Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské vnímání značky Anticol

Spotřebitelské vnímání značky Anticol

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Uhrová
Šetření:15. 04. 2010 - 19. 04. 2010
Počet respondentů:76
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.99
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník, který máte před sebou, se snaží zjistit, jak spotřebitelé vnímají produkty značky Anticol. Dotazník je určen pro respondenty studující vysokou školu. Jeho vyplnění Vám nezabere více než pár minut. Předem děkujeme za Váš čas. Studenti Vysoké školy ekonomické v Praze. 

Odpovědi respondentů

1. Znáte bonbony značky Anticol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5977,63 %77,63 %  
ne1722,37 %22,37 %  

Graf

2. Jak často kupujete Anticol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [několikrát za měsícotázka č. 3, jednou za měsícotázka č. 3, méně než jednou za měsícotázka č. 3, tento výrobek nekupujiotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tento výrobek nekupuji3152,54 %40,79 %  
méně než jednou za měsíc2440,68 %31,58 %  
jednou za měsíc46,78 %5,26 %  

Graf

3. Který z produktů Anticol nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Med a citron1035,71 %13,16 %  
Extra strong (mint)725 %9,21 %  
Černý rybíz621,43 %7,89 %  
Pomeranč a vitamin C517,86 %6,58 %  

Graf

4. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu Anticolu? (lze vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úleva od bolesti (bolest v krku, rýma)2071,43 %26,32 %  
chuť1553,57 %19,74 %  
dobré zkušenosti z minula932,14 %11,84 %  
cena517,86 %6,58 %  
svěží dech517,86 %6,58 %  
dostupnost (nemusím chodit do dalšího obchodu)517,86 %6,58 %  
zkusit něco nového (nevážu se na jednu značku, raději zkouším)27,14 %2,63 %  
obal13,57 %1,32 %  

Graf

5. Kde nejčastěji kupujete Anticol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hyper-, supermarket1864,29 %23,68 %  
lékárna310,71 %3,95 %  
trafika310,71 %3,95 %  
benzinová pumpa27,14 %2,63 %  
nic13,57 %1,32 %  
maloobchod13,57 %1,32 %  

Graf

6. Co se Vám vybaví pod značkou Anticol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úleva od bolesti v krku4576,27 %59,21 %  
osvěžení1220,34 %15,79 %  
nic23,39 %2,63 %  

Graf

7. Jaké balení Anticolu byste preferovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovuje mi současné balení4169,49 %53,95 %  
krabička1525,42 %19,74 %  
nevím23,39 %2,63 %  
nic11,69 %1,32 %  

Graf

8. Jaké nové příchutě byste uvítali? (lze vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zelený čaj2033,9 %26,32 %  
meloun1932,2 %25 %  
višeň1830,51 %23,68 %  
jahoda1627,12 %21,05 %  
ice tea lemon1322,03 %17,11 %  
broskev1322,03 %17,11 %  
kiwi1118,64 %14,47 %  
kaktus915,25 %11,84 %  
multivitamin915,25 %11,84 %  
skořice813,56 %10,53 %  
kola813,56 %10,53 %  
máta11,69 %1,32 %  
malina11,69 %1,32 %  
licci, aloe vera11,69 %1,32 %  
nevim ktere existuji ale jinak multivitamin11,69 %1,32 %  
nekupuju, takže je mi to jedno11,69 %1,32 %  

Graf

9. Jaké nové složení Anticolu by pro Vás bylo zajímavé? (1 - velmi zajímavé, 5 - nezajímavé)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Aloe vera (zvláčňuje pokožku)2.9492.252
Propolis (nemoc a nachlazení)1.9151.603
Echinacea/Acerola (udržení kondice a zdraví)2.0340.982
Ženšen/Zázvor (proti stresu a únavě)2.1361.304
Guarana (dodává energii)1.9491.065
Eucalyptus (dýchací cesty)2.3051.737
Mák (uklidnění nervů)3.0171.915

Graf

10. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5977,63 %77,63 %  
muž1722,37 %22,37 %  

Graf

11. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
241925 %25 %  
231418,42 %18,42 %  
251317,11 %17,11 %  
26911,84 %11,84 %  
2279,21 %9,21 %  
2745,26 %5,26 %  
dvacettři11,32 %1,32 %  
19 let11,32 %1,32 %  
2111,32 %1,32 %  
2811,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi 40
25 let
18
dvacetčtyři
30
48
67,89 %7,89 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Co se Vám vybaví pod značkou Anticol?

  • odpověď úleva od bolesti v krku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eucalyptus (dýchací cesty)=2 na otázku 9. Jaké nové složení Anticolu by pro Vás bylo zajímavé? (1 - velmi zajímavé, 5 - nezajímavé)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Echinacea/Acerola (udržení kondice a zdraví)=3 na otázku 9. Jaké nové složení Anticolu by pro Vás bylo zajímavé? (1 - velmi zajímavé, 5 - nezajímavé)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mák (uklidnění nervů)=2 na otázku 9. Jaké nové složení Anticolu by pro Vás bylo zajímavé? (1 - velmi zajímavé, 5 - nezajímavé)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi úleva od bolesti (bolest v krku, rýma) na otázku 4. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu Anticolu? (lze vybrat více odpovědí)

7. Jaké balení Anticolu byste preferovali?

  • odpověď vyhovuje mi současné balení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mák (uklidnění nervů)=3 na otázku 9. Jaké nové složení Anticolu by pro Vás bylo zajímavé? (1 - velmi zajímavé, 5 - nezajímavé)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eucalyptus (dýchací cesty)=2 na otázku 9. Jaké nové složení Anticolu by pro Vás bylo zajímavé? (1 - velmi zajímavé, 5 - nezajímavé)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi úleva od bolesti (bolest v krku, rýma) na otázku 4. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu Anticolu? (lze vybrat více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte bonbony značky Anticol?

2. Jak často kupujete Anticol?

3. Který z produktů Anticol nejčastěji kupujete?

4. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu Anticolu? (lze vybrat více odpovědí)

5. Kde nejčastěji kupujete Anticol?

6. Co se Vám vybaví pod značkou Anticol?

7. Jaké balení Anticolu byste preferovali?

8. Jaké nové příchutě byste uvítali? (lze vybrat více odpovědí)

9. Jaké nové složení Anticolu by pro Vás bylo zajímavé? (1 - velmi zajímavé, 5 - nezajímavé)

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte bonbony značky Anticol?

2. Jak často kupujete Anticol?

3. Který z produktů Anticol nejčastěji kupujete?

4. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu Anticolu? (lze vybrat více odpovědí)

5. Kde nejčastěji kupujete Anticol?

6. Co se Vám vybaví pod značkou Anticol?

7. Jaké balení Anticolu byste preferovali?

8. Jaké nové příchutě byste uvítali? (lze vybrat více odpovědí)

9. Jaké nové složení Anticolu by pro Vás bylo zajímavé? (1 - velmi zajímavé, 5 - nezajímavé)

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Uhrová, K.Spotřebitelské vnímání značky Anticol (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://spotrebitelske-vnimani-znacky-anticol.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.