Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské chování segmentu singles

Spotřebitelské chování segmentu singles

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Cynthia Mitevová
Šetření:08. 02. 2016 - 08. 03. 2016
Počet respondentů:274
Počet otázek (max/průměr):45 / 36.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

prosím o vyplňení anonymního dotazníku k mé diplomové práci na téma Spotřebitelské chování segmentu singles. Dotazník se zabývá postoji singles ke značkám, on-line nakupování a také bydlením.

Pokud jste single (dosud nesezdaný a bezdětný) ve věku 24-40 let, s nejméně středoškolským vzděláním ukončeným maturitou, jste právě Vy ideálním respondentem.

Děkuji, že dotazník vyplníte a pomůžete tak akademickým účelům a obohatíte marketing o nové poznatky z této specifické problematiky.

Výsledky výzkumu budou dostupné veřejně a data využita pro účely mé práce.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste narozen/a v období mezi roky 1976 -1992 včetně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, pokud ne, dotazník prosím dále nevyplňujte → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24890,51 %90,51 %  
pokud ne, dotazník prosím dále nevyplňujte269,49 %9,49 %  

Graf

2. Jste single – (dosud nesezdaný a bezdětný)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano a neměnil/a bychotázka č. 3, ano, ale s tímto stavem jsem nespokojenotázka č. 3, současně ano, rodina není mou prioritou, ale do budoucna se jí nebránímotázka č. 3, ne, dotazník prosím dále nevyplňujte → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
současně ano, rodina není mou prioritou, ale do budoucna se jí nebráním10642,57 %38,69 %  
ano, ale s tímto stavem jsem nespokojen7730,92 %28,1 %  
ano a neměnil/a bych4919,68 %17,88 %  
ne, dotazník prosím dále nevyplňujte176,83 %6,2 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [středoškolské s maturitouotázka č. 4, vyšší odbornéotázka č. 4, vysokoškolskéotázka č. 4, jiné, dotazník prosím dále nevyplňujte → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské16671,55 %60,58 %  
středoškolské s maturitou5322,84 %19,34 %  
vyšší odborné135,6 %4,74 %  

Graf

4. Do jaké z kategorií patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
single bez závazků11951,52 %43,43 %  
single s dlouhodobým vztahem5825,11 %21,17 %  
single mající krátkodobé nezávazné vztahy5423,38 %19,71 %  

Graf

5. Stupeň Vaší ekonomické závislosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezávislý/á (žiji pouze z vlastních příjmů)14864,07 %54,01 %  
částečně závislý/á (vlastní příjem + finanční výpomoc od rodičů nebo rodiny)6126,41 %22,26 %  
plně závislý/á (sám/a si nevydělávám)229,52 %8,03 %  

Graf

6. Kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve velkém městě (nad 70 tis. obyvatel)17073,59 %62,04 %  
v menším městě (do 70 tis. obyvatel)3916,88 %14,23 %  
na vesnici229,52 %8,03 %  

Graf

7. Nakupujete značkové produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, občasotázka č. 9, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas12754,98 %46,35 %  
ano8436,36 %30,66 %  
ne208,66 %7,3 %  

Graf

8. Proč nenakupujete značkové produkty?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Je-li tím myšleno oblečení, tak proto, že je zbytečně předražený, na můj vkus hnusný a moc mainstreamový. Mám rád svůj styl :-)

Jsou drahé s kvalitou mnohdy stejnou jako u neznačkový výrobků

Jsou prilis drahe a netouzim po nich. Zajima me skutecna originalita, skutecne emoce, nikoliv ty, vykonstruovane pro reklamu.

Jsou vyráběné ve stejné fabrice jako ty značkové, tak nejsem přece blbec, abych za to samé zboží dával víc peněz. Nejbližší obchod s nejširším výběrem jsou pro mě vietnamci, tak proč jezdit někam dál? Sice mi jsou peníze ukradené, ale má poptávka vytváří trh, tak proč ho křivit, přirozené je kupovat ekvivalentní zboží co nejlevněji. A i pokud by mě peníze zajímaly a i pokud vietnamské zboží vydrží jen 50% času co značkové (čemuž osobně nevěřím), tak stále je při 10% ceně značkového efektivně levnější. A sice mi to příjde absurdní a nechovám se tak, ale proč mám chodit tolik let v jednom značkovém zboží, časem už ošuntělém, když za stejnou cenu mohu mít stejné neznačkové zboží každou chvíli nové.

jsou zbytečně drahé

Jsou zbytečně drahé, stejnou kvalitu získám i u "neznačkových".

Nehodlám platit virtuální hodnotu za značku, když často i kvalitnější, či lépe vyhovující zboží lze pořídit mnohem výhodněji.

nepotřebuji je,neznamená pro mě,co je značkové je nejlepší

Nepřináší mi to žadný užitek, nemá pro mě přidanou hodnotu

Nevím co přesně považovat za "značkové"... snažím se řídit heslem nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit kupovat levné věci... Ale neřeším jestli je to "značka"...

proc ano?

proč ano???

Protoze si mohl koupit vice kusu levnejsiho A ne vse znackove musi byt nutne lepsi

stejně se dělají někde Indii s neznačkovými - jen se přidá logo

Sú predražené a v rovnakej kvalite existujú aj lacnejšie neznačkové.

většinou se neliší moc od ostatních, jen se připlácí za značku. nemám potřebu je kupovat

Vystačím si s neznačkovými :)

9. V jaké kategorii nakupujete značkové produkty nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronika10047,39 %36,5 %  
oblečení a doplňky9444,55 %34,31 %  
kosmetika a péče o vzhled7736,49 %28,1 %  
sportovní vybavení3717,54 %13,5 %  
potraviny3717,54 %13,5 %  
alkoholické nápoje2612,32 %9,49 %  
vybavení do domácnosti167,58 %5,84 %  
nealkoholické nápoje73,32 %2,55 %  
knihy52,37 %1,82 %  
služby31,42 %1,09 %  
jiné31,42 %1,09 %  

Graf

10. Co pro Vás značka nebo značkový produkt/služba představuje, symbolizuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitu15874,53 %57,66 %  
určitou image5425,47 %19,71 %  
design5224,53 %18,98 %  
zbytečně vysokou cenu3616,98 %13,14 %  
prestiž3516,51 %12,77 %  
tradici3416,04 %12,41 %  
jiné52,36 %1,82 %  

Graf

11. Vyberte, jak moc důvěřujete značkovým produktům:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše důvěřuji18286,26 %66,42 %  
spíše nedůvěřuji199 %6,93 %  
absolutně83,79 %2,92 %  
vůbec nedůvěřuji20,95 %0,73 %  

Graf

12. Testujete často nové značky nebo se držíte těch osvědčených?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas zkouším nové značky8741,23 %31,75 %  
spíše se držím těch osvědčených7033,18 %25,55 %  
jakmile si značku oblíbím, zůstávám u ní219,95 %7,66 %  
často zkouším nové značky209,48 %7,3 %  
je mi to jedno125,69 %4,38 %  
netestuji10,47 %0,36 %  

Graf

13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita17582,94 %63,87 %  
cena15372,51 %55,84 %  
složení7133,65 %25,91 %  
design produktu5023,7 %18,25 %  
značka4420,85 %16,06 %  
momentální nálada4320,38 %15,69 %  
servis po koupi – doplňující služby136,16 %4,74 %  
environmentální hledisko115,21 %4,01 %  
země původu104,74 %3,65 %  
design obalu83,79 %2,92 %  
velikost produktu83,79 %2,92 %  
trendovost produktu62,84 %2,19 %  
jiné52,37 %1,82 %  

Graf

14. Co vás motivuje k nákupu určité značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
předchozí pozitivní zkušenost15975,36 %58,03 %  
doporučení známého nebo rodinného příslušníka9344,08 %33,94 %  
uživatelské recenze na internetu8942,18 %32,48 %  
zprostředkování osobní zkušenosti se značkou3416,11 %12,41 %  
internetová reklama73,32 %2,55 %  
jiné62,84 %2,19 %  
reklama v televizi31,42 %1,09 %  
reklama na místě prodeje20,95 %0,73 %  

Graf

15. Jak vyjadřujete svůj pozitivní vztah ke značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučím ji přátelům,14468,25 %52,55 %  
prezentuji značku tím, že ji nosím7736,49 %28,1 %  
nijak3818,01 %13,87 %  
vyjádřím svůj pozitivní postoj na webu nebo sociální síť společnosti2210,43 %8,03 %  
jsem členem klubu značky146,64 %5,11 %  
přispívám do diskuzních fór,41,9 %1,46 %  
účastním se uživatelských soutěží31,42 %1,09 %  
jinak20,95 %0,73 %  
navštěvuji eventy značky20,95 %0,73 %  

Graf

16. Dokážete si představit absenci Vašich oblíbených značkových produktů ve Vašem životě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano bez problému8640,76 %31,39 %  
ano co by mi zbylo8138,39 %29,56 %  
spíše ne2210,43 %8,03 %  
nevím, nedokážu posoudit146,64 %5,11 %  
absolutně ne83,79 %2,92 %  

Graf

17. Přiměl Vás v poslední době některý z níže uvedených trendů změnit značku nebo změnil vaše značkové preference?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné9645,5 %35,04 %  
nákup od menších specializovaných prodejců nebo designérů3215,17 %11,68 %  
přechod na zdravý životní styl3014,22 %10,95 %  
nakupování na internetu2612,32 %9,49 %  
bio-eko trend146,64 %5,11 %  
jiné83,79 %2,92 %  
nákup podporující charitativní účely52,37 %1,82 %  

Graf

18. Jaký z následujících popisů nejlépe charakterizuje Vaši oblíbenou značku? Co ve značce hledáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka, která člověka baví a nenudí7937,44 %28,83 %  
značka si na nic nehraje, neřeší status a k tomu vede i její příznivce6832,23 %24,82 %  
značka člověku pomáhá vytvářet něco nového4722,27 %17,15 %  
značka pomáhá mít situaci pod kontrolou (zvládat nepříjemné situace)2712,8 %9,85 %  
značka člověka motivuje jednat odvážně146,64 %5,11 %  
značka, která člověku pomáhá transformovat se115,21 %4,01 %  
značka symbolizuje porušování pravidel a konvencí94,27 %3,28 %  
značka nám ukazuje jak najít a dát lásku73,32 %2,55 %  
značka, která pomáhá porozumět světu62,84 %2,19 %  
značka zbavuje nadmíry ega a pomáhá pečovat o druhé52,37 %1,82 %  
značka, která pomáhá zachovat si víru a naději41,9 %1,46 %  

Graf

19. Jak často nakupujete online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velmi často (100-90% nákupů)otázka č. 20, často (90-70% nákupů)otázka č. 20, občasotázka č. 20, online vůbec nenakupujiotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas12955,84 %47,08 %  
často (90-70% nákupů)7632,9 %27,74 %  
velmi často (100-90% nákupů)177,36 %6,2 %  
online vůbec nenakupuji93,9 %3,28 %  

Graf

20. Kdy Váš nákup nejčastěji probíhá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
večer po práci8839,64 %32,12 %  
střídám to8136,49 %29,56 %  
odpoledne2812,61 %10,22 %  
v pozdních nočních hodinách146,31 %5,11 %  
dopoledne104,5 %3,65 %  
ráno než jdu do práce10,45 %0,36 %  

Graf

21. V čem vidíte největší výhodu nákupu online, oproti nákupu v kamenné prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí10848,65 %39,42 %  
nižší cena9341,89 %33,94 %  
neomezený výběr8739,19 %31,75 %  
šetří čas6529,28 %23,72 %  
donáška do domu198,56 %6,93 %  
žádné čekání u pokladen125,41 %4,38 %  
jiné83,6 %2,92 %  
v ničem62,7 %2,19 %  

Graf

22. Jaké nevýhody má pro Vás online nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemožnost vyzkoušení produktu19186,04 %69,71 %  
obrázek produktu neodpovídá realitě6127,48 %22,26 %  
nedůvěra v prodejce5524,77 %20,07 %  
chybí mi osobní konzultace s prodejcem2511,26 %9,12 %  
žádné104,5 %3,65 %  
jiné94,05 %3,28 %  
vyžaduje znalost a přístup k moderní technologii41,8 %1,46 %  
nedostatečné pokrytí sítí10,45 %0,36 %  

Graf

23. Jaké zboží nejčastěji nakupujete online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektroniku12958,11 %47,08 %  
oblečení a doplňky6830,63 %24,82 %  
knihy4018,02 %14,6 %  
produkty, které nejsou dostupné v kamenných prodejnách3716,67 %13,5 %  
zboží ze zahraničí3013,51 %10,95 %  
kosmetiku a produkty péče o vzhled2913,06 %10,58 %  
dovolenou2410,81 %8,76 %  
vybavení do domácnosti2410,81 %8,76 %  
jiné135,86 %4,74 %  
potraviny114,95 %4,01 %  
designové produkty52,25 %1,82 %  

Graf

24. Co nejvíce ovlivňuje Váš finální výběr prodejce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivní zákaznické recenze10848,65 %39,42 %  
nižší ceny oproti konkurenci5223,42 %18,98 %  
doporučení známého2611,71 %9,49 %  
existence kamenné prodejny146,31 %5,11 %  
certifikace e-shopu114,95 %4,01 %  
jiné94,05 %3,28 %  
reklama20,9 %0,73 %  

Graf

25. Který z uvedených typů personalizace služeb byste ocenili a neváhali byste si za něj připlatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úprava oblečení a doplňků dle zadaných mír a požadavků před dodáním zboží9140,99 %33,21 %  
ničím neomezené nonstop dodání zboží7332,88 %26,64 %  
jiné5524,77 %20,07 %  
úprava množství nebo gramáže objednaných potravin dle potřeby3917,57 %14,23 %  
služby přímo do domu3616,22 %13,14 %  

Graf

26. Ztotožňujete se s následujícími výroky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

27. S kým v současnosti bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bydlím sám8838,1 %32,12 %  
bydlím trvale se spolubydlícím5222,51 %18,98 %  
bydlím dočasně u rodičů - jsem ekonomicky samostatný3615,58 %13,14 %  
bydlím trvale u rodičů a vyhovuje mi to2812,12 %10,22 %  
bydlím dočasně se spolubydlícím2711,69 %9,85 %  

Graf

28. Jak v současnosti bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v podnájmu6729 %24,45 %  
ve vlastním bytě5825,11 %21,17 %  
v nájmu5724,68 %20,8 %  
ve vlastním domě3314,29 %12,04 %  
jinde156,49 %5,47 %  
v družstevním bytě10,43 %0,36 %  

Graf

29. Zajímáte se o trendy v bydlení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne8235,5 %29,93 %  
spíše ano6327,27 %22,99 %  
ano4619,91 %16,79 %  
ne4017,32 %14,6 %  

Graf

30. Je pro Vás vlastnictví nemovitosti prioritou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do budoucna ano11650,22 %42,34 %  
ano6829,44 %24,82 %  
ne, koupi neplánuju4720,35 %17,15 %  

Graf

31. Představte si, že nové bydlení je již na dosah v případě, že ještě byt nevlastníte. Souhlasíte s výroky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

32. Ke koupi upřednostňuji nebo jsem již upřednostnil:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
novostavbu8637,23 %31,39 %  
je mi to jedno7130,74 %25,91 %  
nemovitost k rekonstrukci4921,21 %17,88 %  
již zařízenou nemovitost2510,82 %9,12 %  

Graf

33. Kde nabídku nemovitostí vyhledáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na realitních serverech12855,41 %46,72 %  
na webu realitních kanceláří9942,86 %36,13 %  
jiné5122,08 %18,61 %  
na sociálních sítích3515,15 %12,77 %  
na webu developerů177,36 %6,2 %  
inzerát na vývěsných plochách nebo realitních časopisech135,63 %4,74 %  
přes inzeráty v tisku114,76 %4,01 %  
přes soukromého realitního makléře104,33 %3,65 %  

Graf

34. Jakou lokalitu k bydlení upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klidnou, s dobrou dopravní dostupností do centra10645,89 %38,69 %  
v blízkosti přírody3213,85 %11,68 %  
v pěší blízkosti centra do 20 min3113,42 %11,31 %  
v blízkosti pracoviště2812,12 %10,22 %  
v centru219,09 %7,66 %  
prestižní lokalitu73,03 %2,55 %  
jinou62,6 %2,19 %  

Graf

35. Jakou součást bytového komplexu byste ocenili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
součástí by byl obchod s potravinami11348,92 %41,24 %  
součástí by byla posilovna nebo sportoviště8436,36 %30,66 %  
součástí by byla komunitní zahrada7231,17 %26,28 %  
součástí by byla restaurace s možností donášky jídla do domu nebo vyvářkou dle předchozí objednávky obyvatele domu3916,88 %14,23 %  
součástí nájmu nebo za příplatek by byly úklidové služby bytových jednotek3515,15 %12,77 %  
součástí by bylo centrum služeb (recepce), kde by obyvatel domu osobně nebo elektronicky zaslal poptávku na konkrétní službu s termínem a pracovníci centra by vše vyřídili za něj2812,12 %10,22 %  
žádnou2711,69 %9,85 %  
součástí byla možnost využít univerzální hospodyně, vykonávající potřebné domácí práce219,09 %7,66 %  
součástí nájmu nebo za příplatek by byli úklidové služby bytových jednotek146,06 %5,11 %  
součástí by byla obsluhovaná prádelna135,63 %4,74 %  
součástí by byla interaktivní společenská místnost s barem114,76 %4,01 %  
součástí by byla venčící služba pro mazlíčky pracovně vytížených páníčků114,76 %4,01 %  
jinou104,33 %3,65 %  

Graf

36. Co by vás přimělo se přestěhovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velká vzdálenost a špatná dostupnost místa výkonu práce11951,52 %43,43 %  
lepší pracovní nabídka7331,6 %26,64 %  
cena nájemného7130,74 %25,91 %  
téměř nulový výskyt služeb v okolí5724,68 %20,8 %  
nedostatek zeleně – environmentální hledisko3515,15 %12,77 %  
velká vzdálenost od přátel nebo rodiny3414,72 %12,41 %  
nedostatek kulturního vyžití v oblasti2611,26 %9,49 %  
zajímavá nabídka developera52,16 %1,82 %  
jiné41,73 %1,46 %  

Graf

37. Nejdůležitějším kritériem při výběru nemovitosti k bydlení je dle Vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena16571,43 %60,22 %  
stav nemovitosti11851,08 %43,07 %  
vnitřní uspořádání5724,68 %20,8 %  
velikost3515,15 %12,77 %  
prestiž- kvalita lokality3213,85 %11,68 %  
jiné104,33 %3,65 %  

Graf

38. Kde hledáte inspiraci pro vzhled vašeho interiéru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
řídím se převážně vlastním vkusem – na trendy nedám13357,58 %48,54 %  
u přátel6829,44 %24,82 %  
odborné weby6729 %24,45 %  
sociální sítě5423,38 %19,71 %  
odborné časopisy4519,48 %16,42 %  
televizní pořady o bydlení208,66 %7,3 %  
jinde198,23 %6,93 %  
na místě prodeje198,23 %6,93 %  
konzultace s designérem, architektem187,79 %6,57 %  
veletrhy62,6 %2,19 %  

Graf

39. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12453,68 %45,26 %  
muž10746,32 %39,05 %  

Graf

40. Věk v tomto kalendářním roce:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-30 let17676,19 %64,23 %  
31-35 let3414,72 %12,41 %  
36-40 let219,09 %7,66 %  

Graf

41. Kraj, ve kterém žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihomoravský9541,13 %34,67 %  
Hlavní město Praha6628,57 %24,09 %  
Zlínský146,06 %5,11 %  
Středočeský125,19 %4,38 %  
Moravskoslezský104,33 %3,65 %  
Olomoucký93,9 %3,28 %  
Ústecký52,16 %1,82 %  
Pardubický52,16 %1,82 %  
Liberecký41,73 %1,46 %  
Vysočina41,73 %1,46 %  
Jihočeský31,3 %1,09 %  
Plzeňský31,3 %1,09 %  
Královéhradecký10,43 %0,36 %  

Graf

42. Pracovní pozice:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující student6628,57 %24,09 %  
pracovník na nemanažerské pozici5925,54 %21,53 %  
jiná profese3615,58 %13,14 %  
tvůrčí pracovník3414,72 %12,41 %  
administrativní pracovník177,36 %6,2 %  
manažer166,93 %5,84 %  
top manažer31,3 %1,09 %  

Graf

43. Prosím označte, chcete-li, do které kategorie patří čistý příjem Vaší domácnosti:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pod 25 tis. Kč8043,24 %29,2 %  
25-40 tis. Kč6434,59 %23,36 %  
40-60 tis. Kč2915,68 %10,58 %  
nad 100 tis. Kč63,24 %2,19 %  
od 60-100 tis. Kč63,24 %2,19 %  

Graf

44. Prosím vyberte své ekonomické postavení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec16270,13 %59,12 %  
jiné4218,18 %15,33 %  
soukromník/podnikatel187,79 %6,57 %  
svobodné povolání (lékař, architekt apod.)93,9 %3,28 %  

Graf

45. Jak vnímáte své společenské postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední třída14161,04 %51,46 %  
nižší střední třída3916,88 %14,23 %  
vyšší střední třída3716,02 %13,5 %  
nižší třída93,9 %3,28 %  
vyšší třída52,16 %1,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 18 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď vysokoškolské:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi manažer na otázku 42. Pracovní pozice:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40-60 tis. Kč na otázku 43. Prosím označte, chcete-li, do které kategorie patří čistý příjem Vaší domácnosti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi servis po koupi – doplňující služby na otázku 13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online nakupování považuji za pozitivní trend.=Nevím na otázku 26. Ztotožňujete se s následujícími výroky?

5. Stupeň Vaší ekonomické závislosti:

  • odpověď nezávislý/á (žiji pouze z vlastních příjmů):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi manažer na otázku 42. Pracovní pozice:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tvůrčí pracovník na otázku 42. Pracovní pozice:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vybavení do domácnosti na otázku 9. V jaké kategorii nakupujete značkové produkty nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracovník na nemanažerské pozici na otázku 42. Pracovní pozice:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka pomáhá mít situaci pod kontrolou (zvládat nepříjemné situace) na otázku 18. Jaký z následujících popisů nejlépe charakterizuje Vaši oblíbenou značku? Co ve značce hledáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v nájmu na otázku 28. Jak v současnosti bydlíte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-35 let na otázku 40. Věk v tomto kalendářním roce:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi součástí byla možnost využít univerzální hospodyně, vykonávající potřebné domácí práce na otázku 35. Jakou součást bytového komplexu byste ocenili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-40 let na otázku 40. Věk v tomto kalendářním roce:

6. Kde žijete?

  • odpověď ve velkém městě (nad 70 tis. obyvatel):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi země původu na otázku 13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi certifikace e-shopu na otázku 24. Co nejvíce ovlivňuje Váš finální výběr prodejce?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 41. Kraj, ve kterém žijete:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup od menších specializovaných prodejců nebo designérů na otázku 17. Přiměl Vás v poslední době některý z níže uvedených trendů změnit značku nebo změnil vaše značkové preference?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi manažer na otázku 42. Pracovní pozice:

7. Nakupujete značkové produkty?

  • odpověď občas:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nedůvěřuji na otázku 11. Vyberte, jak moc důvěřujete značkovým produktům:

10. Co pro Vás značka nebo značkový produkt/služba představuje, symbolizuje?

  • odpověď kvalitu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi servis po koupi – doplňující služby na otázku 13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, nedokážu posoudit na otázku 16. Dokážete si představit absenci Vašich oblíbených značkových produktů ve Vašem životě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 41. Kraj, ve kterém žijete:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano co by mi zbylo na otázku 16. Dokážete si představit absenci Vašich oblíbených značkových produktů ve Vašem životě?

11. Vyberte, jak moc důvěřujete značkovým produktům:

  • odpověď spíše důvěřuji:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi servis po koupi – doplňující služby na otázku 13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka, která člověku pomáhá transformovat se na otázku 18. Jaký z následujících popisů nejlépe charakterizuje Vaši oblíbenou značku? Co ve značce hledáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci se podílet na vzhledu interiéru nemovitosti.=Je mi to jedno na otázku 31. Představte si, že nové bydlení je již na dosah v případě, že ještě byt nevlastníte. Souhlasíte s výroky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes soukromého realitního makléře na otázku 33. Kde nabídku nemovitostí vyhledáváte?

13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?

  • odpověď cena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důležitá je jednoduchost a funkčnost interiéru.=Je mi to jedno na otázku 31. Představte si, že nové bydlení je již na dosah v případě, že ještě byt nevlastníte. Souhlasíte s výroky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bydlím dočasně se spolubydlícím na otázku 27. S kým v současnosti bydlíte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakupování na internetu na otázku 17. Přiměl Vás v poslední době některý z níže uvedených trendů změnit značku nebo změnil vaše značkové preference?
  • odpověď kvalita:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi součástí by byla venčící služba pro mazlíčky pracovně vytížených páníčků na otázku 35. Jakou součást bytového komplexu byste ocenili?

14. Co vás motivuje k nákupu určité značky?

  • odpověď předchozí pozitivní zkušenost:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi země původu na otázku 13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?

15. Jak vyjadřujete svůj pozitivní vztah ke značce?

  • odpověď doporučím ji přátelům,:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi servis po koupi – doplňující služby na otázku 13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?

19. Jak často nakupujete online?

  • odpověď občas:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online nakupování považuji za pozitivní trend.=Nevím na otázku 26. Ztotožňujete se s následujícími výroky?

23. Jaké zboží nejčastěji nakupujete online?

  • odpověď elektroniku:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi servis po koupi – doplňující služby na otázku 13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?

26. Ztotožňujete se s následujícími výroky?

  • odpověď Dokážu si představit přesunutí veškerého trhu pouze do online prostředí.=Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 23. Jaké zboží nejčastěji nakupujete online?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online nakupování považuji za pozitivní trend.=Nevím na otázku 26. Ztotožňujete se s následujícími výroky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpoledne na otázku 20. Kdy Váš nákup nejčastěji probíhá?
  • odpověď Online nakupování mi výrazně ulehčilo život.=Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi donáška do domu na otázku 21. V čem vidíte největší výhodu nákupu online, oproti nákupu v kamenné prodejně?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi často (90-70% nákupů) na otázku 19. Jak často nakupujete online?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi součástí by byla venčící služba pro mazlíčky pracovně vytížených páníčků na otázku 35. Jakou součást bytového komplexu byste ocenili?

33. Kde nabídku nemovitostí vyhledáváte?

  • odpověď na realitních serverech:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi součástí by byla venčící služba pro mazlíčky pracovně vytížených páníčků na otázku 35. Jakou součást bytového komplexu byste ocenili?

36. Co by vás přimělo se přestěhovat?

  • odpověď velká vzdálenost a špatná dostupnost místa výkonu práce:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 41. Kraj, ve kterém žijete:

37. Nejdůležitějším kritériem při výběru nemovitosti k bydlení je dle Vás:

  • odpověď cena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem členem klubu značky na otázku 15. Jak vyjadřujete svůj pozitivní vztah ke značce?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v pěší blízkosti centra do 20 min na otázku 34. Jakou lokalitu k bydlení upřednostňujete?
  • odpověď stav nemovitosti:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi existence kamenné prodejny na otázku 24. Co nejvíce ovlivňuje Váš finální výběr prodejce?

39. Pohlaví:

  • odpověď muž:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi servis po koupi – doplňující služby na otázku 13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?
  • odpověď žena:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem členem klubu značky na otázku 15. Jak vyjadřujete svůj pozitivní vztah ke značce?

40. Věk v tomto kalendářním roce:

  • odpověď 24-30 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na sociálních sítích na otázku 33. Kde nabídku nemovitostí vyhledáváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracující student na otázku 42. Pracovní pozice:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi částečně závislý/á (vlastní příjem + finanční výpomoc od rodičů nebo rodiny) na otázku 5. Stupeň Vaší ekonomické závislosti:

44. Prosím vyberte své ekonomické postavení:

  • odpověď zaměstnanec:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi administrativní pracovník na otázku 42. Pracovní pozice:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracovník na nemanažerské pozici na otázku 42. Pracovní pozice:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi součástí by byla interaktivní společenská místnost s barem na otázku 35. Jakou součást bytového komplexu byste ocenili?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste narozen/a v období mezi roky 1976 -1992 včetně?

2. Jste single – (dosud nesezdaný a bezdětný)?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Do jaké z kategorií patříte?

5. Stupeň Vaší ekonomické závislosti:

6. Kde žijete?

7. Nakupujete značkové produkty?

9. V jaké kategorii nakupujete značkové produkty nejčastěji?

10. Co pro Vás značka nebo značkový produkt/služba představuje, symbolizuje?

11. Vyberte, jak moc důvěřujete značkovým produktům:

12. Testujete často nové značky nebo se držíte těch osvědčených?

13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?

14. Co vás motivuje k nákupu určité značky?

15. Jak vyjadřujete svůj pozitivní vztah ke značce?

16. Dokážete si představit absenci Vašich oblíbených značkových produktů ve Vašem životě?

17. Přiměl Vás v poslední době některý z níže uvedených trendů změnit značku nebo změnil vaše značkové preference?

18. Jaký z následujících popisů nejlépe charakterizuje Vaši oblíbenou značku? Co ve značce hledáte?

19. Jak často nakupujete online?

20. Kdy Váš nákup nejčastěji probíhá?

21. V čem vidíte největší výhodu nákupu online, oproti nákupu v kamenné prodejně?

22. Jaké nevýhody má pro Vás online nákup?

23. Jaké zboží nejčastěji nakupujete online?

24. Co nejvíce ovlivňuje Váš finální výběr prodejce?

25. Který z uvedených typů personalizace služeb byste ocenili a neváhali byste si za něj připlatit?

26. Ztotožňujete se s následujícími výroky?

27. S kým v současnosti bydlíte?

28. Jak v současnosti bydlíte?

29. Zajímáte se o trendy v bydlení?

30. Je pro Vás vlastnictví nemovitosti prioritou?

31. Představte si, že nové bydlení je již na dosah v případě, že ještě byt nevlastníte. Souhlasíte s výroky?

32. Ke koupi upřednostňuji nebo jsem již upřednostnil:

33. Kde nabídku nemovitostí vyhledáváte?

34. Jakou lokalitu k bydlení upřednostňujete?

35. Jakou součást bytového komplexu byste ocenili?

36. Co by vás přimělo se přestěhovat?

37. Nejdůležitějším kritériem při výběru nemovitosti k bydlení je dle Vás:

38. Kde hledáte inspiraci pro vzhled vašeho interiéru?

39. Pohlaví:

40. Věk v tomto kalendářním roce:

41. Kraj, ve kterém žijete:

42. Pracovní pozice:

43. Prosím označte, chcete-li, do které kategorie patří čistý příjem Vaší domácnosti:

44. Prosím vyberte své ekonomické postavení:

45. Jak vnímáte své společenské postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste narozen/a v období mezi roky 1976 -1992 včetně?

2. Jste single – (dosud nesezdaný a bezdětný)?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Do jaké z kategorií patříte?

5. Stupeň Vaší ekonomické závislosti:

6. Kde žijete?

7. Nakupujete značkové produkty?

9. V jaké kategorii nakupujete značkové produkty nejčastěji?

10. Co pro Vás značka nebo značkový produkt/služba představuje, symbolizuje?

11. Vyberte, jak moc důvěřujete značkovým produktům:

12. Testujete často nové značky nebo se držíte těch osvědčených?

13. Jaké faktory mají největší vliv na Vaše nákupní rozhodování?

14. Co vás motivuje k nákupu určité značky?

15. Jak vyjadřujete svůj pozitivní vztah ke značce?

16. Dokážete si představit absenci Vašich oblíbených značkových produktů ve Vašem životě?

17. Přiměl Vás v poslední době některý z níže uvedených trendů změnit značku nebo změnil vaše značkové preference?

18. Jaký z následujících popisů nejlépe charakterizuje Vaši oblíbenou značku? Co ve značce hledáte?

19. Jak často nakupujete online?

20. Kdy Váš nákup nejčastěji probíhá?

21. V čem vidíte největší výhodu nákupu online, oproti nákupu v kamenné prodejně?

22. Jaké nevýhody má pro Vás online nákup?

23. Jaké zboží nejčastěji nakupujete online?

24. Co nejvíce ovlivňuje Váš finální výběr prodejce?

25. Který z uvedených typů personalizace služeb byste ocenili a neváhali byste si za něj připlatit?

26. Ztotožňujete se s následujícími výroky?

27. S kým v současnosti bydlíte?

28. Jak v současnosti bydlíte?

29. Zajímáte se o trendy v bydlení?

30. Je pro Vás vlastnictví nemovitosti prioritou?

31. Představte si, že nové bydlení je již na dosah v případě, že ještě byt nevlastníte. Souhlasíte s výroky?

32. Ke koupi upřednostňuji nebo jsem již upřednostnil:

33. Kde nabídku nemovitostí vyhledáváte?

34. Jakou lokalitu k bydlení upřednostňujete?

35. Jakou součást bytového komplexu byste ocenili?

36. Co by vás přimělo se přestěhovat?

37. Nejdůležitějším kritériem při výběru nemovitosti k bydlení je dle Vás:

38. Kde hledáte inspiraci pro vzhled vašeho interiéru?

39. Pohlaví:

40. Věk v tomto kalendářním roce:

41. Kraj, ve kterém žijete:

42. Pracovní pozice:

43. Prosím označte, chcete-li, do které kategorie patří čistý příjem Vaší domácnosti:

44. Prosím vyberte své ekonomické postavení:

45. Jak vnímáte své společenské postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mitevová, C.Spotřebitelské chování segmentu singles (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://spotrebitelske-chovani-segme.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.