Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nový produkt - průzkum před zavedením na trh

Nový produkt - průzkum před zavedením na trh

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Do Skla
Šetření:28. 05. 2015 - 14. 06. 2015
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Na český trh přichází nový Start Up v podobě speciálních domácích produktů. Jedná se např. zeleninové kompoty, marmelády z červené cibule, různé zeleninové speciality, ovocná i zeleninová chutney a mnoho dalších. Projekt je zatím v rámci příprav a proto hledáme respondenty, kteří nám pomohou určit, bude-li o takové produkty dostatečný zájem. 

 

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3571,43 %71,43 %  
Muž1428,57 %28,57 %  

Graf

2. Jaký je váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-351734,69 %34,69 %  
36-451530,61 %30,61 %  
18-251122,45 %22,45 %  
46 a více612,24 %12,24 %  

Graf

3. Když vidíte na trhu nový produkt, koupíte si ho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na okolnostech3367,35 %67,35 %  
Ne, raději dám na doporučení714,29 %14,29 %  
Ano510,2 %10,2 %  
Ne36,12 %6,12 %  
zcela vyjímečně, tak jeden ze sta...12,04 %2,04 %  

Graf

4. Zajímáte se o nové výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3673,47 %73,47 %  
Ne1326,53 %26,53 %  

Graf

5. Pokud ano, kde získáváte informace o nových výrobcích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z internetu2777,14 %55,1 %  
Z doporučení2365,71 %46,94 %  
Z letáků1440 %28,57 %  
Z reklam v časopisech1028,57 %20,41 %  
Z plakátových reklam ve městě38,57 %6,12 %  
Z reklam v MHD12,86 %2,04 %  

Graf

6. Kde nejčastěji nakupujete doplňky k jídlu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V super/hypermarketech4183,67 %83,67 %  
V obchodech se zdravou výživou nebo u domácích výrobců/farmářů2040,82 %40,82 %  
Na internetu612,24 %12,24 %  

Graf

7. Líbí se vám námi nabízený výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2142,86 %42,86 %  
Nevím2142,86 %42,86 %  
Ne714,29 %14,29 %  

Graf

8. Jaká je vaše oblíbená barva?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá1027,03 %20,41 %  
Zelená718,92 %14,29 %  
červená38,11 %6,12 %  
fialová38,11 %6,12 %  
růžová38,11 %6,12 %  
černá25,41 %4,08 %  
červená :-D12,7 %2,04 %  
cerna12,7 %2,04 %  
oranžová12,7 %2,04 %  
Oranžovočervená.12,7 %2,04 %  
ostatní odpovědi šedá
bílá
světle modrá
momentálně zelená, ale obecně mám ráda všechny, snad krom černé, hnědé a šedivé
žlutá
513,51 %10,2 % 

Graf

9. Je pro Vás rozhodující kvalita před cenou při vybírání mezi podobnými produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2653,06 %53,06 %  
Ano1734,69 %34,69 %  
Spíše ne612,24 %12,24 %  

Graf

10. Pokud by byl už dnes náš nový produkt k dispozici, jaká by byla pravděpodobnost, že ho využijete raději než stávající podobné produkty konkurenčních firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50-70%1938,78 %38,78 %  
20-50%1326,53 %26,53 %  
70-90%1020,41 %20,41 %  
0-20%714,29 %14,29 %  

Graf

11. Koupil/a byste námi nabízený výrobek pro sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3367,35 %67,35 %  
Ne1632,65 %32,65 %  

Graf

12. Koupil/a byste ho pro někoho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2755,1 %55,1 %  
Ne2244,9 %44,9 %  

Graf

13. Pokud ano, komu a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

jako dárek

konzervované potraviny nekupuji, takže žádný důvod...

Mamce, má ráda nové a zajímavé věci

Mamince, protože je to maminka :)

Mamka má ráda zeleninové směsi ve skle a ráda zkouší nové věci

Někomu, kdo rád vaří a experimentuje a nespokojí se s levnými náhražkami.

pokud by mi výrobek padl do oka a poté i tak báječně vystupoval i v jiných kritériích,pak bych jej nejen koupila,ale i doporučovala dál...rodině,známým

pokud bych vedela, co je to za vyrobek, z ceho se sklada, tak bych jej klidne koupila i pro sebe, pokud by se jednalo o kvalitni, nepreslazeny bezlepkovy vyrobek. O nove vyrobky obecne se nezajimam, reklamu nesleduji ale kdyz neco konkretniho hledam (napr, marmeladu, projdu si slozeni nekolika ruznych, malokdy jdu po konkretni znacce) nebo v obdchode vidim upozorneni, ochutnavku, samozrejme se podivam, o co jde. Jen proto, ze je neco nove si to nekoupim. ale pokud by to bylo kvalitni a pro me uzitecne, proc ne. (napriklad zeleninove smesi a pomazanky bez pridaneho cukru, atd, to by pro me zajimave byt mohlo)

Pokud mi bude chutnat a hlavně bude bez Eček!!! Ráda ukážu, koupím i doporučím cokoliv co mi chutná.

Pro vnuky.

proč ne :)

Protože mi na něm záleží...a chci , aby si dopřál co já:-)

Přátelům, aby ochutnali.

Rád ochutnám netradiční potraviny, chutě. Ta marmeláda z červené cibule ...už se mi sbíhají sliny.

rád zkouším nové věci

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Jaký je váš věk

3. Když vidíte na trhu nový produkt, koupíte si ho?

4. Zajímáte se o nové výrobky?

5. Pokud ano, kde získáváte informace o nových výrobcích?

6. Kde nejčastěji nakupujete doplňky k jídlu:

7. Líbí se vám námi nabízený výrobek?

8. Jaká je vaše oblíbená barva?

9. Je pro Vás rozhodující kvalita před cenou při vybírání mezi podobnými produkty?

10. Pokud by byl už dnes náš nový produkt k dispozici, jaká by byla pravděpodobnost, že ho využijete raději než stávající podobné produkty konkurenčních firem?

11. Koupil/a byste námi nabízený výrobek pro sebe?

12. Koupil/a byste ho pro někoho?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Jaký je váš věk

3. Když vidíte na trhu nový produkt, koupíte si ho?

4. Zajímáte se o nové výrobky?

5. Pokud ano, kde získáváte informace o nových výrobcích?

6. Kde nejčastěji nakupujete doplňky k jídlu:

7. Líbí se vám námi nabízený výrobek?

8. Jaká je vaše oblíbená barva?

9. Je pro Vás rozhodující kvalita před cenou při vybírání mezi podobnými produkty?

10. Pokud by byl už dnes náš nový produkt k dispozici, jaká by byla pravděpodobnost, že ho využijete raději než stávající podobné produkty konkurenčních firem?

11. Koupil/a byste námi nabízený výrobek pro sebe?

12. Koupil/a byste ho pro někoho?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Skla, D.Nový produkt - průzkum před zavedením na trh (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://startup-doskla.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.