Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské soutěže

Spotřebitelské soutěže

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva
Šetření:22. 02. 2009 - 01. 03. 2009
Počet respondentů:202
Počet otázek (max/průměr):28 / 13.44
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený/á respondente/tko, obracím se na Vás s prosbou o vyplnění následujícího dotazníku, který se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. Jeho vyplnění Vám zabere jen pár minut. Předem děkuji za jeho vyplnění.
Eva Lacinová

Spotřebitelskou soutěží je myšlena aktivita, kdy spotřebitel musí nasbírat určitý počet čárových kódů nebo jiných identifikovatelných částí obalů a může tak získat určitou cenu. Může být požadováno také splnění nějakého úkolu (zodpovědět otázku, vymyslet slogan, zaslat obrázek aj.). Za spotřebitelskou soutěž není pro účely tohoto dotazování považováno hlasování spojené s možností výhry (hitparády, zábavné pořady atd.) a dále křížovky v periodikách. Dotazník je rozdělen na dvě části. Každý účastník výzkumu vyplňuje pouze jednu část a to v závislosti na tom, zda se účastní spotřebitelských soutěží či nikoliv. Pro rozřazení slouží otázka číslo 0, po jejím zodpovězení budete přesměrování na otázky pro účastníky respektive neúčastníky soutěže.


 

Odpovědi respondentů

1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13767,82 %67,82 %  
ano6532,18 %32,18 %  

Graf

2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
účastním se kvůli možnosti získání ceny4264,62 %20,79 %  
když už si produkt s možností zúčastnit soutěže koupím, tak se zúčastním1827,69 %8,91 %  
spotřebitelská soutěž je pro mě adrenalin23,08 %0,99 %  
účastním se abych zjistil/a, zda soutěž probíhá tak, jak organizátor slibuje11,54 %0,5 %  
soutěžím max. 1x za rok, pokud je téma zajímavé.11,54 %0,5 %  
účastnim se jen proto, že ty věci normálně kupuju!11,54 %0,5 %  

Graf

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
soutěž vyhrává každý (Zašli 5 obalů od sušenek xxx a pošleme ti plakát.)3960 %19,31 %  
vědomostní soutěže (Jak se jmenoval Čech, který jako první zdolal Mount Everest?)1116,92 %5,45 %  
prvních x vyhrává (Prvních 1000 účastníků, kteří zašlou 5 zátek od piva x, dostane otvírák.)57,69 %2,48 %  
tipovací soutěže (Kolik PET lahví se vejde do vozu xxx? apod.)34,62 %1,49 %  
vyhrává každý x-tý účastník (Zašli soutěžní sms jako desátý v pořadí a dostaneš cenu.)23,08 %0,99 %  
tip, ale.. hlasuj a 3 vylosovaní dostanou výhru.11,54 %0,5 %  
sleva z výrobků za body z nákupu11,54 %0,5 %  
kreativní soutěže (Namaluj něco,vymysli rým apod.)11,54 %0,5 %  
losování z nasbíraných bodů, viz coca-cola11,54 %0,5 %  
množstevní soutěže (Vyhraje ten, kdo nasbírá nejvíce obalů apod.)11,54 %0,5 %  

Graf

4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5076,92 %24,75 %  
ne1523,08 %7,43 %  

Graf

5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena3572,92 %17,33 %  
ano, výhra mě byla doručena, ale s časovým zpožděním1225 %5,94 %  
výhru, jsem do dnes neobdržel/a12,08 %0,5 %  

Graf

6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, splnila2246,81 %10,89 %  
spíše splnila1736,17 %8,42 %  
spíše nesplnila612,77 %2,97 %  
nepamatuji se24,26 %0,99 %  

Graf

7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
formulářem na webu2944,62 %14,36 %  
emailem1320 %6,44 %  
SMS1320 %6,44 %  
poštou46,15 %1,98 %  
do sběrného boxu v místě prodeje23,08 %0,99 %  
pošta, formulář na webu nebo e-mail11,54 %0,5 %  
sbirani "kreditu" - nalepky, karta, body...11,54 %0,5 %  
sběr bodů na kartu při nákupu - žádná starost11,54 %0,5 %  
pošta a email11,54 %0,5 %  

Graf

8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
telefonicky2436,92 %11,88 %  
MMS1624,62 %7,92 %  
poštou1320 %6,44 %  
do sběrného boxu v místě prodeje812,31 %3,96 %  
SMS34,62 %1,49 %  
formulářem na webu11,54 %0,5 %  

Graf

9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z obalu výrobku2944,62 %14,36 %  
z masmédií (TV, tisk, rádio, bilboard)1218,46 %5,94 %  
na internetových stránkách1218,46 %5,94 %  
v obchodě (letáky, nástěnky atd.)1116,92 %5,45 %  
email11,54 %0,5 %  

Graf

10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o právní regulaci spotřebitelských soutěží se nezajímám3756,92 %18,32 %  
spíše ano, ale jsou zde určité problematické oblasti1218,46 %5,94 %  
ano, považuji ji za jasnou a dostatečnou913,85 %4,46 %  
spíše ne, je zde dosti nejasností57,69 %2,48 %  
ne, není dostatečná23,08 %0,99 %  

Graf

11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2640 %12,87 %  
určitě ano1523,08 %7,43 %  
nevím1116,92 %5,45 %  
spíše ne1116,92 %5,45 %  
určitě ne23,08 %0,99 %  

Graf

12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne2233,85 %10,89 %  
spíše ne2132,31 %10,4 %  
spíše ano1320 %6,44 %  
nevím913,85 %4,46 %  

Graf

13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtějí zvýšit prodeje svého zboží nebo služeb4163,08 %20,3 %  
chtějí získat adresy, kontakty a údaje svých zákazníků1116,92 %5,45 %  
chtějí být vidět a dělají si tak reklamu1015,38 %4,95 %  
chtějí získat kontakty zákazníků + zvýšit tržby11,54 %0,5 %  
dohromady odpovedi 1, 3 i 411,54 %0,5 %  
reklama a zvýšení prodeje11,54 %0,5 %  

Graf

14. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5280 %25,74 %  
muž1320 %6,44 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231523,08 %7,43 %  
251116,92 %5,45 %  
24913,85 %4,46 %  
22710,77 %3,47 %  
2646,15 %1,98 %  
2946,15 %1,98 %  
2134,62 %1,49 %  
2034,62 %1,49 %  
2823,08 %0,99 %  
1923,08 %0,99 %  
ostatní odpovědi 32
17
44
38
18
57,69 %2,48 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.86
Minimum:19
Maximum:29
Variační rozpětí:10
Rozptyl:5.19
Směrodatná odchylka:2.28
Medián:24
Modus:23

Graf

16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3350,77 %16,34 %  
středoškolské s maturitou2436,92 %11,88 %  
vyšší odborné34,62 %1,49 %  
základní34,62 %1,49 %  
vyučen/SŠ bez maturity23,08 %0,99 %  

Graf

17. Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč2741,54 %13,37 %  
bez příjmu2436,92 %11,88 %  
15 001 – 30 000 Kč1421,54 %6,93 %  

Graf

18. Za posledních 12 měsíců jste se nezúčastnil/a spotřebitelské soutěže. Zúčastnil/a jste se ji někdy v minulosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, někdy dříve jsem se zúčastnil/a5842,34 %28,71 %  
ne, nikdy jsem se nezúčastnil/a4331,39 %21,29 %  
nevzpomínám si3626,28 %17,82 %  

Graf

19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám chuť sbírat obaly, víčka nebo vymýšlet slogany a malovat obrázky4129,93 %20,3 %  
přijde mně malá šance na výhru3928,47 %19,31 %  
nevšímám si spotřebitelských soutěží, takže ani nevím na jaký produkt právě probíhají3626,28 %17,82 %  
je nutno vynaložit úsilí nepřiměřené odměně118,03 %5,45 %  
nelákají mě nabízené ceny53,65 %2,48 %  
vše výše uvedené10,73 %0,5 %  
nehodlám pomáhat komerčním hnusům10,73 %0,5 %  
nevěřím ve spravedlivé rozdáníCenSkutečnýmVýhercům10,73 %0,5 %  
jsou to podvody10,73 %0,5 %  
1) Nerad poskytuji své os. údaje 2) též malá šance10,73 %0,5 %  

Graf

20. Jedna z možných variant spotřebitelských soutěží je, že vyhrává každý účastník, který se zapojí. Ani tahle varianta Vás neláká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, výhra je většinou zanedbatelné hodnoty5640,88 %27,72 %  
možná ji někdy vyzkouším3727,01 %18,32 %  
ano, na tuhle variantu bych přistoupil/a2618,98 %12,87 %  
ne, nezajímá mě žádná spotřebitelská soutěž139,49 %6,44 %  
nevím53,65 %2,48 %  

Graf

21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtějí něco vyhrát9569,34 %47,03 %  
mají to jako koníček2216,06 %10,89 %  
mají hodně volného času a takhle ho vyplňují1611,68 %7,92 %  
kupujete stejne, proc navic nevyhrat10,73 %0,5 %  
nevím10,73 %0,5 %  
zkousi jake maji stest :-)10,73 %0,5 %  
all of above;-)10,73 %0,5 %  

Graf

22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale je to výjimka v mém okolí4734,31 %23,27 %  
ano, znám několik lidí z mého okolí, co se účastní4633,58 %22,77 %  
spíše ne, ale o pár lidech se domnívám, že se účastní1813,14 %8,91 %  
nevím, nezajímám se o to139,49 %6,44 %  
ne, nikoho takového neznám139,49 %6,44 %  

Graf

23. Představte si, že někdo v Vaší blízké rodiny (manžel/lka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti…) je pravidelným účastníkem spotřebitelských soutěží. S jakým z následujících výroků týkajících se postoje k této situaci a konverzaci o ní se nejvíce ztotožňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevidím na tom nic špatného, když chce, ať se účastní, klidně o tom mluvím před přáteli10576,64 %51,98 %  
nevadí mi to, ale raději o tom veřejně nemluvím1410,22 %6,93 %  
nesouhlasím s tím, ale klidně o tom mluvím75,11 %3,47 %  
nejsem z toho nadšen a raději o tom mlčím32,19 %1,49 %  
aktivity svých příbuzných se nezajímám32,19 %1,49 %  
aktivity svých příbuzných se nezajímám32,19 %1,49 %  
nesouhlasím s tím a takovéhoto rodinné soutěžitele veřejně kritizuji21,46 %0,99 %  

Graf

24. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtějí zvýšit prodeje svého zboží nebo služeb8259,85 %40,59 %  
chtějí získat adresy, kontakty a údaje svých zákazníků2921,17 %14,36 %  
chtějí být vidět a dělají si tak reklamu2417,52 %11,88 %  
poslední 2 možnosti - zvýšení prodeje i reklama10,73 %0,5 %  
jak která společnst - sběr údajů, marketing 10,73 %0,5 %  

Graf

25. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7856,93 %38,61 %  
muž5943,07 %29,21 %  

Graf

26. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
243223,36 %15,84 %  
232719,71 %13,37 %  
251510,95 %7,43 %  
211510,95 %7,43 %  
22128,76 %5,94 %  
2696,57 %4,46 %  
2085,84 %3,96 %  
1932,19 %1,49 %  
2821,46 %0,99 %  
4021,46 %0,99 %  
ostatní odpovědi 18
27
16
32
29
58
999
38
15
44
41
50
128,76 %5,94 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:23.67
Minimum:20
Maximum:40
Variační rozpětí:20
Rozptyl:7.72
Směrodatná odchylka:2.78
Medián:24
Modus:24

Graf

27. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou6446,72 %31,68 %  
vysokoškolské6345,99 %31,19 %  
základní53,65 %2,48 %  
vyučen/SŠ bez maturity32,19 %1,49 %  
vyšší odborné21,46 %0,99 %  

Graf

28. Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bez příjmu6345,99 %31,19 %  
do 15 000 Kč4734,31 %23,27 %  
15 001 – 30 000 Kč2216,06 %10,89 %  
30 001 – 50 000 Kč42,92 %1,98 %  
nad 50 000 Kč10,73 %0,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

  • odpověď ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí zvýšit prodeje svého zboží nebo služeb na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí získat adresy, kontakty a údaje svých zákazníků na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí být vidět a dělají si tak reklamu na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano, ale jsou zde určité problematické oblasti na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi o právní regulaci spotřebitelských soutěží se nezajímám na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z obalu výrobku na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z masmédií (TV, tisk, rádio, bilboard) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě (letáky, nástěnky atd.) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonicky na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetových stránkách na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi MMS na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštou na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi formulářem na webu na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailem na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena, ale s časovým zpožděním na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vědomostní soutěže (Jak se jmenoval Čech, který jako první zdolal Mount Everest?) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž vyhrává každý (Zašli 5 obalů od sušenek xxx a pošleme ti plakát.) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi účastním se kvůli možnosti získání ceny na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi když už si produkt s možností zúčastnit soutěže koupím, tak se zúčastním na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 14. Jste?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 14. Jste?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 17 - 22 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 22 - 23 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 24 - 26 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské s maturitou na otázku 16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 30 000 Kč na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bez příjmu na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 15 000 Kč na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?

2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?

  • odpověď účastním se kvůli možnosti získání ceny:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano, ale jsou zde určité problematické oblasti na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi z masmédií (TV, tisk, rádio, bilboard) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?

4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?

  • odpověď ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena, ale s časovým zpožděním na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?

14. Jste?

  • odpověď žena:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštou na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailem na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi když už si produkt s možností zúčastnit soutěže koupím, tak se zúčastním na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?

21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?

  • odpověď chtějí něco vyhrát:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nikoho takového neznám na otázku 22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?

23. Představte si, že někdo v Vaší blízké rodiny (manžel/lka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti…) je pravidelným účastníkem spotřebitelských soutěží. S jakým z následujících výroků týkajících se postoje k této situaci a konverzaci o ní se nejvíce ztotožňujete?

  • odpověď nevidím na tom nic špatného, když chce, ať se účastní, klidně o tom mluvím před přáteli:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 24 - 25 > na otázku 26. Kolik je Vám let?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na tuhle variantu bych přistoupil/a na otázku 20. Jedna z možných variant spotřebitelských soutěží je, že vyhrává každý účastník, který se zapojí. Ani tahle varianta Vás neláká?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, znám několik lidí z mého okolí, co se účastní na otázku 22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi je nutno vynaložit úsilí nepřiměřené odměně na otázku 19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mají to jako koníček na otázku 21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám chuť sbírat obaly, víčka nebo vymýšlet slogany a malovat obrázky na otázku 19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?

26. Kolik je Vám let?

  • odpověď < 15 - 21 >:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí zvýšit prodeje svého zboží nebo služeb na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí získat adresy, kontakty a údaje svých zákazníků na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí být vidět a dělají si tak reklamu na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano, ale jsou zde určité problematické oblasti na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi o právní regulaci spotřebitelských soutěží se nezajímám na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z obalu výrobku na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z masmédií (TV, tisk, rádio, bilboard) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě (letáky, nástěnky atd.) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonicky na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetových stránkách na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi MMS na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštou na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi formulářem na webu na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailem na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena, ale s časovým zpožděním na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vědomostní soutěže (Jak se jmenoval Čech, který jako první zdolal Mount Everest?) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž vyhrává každý (Zašli 5 obalů od sušenek xxx a pošleme ti plakát.) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi účastním se kvůli možnosti získání ceny na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi když už si produkt s možností zúčastnit soutěže koupím, tak se zúčastním na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 14. Jste?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 14. Jste?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 17 - 22 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 22 - 23 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 24 - 26 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské s maturitou na otázku 16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 30 000 Kč na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bez příjmu na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 15 000 Kč na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?

5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?

6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?

7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?

8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?

9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?

10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?

11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?

12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?

13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?

14. Jste?

15. Kolik je Vám let?

16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

17. Váš čistý měsíční příjem?

18. Za posledních 12 měsíců jste se nezúčastnil/a spotřebitelské soutěže. Zúčastnil/a jste se ji někdy v minulosti?

19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?

20. Jedna z možných variant spotřebitelských soutěží je, že vyhrává každý účastník, který se zapojí. Ani tahle varianta Vás neláká?

21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?

22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?

23. Představte si, že někdo v Vaší blízké rodiny (manžel/lka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti…) je pravidelným účastníkem spotřebitelských soutěží. S jakým z následujících výroků týkajících se postoje k této situaci a konverzaci o ní se nejvíce ztotožňujete?

24. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?

25. Jste?

26. Kolik je Vám let?

27. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

28. Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?

5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?

6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?

7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?

8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?

9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?

10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?

11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?

12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?

13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?

14. Jste?

15. Kolik je Vám let?

16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

17. Váš čistý měsíční příjem?

18. Za posledních 12 měsíců jste se nezúčastnil/a spotřebitelské soutěže. Zúčastnil/a jste se ji někdy v minulosti?

19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?

20. Jedna z možných variant spotřebitelských soutěží je, že vyhrává každý účastník, který se zapojí. Ani tahle varianta Vás neláká?

21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?

22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?

23. Představte si, že někdo v Vaší blízké rodiny (manžel/lka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti…) je pravidelným účastníkem spotřebitelských soutěží. S jakým z následujících výroků týkajících se postoje k této situaci a konverzaci o ní se nejvíce ztotožňujete?

24. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?

25. Jste?

26. Kolik je Vám let?

27. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

28. Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, E.Spotřebitelské soutěže (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://spotrebitelske-souteze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.