Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Srovnání českých internetových obchodů prodávajících elektroniku
Srovnání českých internetových obchodů prodávajících elektroniku
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Igor Š |
---|---|
Šetření: | 01. 05. 2010 - 09. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 19 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 21 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 51,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:30 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazní bude součástí školní práce. Cílem je zjistit podle čeho se zákazník rozhoduje při výběru e-shopu a jakým způsobem se při nákupu chová.
Odpovědi respondentů
1. Máte nějaké zkušenosti s nákupem přes internetový obchod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 19 | 100 % | 100 % |
2. Jaký český internetový obchod s elektronikou se Vám vybaví jako první?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Alza.cz | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Alza | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
CZC | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
okcomputers | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
czech computer | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
mall.cz | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
czechcomputer.cz | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
czechcomputer | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
aukro | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
Kasa | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
Lan-shop | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
czech computers | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
3. Jak vnímáte firmu, kterou jste napsal/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše pozitivně | 11 | 57,89 % | 57,89 % |
Velmi pozitivně | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
Neutrálně | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
4. Upřednostňujete internetové obchody s kamennou prodejnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Často | 10 | 52,63 % | 52,63 % |
Někdy | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
Vždy | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
Nemá to vliv | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
5. Pokud má e-shop s elektronikou kamennou prodejnu, jak často si vybíráte i nějaké neobjednané zboží přímo na prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nikdy | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
Někdy | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
Málokdy | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
6. Jak velké procento nákupů uskutečňujete přímo na místě, například na základě zboží vystaveného na prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 – 20% | 11 | 57,89 % | 57,89 % |
21 – 40% | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
41 – 60% | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
61 – 80% | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
7. Co je pro Vás rozhodují při výběru e-shopu s elektronikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Důvěryhodnost | 10 | 52,63 % | 52,63 % |
Cena | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
Dostupnost kamenné prodejny | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Něco jiného | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
8. Jste ochoten/a nakupovat v e-shopu s vyššími cenami, ale kvalitními službami jako například rychlé a vstřícné vyřízení reklamací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Někdy | 8 | 42,11 % | 42,11 % |
Spíše ano | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
Rozhodně | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
Nikdy | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
9. Který způsob propagace Vás nejvíce ovlivní při výběru e-shopu s elektronikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na internetu | 9 | 47,37 % | 47,37 % |
Jiný | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
V televizi | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
10. Jaký způsob úhrady ceny zboží při nákupu přes internet upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hotově (osobně) | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
Hotově (dobírka) | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
Platba převodem | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Platba kartou | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
11. Jakým způsobem si vybrané zboží vyzvedáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Osobně na prodejně | 8 | 42,11 % | 42,11 % |
Přes PPL | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
Přes Českou poštu | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
12. Kolikrát za rok v e-shopu s elektronikou nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než 1x za rok → otázka č. 13, 1x-2x → otázka č. 13, 3x-5x → otázka č. 13, 6x-10x → otázka č. 13, Více než 11x → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x-2x | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
6x-10x | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
3x-5x | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Méně než 1x za rok | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Více než 11x | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
13. Který z uvedených internetových obchodů je podle Vás nejvíce přehledný s nejjednodušším ovládáním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Alza.cz | 10 | 52,63 % | 52,63 % |
CzechComputer.cz | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
Jiný | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
14. Koho má Alza jako maskota?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ufona | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Mimozemštan | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
mimozemšťana | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
nevím | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
hnusnýho mimozenšťana | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
Nějakýho ufona | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
ufon | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
nejakýho zelenýho panáka | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
zeleného kokota | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
jsem rozhodně proti této "firmě" ! | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
zelený ufonek? pamatuji si hlavně hlas "alza cz!" | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
15. Koho má CzechComputer jako maskota?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 9 | 47,37 % | 47,37 % |
Lva | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
nic | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
nvm | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
nevybavuji si | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
netuším...PS: Na příjem domácnosti se neptá!!! | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
????? | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
klauna | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 13 | 68,42 % | 68,42 % |
Žena | 6 | 31,58 % | 31,58 % |
17. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16-25 let | 15 | 78,95 % | 78,95 % |
26-40 let | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
41-60 let | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
18. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ | 11 | 57,89 % | 57,89 % |
VŠ | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
ZŠ | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Učiliště | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
19. Kolik členů Vaší domácnosti je výdělečně činných?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 9 | 47,37 % | 47,37 % |
3 | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
1 | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
Více jak 4 | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
0 | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
20. Jaká je Vaše průměrná útrata v e-shopu s elektronikou za rok?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 001 – 10 000 Kč | 5 | 26,32 % | 26,32 % |
15 001 – 20 000 Kč | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
20 001 – 30 000 Kč | 3 | 15,79 % | 15,79 % |
10 001 – 15 000 Kč | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Do 3 000 Kč | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
30 001 – 40 000 Kč | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Více než 40 000 Kč | 1 | 5,26 % | 5,26 % |
21. Celkový měsíční příjem všech členů domácnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Více než 50 000 Kč | 7 | 36,84 % | 36,84 % |
40 001 – 50 000 Kč | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
30 001 – 40 000 Kč | 4 | 21,05 % | 21,05 % |
Do 20 000 Kč | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
20 001 – 30 000 Kč | 2 | 10,53 % | 10,53 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.