Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > staropramen

staropramen

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katka Karusova
Šetření:24. 11. 2009 - 30. 11. 2009
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):19 / 19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Výsledky dotazníku budou použity pro seminární práci :)

Odpovědi respondentů

1. Mate rádi pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1040 %40 %  
Ne520 %20 %  
Ano416 %16 %  
Spíše ano312 %12 %  
Spíše ne14 %4 %  
Spíše ano14 %4 %  
Spíše ne14 %4 %  

Graf

2. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často1352 %52 %  
Několikrát do týdne832 %32 %  
Jednou týdně312 %12 %  
Každý den14 %4 %  

Graf

3. Jaké místo ke konzumaci preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V baru / restauraci1976 %76 %  
Nepiju pivo28 %8 %  
s kamarádama14 %4 %  
nikde14 %4 %  
žádné14 %4 %  
Při sportovním utkání (fotbal, hokej, aj.)14 %4 %  

Graf

4. Jakou značku pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell728 %28 %  
Staropramen624 %24 %  
Gambrinus520 %20 %  
žádnou28 %8 %  
hoegaarden14 %4 %  
bohuzel heineken14 %4 %  
Primátor14 %4 %  
žádné14 %4 %  
nepiju pivo14 %4 %  

Graf

5. Víte jaké typy piva Pivovary Staropramen a.s. vyrábí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Staropramen - Světlý, Ležák, Nealko, D Pivo, Černé, Granát1144 %44 %  
Staropramen – Světlý, Ležák, Birell, D Pivo, Černý, Granát832 %32 %  
Staropramen - Světlý, Ležák, Nealko, Firsco, Černé, Granát624 %24 %  

Graf

6. Jaké druhy piva pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlé1768 %68 %  
žádné416 %16 %  
Tmavé312 %12 %  
všechny14 %4 %  

Graf

7. Čím Vás značka Staropramen zaujala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

....

Asi reklamami

co se týče piva, tak tím moc ne, jelikož ho piji málo, ale spíše pivními oslavami spojenými s koncertem a určitě pivníma táckama:))

chuti

chutí

Je to Smíchov - Praha.

kdysi tetrapacky-výborná věc na vodu...:)

Lepší než Gambrinus, který je všude.

ma svou vyjimecnou horkost

Mají kvalitní chutné nealko pivko :-)

mě moc nechutná, reklama na me nefunguje, tak možná cenou

Nechutná mi žádné

nepiji tuto značku

nezaujala

nicim...maj ji ve vetsine hospod tze mi ezbejva pit nic jinyho

ničím

ničím

ničím

ničím

ničím

ničím

níčím...je příliš kyselé

Praha

sortimentem

teče to

8. Znáte nějakou reklamu na Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano

ano

ano

Ano.

ano..chlapi sobě

Asi ano, ale teď si to nevybavuju.

asi jo

asi ne

eee, nemam televizi

chlapi sobe

chlapi sobě

chlapi sobe?

chlapi sobě?:)

jistě....oslava křečka:)))

kdy jsi naposledy udelal neco jinak... uz je "ohraná"

křečkova oslava

ne

ne

ne

Neznám

pivní tábor

staropramen desítníci s čepičkama ve tvaru zátky a oslava křečka

udělej něco jinak - oslav narozeniny křečka

zlatopramen jedenáctka

9. Líbí se Vám reklamy na Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1352 %52 %  
Spíše ne520 %20 %  
Ano416 %16 %  
Ne312 %12 %  

Graf

10. Aktuální kampaň na propagaci piva Staropramen má název:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kdy jsi naposledy udělal něco jinak?2184 %84 %  
Už jsi někdy udělal něco jinak?312 %12 %  
Je dobré dělat věci jinak?14 %4 %  

Graf

11. Líbí se Vám propagační materiály a suvenýry Staropramenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1768 %68 %  
Spíše ne520 %20 %  
Ne312 %12 %  

Graf

12. Připadá Vám reklamní kampaň Staropramenu dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1352 %52 %  
Ano936 %36 %  
Ne28 %8 %  
Spíše ne14 %4 %  

Graf

13. Využili jste někdy služby Pivní pohotovost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2288 %88 %  
ano312 %12 %  

Graf

14. Jste s touto službou spokojení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1248 %48 %  
Ne936 %36 %  
Ano312 %12 %  
Spíše ne14 %4 %  

Graf

15. Znáte nějaké výhody, které Staropramen poskytuje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

asi je jednim ze sponzoru nejakych hudebnichj festaku

asi ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne.

neeeeee

neznám odpověď, netuším.

pivní pohotovost, teče to

potrefená husa, maják

16. Myslíte, že „oslava křečka“ je dostatečná motivace pro pití piva? Pokud ne, a máte lepší nápad, podělte se s námi o něj.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano

ano

Ano , je dostatečná.

asi ano

asi ne ale je to ftipný, my máme oslavu narozenin kočky a Olinky a jiné svátky

Jakákoliv motivace je dobrá.

je to super nápad

myslím, že by se toho dalo vymyslet hromada, ale nic mne nenapadá:)

ne

ne

Ne

ne

Není, tahle reklama se moc nepovedla

neni, žádná jiná motivace není

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim o co se jedna...

no spíš ne

Oslava křečeka nevím, zda je to pravé ořechové pro reklamu na pivo :-) zrovna mě nic nenapadá....

pro pití piva ne, ale pro zapamatování značky piva ano

to asi neznam

vždy je co slavit, když se chce...

17. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1872 %72 %  
Muž728 %28 %  

Graf

18. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 251976 %76 %  
26 – 35520 %20 %  
36 – 4514 %4 %  

Graf

19. Nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou1664 %64 %  
Vysokoškolské728 %28 %  
Středoškolské bez maturity28 %8 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Karusova, K.staropramen (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://staropramen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.