Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážený/á respondente/tko, obracím se na Vás s prosbou o vyplnění následujícího dotazníku, který se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. Jeho vyplnění Vám zabere jen pár minut. Předem děkuji za jeho vyplnění. Eva Lacinová
Spotřebitelskou soutěží je myšlena aktivita, kdy spotřebitel musí nasbírat určitý počet čárových kódů nebo jiných identifikovatelných částí obalů a může tak získat určitou cenu. Může být požadováno také splnění nějakého úkolu (zodpovědět otázku, vymyslet slogan, zaslat obrázek aj.). Za spotřebitelskou soutěž není pro účely tohoto dotazování považováno hlasování spojené s možností výhry (hitparády, zábavné pořady atd.) a dále křížovky v periodikách. Dotazník je rozdělen na dvě části. Každý účastník výzkumu vyplňuje pouze jednu část a to v závislosti na tom, zda se účastní spotřebitelských soutěží či nikoliv. Pro rozřazení slouží otázka číslo 0, po jejím zodpovězení budete přesměrování na otázky pro účastníky respektive neúčastníky soutěže.
Odpovědi respondentů
1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
137
67,82 %
67,82 %
ano
65
32,18 %
32,18 %
2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
účastním se kvůli možnosti získání ceny
42
64,62 %
20,79 %
když už si produkt s možností zúčastnit soutěže koupím, tak se zúčastním
18
27,69 %
8,91 %
spotřebitelská soutěž je pro mě adrenalin
2
3,08 %
0,99 %
účastním se abych zjistil/a, zda soutěž probíhá tak, jak organizátor slibuje
1
1,54 %
0,5 %
soutěžím max. 1x za rok, pokud je téma zajímavé.
1
1,54 %
0,5 %
účastnim se jen proto, že ty věci normálně kupuju!
1
1,54 %
0,5 %
3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
soutěž vyhrává každý (Zašli 5 obalů od sušenek xxx a pošleme ti plakát.)
39
60 %
19,31 %
vědomostní soutěže (Jak se jmenoval Čech, který jako první zdolal Mount Everest?)
11
16,92 %
5,45 %
prvních x vyhrává (Prvních 1000 účastníků, kteří zašlou 5 zátek od piva x, dostane otvírák.)
5
7,69 %
2,48 %
tipovací soutěže (Kolik PET lahví se vejde do vozu xxx? apod.)
3
4,62 %
1,49 %
vyhrává každý x-tý účastník (Zašli soutěžní sms jako desátý v pořadí a dostaneš cenu.)
2
3,08 %
0,99 %
tip, ale.. hlasuj a 3 vylosovaní dostanou výhru.
1
1,54 %
0,5 %
sleva z výrobků za body z nákupu
1
1,54 %
0,5 %
kreativní soutěže (Namaluj něco,vymysli rým apod.)
1
1,54 %
0,5 %
losování z nasbíraných bodů, viz coca-cola
1
1,54 %
0,5 %
množstevní soutěže (Vyhraje ten, kdo nasbírá nejvíce obalů apod.)
1
1,54 %
0,5 %
4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
50
76,92 %
24,75 %
ne
15
23,08 %
7,43 %
5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena
35
72,92 %
17,33 %
ano, výhra mě byla doručena, ale s časovým zpožděním
12
25 %
5,94 %
výhru, jsem do dnes neobdržel/a
1
2,08 %
0,5 %
6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, splnila
22
46,81 %
10,89 %
spíše splnila
17
36,17 %
8,42 %
spíše nesplnila
6
12,77 %
2,97 %
nepamatuji se
2
4,26 %
0,99 %
7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
formulářem na webu
29
44,62 %
14,36 %
emailem
13
20 %
6,44 %
SMS
13
20 %
6,44 %
poštou
4
6,15 %
1,98 %
do sběrného boxu v místě prodeje
2
3,08 %
0,99 %
pošta, formulář na webu nebo e-mail
1
1,54 %
0,5 %
sbirani "kreditu" - nalepky, karta, body...
1
1,54 %
0,5 %
sběr bodů na kartu při nákupu - žádná starost
1
1,54 %
0,5 %
pošta a email
1
1,54 %
0,5 %
8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
telefonicky
24
36,92 %
11,88 %
MMS
16
24,62 %
7,92 %
poštou
13
20 %
6,44 %
do sběrného boxu v místě prodeje
8
12,31 %
3,96 %
SMS
3
4,62 %
1,49 %
formulářem na webu
1
1,54 %
0,5 %
9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
z obalu výrobku
29
44,62 %
14,36 %
z masmédií (TV, tisk, rádio, bilboard)
12
18,46 %
5,94 %
na internetových stránkách
12
18,46 %
5,94 %
v obchodě (letáky, nástěnky atd.)
11
16,92 %
5,45 %
email
1
1,54 %
0,5 %
10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
o právní regulaci spotřebitelských soutěží se nezajímám
37
56,92 %
18,32 %
spíše ano, ale jsou zde určité problematické oblasti
12
18,46 %
5,94 %
ano, považuji ji za jasnou a dostatečnou
9
13,85 %
4,46 %
spíše ne, je zde dosti nejasností
5
7,69 %
2,48 %
ne, není dostatečná
2
3,08 %
0,99 %
11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
26
40 %
12,87 %
určitě ano
15
23,08 %
7,43 %
nevím
11
16,92 %
5,45 %
spíše ne
11
16,92 %
5,45 %
určitě ne
2
3,08 %
0,99 %
12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě ne
22
33,85 %
10,89 %
spíše ne
21
32,31 %
10,4 %
spíše ano
13
20 %
6,44 %
nevím
9
13,85 %
4,46 %
13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chtějí zvýšit prodeje svého zboží nebo služeb
41
63,08 %
20,3 %
chtějí získat adresy, kontakty a údaje svých zákazníků
11
16,92 %
5,45 %
chtějí být vidět a dělají si tak reklamu
10
15,38 %
4,95 %
chtějí získat kontakty zákazníků + zvýšit tržby
1
1,54 %
0,5 %
dohromady odpovedi 1, 3 i 4
1
1,54 %
0,5 %
reklama a zvýšení prodeje
1
1,54 %
0,5 %
14. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
52
80 %
25,74 %
muž
13
20 %
6,44 %
15. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
23.86
Minimum:
19
Maximum:
29
Variační rozpětí:
10
Rozptyl:
5.19
Směrodatná odchylka:
2.28
Medián:
24
Modus:
23
16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
33
50,77 %
16,34 %
středoškolské s maturitou
24
36,92 %
11,88 %
vyšší odborné
3
4,62 %
1,49 %
základní
3
4,62 %
1,49 %
vyučen/SŠ bez maturity
2
3,08 %
0,99 %
17. Váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 15 000 Kč
27
41,54 %
13,37 %
bez příjmu
24
36,92 %
11,88 %
15 001 – 30 000 Kč
14
21,54 %
6,93 %
18. Za posledních 12 měsíců jste se nezúčastnil/a spotřebitelské soutěže. Zúčastnil/a jste se ji někdy v minulosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, někdy dříve jsem se zúčastnil/a
58
42,34 %
28,71 %
ne, nikdy jsem se nezúčastnil/a
43
31,39 %
21,29 %
nevzpomínám si
36
26,28 %
17,82 %
19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemám chuť sbírat obaly, víčka nebo vymýšlet slogany a malovat obrázky
41
29,93 %
20,3 %
přijde mně malá šance na výhru
39
28,47 %
19,31 %
nevšímám si spotřebitelských soutěží, takže ani nevím na jaký produkt právě probíhají
36
26,28 %
17,82 %
je nutno vynaložit úsilí nepřiměřené odměně
11
8,03 %
5,45 %
nelákají mě nabízené ceny
5
3,65 %
2,48 %
vše výše uvedené
1
0,73 %
0,5 %
nehodlám pomáhat komerčním hnusům
1
0,73 %
0,5 %
nevěřím ve spravedlivé rozdáníCenSkutečnýmVýhercům
1
0,73 %
0,5 %
jsou to podvody
1
0,73 %
0,5 %
1) Nerad poskytuji své os. údaje 2) též malá šance
1
0,73 %
0,5 %
20. Jedna z možných variant spotřebitelských soutěží je, že vyhrává každý účastník, který se zapojí. Ani tahle varianta Vás neláká?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, výhra je většinou zanedbatelné hodnoty
56
40,88 %
27,72 %
možná ji někdy vyzkouším
37
27,01 %
18,32 %
ano, na tuhle variantu bych přistoupil/a
26
18,98 %
12,87 %
ne, nezajímá mě žádná spotřebitelská soutěž
13
9,49 %
6,44 %
nevím
5
3,65 %
2,48 %
21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chtějí něco vyhrát
95
69,34 %
47,03 %
mají to jako koníček
22
16,06 %
10,89 %
mají hodně volného času a takhle ho vyplňují
16
11,68 %
7,92 %
kupujete stejne, proc navic nevyhrat
1
0,73 %
0,5 %
nevím
1
0,73 %
0,5 %
zkousi jake maji stest :-)
1
0,73 %
0,5 %
all of above;-)
1
0,73 %
0,5 %
22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, ale je to výjimka v mém okolí
47
34,31 %
23,27 %
ano, znám několik lidí z mého okolí, co se účastní
46
33,58 %
22,77 %
spíše ne, ale o pár lidech se domnívám, že se účastní
18
13,14 %
8,91 %
nevím, nezajímám se o to
13
9,49 %
6,44 %
ne, nikoho takového neznám
13
9,49 %
6,44 %
23. Představte si, že někdo v Vaší blízké rodiny (manžel/lka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti…) je pravidelným účastníkem spotřebitelských soutěží. S jakým z následujících výroků týkajících se postoje k této situaci a konverzaci o ní se nejvíce ztotožňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevidím na tom nic špatného, když chce, ať se účastní, klidně o tom mluvím před přáteli
105
76,64 %
51,98 %
nevadí mi to, ale raději o tom veřejně nemluvím
14
10,22 %
6,93 %
nesouhlasím s tím, ale klidně o tom mluvím
7
5,11 %
3,47 %
nejsem z toho nadšen a raději o tom mlčím
3
2,19 %
1,49 %
aktivity svých příbuzných se nezajímám
3
2,19 %
1,49 %
aktivity svých příbuzných se nezajímám
3
2,19 %
1,49 %
nesouhlasím s tím a takovéhoto rodinné soutěžitele veřejně kritizuji
2
1,46 %
0,99 %
24. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chtějí zvýšit prodeje svého zboží nebo služeb
82
59,85 %
40,59 %
chtějí získat adresy, kontakty a údaje svých zákazníků
29
21,17 %
14,36 %
chtějí být vidět a dělají si tak reklamu
24
17,52 %
11,88 %
poslední 2 možnosti - zvýšení prodeje i reklama
1
0,73 %
0,5 %
jak která společnst - sběr údajů, marketing
1
0,73 %
0,5 %
25. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
78
56,93 %
38,61 %
muž
59
43,07 %
29,21 %
26. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
23.67
Minimum:
20
Maximum:
40
Variační rozpětí:
20
Rozptyl:
7.72
Směrodatná odchylka:
2.78
Medián:
24
Modus:
24
27. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
64
46,72 %
31,68 %
vysokoškolské
63
45,99 %
31,19 %
základní
5
3,65 %
2,48 %
vyučen/SŠ bez maturity
3
2,19 %
1,49 %
vyšší odborné
2
1,46 %
0,99 %
28. Váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
bez příjmu
63
45,99 %
31,19 %
do 15 000 Kč
47
34,31 %
23,27 %
15 001 – 30 000 Kč
22
16,06 %
10,89 %
30 001 – 50 000 Kč
4
2,92 %
1,98 %
nad 50 000 Kč
1
0,73 %
0,5 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
odpověď ano:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí zvýšit prodeje svého zboží nebo služeb na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí získat adresy, kontakty a údaje svých zákazníků na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí být vidět a dělají si tak reklamu na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano, ale jsou zde určité problematické oblasti na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi o právní regulaci spotřebitelských soutěží se nezajímám na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z obalu výrobku na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z masmédií (TV, tisk, rádio, bilboard) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě (letáky, nástěnky atd.) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonicky na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetových stránkách na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi MMS na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštou na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi formulářem na webu na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailem na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena, ale s časovým zpožděním na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vědomostní soutěže (Jak se jmenoval Čech, který jako první zdolal Mount Everest?) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž vyhrává každý (Zašli 5 obalů od sušenek xxx a pošleme ti plakát.) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi účastním se kvůli možnosti získání ceny na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi když už si produkt s možností zúčastnit soutěže koupím, tak se zúčastním na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 14. Jste?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 14. Jste?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 17 - 22 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 22 - 23 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 24 - 26 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské s maturitou na otázku 16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 30 000 Kč na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bez příjmu na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 15 000 Kč na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
odpověď účastním se kvůli možnosti získání ceny:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano, ale jsou zde určité problematické oblasti na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi z masmédií (TV, tisk, rádio, bilboard) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
odpověď ano:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena, ale s časovým zpožděním na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
14. Jste?
odpověď žena:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštou na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailem na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi když už si produkt s možností zúčastnit soutěže koupím, tak se zúčastním na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?
odpověď chtějí něco vyhrát:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nikoho takového neznám na otázku 22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?
23. Představte si, že někdo v Vaší blízké rodiny (manžel/lka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti…) je pravidelným účastníkem spotřebitelských soutěží. S jakým z následujících výroků týkajících se postoje k této situaci a konverzaci o ní se nejvíce ztotožňujete?
odpověď nevidím na tom nic špatného, když chce, ať se účastní, klidně o tom mluvím před přáteli:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 24 - 25 > na otázku 26. Kolik je Vám let?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na tuhle variantu bych přistoupil/a na otázku 20. Jedna z možných variant spotřebitelských soutěží je, že vyhrává každý účastník, který se zapojí. Ani tahle varianta Vás neláká?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, znám několik lidí z mého okolí, co se účastní na otázku 22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi je nutno vynaložit úsilí nepřiměřené odměně na otázku 19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mají to jako koníček na otázku 21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám chuť sbírat obaly, víčka nebo vymýšlet slogany a malovat obrázky na otázku 19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
26. Kolik je Vám let?
odpověď < 15 - 21 >:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí zvýšit prodeje svého zboží nebo služeb na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí získat adresy, kontakty a údaje svých zákazníků na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtějí být vidět a dělají si tak reklamu na otázku 13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano, ale jsou zde určité problematické oblasti na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi o právní regulaci spotřebitelských soutěží se nezajímám na otázku 10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z obalu výrobku na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi z masmédií (TV, tisk, rádio, bilboard) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě (letáky, nástěnky atd.) na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonicky na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetových stránkách na otázku 9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi SMS na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi MMS na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poštou na otázku 8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi formulářem na webu na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi emailem na otázku 7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, splnila na otázku 6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla v pořádku a včas doručena na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, výhra mě byla doručena, ale s časovým zpožděním na otázku 5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vědomostní soutěže (Jak se jmenoval Čech, který jako první zdolal Mount Everest?) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi soutěž vyhrává každý (Zašli 5 obalů od sušenek xxx a pošleme ti plakát.) na otázku 3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi účastním se kvůli možnosti získání ceny na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi když už si produkt s možností zúčastnit soutěže koupím, tak se zúčastním na otázku 2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 14. Jste?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 14. Jste?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 17 - 22 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 22 - 23 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 24 - 26 > na otázku 15. Kolik je Vám let?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské s maturitou na otázku 16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 30 000 Kč na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bez příjmu na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 15 000 Kč na otázku 17. Váš čistý měsíční příjem?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
14. Jste?
15. Kolik je Vám let?
16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
17. Váš čistý měsíční příjem?
18. Za posledních 12 měsíců jste se nezúčastnil/a spotřebitelské soutěže. Zúčastnil/a jste se ji někdy v minulosti?
19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
20. Jedna z možných variant spotřebitelských soutěží je, že vyhrává každý účastník, který se zapojí. Ani tahle varianta Vás neláká?
21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?
22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?
23. Představte si, že někdo v Vaší blízké rodiny (manžel/lka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti…) je pravidelným účastníkem spotřebitelských soutěží. S jakým z následujících výroků týkajících se postoje k této situaci a konverzaci o ní se nejvíce ztotožňujete?
24. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
25. Jste?
26. Kolik je Vám let?
27. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
28. Váš čistý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?
2. Se kterým výrokem, který se týká účasti na spotřebitelské soutěži, se nejvíce ztotožňujete?
3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?
4. Vyhrál/a jste Vy nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
5. Byla Vám Vaše poslední výhra v pořádku doručena?
6. Splnila poslední výhra Vaše očekávání?
7. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?
8. Jaký druh odevzdání soutěžní odpovědi Vám nejméně vyhovuje?
9. Jak se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvíte?
10. Považujete současnou právní regulaci spotřebitelských soutěží za dostatečnou?
11. Cítil/a byste se jako spotřebitel/ka ohrožen, kdyby oblast spotřebitelských soutěží nebyla upravena legislativou?
12. Myslíte si, že je nutné, aby byla zákonem stanovena maximální hodnota výhry?
13. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
14. Jste?
15. Kolik je Vám let?
16. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
17. Váš čistý měsíční příjem?
18. Za posledních 12 měsíců jste se nezúčastnil/a spotřebitelské soutěže. Zúčastnil/a jste se ji někdy v minulosti?
19. Proč se neúčastníte spotřebitelských soutěží?
20. Jedna z možných variant spotřebitelských soutěží je, že vyhrává každý účastník, který se zapojí. Ani tahle varianta Vás neláká?
21. Proč se podle Vás lidé účastní spotřebitelských soutěží?
22. Znáte někoho ve Vašem okolí, kdo se někdy účastní spotřebitelských soutěží?
23. Představte si, že někdo v Vaší blízké rodiny (manžel/lka, přítel/kyně, rodiče, prarodiče, děti…) je pravidelným účastníkem spotřebitelských soutěží. S jakým z následujících výroků týkajících se postoje k této situaci a konverzaci o ní se nejvíce ztotožňujete?
24. Proč podle Vašeho názoru společnosti organizují spotřebitelské soutěže?
25. Jste?
26. Kolik je Vám let?
27. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
28. Váš čistý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.