Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěl bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který se zabývá tématem důvěry zákazníků ve spotřebitelské soutěže, která je v současnosti velmi diskutabilní. Jeho vyplnění Vám zabere jen pár minut.
Předem Vám moc děkuji za jeho vyplnění.
Luboš Kozler
Za spotřebitelské soutěže jsou považovány aktivity, kdy např. musí spotřebitel nasbírat určitý počet částí obalů, čárových kódů atpod. Na spotřebiteli může být požadováno splnění nějakého úkolu (zodpovězení otázky, vyplnění ankety).
Dotazník je členěn na dvě části. Na konkrétní část bloku otázek jsou respondenti přesměrování po zodpovězení otázky zda se učastní spotřebitelských soutěží (otázka č.2 až otázka 15) či nikoliv (přejděte na otázku č.16 -22).
Odpovědi respondentů
1. Zúčastnil/la jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
140
58,33 %
58,33 %
ano
100
41,67 %
41,67 %
2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
možnost získání ceny
47
46,08 %
19,58 %
když jsi už produkt zakoupím, využiji možnosti se zúčastnit spotřebitelské soutěže
41
40,2 %
17,08 %
možnost získání ceny, která mě svou hodnotou motivuje pro účast ve spotřebitelské soutěži
37
36,27 %
15,42 %
jiný důvod, jaký?.............................
3
2,94 %
1,25 %
3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
soutěž ve které vyhrává každý (zasílání obalů od sušenek)
52
51,49 %
21,67 %
vědomostní soutěže
14
13,86 %
5,83 %
vyhrává každý x-tý účastník (každá desátá sms vyhrává)
10
9,9 %
4,17 %
tipovací soutěže (kolik čokolád se vejde do kufru auta)
8
7,92 %
3,33 %
kreativní soutěže (něco namalovat, vymyslet)
7
6,93 %
2,92 %
prvních x vyhrává (prvních 500 účastníků, kteří zašlou 5 zátek od piva x, dostane otvírák)
5
4,95 %
2,08 %
jiný, jaký?........................
5
4,95 %
2,08 %
4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
82
82 %
34,17 %
nevím
9
9 %
3,75 %
ne
9
9 %
3,75 %
5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
70
70 %
29,17 %
ne
30
30 %
12,5 %
6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
32
45,71 %
13,33 %
ano
30
42,86 %
12,5 %
nevím
8
11,43 %
3,33 %
7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena
57
81,43 %
23,75 %
ano, výhra mě byla doručena s časovým spožděním
10
14,29 %
4,17 %
obdržel/la jsem jinou výhru než jsem vyhrál/la
2
2,86 %
0,83 %
výhru jsem doposud neobdržel/la
1
1,43 %
0,42 %
8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, splnila
40
57,14 %
16,67 %
spíše splnila
22
31,43 %
9,17 %
spíše nesplnila
4
5,71 %
1,67 %
nesplnila
3
4,29 %
1,25 %
nepamatuji se
1
1,43 %
0,42 %
9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb
78
78 %
32,5 %
chtějí se zviditelnit a využít spotřebitelskou soutěž pouze jako reklamu
51
51 %
21,25 %
chtějí získat údaje o zákaznících (kontakty,adresy)
50
50 %
20,83 %
jiná odpověď, jaká?.................
2
2 %
0,83 %
10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zpětná odpověď od organizátora z výsledky soutěže (mail,sms dle zadání do přihlašovacích podmínek)
60
60 %
25 %
prezentace výsledků na webu organizátora
53
53 %
22,08 %
jiná odpověď, jaká?...............
7
7 %
2,92 %
11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
účastním se soutěží dle mého náhodného výběru
59
59 %
24,58 %
soutěž vybírám dle mého subjektivního pocitu o důvěryhodnosti soutěže
31
31 %
12,92 %
soutěž vybírám dle hodnoty výhry
17
17 %
7,08 %
jiná odpověď, jaká?.........
6
6 %
2,5 %
12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
malá pravděpodobnost získat výhru
75
52,82 %
31,25 %
nesleduji a ignoruji spotřebitelské soutěže
55
38,73 %
22,92 %
nedůvěra v regulérnost spotřebitelské soutěže, jako podpory prodeje výrobků
46
32,39 %
19,17 %
nepřiměřené úsilí, které není adekvátní odměně
44
30,99 %
18,33 %
mám obavy ze zneužití mých osobních údajů
29
20,42 %
12,08 %
ceny nejsou dostatečně hodnotné
16
11,27 %
6,67 %
jiná odpověď, jaká?................
9
6,34 %
3,75 %
13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb
93
66,43 %
38,75 %
chtějí získat údaje o zákaznících (kontakty,adresy)
77
55 %
32,08 %
chtějí se zviditelnit a využít spotřebitelskou soutěž pouze jako reklamu
72
51,43 %
30 %
jiná odpověď, jaká?.................
6
4,29 %
2,5 %
14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
98
70 %
40,83 %
ano
23
16,43 %
9,58 %
nevím
19
13,57 %
7,92 %
15. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
168
70,59 %
70 %
muž
70
29,41 %
29,17 %
16. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 30
165
69,33 %
68,75 %
31 - 45
51
21,43 %
21,25 %
více než 45
21
8,82 %
8,75 %
méně než 18
1
0,42 %
0,42 %
17. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
105
44,12 %
43,75 %
vysoškolské
105
44,12 %
43,75 %
vyšší odborné
13
5,46 %
5,42 %
základní
9
3,78 %
3,75 %
vyučen
6
2,52 %
2,5 %
18. Váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15001 - 30000 Kč
71
29,83 %
29,58 %
bez příjmu
69
28,99 %
28,75 %
do 15000 Kč
68
28,57 %
28,33 %
30001 - 50000 Kč
21
8,82 %
8,75 %
nad 50000 Kč
9
3,78 %
3,75 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Zúčastnil/la jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
odpověď ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost získání ceny, která mě svou hodnotou motivuje pro účast ve spotřebitelské soutěži na otázku 2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vědomostní soutěže na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhrává každý x-tý účastník (každá desátá sms vyhrává) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena s časovým spožděním na otázku 7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb na otázku 9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí se zviditelnit a využít spotřebitelskou soutěž pouze jako reklamu na otázku 9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí získat údaje o zákaznících (kontakty,adresy) na otázku 9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prezentace výsledků na webu organizátora na otázku 10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpětná odpověď od organizátora z výsledky soutěže (mail,sms dle zadání do přihlašovacích podmínek) na otázku 10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž vybírám dle hodnoty výhry na otázku 11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž vybírám dle mého subjektivního pocitu o důvěryhodnosti soutěže na otázku 11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi účastním se soutěží dle mého náhodného výběru na otázku 11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž ve které vyhrává každý (zasílání obalů od sušenek) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost získání ceny na otázku 2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi když jsi už produkt zakoupím, využiji možnosti se zúčastnit spotřebitelské soutěže na otázku 2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
odpověď ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny nejsou dostatečně hodnotné na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám obavy ze zneužití mých osobních údajů na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěra v regulérnost spotřebitelské soutěže, jako podpory prodeje výrobků na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřiměřené úsilí, které není adekvátní odměně na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesleduji a ignoruji spotřebitelské soutěže na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb na otázku 13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí se zviditelnit a využít spotřebitelskou soutěž pouze jako reklamu na otázku 13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí získat údaje o zákaznících (kontakty,adresy) na otázku 13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi malá pravděpodobnost získat výhru na otázku 12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?
odpověď ano:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?
odpověď ano:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena s časovým spožděním na otázku 7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
odpověď ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
odpověď chtějí podpořit prodej svého zboží a služeb:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhrává každý x-tý účastník (každá desátá sms vyhrává) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zúčastnil/la jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?
5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?
6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?
11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
15. Jste?
16. Váš věk?
17. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
18. Váš čistý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zúčastnil/la jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
2. Z jakého důvodu se účastníte spotřebitelských soutěží?
3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
4. Měl/la jste někdy pochybnosti o Vaši reálné šanci vyhrát nějakou výhru ve spotřebitelské soutěži?
5. Vyhrál/la jste Vy někdy něco ve spotřebitelské soutěži?
6. Měl/la jste někdy pochybnosti o tom, že fyzicky obdržíte již získanou výhru?
7. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
8. Splnila Vaše poslední výhra Vaše očekávání?
9. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
10. Co by podle Vás zvýšilo důvěryhodnost spotřebitelských soutěží?
11. Jakým způsobem jste vybíral/la spotřebitelskou soutěž, které jste se zůčastnil/la?
12. Z jakého důvodu se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
13. Z jakého důvodu podle Vás organizují společnosti spotřebitelské soutěže?
14. Vadí Vám účast členů Vaší rodiny (manžel/ka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti) ve spotřebitelských soutěžích?
15. Jste?
16. Váš věk?
17. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
18. Váš čistý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.