Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozhodující faktory u výběru sprchy

Rozhodující faktory u výběru sprchy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Chvojková
Šetření:03. 11. 2012 - 08. 11. 2012
Počet respondentů:114
Počet otázek (max/průměr):17 / 17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

 

jsme studenky provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze a rády bychom Vás požádaly o vyplnění dotazníku týkajícího se výběru sprch. Tento dotazník nám poslouží k vypracování seminární práce.

 

Předem děkujeme za jeho vyplnění! 

Odpovědi respondentů

1. Co preferujete při výběru sprchy? (Nejméně důležité = 1, Nejvíce důležité = 5)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Snadná manipulace (posunutí výšky, snadné ovládání)3.6672.012
Funkčnost (např. více druhů proudů)3.2281.72
Vzhled3.4471.756
Údržba3.5881.927
Materiál3.5791.7

Graf

2. Z následujících obrázků designových sprch, vyberte tu, která se Vám líbí více.

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sprcha a)7364,04 %64,04 %  
sprcha b)4135,96 %35,96 %  

Graf

3. Byli byste ochotni koupit si designovou sprchu přes internet, aniž byste si ji prohlédli a (vyzkoušeli) osobně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8675,44 %75,44 %  
Ano2824,56 %24,56 %  

Graf

4. Jakou maximální vzdálenost od svého bydliště byste byli ochotni absolvovat kvůli koupi designové sprchy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50 km7969,3 %69,3 %  
51 - 100 km3127,19 %27,19 %  
101 a více km43,51 %3,51 %  

Graf

5. Jaké propagační materiály sledujete před koupí sprchy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet8473,68 %73,68 %  
Přímá cesta do prodejny7162,28 %62,28 %  
Propagační materiály5750 %50 %  
Žádné32,63 %2,63 %  

Graf

6. Pokud se řekne designová sprcha, do jakých obchodů byste se vydali?

 Vypište...

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bauhaus, Obi,

kde se prodává vybavení koupelen

-

...

...

Asi do knihkupectví. Co je tohle za přiblblou otázku?

Bauhaus, OBI, Siko

Baumax, Ikea,Koupelnové studio

Bohužel netuším

designová prodejna

do kamenných

Do specializovaných koupelnových center (nikoli obchodní řetězce jao OBI, Makro apod.)

do speciálních prodejen

funkční sprcha, která ušetří místo a má spoustu možností proudu vody

Globus - oddělení koupelny

grohe

Hornbach, Obi

IKEA

ikea

Ikea Praha

Ikea, Obi, Baumax, všechny tyto obchody se sanitárním zařízením

Ikea, Sconto nábytek, Mobelix

Ikea, Siko, Baumax,

Ikea:-)

internet

Internetovy obchody, popripade obchody jako jsou Siko, kde se specializuji na koupelny a tudiz bych ocekavala vyber designovych sprch.

k nám na vesnici do prodejny

kerama

koupelnová centra

koupelnová studia

Koupelnová studia

koupelnové studium

koupelny Ptáček, koupelnová studia

koupelny Ravak

MARO, Ptáček, Siko

Mbyt

Meta gas

momentálně nevím, nějaké bych si vytipovala na internetu

např. dle internetu, po té bych se vydala do konkrétního obchodu

nejprve bych si vhodný obchod vyhledala na internetu a poté bych ho navštívila....nějaký obchod - Moderní bydlení

Nemám ponětí :-)

nemám vůbec ponětí o konkrétním studiu když se řekne sprcha

netuším

neviem, najprv by som si to nasla na internete, a podla toho.

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím, asi Siko

nevim, třeba do ravaku.

neznám

neznám žádné obchody, design pro mne není alfa-omega

nikam, nezajímá mě

OBCHODY ZAMĚŘENÉ NA PRODEJ TOHOTO ZBOŽÍ

obi

Obi, instalatérství

prodejny zaměřené na vybavení domácnosti

ptáček

ravak

Ravak, Keramico

Ravak, Koupelny Ptáček, Siko, Jas

Ravak, Siko

s koupelnovými doplňky

sapfo, siko

se sanitární technikou

siko

SIKO

Siko

SIKO

siko

siko

Siko

SIKO

Siko

Siko

siko koupelny

siko koupelny, internet

Siko koupelny,Plasteko, nebo různá koupelnová studia

Siko, ale i Baumarkt

Siko, Ikea, Obi

siko, koupelny ptáček

Siko, Maro

Siko, obecně designové obchody

siko, ravak, obi

specializované obchody

Specializované obchody s obklady a koupelnovými doplňky

specializované obchody se sanitární technikou

specializované prodejny koupelen a sanitárních potřeb

specializovaný s nábytkem a sanitou

specializovaných

specializovaných na koupelny

speciální koupelnová centra

speciální obchody na prodej sanitární technicky

sýkora

Šla bych do značkových prodejen , kde koupím designovanou sprchu.

teď mě žádný obchod nenapadá

Teď přesně nevím do jakého obchodu bych se vydala, protože se vždy nejdříve kouknu na internet a pokud se mi něco hodně líbí pak teprve jdu do obchodu.

ty si najdu na netu

Velkoobchody..Ptáček atd.. Siko koupelny.

Vůbec netuším, asi do nějaké specializované prodejny s koupelnami.

Water-fall

Wedi, obchody na Bílé hoře

zřejmě baumax

žádný

žádných

7. Jakou maximální částku byste byli ochotni investovat do koupě designové sprchy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5.000,-5850,88 %50,88 %  
5.001-10.000,-3429,82 %29,82 %  
10.001-20.000,-1614,04 %14,04 %  
20.001-50.000,-43,51 %3,51 %  
cena nerozhoduje21,75 %1,75 %  

Graf

8. Která z níže uvedených kategorií je pro Vás při výběru sprchy nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena4438,6 %38,6 %  
Materiál3833,33 %33,33 %  
Vzhled2925,44 %25,44 %  
Značka32,63 %2,63 %  

Graf

9. Berete v potaz při výběru designového nábytku ekologičnost výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7364,04 %64,04 %  
Ano4135,96 %35,96 %  

Graf

10. Představte si, že se Vám sprcha líbí vzhledem, ale po funkční stránce neodpovídá Vašim požadavkům. Koupíte si ji i přesto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10793,86 %93,86 %  
Ano76,14 %6,14 %  

Graf

11. Své rozhodnutí zdůvodněte..

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

koupím si takovou,která bude vyhovat po všech stránkách

-

-

...

...

Asi bych byla hodně na vážkách, ale pokud nesplňuje to co bych chtěla, tak bohužel nekoupím.

dávám přednost funkčnosti, na vzhledu tolik nezáleží

důležitější je funkčnost než vzhled

Důležitější je, aby sprcha fungovala, než aby jen stála v místnosti nefunkční. Je to věc, u které to je nutností pro každého člověka.

funčknost je pro mě důležitější jak vzhled

funkcnost je dulezitejsi nez vzhled

Funkční stránka je důležitější než vzhled.

Funkční stránka je pro mě důležitější než vzhled.

funkčnost je důležitá

funkčnost je důležitější

Funkčnost je důležitější

Funkčnost je důležitější než vzhled

funkčnost je důležitější, u sprchy je vzhled až na druhém nebo dalším místě

FUNKČNOST JE NA PRVNÍM MÍSTĚ

Funkčnost je nejdůležitější

Funkčnost je přeci nejdůležitější.

Funkčnost je rovněž rozhodujícím faktorem

Funkčnost je ve výsledku důležitější než samotný vzhled.

Funkčnost převažuje nad vzhledem

hlavní je zkrátka praktičnost

Hlsvní je funkčnost

Hodně přitroublý dotaz, proč bych měl kupovat něco co nefunguje jak by mělo.

chci aby vše fungovalo tak jak chci

chci funkční věci

chci funkčnost

chci se sprchovat a nejen na sprchu hledět :-)

Chci to používat ,ne se na to koukat !

Chtěla bych zkombinovat oboje.

jsem praktická

k čemu by mi byla, sprcha musí hlavně fungovat

K čemu je hezká sprcha, která nesprchuje..

k čemu mi je sprcha , která sice vypadá hezky , ale funkčnost je na nic

když mám požadavky tak neslevím

když mi nevyhovuje její funkčnost, tak si ji nebudu kupovat jenom kvůli vzhledu, na vzhledu mi záleží, ale ne za každých okolností

Když mi nevyhovuje, tak je k ničemu i když se mi hodně líbí.

Když nedělá to co chci na co mi je že je hezká. Stejně bych ji šla vyměnit a utratím zbytečně moc peněz.

koupíte si auto, které se vám bude líbit, ale nebude jezdit?

Krom vzhledu musí samozřejmě sprcha splňovat jistá funkční kritéria. Např: rozsah rozprašování vody, ruční madlo,

lebo vyuzitie je dolezitejsie

Mám ráda hezké věci, na funkčnost tolik nekoukám.

mám ráda hezké věci.

Mám určité představy a za těmi stojím.

musí fungovat

Musí fungovat.

Musí mi vyhovovat

musí mi vyhovovat vzhled i funkčnost

Musí odpovídat i funkčnosti

musí splňovat oba požadavky

musí splňovat všechny požadavky

musí vyhovovat po všech stránkách

N

na co by mi byla pěkná nefunkční sprcha???

na funkčnosti mi tolik nezáleží, nejvíce důrazu dávám na vzhledu

na prvnim mistě kvalita

Ne,protože nemám rád nepraktické věci. Když by sprcha nevyhovovala mým požadavkům, tak bych byl naštvaný, že jsem do takovéhoto výrobku investoval.

nebude mi vyhovovat

nebudu se na ní jen dívat, ale hlavně používat...

Nebudu si kupovat něco, co nesplňuje mé požadavky na funkčnost.

Nebudu si kupovat něco, co se mi líbí vzhledově, když budu hledat výmluvy proč ji nepoužít,protože pro mě bude špatně využitelná a neoblíbená.

Nebudu si kupovat pěknou nefunkční věc

nefunkční sprcha by mi byla na prd

nechci něco co se mi nelíbí, pokud mám určitou představu o vzhledu nikdy si nevyberu věc, která představám neodpovídá

Nejdůležitější je pro mne kvalitní materiál.

nejsem spokojená s pěkným ale nefunkčním předětem

nekoupil bych sprchu, která nesplňuje moje požadavky, na co by mi pak byla?

Nekoupím něco, co mi špatně poslouží.

nekoupím něco, co neodpovídá mým požadavkům

Nekoupím si ji budo doufat ,že vyrábějí tu co mě překvapí vzhledem i funkčností!!

nekoupím si něco co nechci

není fuknční

není pro mě tak důležitý vzhled

neoupím si něco když se mi to líbí ale nefungovalo by to

nesplňuje požadavky a porozhlédnu se jinde. Jediné co by pro koupi bylo rozhodující a oželela bych i nějakou tu funkčnost by byla cena.... Třeba nějaká akce či něco podobného

nevim

podívám se po jiné, obdobné

Pokud nebude splňovat požadavky na funkčnost, vzhled to příliš nezachrání.

Pokud neodpovídá mým požadavkům, nebudu si ji kupovat, i když se mi líbí.

potrebujem sa nou hlavne sprchovat, ze.

praktičnost předmětu denní potřeby je to nejdůležitější

preferuji funkčnost

preferuji funkčnost před vzhledem

Preferuji funkčnost před vzhledem výrobku.

Preferuju funkčnost před vzhledem

Pro běžnou potřebu nepraktická!

prostě by se mi líbila

Protože musí být i funkční, tak proč bych si bral takovou, která neni podle mých představ?!

protože neodpovídá mím požadavkum

přece si nekoupim něco co nefunguje

Při koupi sprchy je mi to jedno jestli je zelená, bílá a nebo černá. Stejnak z ní teče pouze studená a teplá, ceny za výrobek my přijdou zbytečně předražené. Umyji se stejně tak dobře sprchou za 1.200 Kč jako za 10.000 Kč.

raději vyberu sprchu, která bude cenově i funkčně přijatelná. Pravděpodobně designové sprchy budou dražší, ale kdyby neměla přijatelné funkce, věřím, že by se našla i funkčně přijatelná hezká sprcha

správná funkčnost je důležitá víc než vzhled, protože pokud nebude dobře fungovat, budu akorát naštvaný a vyměním ji, i když by se mi líbila

Sprcha je ke sprchovani (tudiz funkcnost je dulezita) a ne na divani (samotny vzhled bez funkcnosti je k nicemu), to bych si jinak mohla koupit pekny obraz, kdybych se chtela jenom kochat peknou podivanou.

Sprcha musí splňovat mé požadavky jak po vzhledové , tak po funkční stránce.

sprcha může hezky vypadat, ale důležitější je jestli správně funguje podle mých představ

Sprchu nemám na to, abych se na ni dívala.

Sprchu si nekoupím protože funkční stránka ,je důležitější , než vzhled baterie .

sprchu si pořizuji především pro funkčnost, vzhled je až na druhém místě

to je snad jasné ne? k čemu by mi byla byť hezká, ale pro mne nefunkční sprcha?

To, že sprcha vypadá hezky neznamená, že se smířím s tím, že nefunguje tak, jak bych chtěla.

trvám na svých požadavcích

U sprchy je funkčnost důležitá, k čemu mi bude, že bude hezká, když se nevysprchuju podle představy

u sprchy mě vzhled opravdu příliš netrápí

u takové věci jako je sprcha je pro mě důležité aby fungovala tak, jak potřebuji a ne to, že je hezká

Určitě nebude jediná, která se mi bude líbit

Vypadá to dobře

výrobek musí splňovat funkční požadavky, ale podstatný u výběru je i vzhled

Vzhled není až tak rozhodující - hlavně, aby to splňovala provozní požadavky!

vzhled není nejdůležitější...

Vzhled neni vše, důležitá je funkčnost - sprchu si koupím, když splňuje mnou požadovaná kritéria

12. Nyní uvedeme bližší informace o již výše zobrazených sprchách. Kterou byste upřednostnili nyní?

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sprchu a)9684,21 %84,21 %  
Sprchu b)1815,79 %15,79 %  

Graf

13. Své rozhodnutí zdůvodněte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

..

...

...

"B" je příliš moderní design.

27.000 je moc.

abych se rozhodla, musela bych znát více podrobností, vždy porovnávám kvalitu, cenu a také vzhled

cena

cena

cena

cena

Cena i se mi více líbí sprcha a)

Cena je příliš vysoká

Cena sprchy b) je téměř 2násobná a takže volím sprchu a)

cena, líbí se mi

cena, vzhled

Cenový rozdíl

cenu

design

Hezci design, ale snazila bych se najit na internetu levnejsi. Cena je pomerne vysoka.

hezčí

hezčí a levnější

Hezčí, levnější, praktičtější

italské výrobky jsou kvalitní a Hangsgrohe už není co bývalo.

je hezčí

Je hezčí

je hezká

je levnější

je levnější

je levnější

je levnější a hezčí

je levnější a když se máme bavit o designu je hezčí

Je levnější a líbí se mi víc

je levnější a líbí se mi více

je levnější a nevypadá špatně

Je levnější a odpovídá více mým požadavkům.

Je levnější.

již jsem si ji vybral na začátku.

kdybych si musel vybrat, radši bych si připlatil, jinak žádnou bych si nevybral

když koukám na tu cenu tak už asi žádnou

lepsi cena z vzhled

Levnější

levnější

Levnější

levnější

levnější a i se mi líbí

levnější a lepší vzhled

levnější a praktičtější - a mě se osobně i více líbí

Levnější a pro atraktivnější vzhled

líbí se mi

líbí se mi cena

Líbí se mi desing.

líbí se mi víc a je levnější

líbí se mi víc a je levnější - proč váhat :)

Líbí se mi víc=stený výběr jako na začátku dotazníku.

Líbí se mi více, je pro mě cenově dostupnější a splňuje více moji představu.

Líbí se mi více.

Líbí se mi, je levnější

líbila se mi víc už před tím

Líbyla se mi už na prvním obrázku a je dokonce levnější než sprcha b :-)

mně se pořád líbí i když cena je opravdu vysoká, ale ještě záleží na tom, co ještě umí - mlží, prší.........

N

nejen hezčí na pohled, ale hlavně levnější

Německému výrobci i více věřím...

německý výrobce

neměním rozhodnutí

nevím co na sprše a) tojí 14.000 Kč- vypadá jako sněžnice, sprcha typu b) není taky žádná hitparáda, ale vzhledem je o trochu lepší. Nekoupila bych si ani jednu , není šálek kávy.

nevím, sprchu neznám, jen pociťově

nic se na mém rozhodnutí nezměnilo. sprcha s se mi líbí více a je levnější, než sprcha b

Nižší cena, kvalitní vzhled...

ostré hrany se mi nelíbí

Prostě se mi líbí

prostě se mi líbí

před 20 tisíc za sprchu je docela hodně peněz a jelikož nepatřím k vyšší platové třídě, spokojím se s levnější

Příliš moderní věc,se k nám do bytu nehodí.

připadá mi hezčí

ROZHODLA BY CENA

Rozhodnutí nezmění cena

sice je sprcha b) dražší, ale líbí se mi více a i tak mi přijde cena v normě

Sprcha a neodpovídá mým představám za sprchu v hodnotě 15 tisíc Kč.

Sprcha a se mi líbí více než sprcha b , která je podle mne design lepší a navíc , je sprch b nekvalitně vyrobená .

Sprcha a) se mi líbí více a je také cenově dostupnější

Sprcha a) se mi líbila i předtím a kdybych přecejen původně zvolila sprchu b), svoje rozhodnutí bych zde změnila na a), cena druhé sprchy je v celku příšerná :)

sprcha b je nepraktická

sprcha má lepší desing, lepší cenu a upřednostnila bych i německého výrobce

sprchaab je předražená

sprchu a jsem zvolila i v minulé otázce

Stále se mi líbí víc.

Stále se mi líbí více, připadá mi praktičtější (byť jen na první pohled) a cena rozhodně hraje roli.

ta druhá sprcha je příliš drahá

Ta vpravo se mi nelíbí.

tato varianta mi přijde praktičtější

uz som si sprchu a vybrala predtym, ale beriem ju len ako mensie zlo, nejak vynimocne sa mi nepaci.

Už v předchozí otázce jsem volil stejně. Ovšem při této ceně bych ji stejně nakonec nekoupil.

velký finanční rozdíl

viac sa mi paci

víc se mi líbí

víc se mi líbí

Víc se mi líbí a je levnější

Více se mi líbí

Více se mi líbí a je i levnější

Vybrala bych si a, protože její cena je mnohem nižší, vzhled se mi také docela líbí a především vím, odkud poteče voda a jaký proud mám očekávat :0) sprcha b se mi sice líbí víc, ale nepořídila bych si ji

vybrala jsem si sprchu a) i když jsem ještě neznala cenu, no a po uvedení ceny jsem si jen původní rozhodnutí potvrdila

vypadá, že lze uchopit do ruky

výrobce, vzhled, cena

Vzhled

vzhled

vzhled i cena první varianty jsou více vyhovující než u druhé

Vzhledově zajímavější, lepší manipulovatelnost, cena

z mého hledciska více splňuje funkční požadavky

za takovou cenu ani jednu, musela jsem zvolit možnost

značka

Značku Hansgrohe znám používám ji a vým že její produkty jsou kvalitní firmu Bongio moc neznám a nemám sni žádné zkušenosti!!

Znám značku sprchy vlevo a navíc je levnější, proto jsem zvolila ji.

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8675,44 %75,44 %  
Muž2824,56 %24,56 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 307061,4 %61,4 %  
31 - 453026,32 %26,32 %  
46 a více1412,28 %12,28 %  

Graf

16. Měsíční příjem v Kč

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15.000,-5649,12 %49,12 %  
15.001 – 25.000,-3127,19 %27,19 %  
25.001 – 50.000,-2118,42 %18,42 %  
nad 50.001,-65,26 %5,26 %  

Graf

17. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5548,25 %48,25 %  
středoškolské s maturitou5245,61 %45,61 %  
středoškolské s výučním listem43,51 %3,51 %  
základní32,63 %2,63 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Z následujících obrázků designových sprch, vyberte tu, která se Vám líbí více.

  • odpověď sprcha b):
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sprchu b) na otázku 12. Nyní uvedeme bližší informace o již výše zobrazených sprchách. Kterou byste upřednostnili nyní?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co preferujete při výběru sprchy? (Nejméně důležité = 1, Nejvíce důležité = 5)

2. Z následujících obrázků designových sprch, vyberte tu, která se Vám líbí více.

3. Byli byste ochotni koupit si designovou sprchu přes internet, aniž byste si ji prohlédli a (vyzkoušeli) osobně?

4. Jakou maximální vzdálenost od svého bydliště byste byli ochotni absolvovat kvůli koupi designové sprchy?

5. Jaké propagační materiály sledujete před koupí sprchy?

6. Pokud se řekne designová sprcha, do jakých obchodů byste se vydali?

7. Jakou maximální částku byste byli ochotni investovat do koupě designové sprchy?

8. Která z níže uvedených kategorií je pro Vás při výběru sprchy nejdůležitější?

9. Berete v potaz při výběru designového nábytku ekologičnost výrobku?

10. Představte si, že se Vám sprcha líbí vzhledem, ale po funkční stránce neodpovídá Vašim požadavkům. Koupíte si ji i přesto?

12. Nyní uvedeme bližší informace o již výše zobrazených sprchách. Kterou byste upřednostnili nyní?

14. Pohlaví

15. Věk

16. Měsíční příjem v Kč

17. Nejvyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co preferujete při výběru sprchy? (Nejméně důležité = 1, Nejvíce důležité = 5)

2. Z následujících obrázků designových sprch, vyberte tu, která se Vám líbí více.

3. Byli byste ochotni koupit si designovou sprchu přes internet, aniž byste si ji prohlédli a (vyzkoušeli) osobně?

4. Jakou maximální vzdálenost od svého bydliště byste byli ochotni absolvovat kvůli koupi designové sprchy?

5. Jaké propagační materiály sledujete před koupí sprchy?

6. Pokud se řekne designová sprcha, do jakých obchodů byste se vydali?

7. Jakou maximální částku byste byli ochotni investovat do koupě designové sprchy?

8. Která z níže uvedených kategorií je pro Vás při výběru sprchy nejdůležitější?

9. Berete v potaz při výběru designového nábytku ekologičnost výrobku?

10. Představte si, že se Vám sprcha líbí vzhledem, ale po funkční stránce neodpovídá Vašim požadavkům. Koupíte si ji i přesto?

12. Nyní uvedeme bližší informace o již výše zobrazených sprchách. Kterou byste upřednostnili nyní?

14. Pohlaví

15. Věk

16. Měsíční příjem v Kč

17. Nejvyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chvojková, A.Rozhodující faktory u výběru sprchy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://sprchy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.