Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské vnímání reklamní činnosti firmy Benetton
Spotřebitelské vnímání reklamní činnosti firmy Benetton
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marcela Špetová |
---|---|
Šetření: | 04. 03. 2012 - 10. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 20 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 11.55 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 48,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Jaké značky oblečení si vybavíte? (uveďte max. 5)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Adidas, Beneton, H&M, C&A
Adidas, Nike, Gant, Gap, Levis
ASOS, Topshop, Zara, Mango
bersha, united colors, hm, stradivarius, zara, diesel
Cerruti, Promod,Prada,Diane von Furstenberg
hilfiger, adidas, prada, vuitton
HM, Esprit, Benetton, Zara, Mango
Chanel, Prada, Adidas, Zara, Nike
Lacoste, Top Shop, Zara
maxmara
Next, top shop, Primark, h&m, dp
Nike, Adidas, Mammut, Lacoste
nike, adidas, roxy
Orsay, NewYorker, H&M, Mango, Zara
Promod, Retro jeans, Roxy
Promod, Zara, Topshop, Desigual, Vero Moda
Skunk funk, Vans, DC,
Time out, tally weijl, stradivarius
Tommy Hilfiger, Zara, Ralph Lauren,Benetton,Lefties
Zara, Uterque, HM, AlpinPro, Pimkie
2. Znáte značku Benetton?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 20 | 100 % | 100 % |
3. Vybavíte si nějakou reklamu na značku Benetton?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 11 | 55 % | 55 % |
ne | 9 | 45 % | 45 % |
4. Popište, prosím, stručně, o co v reklamě šlo.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
barevnost jak oblečení, tak lidí :)
Byla to serie reklamnich plakatu, kde se libali např. papez s arabem, izraelec s palestincem apod.
lidé různých ras :)
Lidé všech národností v barevných svetrech.
mladí lidé a barvy
například matka (černoška) držící miminko (běloch)
O novou jarní kolekci. Pestré barvy, vysmáté modelky
Propojení různých národů, nemoci (aids)
Ukázka některých světových problémů - např. rasových
5. Co bylo podle Vašeho názoru hlavním sdělením dané reklamy?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Nezáleží jaké jste rasy.
Nová jarní kolekce je pestrá jako barvy jara, ale oblečení je pořád elegantní jako benneton.
proti rasové diskriminaci
Sdelenim dle meho nazoru melo byt, ze nenavist by nemela existovat...
šlo o to so uvědomit, abychom sme se přestali bát kombinovat zdánlivě nekombinovatelné:-)
Ukázat, že na světě existují věci, které by se měly řešit.
upozornit na jiný přírodní přístup, barvy, často zahrnuje i aktuální dění ve světě či určité sdělení s hlubším podtextem, které má zapůsobit i na city diváka; myslím, ze značka Benetton se snaží vyjadřovat rovnocennost mezi lidmi jakékoliv rasy, barvy pleti, národnosti, že jsou si všichni rovni
6. Jaký je Váš názor na uvedenou reklamu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaujala mne | 6 | 50 % | 30 % |
líbí se mi | 4 | 33,33 % | 20 % |
nevadí mi | 2 | 16,67 % | 10 % |
7. Byla podle Vás etická?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 90,91 % | 50 % |
ne | 1 | 9,09 % | 5 % |
8. Měla by firma svou reklamní strategii změnit?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 10 | 83,33 % | 50 % |
ano | 2 | 16,67 % | 10 % |
9. Myslíte si, že je propojení komerční reklamy a sociálních témat vhodným způsobem, jak upozornit na světové společenské problémy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 18 | 90 % | 90 % |
nevím | 2 | 10 % | 10 % |
10. Přispěla někdy reklama Benettonu k Vašemu nákupu oblečení této značky?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 18 | 90 % | 90 % |
ano | 2 | 10 % | 10 % |
11. Byli byste ochotni připlatit za výrobek, který část z ceny věnuje na řešení nějakého společenského problému?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 75 % | 75 % |
ne | 5 | 25 % | 25 % |
12. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
24 | 3 | 20 % | 15 % |
25 | 3 | 20 % | 15 % |
26 | 2 | 13,33 % | 10 % |
23 | 2 | 13,33 % | 10 % |
19 | 1 | 6,67 % | 5 % |
27 | 1 | 6,67 % | 5 % |
dvacet šest | 1 | 6,67 % | 5 % |
44 | 1 | 6,67 % | 5 % |
32 | 1 | 6,67 % | 5 % |
13. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 14 | 93,33 % | 70 % |
muž | 1 | 6,67 % | 5 % |
14. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysoká škola | 10 | 66,67 % | 50 % |
střední škola s maturitou | 5 | 33,33 % | 25 % |
15. Jaký je Váš ekonomický status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 8 | 53,33 % | 40 % |
příjem 10000-30000 | 3 | 20 % | 15 % |
příjem 5000 - 10000 | 2 | 13,33 % | 10 % |
příjem více než 50000 | 1 | 6,67 % | 5 % |
příjem 30000-50000 | 1 | 6,67 % | 5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.