Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Starbucks coffee vs. Specialty coffee

Starbucks coffee vs. Specialty coffee

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Natália Lamošová
Šetření:18. 04. 2015 - 02. 05. 2015
Počet respondentů:47
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

som študentka Vysokej školy hotelovej a rada by som vás poprosila o vyplnenie dotazníka pre moju seminárnu prácu na predmet Beverages o káve. 

 

Odpovědi respondentů

1. Do you drink coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes3574,47 %74,47 %  
No1225,53 %25,53 %  

Graf

2. Where are you from?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Czech republic2553,19 %53,19 %  
Slovakia1940,43 %40,43 %  
Russia 24,26 %4,26 %  
hungary12,13 %2,13 %  

Graf

3. How old are you?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 254187,23 %87,23 %  
less than 1836,38 %6,38 %  
26 - 4036,38 %6,38 %  

Graf

4. What is your gender?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Female3268,09 %68,09 %  
Male1531,91 %31,91 %  

Graf

5. Do you know what "Starbucks coffee company" is?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes4595,74 %95,74 %  
No24,26 %4,26 %  

Graf

6. Have you ever been to Starbucks coffee company?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes I have been there3778,72 %78,72 %  
No and I do not have desire to go612,77 %12,77 %  
No but I would like to go48,51 %8,51 %  

Graf

7. What influenced the most your POSITIVE experience in Starbucks coffee company?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Taste of the coffee1225,53 %25,53 %  
I have not been there yet817,02 %17,02 %  
Atmosphere714,89 %14,89 %  
It is a popular brand612,77 %12,77 %  
Service510,64 %10,64 %  
Design of the place36,38 %6,38 %  
I did not like the experience24,26 %4,26 %  
Selection of other products than coffee12,13 %2,13 %  
mozem aj slovensky? :D meno na pohari 12,13 %2,13 %  
almost everywhere12,13 %2,13 %  
i didnt have a positive experience because of the prices 12,13 %2,13 %  

Graf

8. Are you familiar with the term "Specialty coffee"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
No3063,83 %63,83 %  
Yes1736,17 %36,17 %  

Graf

9. Have you ever been to any cafe serving specialty coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
No because I do not know what it is2655,32 %55,32 %  
Yes I have been1736,17 %36,17 %  
No I have not yet48,51 %8,51 %  

Graf

10. What influenced the most your POSITIVE experience in cafe serving specialty coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I have not been there yet2859,57 %59,57 %  
Taste of the coffee919,15 %19,15 %  
Atmosphere612,77 %12,77 %  
Selection of other products other than coffee36,38 %6,38 %  
Design of the place12,13 %2,13 %  

Graf

11. If you have an experience with either of these, which do you like more Starbucks coffee company or any cafe serving Specialty coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I have visited just one of these so far, so I cannot tell which one I prefer1634,04 %34,04 %  
I have never visited any of them1123,4 %23,4 %  
Cafe serving Specialty coffee919,15 %19,15 %  
Starbucks coffee company510,64 %10,64 %  
I like both510,64 %10,64 %  
I do not like neither of these cafes12,13 %2,13 %  

Graf

12. Would you like to have such cafes in your town?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes, both1634,04 %34,04 %  
There is/are already1429,79 %29,79 %  
No, neither of them817,02 %17,02 %  
Cafe serving Specialty coffee510,64 %10,64 %  
Starbucks coffee company48,51 %8,51 %  

Graf

13. Do you consider paying € 4 for coffee in Starbucks coffee company as expensive?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes, it is expensive4187,23 %87,23 %  
It is rather expensive but I do not mind the price because it is a popular brand48,51 %8,51 %  
No it is not expensive and I would not mind paying even more because it is a popular brand12,13 %2,13 %  
No, it is not expensive12,13 %2,13 %  

Graf

14. How often do you go to cafes?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Once a week1327,66 %27,66 %  
2-3 times per week1123,4 %23,4 %  
Once in a month1021,28 %21,28 %  
Once in a two weeks612,77 %12,77 %  
I do not go to cafes612,77 %12,77 %  
Every day12,13 %2,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Are you familiar with the term "Specialty coffee"?

  • odpověď No:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi No because I do not know what it is na otázku 9. Have you ever been to any cafe serving specialty coffee?

10. What influenced the most your POSITIVE experience in cafe serving specialty coffee?

  • odpověď I have not been there yet:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi I have never visited any of them na otázku 11. If you have an experience with either of these, which do you like more Starbucks coffee company or any cafe serving Specialty coffee?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi No because I do not know what it is na otázku 9. Have you ever been to any cafe serving specialty coffee?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do you drink coffee?

2. Where are you from?

3. How old are you?

4. What is your gender?

5. Do you know what "Starbucks coffee company" is?

6. Have you ever been to Starbucks coffee company?

7. What influenced the most your POSITIVE experience in Starbucks coffee company?

8. Are you familiar with the term "Specialty coffee"?

9. Have you ever been to any cafe serving specialty coffee?

10. What influenced the most your POSITIVE experience in cafe serving specialty coffee?

11. If you have an experience with either of these, which do you like more Starbucks coffee company or any cafe serving Specialty coffee?

12. Would you like to have such cafes in your town?

13. Do you consider paying € 4 for coffee in Starbucks coffee company as expensive?

14. How often do you go to cafes?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do you drink coffee?

2. Where are you from?

3. How old are you?

4. What is your gender?

5. Do you know what "Starbucks coffee company" is?

6. Have you ever been to Starbucks coffee company?

7. What influenced the most your POSITIVE experience in Starbucks coffee company?

8. Are you familiar with the term "Specialty coffee"?

9. Have you ever been to any cafe serving specialty coffee?

10. What influenced the most your POSITIVE experience in cafe serving specialty coffee?

11. If you have an experience with either of these, which do you like more Starbucks coffee company or any cafe serving Specialty coffee?

12. Would you like to have such cafes in your town?

13. Do you consider paying € 4 for coffee in Starbucks coffee company as expensive?

14. How often do you go to cafes?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lamošová, N.Starbucks coffee vs. Specialty coffee (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://starbucks-coffee-vs-specialt.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.