Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Srozumitelnost reklamy
Srozumitelnost reklamy
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Červinková |
---|---|
Šetření: | 20. 11. 2013 - 20. 11. 2013 |
Počet respondentů: | 42 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 48,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
na základě tohoto dotazníku bychom rádi zjistili názor na propagovanou reklamu, viz níže. Prosíme o důkladné prostudování obrázku než začnete dotazník vyplňovat!
Děkujime
Odpovědi respondentů
1. Je pro vás tato reklama srozumitelná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 38,1 % | 38,1 % |
obtížně | 14 | 33,33 % | 33,33 % |
ano | 12 | 28,57 % | 28,57 % |
2. Je reklama tématická vhledem k propagovanému?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 38,1 % | 38,1 % |
vůbec | 14 | 33,33 % | 33,33 % |
ano | 7 | 16,67 % | 16,67 % |
nevím | 5 | 11,9 % | 11,9 % |
3. Považujete tuto reklamu za sexistickou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 27 | 64,29 % | 64,29 % |
ne | 11 | 26,19 % | 26,19 % |
nevím | 4 | 9,52 % | 9,52 % |
4. Jedná se podle vás o vtipnou reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 31 | 73,81 % | 73,81 % |
ano | 8 | 19,05 % | 19,05 % |
nevím | 3 | 7,14 % | 7,14 % |
5. Má podle vašeho názoru reklama negativní vliv na mladou generaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 15 | 35,71 % | 35,71 % |
částečně | 14 | 33,33 % | 33,33 % |
ne | 13 | 30,95 % | 30,95 % |
6. Jaký dojem podle vašeho názoru vyvolala reklama mezi veřejností?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
negativní | 19 | 45,24 % | 45,24 % |
urážlivou | 13 | 30,95 % | 30,95 % |
neutrální | 8 | 19,05 % | 19,05 % |
pozitivní | 2 | 4,76 % | 4,76 % |
7. Připadá vám osobně reklama urážlivá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 23 | 54,76 % | 54,76 % |
ano | 15 | 35,71 % | 35,71 % |
nevím | 4 | 9,52 % | 9,52 % |
8. Poznali jste jasně, co reklama propaguje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 25 | 59,52 % | 59,52 % |
ano | 10 | 23,81 % | 23,81 % |
nevím | 7 | 16,67 % | 16,67 % |
9. Co reklama propaguje?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Díly na motorky
Helmu
helmu
Helmu, motorkářské vybavení
idioci
INTERNETOVE STRANKY MOTORKARU
motocyklové doplnky
Motorkářské oblečení
motorkářské potřeby
motorku
Motorky
motorky a jejich příslušenství
motorky asi
na první pohled asi helmu nebo tu nahou slečnu, těžko říct
Něco na motorku?
něco s motorkama...
něco s motorkou
nemam tušení
nevím
nevim
nevím
Nevim
nevím
Nevím jestli veškeré vybavení pro motorky.. když tam byla jen helma tak asi helmy. Je to divný
obchod
Oblečení na motorky
oblečení na motorky
Pneumatiky
potřeby pro motocykly
Primárně helmy, ale jinak se firma asi zabývá vším okolo motorek
prodejce moto vybavení
přilby
Přilby a sex.
příslušenství pro motorkáře - helmy apod. bez čeho se motorkář neobejde
servis motoriek
sportovní vybavení
věci k motorkám
vybavení na motorky
výfuky pro motorky
výfuky?
Výrobky z motorkářského odvětví
zmizela asi po dvou vteřinách, pamatuju si jen nahou ženu
10. Nakoupili byste v tomto obchodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 27 | 64,29 % | 64,29 % |
nevím | 14 | 33,33 % | 33,33 % |
ano | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
11. Zajímáte se o motorky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 35 | 83,33 % | 83,33 % |
částečně | 5 | 11,9 % | 11,9 % |
ano | 2 | 4,76 % | 4,76 % |
12. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-26 | 34 | 80,95 % | 80,95 % |
27-35 | 6 | 14,29 % | 14,29 % |
36-50 | 2 | 4,76 % | 4,76 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.