Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení českých pivovarů

Hodnocení českých pivovarů

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Filip Staš
Šetření:02. 12. 2013 - 09. 12. 2013
Počet respondentů:96
Počet otázek (max/průměr):19 / 15.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Děkuji za čas, který věnujete následujícímu dotazníku. Jeho cílem je sběr dat pro bakalářskou práci věnující se srovnání komunikačních strategií českých pivovarů. Tyto data budou sloužit k výběru konkrétních srovnánaných subjektů z řad českých pivovarů ve zmíněné práci.

 

Dotazník je určen všem plnoletým obyvatelům ČR, nejlépe pak těm, kteří pijí alespoň občas pivo.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254748,45 %48,96 %  
26-352323,71 %23,96 %  
36-451818,56 %18,75 %  
46-5588,25 %8,33 %  
51-6511,03 %1,04 %  

Graf

2. Jste muž či žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6870,1 %70,83 %  
Žena2929,9 %30,21 %  

Graf

Můžete označit až dvě odpovědi.

3. Jste student, zaměstnanec, podnikatel nebo nezaměstnaný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec5051,55 %52,08 %  
Student3738,14 %38,54 %  
Podnikatel1111,34 %11,46 %  
Nezaměstnaný66,19 %6,25 %  
Jiné11,03 %1,04 %  

Graf

4. V jakém kraji máte stálé bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2020,62 %20,83 %  
Jihomoravský kraj1717,53 %17,71 %  
Plzeňský kraj1010,31 %10,42 %  
Moravskoslezský kraj99,28 %9,38 %  
Pardubický kraj66,19 %6,25 %  
Zlínský kraj66,19 %6,25 %  
Královéhradecký kraj55,15 %5,21 %  
Středočeský kraj55,15 %5,21 %  
Olomoucký kraj44,12 %4,17 %  
Ústecký kraj44,12 %4,17 %  
Kraj Vysočina44,12 %4,17 %  
Liberecký kraj44,12 %4,17 %  
Jihočeský kraj22,06 %2,08 %  
Karlovarský kraj11,03 %1,04 %  

Graf

5. Pijete alespoň občas pivo? (vč. nealkoholického)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9698,97 %100 %  
Ne11,03 %1,04 %  

Graf

Můžete zvolit více odpovědí.

6. Jaký druh piva pijete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ležáky (11°–12,5°)7178,02 %73,96 %  
Světlá piva4347,25 %44,79 %  
Speciální (nad 12,5°)3639,56 %37,5 %  
Výčepní (8°–10°)3235,16 %33,33 %  
Polotmavá2224,18 %22,92 %  
Ovocná piva1718,68 %17,71 %  
Tmavá1617,58 %16,67 %  
Nealkoholická piva1010,99 %10,42 %  
Řezaná99,89 %9,38 %  
Jiná11,1 %1,04 %  
Psenicna,domaci,IPA11,1 %1,04 %  
vlastní pivo11,1 %1,04 %  
pšeničná11,1 %1,04 %  

Graf

7. Jak často pijete pivo?

Tato otázka není povinná.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně4346,24 %44,79 %  
Několikrát měsíčně2324,73 %23,96 %  
Každý víkend1415,05 %14,58 %  
Každý den99,68 %9,38 %  
Několikrát do roka44,3 %4,17 %  

Graf

8. Kolik piv obvykle vypijete "na posezení?

Tato otázka není povinná.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-5 piv4548,91 %46,88 %  
Do tří piv3032,61 %31,25 %  
6-10 piv99,78 %9,38 %  
Maximálně jedno velké pivo66,52 %6,25 %  
Maximálně jedno malé pivo22,17 %2,08 %  

Graf

9. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bernard99,38 %9,38 %  
Radegast66,25 %6,25 %  
Svijany55,21 %5,21 %  
plzen55,21 %5,21 %  
Primátor44,17 %4,17 %  
Budvar33,13 %3,13 %  
kozel33,13 %3,13 %  
Polička33,13 %3,13 %  
Pilsner Urquell22,08 %2,08 %  
Staropramen22,08 %2,08 %  
ostatní odpovědi Vyškov
Pilsner
Gambrinus
Plzeňský Prazdroj
Birell
Radler
Pilsner Urquell, Budvar
nemám oblíbenou značku, spíše typ piva: konkrétně IPA
Hostivar, Chotěboř, Pernštejn, Lobkowicz
vlastní pivovar, Svijany, Kocour, Černá hora
Megal, případně jakékoli jiné pivo vyřené v domácích podmínkách
Vařím si vlastní :-)
Domácí
Budvar, Pilsner Urquel
Rychtář
Moje vlastní
Únětice, Matuška Broumy, Antoš Slaný, U 3 růží Praha, Strahov Praha, Purkmistr Plzeň
Svijanský Máz
regent
Machovský Stojan....mé vlastní pivo
Matuska
Mazel
Lobkowitz
Ježek
vlastní produkce
divoký panic
Velkopopovický Kozel
Starobrno
domovar
Zlatý bažant
Budvar, Primátor, Kocour, Bernard, Leffe, Maisel, Plzeň. Níže hodnotím Budvar, nejoblíbenější značku.
Krakonoš
Vítek z prčic
nemám
Krakonos
Pilsner Urqell
Matuška Broumy
žádnou nemám
vyskov
Pilsen Urquell
Kozel, pilsner urquell
Lucky Bastard, Chotěboř
Protivínský Granát
Bernard, Potník
černá hora
Prazdroj
Pilsner, Kozel, Lobkowicz, Starac
branik
Haineken
Guinness
Budvar, Černá Hora
5456,25 %56,25 % 

Graf

Hodnoťte jako ve škole (jednička nejlepší, pětka nejhorší).

10. Jak na Vás tato značka působí?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17480,43 %77,08 %  
21314,13 %13,54 %  
533,26 %3,13 %  
322,17 %2,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.18
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.17
Směrodatná odchylka:0.42
Medián:1
Modus:1

Graf

11. Zaujala Vás nějaká reklama, akce nebo třeba soutěž této značky? Pokud ano, jaká a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

ano, když je teplo tak dělá pivovar vyškov různé akce (např. koncerty, prohlídka pivovaru, atd)

Ano, speciální piva, vyhrané soutěže,...

Ano. Jsou tam záběry mého kraje.

Budvar má konkrétně reklamy velmi slabé úrovně.

Byla reklama jen na deriváty Birellu s ovocnými příchutěmi, to mě nijak neláká.

Kampaň Ne prodeji vlastního jména

Lobkowicz - soutěž o lyže a snowboardy ve vlastním designu

na lucky bastard web stránky a fb, na chotěboř reklamu neznám

Na nový gambrinus oroginál, jelikož je tam více chmele než dříve

ne není

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne. Značka prakticky nemá reklamu. Pouze dobré pivo.

nemají reklamy ani akce

neviděl jsem dosud žádnou jejich reklamu

nevím o reklamě

Nevybavuju si

Pilsner. Bedřich smetana a jeho Má vlast.

Pivní jarmark

polep zadní skla auta = BEČKA ZDARMA

Pro Budvar jejich slogan a rytíř. O soutěžích nevím.

Reklama - proti petlahvím, protože pivo z petlahve mi nechutná. Svátek Bernarda - v ten den prodávají své pivo levněji.

Reklama v televizi, akce Čtvrté zdarma

reklamy moc nesleduji, spíše sázím na vlastní ochutnání ;-)

reklamy moc nevnímám, viditelnější na více místech je v Brně Plzeň. pivo než Budvar zásadně nesoutěžím zaujala mě reklama na bilboardu na Pilsner Urquell kde se odkazují na 170 letou tradici vaření této značky stále podle původní receptury

S čistou hlavou

Specialista na speciály (reklama), potom dostupnost v obchodní síti, velice slušná piva na tak velký pivovar.

Velké billboardy -město stvořené pro škopek- jsou super :-)

Zaujala mě akce uvař si a vypij

12. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Stejné jako oblíbenéotázka č. 16, Jinéotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stejné jako oblíbené6062,5 %62,5 %  
Jiné3435,42 %35,42 %  
Gambrinus11,04 %1,04 %  
Plzeňský Prazdroj11,04 %1,04 %  

Graf

13. Uveďte prosím značku piva kterou pijete nejčastěji.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus621,43 %6,25 %  
Kozel27,14 %2,08 %  
v ideálním případě žádnou. Pokud už jdu do hospody, tak jdu tam, kde je výběr z produkce malých pivovarů, který se pravidelně obměňuje13,57 %1,04 %  
Poutník13,57 %1,04 %  
svoji ;)13,57 %1,04 %  
vlastní pivo. sám si vařím13,57 %1,04 %  
zlatopramen13,57 %1,04 %  
Starobrno13,57 %1,04 %  
Své domácí13,57 %1,04 %  
Lobkowicz13,57 %1,04 %  
ostatní odpovědi Vyškov
staropramen 11
nemám vyhraněný názor, rád experimentuji
Plzen... Krakonose sezenu jen v sudech
Nevím, střídám rovnoměrně různé značky
Gambrinus, Staropramen, Primátor, Krušovice, ....
Zitna 14 -> Magister
Bernard
Starac
poličské
Staropramen
Pisner Urquell
1242,86 %12,5 % 

Graf

Hodnoťte jako ve škole (jednička nejlepší, pětka nejhorší).

14. Jak na Vás tato značka působí?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11550 %15,63 %  
3826,67 %8,33 %  
2620 %6,25 %  
513,33 %1,04 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.79
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.77
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:1.5
Modus:1

Graf

15. Zaujala Vás nějaká reklama, akce nebo třeba soutěž této značky? Pokud ano, jaká a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

--

ne

ne

ne

ne

ne

Ne. Značka téměř nemá reklamu. Pouze většinou dobré pivo.

Nemám reklamu :)

soutěž na internetu byla dobrá, ale po pominutí boomu v letních měsících značně upadla

Starace

16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.

Hodnoťte jako ve škole (jednička nejlepší, pětka nejhorší). Nemusíte hodnotit všechny značky, hodnoťte jen ty které znáte.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Staropramen3.3121.634
Velkopopovický Kozel2.7611.725
Krušovice3.0651.191
Samson3.640.977
Regent3.2821.329
Budweiser Budvar2.6781.437
Chodovar3.1621.577
Gambrinus3.5631.878
Prazdroj2.4711.684
Březňák3.5211.291
Svijany2.5121.552
Rychtář2.8841.494
Ježek3.031.848
Bernard2.1631.09
Černá Hora2.4811.44
Starobrno3.8081.155
Holba2.9861.23
Ostravar3.9230.963
Radegast3.0121.451
Janáček3.1271.825
Braník3.5871.309
Pilsner Urquell2.1781.813
Dudák3.131.335
Platan3.2271.479
Birell2.9731.866
Zubr3.4291.356
Radler3.6671.801
Primátor32.098
Pardál3.6361.54

Graf

17. Zaujala Vás reklama, akce nebo třeba soutěž některé z uvedených značek? Pokud ano, napište prosím jaká a proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, především novinky piv, různé speciály. Soutěže a podobné věci mě převážně nezajímají. A byl jsem v Plzni v muzeu

dobrá byla Cesta pivních znalců od Lobkowiczkých pivovarů - člověk ochutnal leccos zajímavého a vouchery z balení mohl následně směnit v hospodě za další dobré pivo:)

Kozel

ne nezajímaqjí mě reklamy

ne

ne

Ne

ne

ne

NE

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne.

Nepamatuji se.

odporností velkopopovický kozel

Pilsner Urquell, že se v reklamě ukazujou tradice, které přetvrávají ve vaření více než 100 let

Proč máš v předchozí otázce Plzeň a Prazdroj? Jakou si mám představit Plzeň, když jsou v Plzni čtyři nebo pět pivovarů? Proč tam máš dvakrát Ježka?

před několika lety Pardál

Radegast má pěkný slogan, ale ty televizní reklamy se nějak moc nevyvedly. Plzeň má reklamy lepší, je z nich cítit tradice. Jinak reklamy příliš nevnímám, pro jejich nadpočet trpím reklamní slepotou.

Radegast viz víše

Sladkova limonada od staropramenu.... ani sem ji nedopila... tfujtajbl :-)

starobrno-dobry reklamy aspon ty stary

Starobrno. Tématický založený na Brno. Budvar - NE...odkaz na původní vaření piva

Svojí podobou a originalitou mě zaujala reklaba Budějovického Budvaru.

v poslední době žádná

Můžete zaškrtnout více odpovědí.

18. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamními sděleními pivovarů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hospodách, barech, restauracích6567,71 %67,71 %  
V televizi5557,29 %57,29 %  
Na internetu4445,83 %45,83 %  
Ve venkovním prostoru (lavičky, billboardy, v autobusech apod.)3637,5 %37,5 %  
V obchodech2323,96 %23,96 %  
V letácích a podobných2323,96 %23,96 %  
Na akcích2020,83 %20,83 %  
V tisku1414,58 %14,58 %  
V rádiu33,13 %3,13 %  

Graf

Můžete zaškrtnout více odpovědí.

19. Které považujete za nejúčinnější?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hospodách, barech, restauracích4656,79 %47,92 %  
V televizi3340,74 %34,38 %  
Na akcích2024,69 %20,83 %  
Na internetu2024,69 %20,83 %  
V obchodech1619,75 %16,67 %  
Ve venkovním prostoru (lavičky, billboardy, v autobusech apod.)1518,52 %15,63 %  
V letácích a podobných911,11 %9,38 %  
V tisku67,41 %6,25 %  
V rádiu22,47 %2,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18-25:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 3. Jste student, zaměstnanec, podnikatel nebo nezaměstnaný?

3. Jste student, zaměstnanec, podnikatel nebo nezaměstnaný?

  • odpověď Zaměstnanec:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-45 na otázku 1. Kolik je Vám let?

16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.

  • odpověď Dudák=0:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Černá Hora=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Holba=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardál=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platan=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Primátor=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Janáček=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chodovar=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radler=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychtář=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Březňák=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samson=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Starobrno=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zubr=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Regent=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Holba=0:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Chodovar=5:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychtář=5 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Janáček=0:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Primátor=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Černá Hora=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostravar=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platan=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychtář=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Ježek=5:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychtář=5 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Ostravar=0:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Starobrno=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Regent=0:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samson=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Rychtář=0:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Černá Hora=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Samson=5:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Regent=5 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
  • odpověď Zubr=0:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Birell=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardál=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Braník=0 na otázku 16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Jste muž či žena?

3. Jste student, zaměstnanec, podnikatel nebo nezaměstnaný?

4. V jakém kraji máte stálé bydliště?

5. Pijete alespoň občas pivo? (vč. nealkoholického)

6. Jaký druh piva pijete nejčastěji?

7. Jak často pijete pivo?

8. Kolik piv obvykle vypijete "na posezení?

10. Jak na Vás tato značka působí?

11. Zaujala Vás nějaká reklama, akce nebo třeba soutěž této značky? Pokud ano, jaká a proč?

12. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

14. Jak na Vás tato značka působí?

16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.

17. Zaujala Vás reklama, akce nebo třeba soutěž některé z uvedených značek? Pokud ano, napište prosím jaká a proč.

18. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamními sděleními pivovarů?

19. Které považujete za nejúčinnější?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Jste muž či žena?

3. Jste student, zaměstnanec, podnikatel nebo nezaměstnaný?

4. V jakém kraji máte stálé bydliště?

5. Pijete alespoň občas pivo? (vč. nealkoholického)

6. Jaký druh piva pijete nejčastěji?

7. Jak často pijete pivo?

8. Kolik piv obvykle vypijete "na posezení?

10. Jak na Vás tato značka působí?

11. Zaujala Vás nějaká reklama, akce nebo třeba soutěž této značky? Pokud ano, jaká a proč?

12. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

14. Jak na Vás tato značka působí?

16. Ohodnoťte značky které znáte jako ve škole.

17. Zaujala Vás reklama, akce nebo třeba soutěž některé z uvedených značek? Pokud ano, napište prosím jaká a proč.

18. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamními sděleními pivovarů?

19. Které považujete za nejúčinnější?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Staš, F.Hodnocení českých pivovarů (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://srovnani-komunikace-pivovaru.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.