Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > STARBUCKS, COSTA COFFEE - image společnosti

STARBUCKS, COSTA COFFEE - image společnosti

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Hlivkova
Šetření:30. 03. 2015 - 03. 04. 2015
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník sloužící jako podklad pro diplomovou práci  - téma Význam chování prodavačů na image společnosti - zpracován na podkladu značek STARBUCKS a COSTA COFFEE

Děkuji za výběr tohto dotazníku :) 

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-354757,32 %57,32 %  
19-252125,61 %25,61 %  
36-4589,76 %9,76 %  
46-5533,66 %3,66 %  
do 1822,44 %2,44 %  
56 a víc11,22 %1,22 %  

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5870,73 %70,73 %  
muž2429,27 %29,27 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské vyššího stupně4048,78 %48,78 %  
Středoškolské3036,59 %36,59 %  
Vysokoškolské prvního stupně1113,41 %13,41 %  
Základní11,22 %1,22 %  

Graf

4. Do které příjmové kategorie spadáte? (čistý měsíční příjem)

(včetne neoficiálních příjmů - pr. kapesné, dýška, a jíné)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 30.000,- Kč3137,8 %37,8 %  
do 20.000,- Kč1417,07 %17,07 %  
do 10.000,- Kč1315,85 %15,85 %  
do 40.000,- Kč1214,63 %14,63 %  
víc než 40.000,- Kč1113,41 %13,41 %  
do 30.000,- Kč/měs.11,22 %1,22 %  

Graf

5. Svůj životní styl bych definoval/a jako

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rýchly a aktivní4656,1 %56,1 %  
pohodlný a vyrovnaný3643,9 %43,9 %  

Graf

6. Produkty a služby které z nasledujících společností jste již využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Navštěvuji obě kavárny3542,68 %42,68 %  
žádné z nasledujících1821,95 %21,95 %  
AmRest Coffee - značka STARBUCKS1619,51 %19,51 %  
Best Coffee - značka COSTA COFFEE1315,85 %15,85 %  

Graf

7. Jak často dané kavárny navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Navštěvuji 1-2x ročně4757,32 %57,32 %  
Navštěvuji 1-2x měsíčně2429,27 %29,27 %  
Navštěvuji 1-2x týdně67,32 %7,32 %  
Navštěvuji 3 a víc-krát týdně56,1 %6,1 %  

Graf

8. Z jakých důvodu navštěvujete dané zařízení? (možnost více odpovědí) ?

(označte prosím minimálně jednu odpověď, maximálňe 5)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita kávy3846,34 %46,34 %  
Lokalita3643,9 %43,9 %  
Úroveň / kvalita servisu (obsluhy)2935,37 %35,37 %  
Design prodejen a atmosféra kavárny2935,37 %35,37 %  
Čistota1720,73 %20,73 %  
Image společnosti1518,29 %18,29 %  
Možnost úpravy nápojů dle individuálních požadavků1012,2 %12,2 %  
Doplňkový prodej - jídlo a nápoje (nekávového charakteru)1012,2 %12,2 %  
Individuální přístup910,98 %10,98 %  
Filozofie společnosti910,98 %10,98 %  
Osobní image získaný na základě užívání produktů dané značky78,54 %8,54 %  
Cena67,32 %7,32 %  
Jméno na hrnku11,22 %1,22 %  
Doplňkový prodej - keramika a upomínkové předměty11,22 %1,22 %  
když je to jediná možnost kam jít:-)11,22 %1,22 %  
zajdu když to mám cestou11,22 %1,22 %  
nenavstevuju11,22 %1,22 %  
Kavu nepiju, ale pratele ano. Chodim tam s nimi.11,22 %1,22 %  
doprovod11,22 %1,22 %  
Doplňkový prodej - kávové produkty11,22 %1,22 %  
Rýchle kafe s Sebou11,22 %1,22 %  
Byla jsem jen zvědavá11,22 %1,22 %  
nenavštěvuji, pouze prodejci ochuceného mléka.11,22 %1,22 %  
jsem nekde na ceste a potrebuju rychle kafe a nic lepsiho po ruce neni11,22 %1,22 %  

Graf

9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?

(označte 1-5, 1= nezáleží mi na tom, 5= velmi důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Lokalita3.7071.475
Kvalita kávy4.2681.44
Možnost úpravy nápojů dle individuálních požadavků2.9631.572
Cena3.3541.131
Doplňkový prodej - kávové produkty21.024
Doplňkový prodej - jídlo a nápoje (nekávového charakteru)2.6221.43
Doplňkový prodej - keramika a upomínkové předměty1.4880.786
Úroveň / kvalita servisu (obsluhy)4.1951.011
Individuální přístup3.4761.152
Design prodejen a atmosféra kavárny3.8661.165
Image společnosti3.0981.259
Filozofie společnosti2.9761.268
Image získaný na základě užívání produktů dané společnosti2.631.468
Čistota4.4070.982

Graf

10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače

(označte 1-5, 1= nezáleží mi na tom, 5= velmi důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
celkový vzhled3.5121.104
oblečení3.3050.992
účes2.6951.309
make-up2.5731.196
úprava nechtů3.1221.619
postava2.1591.255
tetování a piercing2.1591.548
úsměv4.3540.96
příjemné vystupování4.5610.807
přirozenost4.1461.125
přímost a stručnost3.5731.147
komunikativnost4.0121.183
pomoc s výběrem produktu4.1731.057

Graf

11. Jaký typ komunikace baristu preferujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdvorilostně milý5364,63 %64,63 %  
Personalizovaný / osobní1821,95 %21,95 %  
Stručný, faktický, rýchly78,54 %8,54 %  
Familiární44,88 %4,88 %  

Graf

12. Jak moc Vás zajímá cena produktu při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3745,12 %45,12 %  
spíše ne2631,71 %31,71 %  
Velmi1619,51 %19,51 %  
vůbec33,66 %3,66 %  

Graf

13. Jaký je Váš postoj k vernostním programům v daných kavárnach

(zejména zákaznické karty)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužívám - nechci využívat2935,37 %35,37 %  
Nevyužívám - využíval bych za zajímavějších podmínek1923,17 %23,17 %  
Nevyužívám - využíval bych za předpokladu časové nenáročnosti1821,95 %21,95 %  
Aktivně využívám1619,51 %19,51 %  

Graf

14. Sledujete některou z těchto kaváren na internetu (sociálních sítích a pod.) - aktivně se zapojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji / nezajímá mě to6781,71 %81,71 %  
Ano - sleduji pasívně, nezapájím se1315,85 %15,85 %  
Ano - často jednu z těchto kaváren zmíním z vlastní iniciativy11,22 %1,22 %  
Ano - aktvívně se vyjadřuji k příspěvkům11,22 %1,22 %  

Graf

15. Stalo se Vám, že jste byli v některé z uvedených kaváren nespokojen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy3947,56 %47,56 %  
Málokdy3239,02 %39,02 %  
Ano - občas78,54 %8,54 %  
Ano - často44,88 %4,88 %  

Graf

16. V případě, že jste byl někdy v dané kavárně nespokojen, čeho se to týkalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rychlost zpracování objednávky2631,71 %31,71 %  
Kvalita objednaného produktu2024,39 %24,39 %  
Čistota a úprava prostor1113,41 %13,41 %  
Komunikace baristu vůči mé osobě89,76 %9,76 %  
Nic67,32 %7,32 %  
Komunikace baristu s kolegy/jinými zákazníky56,1 %6,1 %  
Vzhled a úprava baristu22,44 %2,44 %  
nebyl jsem nespokojen22,44 %2,44 %  
ok11,22 %1,22 %  
vše, viz předchozí otázka11,22 %1,22 %  
ničeho11,22 %1,22 %  
nebyl nespokojen11,22 %1,22 %  
jdem vždy spokojená11,22 %1,22 %  
zatím vždy spokojena11,22 %1,22 %  
byla jsem spokojená11,22 %1,22 %  
nebyl jsem11,22 %1,22 %  
spokojena11,22 %1,22 %  
vždy spokojen11,22 %1,22 %  
vse bylo vzdy v poradku11,22 %1,22 %  
Costa Coffee Letnany - pri objednani espressa jse byl opakovane tazan zda male ci velke - prodavacka (toto nebyla baristka) nemela tuseni ze neni zadne male ci celke espresso. Espresso je pouze jedno...11,22 %1,22 %  
byla jsem vždy spokojena11,22 %1,22 %  
nebyla jsem nespokojena11,22 %1,22 %  
nevim11,22 %1,22 %  
1111,22 %1,22 %  
Nikdy se mi nestalo, že bych byla nespokojena.11,22 %1,22 %  
-11,22 %1,22 %  
jsou to pro mě supermarkety, kde se kvality nedočkám.11,22 %1,22 %  
Spíše mi obecně vadí vysoká cena11,22 %1,22 %  

Graf

17. Zmínili jste se někomu o Vaší zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4959,76 %59,76 %  
Ano - osobně3036,59 %36,59 %  
Ano - online (internet, soc.siete,...)33,66 %3,66 %  

Graf

18. O dané kavárně se vyjadřím v případě, že

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem velmi nespokojen4048,78 %48,78 %  
jsem velmi spokojen3947,56 %47,56 %  
danou konverzaci nezačnu, ale odpovím na dotaz2024,39 %24,39 %  
jsem nespokojen1619,51 %19,51 %  
jsem spokojen1417,07 %17,07 %  
k dané témě se nevyjadřuji1315,85 %15,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jak často dané kavárny navštěvujete?

  • odpověď Navštěvuji 1-2x ročně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné z nasledujících na otázku 6. Produkty a služby které z nasledujících společností jste již využili?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Filozofie společnosti=1 na otázku 9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?

9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?

  • odpověď Úroveň / kvalita servisu (obsluhy)=5:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Individuální přístup=5 na otázku 9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?

10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače

  • odpověď postava=1:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi účes=1 na otázku 10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
  • odpověď tetování a piercing=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi účes=1 na otázku 10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
  • odpověď úsměv=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkový vzhled=5 na otázku 10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi úprava nechtů=5 na otázku 10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače

11. Jaký typ komunikace baristu preferujete

  • odpověď Zdvorilostně milý:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost úpravy nápojů dle individuálních požadavků=4 na otázku 9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?

17. Zmínili jste se někomu o Vaší zkušenosti?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi k dané témě se nevyjadřuji na otázku 18. O dané kavárně se vyjadřím v případě, že

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk

2. Pohlaví

3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

4. Do které příjmové kategorie spadáte? (čistý měsíční příjem)

5. Svůj životní styl bych definoval/a jako

6. Produkty a služby které z nasledujících společností jste již využili?

7. Jak často dané kavárny navštěvujete?

8. Z jakých důvodu navštěvujete dané zařízení? (možnost více odpovědí) ?

9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?

10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače

11. Jaký typ komunikace baristu preferujete

12. Jak moc Vás zajímá cena produktu při nákupu?

13. Jaký je Váš postoj k vernostním programům v daných kavárnach

14. Sledujete některou z těchto kaváren na internetu (sociálních sítích a pod.) - aktivně se zapojujete?

15. Stalo se Vám, že jste byli v některé z uvedených kaváren nespokojen?

16. V případě, že jste byl někdy v dané kavárně nespokojen, čeho se to týkalo?

17. Zmínili jste se někomu o Vaší zkušenosti?

18. O dané kavárně se vyjadřím v případě, že

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk

2. Pohlaví

3. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

4. Do které příjmové kategorie spadáte? (čistý měsíční příjem)

5. Svůj životní styl bych definoval/a jako

6. Produkty a služby které z nasledujících společností jste již využili?

7. Jak často dané kavárny navštěvujete?

8. Z jakých důvodu navštěvujete dané zařízení? (možnost více odpovědí) ?

9. Jakou důležitost u vás sehrávají tyto faktory?

10. Ohodnoťte důležitost jednotlivých atributú prodavače

11. Jaký typ komunikace baristu preferujete

12. Jak moc Vás zajímá cena produktu při nákupu?

13. Jaký je Váš postoj k vernostním programům v daných kavárnach

14. Sledujete některou z těchto kaváren na internetu (sociálních sítích a pod.) - aktivně se zapojujete?

15. Stalo se Vám, že jste byli v některé z uvedených kaváren nespokojen?

16. V případě, že jste byl někdy v dané kavárně nespokojen, čeho se to týkalo?

17. Zmínili jste se někomu o Vaší zkušenosti?

18. O dané kavárně se vyjadřím v případě, že

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hlivkova, J.STARBUCKS, COSTA COFFEE - image společnosti (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://starbucks-costa-coffee-image.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.