veci s nimi 12,04 %0,76 %  
Protože chci aby bylo vidět, koho ráda poslouchám.12,04 %0,76 %  
-12,04 %0,76 %  
Baví mě to :)12,04 %0,76 %  
Abych měla vzpomínky a nějaké předměty s oblíbeným interpretem.12,04 %0,76 %  
jako vzpomínku 12,04 %0,76 %  
ostatní odpovědi Libi se mi to
je fajn nosit něco od kapely
osobní vyjádření
protože se mi ty věci líbí
protože chci
Líbí se mi, že můžu pidpořit interpreta, a že někdo vidí co poslouchám
vypadá to hezky
chci
Podporuji tím svou oblíbenou kapelu
Suvenýr z koncertu
Nemusím vyrábět.
Líbí se mi to.
je to pekné
Protože se mi líbí jejich vizual
podpora kapely + chci, aby ostatní viděli, že jsem fanoušek této kapely + se mi obvykle merch oblíbených kapel líbí a např. trička ráda nosím
jednoznačně definuje danou fanouškovskou skupinu + líbí se mi grafické zpracování
Podpora kapely.
Protože se ráda koukám na svůj idol.
většinou se mi ty předměty líbí a mám pak hezkou připomínku k určité akci (koncert apod.)
Protože trička metalových kapel jsou nejlepší!
Protože jsou to hezké produkty a souhlasím s názorem, který dávání najevo. Např. Radek Bakalář a jeho mikina "Artist never die."
Protože musím
protoze jsem guma
Například nošenîm oblečení dávám ostatním najevo své sympatie k tomuto umělci.
Protože jsem ráda, když můžu vidět svého idola i jinde, než na displeji mobilu
Ráda "ukazuji" lidem co např. poslouchám za hudbu a chci aby se tento žánr hudby dostal mezi více lidí
kupuji trička-prostě proto že se mi líbí nosit tričko s oblíbenou kapelou, využiji např. na koncerty
ráda mám na sobě věci s mým oblíbeným interpretem
Protoze chci
pro ozdobu, do pokoje
Kdyby mě náhodou další fanoušek potkal na ulici. Nebo například chci aby lidé viděli to co mám ráda, kdyby se mnou chtěli například o tom hodit řeč.
Protože je tím podpořím.
Výzdoba, hezké psací potřeby
support oblíbené kapely , ráda dávám najevo , že patřím mezi fanoušky
abych mohla vyjádřit to,co mám ráda; líbí se mi
podpora interpreta
chci mít idola stále na očích
ráda ukazuju, co se mi líbí
lib
3979,59 %29,55 % 

Graf

9. Jak získáváte informace o produktech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
média2346,94 %17,42 %  
přátelé, vrstevníci2040,82 %15,15 %  
reklama prodejce1530,61 %11,36 %  
ze zkušenosti1224,49 %9,09 %  
internet24,08 %1,52 %  
web stránky interpretů12,04 %0,76 %  
samotná kapela12,04 %0,76 %  
Nezískávám, na koncertech si vyberu12,04 %0,76 %  
oficiální stránky12,04 %0,76 %  
FB stránky umělců12,04 %0,76 %  
vyhledám si sama co chci12,04 %0,76 %  
Stránky interpreta12,04 %0,76 %  
e-shop , website12,04 %0,76 %  

Graf

10. Kdo vás dle vašeho názoru ovlivňuje nejvíce při pořizování merchandise?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přátelé1734 %12,88 %  
vrstevníci1020 %7,58 %  
média1020 %7,58 %  
reklama918 %6,82 %  
rodina48 %3,03 %  
Nikdo36 %2,27 %  
kapela12 %0,76 %  
vlastní názor12 %0,76 %  
Já sama chci12 %0,76 %  
ostatní fanoušci12 %0,76 %  
Vnitřní preference12 %0,76 %  
Vlastní názor.12 %0,76 %  
asi já sama a můj vkus :)12 %0,76 %  
nic z uvedeného. je to vlastní vnitřní rozhodnutí.12 %0,76 %  
vzhled daného produktu12 %0,76 %  
Můj vlastní názor12 %0,76 %  
Nikým se ovlivňovat nenechám12 %0,76 %  
Já sama12 %0,76 %  
Sám interpret a jeho tvorba12 %0,76 %  
prostě si koupím co se mi líbí a má na sobě správný nápis / logo :-D12 %0,76 %  

Graf

11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetový obchod4386 %32,58 %  
koncerty1530 %11,36 %  
obchodní domy1224 %9,09 %  
reklamní akce24 %1,52 %  
z druhé ruky od ostatních fanoušků12 %0,76 %  
Tábory 12 %0,76 %  
z oficiálních stránek interpreta12 %0,76 %  
Specializované kamenné obchody12 %0,76 %  

Graf

12. Jaké množství peněz Vás stojí pořizování merchandise měsíčně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 500,-4386 %32,58 %  
více než 1000,-510 %3,79 %  
500-1000,-24 %1,52 %  

Graf

13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úspory2550 %18,94 %  
brigáda1734 %12,88 %  
kapesné1632 %12,12 %  
Např. Přeju si určitý merch k narozeninám apod.12 %0,76 %  
plat12 %0,76 %  
A pořízení musí být nutně za peníze? A co výměna nebo dary?12 %0,76 %  
od rodičů12 %0,76 %  
zaměstnání12 %0,76 %  
k narozeninám12 %0,76 %  
Výplata12 %0,76 %  
vydělávám12 %0,76 %  

Graf

14. Co Vám nákup merchandise přináší?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Až si za dvacet let na mé nynější oblíbené interprety ani nevzpomenu a náhodou najdu tyto věci, tak to bude fakt fajn. I když, vlastně mi to nepřináší vůbec nic.

Dobrý pocit a propagaci dotyčného.

dobrý pocit z podpory svého oblíbence

Dobrý pocit z toho, že jsem podpořil svou oblíbenou kapelu

Mám radost z hezké výzdoby, hezkých psacích potřeb.

Oblečení:))

Odnesu si nějakou vzpomínku z koncertu i fyzicky. Někdy to jsou jen kelímky, když mají vlastní potisk, někdy je to taška, někdy tričko. Zároveň to podpoří umělce a metalový kapely nemají tak předražený merch :) A protože tu není prostor pro komentáře napíši to sem, ale jaké množství peněz měsíčně - tak asi 300-400 ročně, ty cifry mi tam přijdou obrovské a může to pak zkreslit data. A takto to bylo i v 14, když jsem měla éru tokio hotel, můj jediný merch byl z koncertu jejich plakát.

pocit sounáležitosti

pocit sounáležitosti s kapelou

Pocit že jsem s m i l á č k e m

potěšení

radost

radost

Radost

Radost

Radost

radost

Radost :D

Radost z uchování vzpomínek.

radost, hrdost

Radost, že podporuji oblíbeného interpreta a mohu šířit povědomí o něm používáním jeho reklamních produktů.

Radost,dobré vzpomínky apod

Radost?

ukojení

uspokojení a vzrušení

vztek

15. Jste muž/žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12090,91 %90,91 %  
muž129,09 %9,09 %  

Graf

16. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 a více6851,52 %51,52 %  
191712,88 %12,88 %  
15118,33 %8,33 %  
1696,82 %6,82 %  
1496,82 %6,82 %  
1875,3 %5,3 %  
1753,79 %3,79 %  
1332,27 %2,27 %  
1132,27 %2,27 %  

Graf

17. Kde máte trvalé bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj2015,15 %15,15 %  
Olomoucký kraj1712,88 %12,88 %  
hl. město Praha1511,36 %11,36 %  
Jihomoravský kraj139,85 %9,85 %  
Středočeský kraj129,09 %9,09 %  
Zlínský kraj107,58 %7,58 %  
žiji v SR96,82 %6,82 %  
Královehradecký kraj75,3 %5,3 %  
kraj Vysočina64,55 %4,55 %  
Karlovarský kraj53,79 %3,79 %  
Ústecký kraj53,79 %3,79 %  
Plzeňský kraj43,03 %3,03 %  
Pardubický kraj43,03 %3,03 %  
Jihočeský kraj32,27 %2,27 %  
Liberecký kraj21,52 %1,52 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Nakupujete hudbu svého oblíbeného interpreta?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup CD na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem pořizujete hudbu?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes internet – i-tunes na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem pořizujete hudbu?

6. Nakupujute merchandise (tj. různé produkty např. oblečení, plakáty, kosmetiku s logem, jménem interpreta)?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi plakáty na otázku 7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi média na otázku 9. Jak získáváte informace o produktech?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, vrstevníci na otázku 9. Jak získáváte informace o produktech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama prodejce na otázku 9. Jak získáváte informace o produktech?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zkušenosti na otázku 9. Jak získáváte informace o produktech?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi média na otázku 10. Kdo vás dle vašeho názoru ovlivňuje nejvíce při pořizování merchandise?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetový obchod na otázku 11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi koncerty na otázku 11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodní domy na otázku 11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi brigáda na otázku 13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kapesné na otázku 13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 500,- na otázku 12. Jaké množství peněz Vás stojí pořizování merchandise měsíčně?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi úspory na otázku 13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňky a šperky na otázku 7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení na otázku 7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé na otázku 10. Kdo vás dle vašeho názoru ovlivňuje nejvíce při pořizování merchandise?

7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?

  • odpověď oblečení:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi koncerty na otázku 11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?

11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?

  • odpověď internetový obchod:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi média na otázku 10. Kdo vás dle vašeho názoru ovlivňuje nejvíce při pořizování merchandise?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi brigáda na otázku 13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi média na otázku 9. Jak získáváte informace o produktech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kapesné na otázku 13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plakáty na otázku 7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zkušenosti na otázku 9. Jak získáváte informace o produktech?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, vrstevníci na otázku 9. Jak získáváte informace o produktech?

12. Jaké množství peněz Vás stojí pořizování merchandise měsíčně?

  • odpověď méně než 500,-:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kapesné na otázku 13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé na otázku 10. Kdo vás dle vašeho názoru ovlivňuje nejvíce při pořizování merchandise?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama prodejce na otázku 9. Jak získáváte informace o produktech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodní domy na otázku 11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Považujete se za fanynku (tj. člověk, který projevuje zájem a oblibu vůči určité osobě např. hudebnímu interpretu)?

2. Jste součástí nějakého fandomu (tj. skupina příznivců určitého interpreta, která se vymezuje vůči ostatním, má své kluby a weby, označení dle interpreta – např. příznivci One Direction – Directioners, Justina Biebera – Beliebers, Taylor Swift - Swifties apod.)?

4. Nakupujete hudbu svého oblíbeného interpreta?

5. Pokud ano, jakým způsobem pořizujete hudbu?

6. Nakupujute merchandise (tj. různé produkty např. oblečení, plakáty, kosmetiku s logem, jménem interpreta)?

7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?

9. Jak získáváte informace o produktech?

10. Kdo vás dle vašeho názoru ovlivňuje nejvíce při pořizování merchandise?

11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?

12. Jaké množství peněz Vás stojí pořizování merchandise měsíčně?

13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?

15. Jste muž/žena?

16. Kolik je Vám let?

17. Kde máte trvalé bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Považujete se za fanynku (tj. člověk, který projevuje zájem a oblibu vůči určité osobě např. hudebnímu interpretu)?

2. Jste součástí nějakého fandomu (tj. skupina příznivců určitého interpreta, která se vymezuje vůči ostatním, má své kluby a weby, označení dle interpreta – např. příznivci One Direction – Directioners, Justina Biebera – Beliebers, Taylor Swift - Swifties apod.)?

4. Nakupujete hudbu svého oblíbeného interpreta?

5. Pokud ano, jakým způsobem pořizujete hudbu?

6. Nakupujute merchandise (tj. různé produkty např. oblečení, plakáty, kosmetiku s logem, jménem interpreta)?

7. Pokud ano, jaké druhy merchandise si nejčastěji pořizujete?

9. Jak získáváte informace o produktech?

10. Kdo vás dle vašeho názoru ovlivňuje nejvíce při pořizování merchandise?

11. Jakým způsobem nejčastěji pořizujete merchandise?

12. Jaké množství peněz Vás stojí pořizování merchandise měsíčně?

13. Jak získáváte finance na pořizování merchandise?

15. Jste muž/žena?

16. Kolik je Vám let?

17. Kde máte trvalé bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Štěpánová, K.Spotřebitelské chování náctiletých fanynek (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://spotrebitelske-chovani-nacti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.