Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské soutěže - důvěra zákazníků

Spotřebitelské soutěže - důvěra zákazníků

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Luboš Kozler
Šetření:30. 10. 2012 - 15. 12. 2012
Počet respondentů:240
Počet otázek (max/průměr):18 / 10.53
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážený/á respondente/tko,

chtěl bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který se zabývá tématem důvěry zákazníků ve spotřebitelské soutěže, která je v současnosti velmi diskutabilní. Jeho vyplnění Vám zabere jen pár minut.

Předem Vám moc děkuji za jeho vyplnění.

Luboš Kozler

Za spotřebitelské soutěže jsou považovány aktivity, kdy např. musí spotřebitel nasbírat určitý počet částí obalů, čárových kódů atpod. Na spotřebiteli může být požadováno splnění nějakého úkolu (zodpovězení otázky, vyplnění ankety).

Dotazník je členěn na dvě části. Na konkrétní část bloku otázek jsou respondenti přesměrování po zodpovězení otázky zda se učastní spotřebitelských soutěží (otázka č.2 až otázka 15) či nikoliv (přejděte na otázku č.16 -22).

Odpovědi respondentů

1. Zúčastnil/la jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14058,33 %58,33 %  
ano10041,67 %41,67 %  

Graf

2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost získání ceny4746,08 %19,58 %  
když jsi už produkt zakoupím, využiji možnosti se zúčastnit spotřebitelské soutěže4140,2 %17,08 %  
možnost získání ceny, která mě svou hodnotou motivuje pro účast ve spotřebitelské soutěži3736,27 %15,42 %  
jiný důvod, jaký?.............................32,94 %1,25 %  

Graf

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
soutěž ve které vyhrává každý (zasílání obalů od sušenek)5251,49 %21,67 %  
vědomostní soutěže1413,86 %5,83 %  
vyhrává každý x-tý účastník (každá desátá sms vyhrává)109,9 %4,17 %  
tipovací soutěže (kolik čokolád se vejde do kufru auta)87,92 %3,33 %  
kreativní soutěže (něco namalovat, vymyslet)76,93 %2,92 %  
prvních x vyhrává (prvních 500 účastníků, kteří zašlou 5 zátek od piva x, dostane otvírák)54,95 %2,08 %  
jiný, jaký?........................54,95 %2,08 %  

Graf

4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8282 %34,17 %  
nevím99 %3,75 %  
ne99 %3,75 %  

Graf

5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7070 %29,17 %  
ne3030 %12,5 %  

Graf

6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3245,71 %13,33 %  
ano3042,86 %12,5 %  
nevím811,43 %3,33 %  

Graf

7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena5781,43 %23,75 %  
ano, výhra mě byla doručena s časovým spožděním1014,29 %4,17 %  
obdržel/la jsem jinou výhru než jsem vyhrál/la22,86 %0,83 %  
výhru jsem doposud neobdržel/la11,43 %0,42 %  

Graf

8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, splnila4057,14 %16,67 %  
spíše splnila2231,43 %9,17 %  
spíše nesplnila45,71 %1,67 %  
nesplnila34,29 %1,25 %  
nepamatuji se11,43 %0,42 %  

Graf

9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb7878 %32,5 %  
chtějí se zviditelnit a využít spotřebitelskou soutěž pouze jako reklamu5151 %21,25 %  
chtějí získat údaje o zákaznících (kontakty,adresy)5050 %20,83 %  
jiná odpověď, jaká?.................22 %0,83 %  

Graf

10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zpětná odpověď od organizátora z výsledky soutěže (mail,sms dle zadání do přihlašovacích podmínek)6060 %25 %  
prezentace výsledků na webu organizátora5353 %22,08 %  
jiná odpověď, jaká?...............77 %2,92 %  

Graf

11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
účastním se soutěží dle mého náhodného výběru5959 %24,58 %  
soutěž vybírám dle mého subjektivního pocitu o důvěryhodnosti soutěže3131 %12,92 %  
soutěž vybírám dle hodnoty výhry1717 %7,08 %  
jiná odpověď, jaká?.........66 %2,5 %  

Graf

12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malá pravděpodobnost získat výhru7552,82 %31,25 %  
nesleduji a ignoruji spotřebitelské soutěže5538,73 %22,92 %  
nedůvěra v regulérnost spotřebitelské soutěže, jako podpory prodeje výrobků4632,39 %19,17 %  
nepřiměřené úsilí, které není adekvátní odměně4430,99 %18,33 %  
mám obavy ze zneužití mých osobních údajů2920,42 %12,08 %  
ceny nejsou dostatečně hodnotné1611,27 %6,67 %  
jiná odpověď, jaká?................96,34 %3,75 %  

Graf

13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb9366,43 %38,75 %  
chtějí získat údaje o zákaznících (kontakty,adresy)7755 %32,08 %  
chtějí se zviditelnit a využít spotřebitelskou soutěž pouze jako reklamu7251,43 %30 %  
jiná odpověď, jaká?.................64,29 %2,5 %  

Graf

14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9870 %40,83 %  
ano2316,43 %9,58 %  
nevím1913,57 %7,92 %  

Graf

15. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16870,59 %70 %  
muž7029,41 %29,17 %  

Graf

16. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 3016569,33 %68,75 %  
31 - 455121,43 %21,25 %  
více než 45218,82 %8,75 %  
méně než 1810,42 %0,42 %  

Graf

17. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou10544,12 %43,75 %  
vysoškolské10544,12 %43,75 %  
vyšší odborné135,46 %5,42 %  
základní93,78 %3,75 %  
vyučen62,52 %2,5 %  

Graf

18. Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15001 - 30000 Kč7129,83 %29,58 %  
bez příjmu6928,99 %28,75 %  
do 15000 Kč6828,57 %28,33 %  
30001 - 50000 Kč218,82 %8,75 %  
nad 50000 Kč93,78 %3,75 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Zúčastnil/la jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost získání ceny, která mě svou hodnotou motivuje pro účast ve spotřebitelské soutěži na otázku 2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vědomostní soutěže na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhrává každý x-tý účastník (každá desátá sms vyhrává) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena s časovým spožděním na otázku 7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb na otázku 9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí se zviditelnit a využít spotřebitelskou soutěž pouze jako reklamu na otázku 9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí získat údaje o zákaznících (kontakty,adresy) na otázku 9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prezentace výsledků na webu organizátora na otázku 10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpětná odpověď od organizátora z výsledky soutěže (mail,sms dle zadání do přihlašovacích podmínek) na otázku 10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž vybírám dle hodnoty výhry na otázku 11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž vybírám dle mého subjektivního pocitu o důvěryhodnosti soutěže na otázku 11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi účastním se soutěží dle mého náhodného výběru na otázku 11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž ve které vyhrává každý (zasílání obalů od sušenek) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost získání ceny na otázku 2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi když jsi už produkt zakoupím, využiji možnosti se zúčastnit spotřebitelské soutěže na otázku 2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny nejsou dostatečně hodnotné na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám obavy ze zneužití mých osobních údajů na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěra v regulérnost spotřebitelské soutěže, jako podpory prodeje výrobků na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřiměřené úsilí, které není adekvátní odměně na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesleduji a ignoruji spotřebitelské soutěže na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb na otázku 13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí se zviditelnit a využít spotřebitelskou soutěž pouze jako reklamu na otázku 13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí získat údaje o zákaznících (kontakty,adresy) na otázku 13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi malá pravděpodobnost získat výhru na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?

4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?

5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?

  • odpověď ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena s časovým spožděním na otázku 7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?

7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?

  • odpověď ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?

9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?

  • odpověď chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhrává každý x-tý účastník (každá desátá sms vyhrává) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zúčastnil/la jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?

5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?

6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?

7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?

8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?

9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?

10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?

11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?

12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?

13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?

14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?

15. Jste?

16. Váš věk?

17. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

18. Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zúčastnil/la jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?

5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?

6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?

7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?

8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?

9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?

10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?

11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?

12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?

13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?

14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?

15. Jste?

16. Váš věk?

17. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

18. Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kozler, L.Spotřebitelské soutěže - důvěra zákazníků (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spotrebitelske-souteze-duver.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.