Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřební chování osob starších 50 let
Spotřební chování osob starších 50 let
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Daniel Holátko |
---|---|
Šetření: | 28. 08. 2014 - 10. 09. 2014 |
Počet respondentů: | 33 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 16 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 54,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník se skládá z otázek, týkajících se osob starších 50 let, jejich spotřebního chování a reakcí na reklamu. Výsledky budou sloužit pro osobní studijní účely.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 18 | 54,55 % | 54,55 % |
žena | 15 | 45,45 % | 45,45 % |
2. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
50-55 | 15 | 45,45 % | 45,45 % |
55-60 | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
65 a více | 5 | 15,15 % | 15,15 % |
60-65 | 4 | 12,12 % | 12,12 % |
3. Snažíte se cíleně sledovat a vyhledávat slevy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 10 | 30,3 % | 30,3 % |
nesouhlasím | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
spíše nesouhlasím | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
souhlasím | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
4. Vlastníte zákaznickou kartu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, 1-3 | 17 | 51,52 % | 51,52 % |
Ne | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
Ano, více než 3 | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
5. Účastníte se her a soutěží, v podobě sbírání nálepek/bodů s možností výhry či dárku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 18 | 54,55 % | 54,55 % |
Ano, občas | 12 | 36,36 % | 36,36 % |
Ano, pravidelně | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
6. Stalo se Vám, že jste v rámci soutěže museli poskytnout svou adresu či telefonní číslo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 14 | 42,42 % | 42,42 % |
Ano, několikrát | 11 | 33,33 % | 33,33 % |
Nevím | 4 | 12,12 % | 12,12 % |
Ano, jednou | 4 | 12,12 % | 12,12 % |
7. Jak vnímáte reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Negativně | 13 | 39,39 % | 39,39 % |
Spíše negativně | 12 | 36,36 % | 36,36 % |
Spíše pozitivně | 6 | 18,18 % | 18,18 % |
Pozitivně | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
8. Ohodnoťte formy reklamy podle důvěryhodnosti a přínosu: (5 největší, 1 nejmenší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Televize | 2.242 | 1.759 |
Rádio | 2.212 | 2.046 |
Noviny, časopisy | 2.182 | 1.543 |
Letáky, billboardy | 2.606 | 2.421 |
Internet | 2.455 | 2.127 |
9. Ohodnoťte důležitost kritérií při nákupu výrobku dlouhodobé povahy, např. nábytku, elektroniky: (5 největší, 1 nejmenší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Vzhled | 3.848 | 1.341 |
Cena | 3.97 | 1.12 |
Kvalita | 4.424 | 0.911 |
Zkušenosti známých a okolí | 3.364 | 0.959 |
Osobní přístup prodávajícího | 2.97 | 1.423 |
Záruka, doprava apod. | 3.727 | 1.229 |
10. Snažíte se před koupí dražšího výrobku zjistit co nejvíce informací, podrobností a zkušeností?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 21 | 63,64 % | 63,64 % |
spíše souhlasím | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
nesouhlasím | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
nevím | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
11. Požadujete při koupi dražšího výrobku vždy předvedení tohoto zboží a poskytnutí informací o jeho správném užívání a údržbě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 13 | 39,39 % | 39,39 % |
souhlasím | 11 | 33,33 % | 33,33 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 15,15 % | 15,15 % |
nesouhlasím | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
nevím | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
12. Máte zkušenosti s podomním prodejem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, podomnímu prodejci jsem neotevřel/a | 16 | 48,48 % | 48,48 % |
Ano, ale nabídku jsem nakonec odmítl/a | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
Ano, několikrát jsem takto nakoupil/a | 5 | 15,15 % | 15,15 % |
Nemám žádnou zkušenost | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
13. Stali jste se již obětí nákupu, při kterém Vás prodávající záměrně oklamal?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 17 | 51,52 % | 51,52 % |
ano | 10 | 30,3 % | 30,3 % |
nevím | 6 | 18,18 % | 18,18 % |
14. Podepsali jste někdy nevýhodnou smlouvu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 21 | 63,64 % | 63,64 % |
ano | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
nevím | 5 | 15,15 % | 15,15 % |
15. Čtete při podpisu smlouvy důkladně obchodní podmínky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 13 | 39,39 % | 39,39 % |
spíše nesouhlasím | 8 | 24,24 % | 24,24 % |
souhlasím | 8 | 24,24 % | 24,24 % |
nevím | 3 | 9,09 % | 9,09 % |
nesouhlasím | 1 | 3,03 % | 3,03 % |
16. Jste vždy dostatečně informováni o podmínkách reklamace a o svých právech při jejím vyřizování?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
spíše souhlasím | 9 | 27,27 % | 27,27 % |
nevím | 7 | 21,21 % | 21,21 % |
souhlasím | 6 | 18,18 % | 18,18 % |
nesouhlasím | 2 | 6,06 % | 6,06 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.