Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dotazník sloužící jako podklad pro diplomovou práci - téma Význam chování prodavačů na image společnosti - zpracován na podkladu značek STARBUCKS a COSTA COFFEE
Děkuji za výběr tohto dotazníku :)
Odpovědi respondentů
1. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26-35
47
57,32 %
57,32 %
19-25
21
25,61 %
25,61 %
36-45
8
9,76 %
9,76 %
46-55
3
3,66 %
3,66 %
do 18
2
2,44 %
2,44 %
56 a víc
1
1,22 %
1,22 %
2. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
58
70,73 %
70,73 %
muž
24
29,27 %
29,27 %
3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské vyššího stupně
40
48,78 %
48,78 %
Středoškolské
30
36,59 %
36,59 %
Vysokoškolské prvního stupně
11
13,41 %
13,41 %
Základní
1
1,22 %
1,22 %
4. Do které příjmové kategorie spadáte? (čistý měsíční příjem)
(včetne neoficiálních příjmů - pr. kapesné, dýška, a jíné)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 30.000,- Kč
31
37,8 %
37,8 %
do 20.000,- Kč
14
17,07 %
17,07 %
do 10.000,- Kč
13
15,85 %
15,85 %
do 40.000,- Kč
12
14,63 %
14,63 %
víc než 40.000,- Kč
11
13,41 %
13,41 %
do 30.000,- Kč/měs.
1
1,22 %
1,22 %
5. Svůj životní styl bych definoval/a jako
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
rýchly a aktivní
46
56,1 %
56,1 %
pohodlný a vyrovnaný
36
43,9 %
43,9 %
6. Produkty a služby které z nasledujících společností jste již využili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Navštěvuji obě kavárny
35
42,68 %
42,68 %
žádné z nasledujících
18
21,95 %
21,95 %
AmRest Coffee - značka STARBUCKS
16
19,51 %
19,51 %
Best Coffee - značka COSTA COFFEE
13
15,85 %
15,85 %
7. Jak často dané kavárny navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Navštěvuji 1-2x ročně
47
57,32 %
57,32 %
Navštěvuji 1-2x měsíčně
24
29,27 %
29,27 %
Navštěvuji 1-2x týdně
6
7,32 %
7,32 %
Navštěvuji 3 a víc-krát týdně
5
6,1 %
6,1 %
8. Z jakých důvodu navštěvujete dané zařízení? (možnost více odpovědí) ?
(označte prosím minimálně jednu odpověď, maximálňe 5)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvalita kávy
38
46,34 %
46,34 %
Lokalita
36
43,9 %
43,9 %
Úroveň / kvalita servisu (obsluhy)
29
35,37 %
35,37 %
Design prodejen a atmosféra kavárny
29
35,37 %
35,37 %
Čistota
17
20,73 %
20,73 %
Image společnosti
15
18,29 %
18,29 %
Možnost úpravy nápojů dle individuálních požadavků
10
12,2 %
12,2 %
Doplňkový prodej - jídlo a nápoje (nekávového charakteru)
10
12,2 %
12,2 %
Individuální přístup
9
10,98 %
10,98 %
Filozofie společnosti
9
10,98 %
10,98 %
Osobní image získaný na základě užívání produktů dané značky
7
8,54 %
8,54 %
Cena
6
7,32 %
7,32 %
Jméno na hrnku
1
1,22 %
1,22 %
Doplňkový prodej - keramika a upomínkové předměty
1
1,22 %
1,22 %
když je to jediná možnost kam jít:-)
1
1,22 %
1,22 %
zajdu když to mám cestou
1
1,22 %
1,22 %
nenavstevuju
1
1,22 %
1,22 %
Kavu nepiju, ale pratele ano. Chodim tam s nimi.
1
1,22 %
1,22 %
doprovod
1
1,22 %
1,22 %
Doplňkový prodej - kávové produkty
1
1,22 %
1,22 %
Rýchle kafe s Sebou
1
1,22 %
1,22 %
Byla jsem jen zvědavá
1
1,22 %
1,22 %
nenavštěvuji, pouze prodejci ochuceného mléka.
1
1,22 %
1,22 %
jsem nekde na ceste a potrebuju rychle kafe a nic lepsiho po ruce neni
1
1,22 %
1,22 %
9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?
(označte 1-5, 1= nezáleží mi na tom, 5= velmi důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Lokalita
3.707
1.475
Kvalita kávy
4.268
1.44
Možnost úpravy nápojů dle individuálních požadavků
2.963
1.572
Cena
3.354
1.131
Doplňkový prodej - kávové produkty
2
1.024
Doplňkový prodej - jídlo a nápoje (nekávového charakteru)
2.622
1.43
Doplňkový prodej - keramika a upomínkové předměty
1.488
0.786
Úroveň / kvalita servisu (obsluhy)
4.195
1.011
Individuální přístup
3.476
1.152
Design prodejen a atmosféra kavárny
3.866
1.165
Image společnosti
3.098
1.259
Filozofie společnosti
2.976
1.268
Image získaný na základě užívání produktů dané společnosti
2.63
1.468
Čistota
4.407
0.982
10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
(označte 1-5, 1= nezáleží mi na tom, 5= velmi důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
celkový vzhled
3.512
1.104
oblečení
3.305
0.992
účes
2.695
1.309
make-up
2.573
1.196
úprava nechtů
3.122
1.619
postava
2.159
1.255
tetování a piercing
2.159
1.548
úsměv
4.354
0.96
příjemné vystupování
4.561
0.807
přirozenost
4.146
1.125
přímost a stručnost
3.573
1.147
komunikativnost
4.012
1.183
pomoc s výběrem produktu
4.173
1.057
11. Jaký typ komunikace baristu preferujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zdvorilostně milý
53
64,63 %
64,63 %
Personalizovaný / osobní
18
21,95 %
21,95 %
Stručný, faktický, rýchly
7
8,54 %
8,54 %
Familiární
4
4,88 %
4,88 %
12. Jak moc Vás zajímá cena produktu při nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
37
45,12 %
45,12 %
spíše ne
26
31,71 %
31,71 %
Velmi
16
19,51 %
19,51 %
vůbec
3
3,66 %
3,66 %
13. Jaký je Váš postoj k vernostním programům v daných kavárnach
(zejména zákaznické karty)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevyužívám - nechci využívat
29
35,37 %
35,37 %
Nevyužívám - využíval bych za zajímavějších podmínek
19
23,17 %
23,17 %
Nevyužívám - využíval bych za předpokladu časové nenáročnosti
18
21,95 %
21,95 %
Aktivně využívám
16
19,51 %
19,51 %
14. Sledujete některou z těchto kaváren na internetu (sociálních sítích a pod.) - aktivně se zapojujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nesleduji / nezajímá mě to
67
81,71 %
81,71 %
Ano - sleduji pasívně, nezapájím se
13
15,85 %
15,85 %
Ano - často jednu z těchto kaváren zmíním z vlastní iniciativy
1
1,22 %
1,22 %
Ano - aktvívně se vyjadřuji k příspěvkům
1
1,22 %
1,22 %
15. Stalo se Vám, že jste byli v některé z uvedených kaváren nespokojen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nikdy
39
47,56 %
47,56 %
Málokdy
32
39,02 %
39,02 %
Ano - občas
7
8,54 %
8,54 %
Ano - často
4
4,88 %
4,88 %
16. V případě, že jste byl někdy v dané kavárně nespokojen, čeho se to týkalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rychlost zpracování objednávky
26
31,71 %
31,71 %
Kvalita objednaného produktu
20
24,39 %
24,39 %
Čistota a úprava prostor
11
13,41 %
13,41 %
Komunikace baristu vůči mé osobě
8
9,76 %
9,76 %
Nic
6
7,32 %
7,32 %
Komunikace baristu s kolegy/jinými zákazníky
5
6,1 %
6,1 %
Vzhled a úprava baristu
2
2,44 %
2,44 %
nebyl jsem nespokojen
2
2,44 %
2,44 %
ok
1
1,22 %
1,22 %
vše, viz předchozí otázka
1
1,22 %
1,22 %
ničeho
1
1,22 %
1,22 %
nebyl nespokojen
1
1,22 %
1,22 %
jdem vždy spokojená
1
1,22 %
1,22 %
zatím vždy spokojena
1
1,22 %
1,22 %
byla jsem spokojená
1
1,22 %
1,22 %
nebyl jsem
1
1,22 %
1,22 %
spokojena
1
1,22 %
1,22 %
vždy spokojen
1
1,22 %
1,22 %
vse bylo vzdy v poradku
1
1,22 %
1,22 %
Costa Coffee Letnany - pri objednani espressa jse byl opakovane tazan zda male ci velke - prodavacka (toto nebyla baristka) nemela tuseni ze neni zadne male ci celke espresso. Espresso je pouze jedno...
1
1,22 %
1,22 %
byla jsem vždy spokojena
1
1,22 %
1,22 %
nebyla jsem nespokojena
1
1,22 %
1,22 %
nevim
1
1,22 %
1,22 %
11
1
1,22 %
1,22 %
Nikdy se mi nestalo, že bych byla nespokojena.
1
1,22 %
1,22 %
-
1
1,22 %
1,22 %
jsou to pro mě supermarkety, kde se kvality nedočkám.
1
1,22 %
1,22 %
Spíše mi obecně vadí vysoká cena
1
1,22 %
1,22 %
17. Zmínili jste se někomu o Vaší zkušenosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
49
59,76 %
59,76 %
Ano - osobně
30
36,59 %
36,59 %
Ano - online (internet, soc.siete,...)
3
3,66 %
3,66 %
18. O dané kavárně se vyjadřím v případě, že
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jsem velmi nespokojen
40
48,78 %
48,78 %
jsem velmi spokojen
39
47,56 %
47,56 %
danou konverzaci nezačnu, ale odpovím na dotaz
20
24,39 %
24,39 %
jsem nespokojen
16
19,51 %
19,51 %
jsem spokojen
14
17,07 %
17,07 %
k dané témě se nevyjadřuji
13
15,85 %
15,85 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné z nasledujících na otázku 6. Produkty a služby které z nasledujících společností jste již využili?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filozofie společnosti=1 na otázku 9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?
9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?
odpověď Úroveň / kvalita servisu (obsluhy)=5:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Individuální přístup=5 na otázku 9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?
10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
odpověď postava=1:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi účes=1 na otázku 10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
odpověď tetování a piercing=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi účes=1 na otázku 10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
odpověď úsměv=5:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkový vzhled=5 na otázku 10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi úprava nechtů=5 na otázku 10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
11. Jaký typ komunikace baristu preferujete
odpověď Zdvorilostně milý:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost úpravy nápojů dle individuálních požadavků=4 na otázku 9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?
17. Zmínili jste se někomu o Vaší zkušenosti?
odpověď Ne:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi k dané témě se nevyjadřuji na otázku 18. O dané kavárně se vyjadřím v případě, že
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Věk
2. Pohlaví
3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
4. Do které příjmové kategorie spadáte? (čistý měsíční příjem)
5. Svůj životní styl bych definoval/a jako
6. Produkty a služby které z nasledujících společností jste již využili?
7. Jak často dané kavárny navštěvujete?
8. Z jakých důvodu navštěvujete dané zařízení? (možnost více odpovědí) ?
9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?
10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
11. Jaký typ komunikace baristu preferujete
12. Jak moc Vás zajímá cena produktu při nákupu?
13. Jaký je Váš postoj k vernostním programům v daných kavárnach
14. Sledujete některou z těchto kaváren na internetu (sociálních sítích a pod.) - aktivně se zapojujete?
15. Stalo se Vám, že jste byli v některé z uvedených kaváren nespokojen?
16. V případě, že jste byl někdy v dané kavárně nespokojen, čeho se to týkalo?
17. Zmínili jste se někomu o Vaší zkušenosti?
18. O dané kavárně se vyjadřím v případě, že
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Věk
2. Pohlaví
3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
4. Do které příjmové kategorie spadáte? (čistý měsíční příjem)
5. Svůj životní styl bych definoval/a jako
6. Produkty a služby které z nasledujících společností jste již využili?
7. Jak často dané kavárny navštěvujete?
8. Z jakých důvodu navštěvujete dané zařízení? (možnost více odpovědí) ?
9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?
10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
11. Jaký typ komunikace baristu preferujete
12. Jak moc Vás zajímá cena produktu při nákupu?
13. Jaký je Váš postoj k vernostním programům v daných kavárnach
14. Sledujete některou z těchto kaváren na internetu (sociálních sítích a pod.) - aktivně se zapojujete?
15. Stalo se Vám, že jste byli v některé z uvedených kaváren nespokojen?
16. V případě, že jste byl někdy v dané kavárně nespokojen, čeho se to týkalo?
17. Zmínili jste se někomu o Vaší zkušenosti?
18. O dané kavárně se vyjadřím v případě, že
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.