Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Srozumitelnost reklamy

Srozumitelnost reklamy

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Červinková
Šetření:20. 11. 2013 - 20. 11. 2013
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

na základě tohoto dotazníku bychom rádi zjistili názor na propagovanou reklamu, viz níže. Prosíme o důkladné prostudování obrázku než začnete dotazník vyplňovat!

Děkujime

Odpovědi respondentů

1. Je pro vás tato reklama srozumitelná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1638,1 %38,1 %  
obtížně1433,33 %33,33 %  
ano1228,57 %28,57 %  

Graf

2. Je reklama tématická vhledem k propagovanému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1638,1 %38,1 %  
vůbec1433,33 %33,33 %  
ano716,67 %16,67 %  
nevím511,9 %11,9 %  

Graf

3. Považujete tuto reklamu za sexistickou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2764,29 %64,29 %  
ne1126,19 %26,19 %  
nevím49,52 %9,52 %  

Graf

4. Jedná se podle vás o vtipnou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3173,81 %73,81 %  
ano819,05 %19,05 %  
nevím37,14 %7,14 %  

Graf

5. Má podle vašeho názoru reklama negativní vliv na mladou generaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1535,71 %35,71 %  
částečně1433,33 %33,33 %  
ne1330,95 %30,95 %  

Graf

6. Jaký dojem podle vašeho názoru vyvolala reklama mezi veřejností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
negativní1945,24 %45,24 %  
urážlivou1330,95 %30,95 %  
neutrální819,05 %19,05 %  
pozitivní24,76 %4,76 %  

Graf

7. Připadá vám osobně reklama urážlivá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2354,76 %54,76 %  
ano1535,71 %35,71 %  
nevím49,52 %9,52 %  

Graf

8. Poznali jste jasně, co reklama propaguje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2559,52 %59,52 %  
ano1023,81 %23,81 %  
nevím716,67 %16,67 %  

Graf

9. Co reklama propaguje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Díly na motorky

Helmu

helmu

Helmu, motorkářské vybavení

idioci

INTERNETOVE STRANKY MOTORKARU

motocyklové doplnky

Motorkářské oblečení

motorkářské potřeby

motorku

Motorky

motorky a jejich příslušenství

motorky asi

na první pohled asi helmu nebo tu nahou slečnu, těžko říct

Něco na motorku?

něco s motorkama...

něco s motorkou

nemam tušení

nevím

nevim

nevím

Nevim

nevím

Nevím jestli veškeré vybavení pro motorky.. když tam byla jen helma tak asi helmy. Je to divný

obchod

Oblečení na motorky

oblečení na motorky

Pneumatiky

potřeby pro motocykly

Primárně helmy, ale jinak se firma asi zabývá vším okolo motorek

prodejce moto vybavení

přilby

Přilby a sex.

příslušenství pro motorkáře - helmy apod. bez čeho se motorkář neobejde

servis motoriek

sportovní vybavení

věci k motorkám

vybavení na motorky

výfuky pro motorky

výfuky?

Výrobky z motorkářského odvětví

zmizela asi po dvou vteřinách, pamatuju si jen nahou ženu

10. Nakoupili byste v tomto obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2764,29 %64,29 %  
nevím1433,33 %33,33 %  
ano12,38 %2,38 %  

Graf

11. Zajímáte se o motorky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3583,33 %83,33 %  
částečně511,9 %11,9 %  
ano24,76 %4,76 %  

Graf

12. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-263480,95 %80,95 %  
27-35614,29 %14,29 %  
36-5024,76 %4,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Považujete tuto reklamu za sexistickou?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Připadá vám osobně reklama urážlivá?

7. Připadá vám osobně reklama urážlivá?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Považujete tuto reklamu za sexistickou?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Má podle vašeho názoru reklama negativní vliv na mladou generaci?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je pro vás tato reklama srozumitelná?

2. Je reklama tématická vhledem k propagovanému?

3. Považujete tuto reklamu za sexistickou?

4. Jedná se podle vás o vtipnou reklamu?

5. Má podle vašeho názoru reklama negativní vliv na mladou generaci?

6. Jaký dojem podle vašeho názoru vyvolala reklama mezi veřejností?

7. Připadá vám osobně reklama urážlivá?

8. Poznali jste jasně, co reklama propaguje?

10. Nakoupili byste v tomto obchodě?

11. Zajímáte se o motorky?

12. Kolik je vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je pro vás tato reklama srozumitelná?

2. Je reklama tématická vhledem k propagovanému?

3. Považujete tuto reklamu za sexistickou?

4. Jedná se podle vás o vtipnou reklamu?

5. Má podle vašeho názoru reklama negativní vliv na mladou generaci?

6. Jaký dojem podle vašeho názoru vyvolala reklama mezi veřejností?

7. Připadá vám osobně reklama urážlivá?

8. Poznali jste jasně, co reklama propaguje?

10. Nakoupili byste v tomto obchodě?

11. Zajímáte se o motorky?

12. Kolik je vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Červinková, L.Srozumitelnost reklamy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://srozumitelnost-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.