Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské chování při návštěvě kavárny či cukrárny

Spotřebitelské chování při návštěvě kavárny či cukrárny

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Mozdřeňová
Šetření:27. 02. 2009 - 06. 03. 2009
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):19 / 12.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:28,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty a v rámci zpracování bakalářské práce Vás prosím o spolupráci při vyplňování dotazníku.

Výsledky tohoto výzkumu poslouží pro analýzu obecného zákaznického chování při výběru kavárny či cukrárny.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete alespoň občas nějakou kavárnu či cukrárnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1191,67 %91,67 %  
Ne18,33 %8,33 %  

Graf

2. Podle čeho si vybíráte provozovnu (kavárnu či cukrárnu), kam si půjdete dát svůj oblíbený nápj anebo něco dobrého na zub? (Vyberte maximálně 3 možnosti.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle sortimentu872,73 %66,67 %  
podle prostředí, ve kterém se nachází872,73 %66,67 %  
podle úrovně cen763,64 %58,33 %  
podle odbornosti či ochoty personálu436,36 %33,33 %  
dle doporučení známých218,18 %16,67 %  
podle místa mého bydliště218,18 %16,67 %  
podle vybavení provozovny19,09 %8,33 %  
podle kapacity provozovny19,09 %8,33 %  
podle známosti provozovny19,09 %8,33 %  

Graf

3. Jiné (Vypište, prosím.): (Pro ty, kterří v otázce 2 nezaškrtli možnost "jiné" je tato otázka nepovinná!)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

4. Co Vás nejvíce dokáže nalákat k návštěvě kavárny či cukrárny? (Vyberte maximálně 3 možnosti.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pěkné vybavení a prostředí provozovny981,82 %75 %  
nízké ceny763,64 %58,33 %  
odbornost a ochota personálu654,55 %50 %  
doporučení známých545,45 %41,67 %  
široký sortiment545,45 %41,67 %  
blízkost provozovny k místu bydliště327,27 %25 %  
akce (např. ke kávě zákusek zdarma a podobně)218,18 %16,67 %  
reklama19,09 %8,33 %  
přehlednost provozovny19,09 %8,33 %  

Graf

5. Jiné (Vypište, prosím.): (Pro ty, kterří v otázce 4 nezaškrtli možnost "jiné" je tato otázka nepovinná!)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

6. Co Vás naopak dokáže nejvíce odradit od návštěvy kavárny či cukrárny? (Vyberte maximálně 3 možnosti.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neodbornost a neochota personálu1090,91 %83,33 %  
vysoké ceny872,73 %66,67 %  
špatné vybavení a prostředí provozovny545,45 %41,67 %  
špatné zkušenosti známých s danou provozovnou545,45 %41,67 %  
velká vzdálenost provozovny od místa bydliště327,27 %25 %  
úzký sortiment218,18 %16,67 %  
příliš časté akce19,09 %8,33 %  

Graf

7. Jiné (Vypište, prosím.): (Pro ty, kterří v otázce 6 nezaškrtli možnost "jiné" je tato otázka nepovinná!)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

8. Jak jsou pro Vás následující charakteristiky provozovny (kavárny či cukrárny) při její návštěvě důležité? (Oznámkujte známkou jako ve škole: 1 - hodně důležité, 5 - nejméně důležité.)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.1820.512
Odbornost a ochota personálu1.6360.413
Sortiment2.1821.058
Kvalita produktu či služeb1.4550.43
Vybavení a prostředí provozovny20.909
jiné (Oznámkujte i když Vás žádná další charakteristika nenapadá (např. 5). Pokud Vás něco napadlo, oznámkujte to zde a vypište charakteristiku do následujícího textového pole v další otázce!)3.6361.868

Graf

9. Jiné (Vypište, prosím, pouze pokud Vás napadla jiná charakteristika pro Vás důležitá. V opačném případě je otázka nepovinná!)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

originální prostředí

Soukromí

10. Navštívil/a byste kavárnu či cukrárnu s vyššími cenami, kdybyste věděl/a, že se Vám to vyplatí? (Např. dobrá káva, příjemná obsluha, čistota a podobně?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano.654,55 %50 %  
Určitě ano.436,36 %33,33 %  
Nevím.19,09 %8,33 %  

Graf

11. Vypište maximálně 3 okolnosti, které by Vás vedly k návštěvě kavárny či cukrárny s vyššími cenami.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dobry produkt, prijemne prostredi, dobry pesonal

kamarádka/přítel tam chce jít, neobvyklá nabídka sortimentu, pracuje tam někdo známý

kdyby byla NEKUŘÁCKÁ!!

kvalita nabízeného sortimentu, ochotný a milý personál, určitá příležitost

kvalitní káva, velmi ochotný a rychlý personál, originální prostředí

Kvalitní produkty, originální produkty, příjemné prostředí

nikde jinde by nebylo místo a chut by byla velká, pozvání od někoho

ochotný a milý personál, příjemné prostředí, hezký interiér

příjemné prostředí, soukromí, nekuřácká provozovna

sortiment, že bych věděla že mají opravdu vynikající sortiment, obsluha, ktrera by měla reprezentovat tu provozovnu a měla by mit předled co je odbre a co se prodava a tak

vyhlášená kvalita, výborné výrobky, konaná akce (např. oslava narozeni),

12. Uveďte, prosím, důvod proč nenavštěvujete alespoň občas nějakou kavárnu či cukrárnu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

tlsta som

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1191,67 %91,67 %  
Muž18,33 %8,33 %  

Graf

14. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 29 let975 %75 %  
0 - 19 let325 %25 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Štředoškolské s maturitou866,67 %66,67 %  
Základní216,67 %16,67 %  
Vyšší odborná škola18,33 %8,33 %  
Vysokoškolské18,33 %8,33 %  

Graf

16. Ve kterém MĚSTĚ a KRAJI máte trvalé bydliště? (město, kraj)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Brno, jihomoravský

Hradec Králové, Královéhradecký kraj

Jihomoravský kraj

moravskoslezský, ostrava

praha

Praha

Praha

Praha, Praha

rychnov nad kněžnou, královehradecky kraj

Skalica.Trnavsky kraj

vesnice na Prostějovsku, Olomoucký kraj

Zbýšov u Brna, jihomoravský

17. Velikost sídelního celku (obce, města):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více obyvatel758,33 %58,33 %  
5 000 - 19 999 obyvatel216,67 %16,67 %  
1 000 - 4 999 obyvatel216,67 %16,67 %  
do 999 obyvatel18,33 %8,33 %  

Graf

18. Jaký je hrubý měsícční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 19 999 Kč758,33 %58,33 %  
40 000 - 59 999 Kč216,67 %16,67 %  
20 000 - 39 999 Kč216,67 %16,67 %  
80 000 - 99 999 Kč18,33 %8,33 %  

Graf

19. Máte-li k tomuto tématu ještě nějaké připomínky, nápady či zlepšení, uveďte zde:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nemam

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Mozdřeňová, I.Spotřebitelské chování při návštěvě kavárny či cukrárny (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://spotrebitelske-chovani-pri-navsteve-kavarny-ci-cukrarny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.