Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské vnímání reklamní činnosti firmy Benetton

Spotřebitelské vnímání reklamní činnosti firmy Benetton

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcela Špetová
Šetření:04. 03. 2012 - 10. 03. 2012
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky oblečení si vybavíte? (uveďte max. 5)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Adidas, Beneton, H&M, C&A

Adidas, Nike, Gant, Gap, Levis

ASOS, Topshop, Zara, Mango

bersha, united colors, hm, stradivarius, zara, diesel

Cerruti, Promod,Prada,Diane von Furstenberg

hilfiger, adidas, prada, vuitton

HM, Esprit, Benetton, Zara, Mango

Chanel, Prada, Adidas, Zara, Nike

Lacoste, Top Shop, Zara

maxmara

Next, top shop, Primark, h&m, dp

Nike, Adidas, Mammut, Lacoste

nike, adidas, roxy

Orsay, NewYorker, H&M, Mango, Zara

Promod, Retro jeans, Roxy

Promod, Zara, Topshop, Desigual, Vero Moda

Skunk funk, Vans, DC,

Time out, tally weijl, stradivarius

Tommy Hilfiger, Zara, Ralph Lauren,Benetton,Lefties

Zara, Uterque, HM, AlpinPro, Pimkie

2. Znáte značku Benetton?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20100 %100 %  

Graf

3. Vybavíte si nějakou reklamu na značku Benetton?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1155 %55 %  
ne945 %45 %  

Graf

4. Popište, prosím, stručně, o co v reklamě šlo.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

barevnost jak oblečení, tak lidí :)

Byla to serie reklamnich plakatu, kde se libali např. papez s arabem, izraelec s palestincem apod.

lidé různých ras :)

Lidé všech národností v barevných svetrech.

mladí lidé a barvy

například matka (černoška) držící miminko (běloch)

O novou jarní kolekci. Pestré barvy, vysmáté modelky

Propojení různých národů, nemoci (aids)

Ukázka některých světových problémů - např. rasových

5. Co bylo podle Vašeho názoru hlavním sdělením dané reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Nezáleží jaké jste rasy.

Nová jarní kolekce je pestrá jako barvy jara, ale oblečení je pořád elegantní jako benneton.

proti rasové diskriminaci

Sdelenim dle meho nazoru melo byt, ze nenavist by nemela existovat...

šlo o to so uvědomit, abychom sme se přestali bát kombinovat zdánlivě nekombinovatelné:-)

Ukázat, že na světě existují věci, které by se měly řešit.

upozornit na jiný přírodní přístup, barvy, často zahrnuje i aktuální dění ve světě či určité sdělení s hlubším podtextem, které má zapůsobit i na city diváka; myslím, ze značka Benetton se snaží vyjadřovat rovnocennost mezi lidmi jakékoliv rasy, barvy pleti, národnosti, že jsou si všichni rovni

6. Jaký je Váš názor na uvedenou reklamu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaujala mne650 %30 %  
líbí se mi433,33 %20 %  
nevadí mi216,67 %10 %  

Graf

7. Byla podle Vás etická?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1090,91 %50 %  
ne19,09 %5 %  

Graf

8. Měla by firma svou reklamní strategii změnit?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1083,33 %50 %  
ano216,67 %10 %  

Graf

9. Myslíte si, že je propojení komerční reklamy a sociálních témat vhodným způsobem, jak upozornit na světové společenské problémy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1890 %90 %  
nevím210 %10 %  

Graf

10. Přispěla někdy reklama Benettonu k Vašemu nákupu oblečení této značky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1890 %90 %  
ano210 %10 %  

Graf

11. Byli byste ochotni připlatit za výrobek, který část z ceny věnuje na řešení nějakého společenského problému?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1575 %75 %  
ne525 %25 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24320 %15 %  
25320 %15 %  
26213,33 %10 %  
23213,33 %10 %  
1916,67 %5 %  
2716,67 %5 %  
dvacet šest16,67 %5 %  
4416,67 %5 %  
3216,67 %5 %  

Graf

13. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1493,33 %70 %  
muž16,67 %5 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká škola1066,67 %50 %  
střední škola s maturitou533,33 %25 %  

Graf

15. Jaký je Váš ekonomický status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student853,33 %40 %  
příjem 10000-30000320 %15 %  
příjem 5000 - 10000213,33 %10 %  
příjem více než 5000016,67 %5 %  
příjem 30000-5000016,67 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Špetová, M.Spotřebitelské vnímání reklamní činnosti firmy Benetton (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spotrebitelske-vnimani-rekla.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.