Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Rozhodující faktory u výběru sprchy
Rozhodující faktory u výběru sprchy
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Andrea Chvojková |
---|---|
Šetření: | 03. 11. 2012 - 08. 11. 2012 |
Počet respondentů: | 114 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme studenky provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze a rády bychom Vás požádaly o vyplnění dotazníku týkajícího se výběru sprch. Tento dotazník nám poslouží k vypracování seminární práce.
Předem děkujeme za jeho vyplnění!
Odpovědi respondentů
1. Co preferujete při výběru sprchy? (Nejméně důležité = 1, Nejvíce důležité = 5)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Snadná manipulace (posunutí výšky, snadné ovládání) | 3.667 | 2.012 |
Funkčnost (např. více druhů proudů) | 3.228 | 1.72 |
Vzhled | 3.447 | 1.756 |
Údržba | 3.588 | 1.927 |
Materiál | 3.579 | 1.7 |
2. Z následujících obrázků designových sprch, vyberte tu, která se Vám líbí více.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sprcha a) | 73 | 64,04 % | 64,04 % |
sprcha b) | 41 | 35,96 % | 35,96 % |
3. Byli byste ochotni koupit si designovou sprchu přes internet, aniž byste si ji prohlédli a (vyzkoušeli) osobně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 86 | 75,44 % | 75,44 % |
Ano | 28 | 24,56 % | 24,56 % |
4. Jakou maximální vzdálenost od svého bydliště byste byli ochotni absolvovat kvůli koupi designové sprchy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 50 km | 79 | 69,3 % | 69,3 % |
51 - 100 km | 31 | 27,19 % | 27,19 % |
101 a více km | 4 | 3,51 % | 3,51 % |
5. Jaké propagační materiály sledujete před koupí sprchy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 84 | 73,68 % | 73,68 % |
Přímá cesta do prodejny | 71 | 62,28 % | 62,28 % |
Propagační materiály | 57 | 50 % | 50 % |
Žádné | 3 | 2,63 % | 2,63 % |
6. Pokud se řekne designová sprcha, do jakých obchodů byste se vydali?
Vypište...
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bauhaus, Obi,
kde se prodává vybavení koupelen
-
...
...
Asi do knihkupectví. Co je tohle za přiblblou otázku?
Bauhaus, OBI, Siko
Baumax, Ikea,Koupelnové studio
Bohužel netuším
designová prodejna
do kamenných
Do specializovaných koupelnových center (nikoli obchodní řetězce jao OBI, Makro apod.)
do speciálních prodejen
funkční sprcha, která ušetří místo a má spoustu možností proudu vody
Globus - oddělení koupelny
grohe
Hornbach, Obi
IKEA
ikea
Ikea Praha
Ikea, Obi, Baumax, všechny tyto obchody se sanitárním zařízením
Ikea, Sconto nábytek, Mobelix
Ikea, Siko, Baumax,
Ikea:-)
internet
Internetovy obchody, popripade obchody jako jsou Siko, kde se specializuji na koupelny a tudiz bych ocekavala vyber designovych sprch.
k nám na vesnici do prodejny
kerama
koupelnová centra
koupelnová studia
Koupelnová studia
koupelnové studium
koupelny Ptáček, koupelnová studia
koupelny Ravak
MARO, Ptáček, Siko
Mbyt
Meta gas
momentálně nevím, nějaké bych si vytipovala na internetu
např. dle internetu, po té bych se vydala do konkrétního obchodu
nejprve bych si vhodný obchod vyhledala na internetu a poté bych ho navštívila....nějaký obchod - Moderní bydlení
Nemám ponětí :-)
nemám vůbec ponětí o konkrétním studiu když se řekne sprcha
netuším
neviem, najprv by som si to nasla na internete, a podla toho.
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím, asi Siko
nevim, třeba do ravaku.
neznám
neznám žádné obchody, design pro mne není alfa-omega
nikam, nezajímá mě
OBCHODY ZAMĚŘENÉ NA PRODEJ TOHOTO ZBOŽÍ
obi
Obi, instalatérství
prodejny zaměřené na vybavení domácnosti
ptáček
ravak
Ravak, Keramico
Ravak, Koupelny Ptáček, Siko, Jas
Ravak, Siko
s koupelnovými doplňky
sapfo, siko
se sanitární technikou
siko
SIKO
Siko
SIKO
siko
siko
Siko
SIKO
Siko
Siko
siko koupelny
siko koupelny, internet
Siko koupelny,Plasteko, nebo různá koupelnová studia
Siko, ale i Baumarkt
Siko, Ikea, Obi
siko, koupelny ptáček
Siko, Maro
Siko, obecně designové obchody
siko, ravak, obi
specializované obchody
Specializované obchody s obklady a koupelnovými doplňky
specializované obchody se sanitární technikou
specializované prodejny koupelen a sanitárních potřeb
specializovaný s nábytkem a sanitou
specializovaných
specializovaných na koupelny
speciální koupelnová centra
speciální obchody na prodej sanitární technicky
sýkora
Šla bych do značkových prodejen , kde koupím designovanou sprchu.
teď mě žádný obchod nenapadá
Teď přesně nevím do jakého obchodu bych se vydala, protože se vždy nejdříve kouknu na internet a pokud se mi něco hodně líbí pak teprve jdu do obchodu.
ty si najdu na netu
Velkoobchody..Ptáček atd.. Siko koupelny.
Vůbec netuším, asi do nějaké specializované prodejny s koupelnami.
Water-fall
Wedi, obchody na Bílé hoře
zřejmě baumax
žádný
žádných
7. Jakou maximální částku byste byli ochotni investovat do koupě designové sprchy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5.000,- | 58 | 50,88 % | 50,88 % |
5.001-10.000,- | 34 | 29,82 % | 29,82 % |
10.001-20.000,- | 16 | 14,04 % | 14,04 % |
20.001-50.000,- | 4 | 3,51 % | 3,51 % |
cena nerozhoduje | 2 | 1,75 % | 1,75 % |
8. Která z níže uvedených kategorií je pro Vás při výběru sprchy nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 44 | 38,6 % | 38,6 % |
Materiál | 38 | 33,33 % | 33,33 % |
Vzhled | 29 | 25,44 % | 25,44 % |
Značka | 3 | 2,63 % | 2,63 % |
9. Berete v potaz při výběru designového nábytku ekologičnost výrobku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 73 | 64,04 % | 64,04 % |
Ano | 41 | 35,96 % | 35,96 % |
10. Představte si, že se Vám sprcha líbí vzhledem, ale po funkční stránce neodpovídá Vašim požadavkům. Koupíte si ji i přesto?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 107 | 93,86 % | 93,86 % |
Ano | 7 | 6,14 % | 6,14 % |
11. Své rozhodnutí zdůvodněte..
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
koupím si takovou,která bude vyhovat po všech stránkách
-
-
...
...
Asi bych byla hodně na vážkách, ale pokud nesplňuje to co bych chtěla, tak bohužel nekoupím.
dávám přednost funkčnosti, na vzhledu tolik nezáleží
důležitější je funkčnost než vzhled
Důležitější je, aby sprcha fungovala, než aby jen stála v místnosti nefunkční. Je to věc, u které to je nutností pro každého člověka.
funčknost je pro mě důležitější jak vzhled
funkcnost je dulezitejsi nez vzhled
Funkční stránka je důležitější než vzhled.
Funkční stránka je pro mě důležitější než vzhled.
funkčnost je důležitá
funkčnost je důležitější
Funkčnost je důležitější
Funkčnost je důležitější než vzhled
funkčnost je důležitější, u sprchy je vzhled až na druhém nebo dalším místě
FUNKČNOST JE NA PRVNÍM MÍSTĚ
Funkčnost je nejdůležitější
Funkčnost je přeci nejdůležitější.
Funkčnost je rovněž rozhodujícím faktorem
Funkčnost je ve výsledku důležitější než samotný vzhled.
Funkčnost převažuje nad vzhledem
hlavní je zkrátka praktičnost
Hlsvní je funkčnost
Hodně přitroublý dotaz, proč bych měl kupovat něco co nefunguje jak by mělo.
chci aby vše fungovalo tak jak chci
chci funkční věci
chci funkčnost
chci se sprchovat a nejen na sprchu hledět :-)
Chci to používat ,ne se na to koukat !
Chtěla bych zkombinovat oboje.
jsem praktická
k čemu by mi byla, sprcha musí hlavně fungovat
K čemu je hezká sprcha, která nesprchuje..
k čemu mi je sprcha , která sice vypadá hezky , ale funkčnost je na nic
když mám požadavky tak neslevím
když mi nevyhovuje její funkčnost, tak si ji nebudu kupovat jenom kvůli vzhledu, na vzhledu mi záleží, ale ne za každých okolností
Když mi nevyhovuje, tak je k ničemu i když se mi hodně líbí.
Když nedělá to co chci na co mi je že je hezká. Stejně bych ji šla vyměnit a utratím zbytečně moc peněz.
koupíte si auto, které se vám bude líbit, ale nebude jezdit?
Krom vzhledu musí samozřejmě sprcha splňovat jistá funkční kritéria. Např: rozsah rozprašování vody, ruční madlo,
lebo vyuzitie je dolezitejsie
Mám ráda hezké věci, na funkčnost tolik nekoukám.
mám ráda hezké věci.
Mám určité představy a za těmi stojím.
musí fungovat
Musí fungovat.
Musí mi vyhovovat
musí mi vyhovovat vzhled i funkčnost
Musí odpovídat i funkčnosti
musí splňovat oba požadavky
musí splňovat všechny požadavky
musí vyhovovat po všech stránkách
N
na co by mi byla pěkná nefunkční sprcha???
na funkčnosti mi tolik nezáleží, nejvíce důrazu dávám na vzhledu
na prvnim mistě kvalita
Ne,protože nemám rád nepraktické věci. Když by sprcha nevyhovovala mým požadavkům, tak bych byl naštvaný, že jsem do takovéhoto výrobku investoval.
nebude mi vyhovovat
nebudu se na ní jen dívat, ale hlavně používat...
Nebudu si kupovat něco, co nesplňuje mé požadavky na funkčnost.
Nebudu si kupovat něco, co se mi líbí vzhledově, když budu hledat výmluvy proč ji nepoužít,protože pro mě bude špatně využitelná a neoblíbená.
Nebudu si kupovat pěknou nefunkční věc
nefunkční sprcha by mi byla na prd
nechci něco co se mi nelíbí, pokud mám určitou představu o vzhledu nikdy si nevyberu věc, která představám neodpovídá
Nejdůležitější je pro mne kvalitní materiál.
nejsem spokojená s pěkným ale nefunkčním předětem
nekoupil bych sprchu, která nesplňuje moje požadavky, na co by mi pak byla?
Nekoupím něco, co mi špatně poslouží.
nekoupím něco, co neodpovídá mým požadavkům
Nekoupím si ji budo doufat ,že vyrábějí tu co mě překvapí vzhledem i funkčností!!
nekoupím si něco co nechci
není fuknční
není pro mě tak důležitý vzhled
neoupím si něco když se mi to líbí ale nefungovalo by to
nesplňuje požadavky a porozhlédnu se jinde. Jediné co by pro koupi bylo rozhodující a oželela bych i nějakou tu funkčnost by byla cena.... Třeba nějaká akce či něco podobného
nevim
podívám se po jiné, obdobné
Pokud nebude splňovat požadavky na funkčnost, vzhled to příliš nezachrání.
Pokud neodpovídá mým požadavkům, nebudu si ji kupovat, i když se mi líbí.
potrebujem sa nou hlavne sprchovat, ze.
praktičnost předmětu denní potřeby je to nejdůležitější
preferuji funkčnost
preferuji funkčnost před vzhledem
Preferuji funkčnost před vzhledem výrobku.
Preferuju funkčnost před vzhledem
Pro běžnou potřebu nepraktická!
prostě by se mi líbila
Protože musí být i funkční, tak proč bych si bral takovou, která neni podle mých představ?!
protože neodpovídá mím požadavkum
přece si nekoupim něco co nefunguje
Při koupi sprchy je mi to jedno jestli je zelená, bílá a nebo černá. Stejnak z ní teče pouze studená a teplá, ceny za výrobek my přijdou zbytečně předražené. Umyji se stejně tak dobře sprchou za 1.200 Kč jako za 10.000 Kč.
raději vyberu sprchu, která bude cenově i funkčně přijatelná. Pravděpodobně designové sprchy budou dražší, ale kdyby neměla přijatelné funkce, věřím, že by se našla i funkčně přijatelná hezká sprcha
správná funkčnost je důležitá víc než vzhled, protože pokud nebude dobře fungovat, budu akorát naštvaný a vyměním ji, i když by se mi líbila
Sprcha je ke sprchovani (tudiz funkcnost je dulezita) a ne na divani (samotny vzhled bez funkcnosti je k nicemu), to bych si jinak mohla koupit pekny obraz, kdybych se chtela jenom kochat peknou podivanou.
Sprcha musí splňovat mé požadavky jak po vzhledové , tak po funkční stránce.
sprcha může hezky vypadat, ale důležitější je jestli správně funguje podle mých představ
Sprchu nemám na to, abych se na ni dívala.
Sprchu si nekoupím protože funkční stránka ,je důležitější , než vzhled baterie .
sprchu si pořizuji především pro funkčnost, vzhled je až na druhém místě
to je snad jasné ne? k čemu by mi byla byť hezká, ale pro mne nefunkční sprcha?
To, že sprcha vypadá hezky neznamená, že se smířím s tím, že nefunguje tak, jak bych chtěla.
trvám na svých požadavcích
U sprchy je funkčnost důležitá, k čemu mi bude, že bude hezká, když se nevysprchuju podle představy
u sprchy mě vzhled opravdu příliš netrápí
u takové věci jako je sprcha je pro mě důležité aby fungovala tak, jak potřebuji a ne to, že je hezká
Určitě nebude jediná, která se mi bude líbit
Vypadá to dobře
výrobek musí splňovat funkční požadavky, ale podstatný u výběru je i vzhled
Vzhled není až tak rozhodující - hlavně, aby to splňovala provozní požadavky!
vzhled není nejdůležitější...
Vzhled neni vše, důležitá je funkčnost - sprchu si koupím, když splňuje mnou požadovaná kritéria
12. Nyní uvedeme bližší informace o již výše zobrazených sprchách. Kterou byste upřednostnili nyní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sprchu a) | 96 | 84,21 % | 84,21 % |
Sprchu b) | 18 | 15,79 % | 15,79 % |
13. Své rozhodnutí zdůvodněte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
..
...
...
"B" je příliš moderní design.
27.000 je moc.
abych se rozhodla, musela bych znát více podrobností, vždy porovnávám kvalitu, cenu a také vzhled
cena
cena
cena
cena
Cena i se mi více líbí sprcha a)
Cena je příliš vysoká
Cena sprchy b) je téměř 2násobná a takže volím sprchu a)
cena, líbí se mi
cena, vzhled
Cenový rozdíl
cenu
design
Hezci design, ale snazila bych se najit na internetu levnejsi. Cena je pomerne vysoka.
hezčí
hezčí a levnější
Hezčí, levnější, praktičtější
italské výrobky jsou kvalitní a Hangsgrohe už není co bývalo.
je hezčí
Je hezčí
je hezká
je levnější
je levnější
je levnější
je levnější a hezčí
je levnější a když se máme bavit o designu je hezčí
Je levnější a líbí se mi víc
je levnější a líbí se mi více
je levnější a nevypadá špatně
Je levnější a odpovídá více mým požadavkům.
Je levnější.
již jsem si ji vybral na začátku.
kdybych si musel vybrat, radši bych si připlatil, jinak žádnou bych si nevybral
když koukám na tu cenu tak už asi žádnou
lepsi cena z vzhled
Levnější
levnější
Levnější
levnější
levnější a i se mi líbí
levnější a lepší vzhled
levnější a praktičtější - a mě se osobně i více líbí
Levnější a pro atraktivnější vzhled
líbí se mi
líbí se mi cena
Líbí se mi desing.
líbí se mi víc a je levnější
líbí se mi víc a je levnější - proč váhat :)
Líbí se mi víc=stený výběr jako na začátku dotazníku.
Líbí se mi více, je pro mě cenově dostupnější a splňuje více moji představu.
Líbí se mi více.
Líbí se mi, je levnější
líbila se mi víc už před tím
Líbyla se mi už na prvním obrázku a je dokonce levnější než sprcha b :-)
mně se pořád líbí i když cena je opravdu vysoká, ale ještě záleží na tom, co ještě umí - mlží, prší.........
N
nejen hezčí na pohled, ale hlavně levnější
Německému výrobci i více věřím...
německý výrobce
neměním rozhodnutí
nevím co na sprše a) tojí 14.000 Kč- vypadá jako sněžnice, sprcha typu b) není taky žádná hitparáda, ale vzhledem je o trochu lepší. Nekoupila bych si ani jednu , není šálek kávy.
nevím, sprchu neznám, jen pociťově
nic se na mém rozhodnutí nezměnilo. sprcha s se mi líbí více a je levnější, než sprcha b
Nižší cena, kvalitní vzhled...
ostré hrany se mi nelíbí
Prostě se mi líbí
prostě se mi líbí
před 20 tisíc za sprchu je docela hodně peněz a jelikož nepatřím k vyšší platové třídě, spokojím se s levnější
Příliš moderní věc,se k nám do bytu nehodí.
připadá mi hezčí
ROZHODLA BY CENA
Rozhodnutí nezmění cena
sice je sprcha b) dražší, ale líbí se mi více a i tak mi přijde cena v normě
Sprcha a neodpovídá mým představám za sprchu v hodnotě 15 tisíc Kč.
Sprcha a se mi líbí více než sprcha b , která je podle mne design lepší a navíc , je sprch b nekvalitně vyrobená .
Sprcha a) se mi líbí více a je také cenově dostupnější
Sprcha a) se mi líbila i předtím a kdybych přecejen původně zvolila sprchu b), svoje rozhodnutí bych zde změnila na a), cena druhé sprchy je v celku příšerná :)
sprcha b je nepraktická
sprcha má lepší desing, lepší cenu a upřednostnila bych i německého výrobce
sprchaab je předražená
sprchu a jsem zvolila i v minulé otázce
Stále se mi líbí víc.
Stále se mi líbí více, připadá mi praktičtější (byť jen na první pohled) a cena rozhodně hraje roli.
ta druhá sprcha je příliš drahá
Ta vpravo se mi nelíbí.
tato varianta mi přijde praktičtější
uz som si sprchu a vybrala predtym, ale beriem ju len ako mensie zlo, nejak vynimocne sa mi nepaci.
Už v předchozí otázce jsem volil stejně. Ovšem při této ceně bych ji stejně nakonec nekoupil.
velký finanční rozdíl
viac sa mi paci
víc se mi líbí
víc se mi líbí
Víc se mi líbí a je levnější
Více se mi líbí
Více se mi líbí a je i levnější
Vybrala bych si a, protože její cena je mnohem nižší, vzhled se mi také docela líbí a především vím, odkud poteče voda a jaký proud mám očekávat :0) sprcha b se mi sice líbí víc, ale nepořídila bych si ji
vybrala jsem si sprchu a) i když jsem ještě neznala cenu, no a po uvedení ceny jsem si jen původní rozhodnutí potvrdila
vypadá, že lze uchopit do ruky
výrobce, vzhled, cena
Vzhled
vzhled
vzhled i cena první varianty jsou více vyhovující než u druhé
Vzhledově zajímavější, lepší manipulovatelnost, cena
z mého hledciska více splňuje funkční požadavky
za takovou cenu ani jednu, musela jsem zvolit možnost
značka
Značku Hansgrohe znám používám ji a vým že její produkty jsou kvalitní firmu Bongio moc neznám a nemám sni žádné zkušenosti!!
Znám značku sprchy vlevo a navíc je levnější, proto jsem zvolila ji.
14. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 86 | 75,44 % | 75,44 % |
Muž | 28 | 24,56 % | 24,56 % |
15. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 30 | 70 | 61,4 % | 61,4 % |
31 - 45 | 30 | 26,32 % | 26,32 % |
46 a více | 14 | 12,28 % | 12,28 % |
16. Měsíční příjem v Kč
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 15.000,- | 56 | 49,12 % | 49,12 % |
15.001 – 25.000,- | 31 | 27,19 % | 27,19 % |
25.001 – 50.000,- | 21 | 18,42 % | 18,42 % |
nad 50.001,- | 6 | 5,26 % | 5,26 % |
17. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 55 | 48,25 % | 48,25 % |
středoškolské s maturitou | 52 | 45,61 % | 45,61 % |
středoškolské s výučním listem | 4 | 3,51 % | 3,51 % |
základní | 3 | 2,63 % | 2,63 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.