Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nový produkt - průzkum před zavedením na trh
Nový produkt - průzkum před zavedením na trh
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Do Skla |
---|---|
Šetření: | 28. 05. 2015 - 14. 06. 2015 |
Počet respondentů: | 49 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 60,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Na český trh přichází nový Start Up v podobě speciálních domácích produktů. Jedná se např. zeleninové kompoty, marmelády z červené cibule, různé zeleninové speciality, ovocná i zeleninová chutney a mnoho dalších. Projekt je zatím v rámci příprav a proto hledáme respondenty, kteří nám pomohou určit, bude-li o takové produkty dostatečný zájem.
Odpovědi respondentů
1. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 35 | 71,43 % | 71,43 % |
Muž | 14 | 28,57 % | 28,57 % |
2. Jaký je váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26-35 | 17 | 34,69 % | 34,69 % |
36-45 | 15 | 30,61 % | 30,61 % |
18-25 | 11 | 22,45 % | 22,45 % |
46 a více | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
3. Když vidíte na trhu nový produkt, koupíte si ho?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Záleží na okolnostech | 33 | 67,35 % | 67,35 % |
Ne, raději dám na doporučení | 7 | 14,29 % | 14,29 % |
Ano | 5 | 10,2 % | 10,2 % |
Ne | 3 | 6,12 % | 6,12 % |
zcela vyjímečně, tak jeden ze sta... | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
4. Zajímáte se o nové výrobky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 36 | 73,47 % | 73,47 % |
Ne | 13 | 26,53 % | 26,53 % |
5. Pokud ano, kde získáváte informace o nových výrobcích?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Z internetu | 27 | 77,14 % | 55,1 % |
Z doporučení | 23 | 65,71 % | 46,94 % |
Z letáků | 14 | 40 % | 28,57 % |
Z reklam v časopisech | 10 | 28,57 % | 20,41 % |
Z plakátových reklam ve městě | 3 | 8,57 % | 6,12 % |
Z reklam v MHD | 1 | 2,86 % | 2,04 % |
6. Kde nejčastěji nakupujete doplňky k jídlu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V super/hypermarketech | 41 | 83,67 % | 83,67 % |
V obchodech se zdravou výživou nebo u domácích výrobců/farmářů | 20 | 40,82 % | 40,82 % |
Na internetu | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
7. Líbí se vám námi nabízený výrobek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 21 | 42,86 % | 42,86 % |
Nevím | 21 | 42,86 % | 42,86 % |
Ne | 7 | 14,29 % | 14,29 % |
8. Jaká je vaše oblíbená barva?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
modrá | 10 | 27,03 % | 20,41 % |
Zelená | 7 | 18,92 % | 14,29 % |
červená | 3 | 8,11 % | 6,12 % |
fialová | 3 | 8,11 % | 6,12 % |
růžová | 3 | 8,11 % | 6,12 % |
černá | 2 | 5,41 % | 4,08 % |
červená :-D | 1 | 2,7 % | 2,04 % |
cerna | 1 | 2,7 % | 2,04 % |
oranžová | 1 | 2,7 % | 2,04 % |
Oranžovočervená. | 1 | 2,7 % | 2,04 % |
ostatní odpovědi | 5 | 13,51 % | 10,2 % |
9. Je pro Vás rozhodující kvalita před cenou při vybírání mezi podobnými produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 26 | 53,06 % | 53,06 % |
Ano | 17 | 34,69 % | 34,69 % |
Spíše ne | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
10. Pokud by byl už dnes náš nový produkt k dispozici, jaká by byla pravděpodobnost, že ho využijete raději než stávající podobné produkty konkurenčních firem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
50-70% | 19 | 38,78 % | 38,78 % |
20-50% | 13 | 26,53 % | 26,53 % |
70-90% | 10 | 20,41 % | 20,41 % |
0-20% | 7 | 14,29 % | 14,29 % |
11. Koupil/a byste námi nabízený výrobek pro sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 33 | 67,35 % | 67,35 % |
Ne | 16 | 32,65 % | 32,65 % |
12. Koupil/a byste ho pro někoho?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 27 | 55,1 % | 55,1 % |
Ne | 22 | 44,9 % | 44,9 % |
13. Pokud ano, komu a proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
jako dárek
konzervované potraviny nekupuji, takže žádný důvod...
Mamce, má ráda nové a zajímavé věci
Mamince, protože je to maminka :)
Mamka má ráda zeleninové směsi ve skle a ráda zkouší nové věci
Někomu, kdo rád vaří a experimentuje a nespokojí se s levnými náhražkami.
pokud by mi výrobek padl do oka a poté i tak báječně vystupoval i v jiných kritériích,pak bych jej nejen koupila,ale i doporučovala dál...rodině,známým
pokud bych vedela, co je to za vyrobek, z ceho se sklada, tak bych jej klidne koupila i pro sebe, pokud by se jednalo o kvalitni, nepreslazeny bezlepkovy vyrobek. O nove vyrobky obecne se nezajimam, reklamu nesleduji ale kdyz neco konkretniho hledam (napr, marmeladu, projdu si slozeni nekolika ruznych, malokdy jdu po konkretni znacce) nebo v obdchode vidim upozorneni, ochutnavku, samozrejme se podivam, o co jde. Jen proto, ze je neco nove si to nekoupim. ale pokud by to bylo kvalitni a pro me uzitecne, proc ne. (napriklad zeleninove smesi a pomazanky bez pridaneho cukru, atd, to by pro me zajimave byt mohlo)
Pokud mi bude chutnat a hlavně bude bez Eček!!! Ráda ukážu, koupím i doporučím cokoliv co mi chutná.
Pro vnuky.
proč ne :)
Protože mi na něm záleží...a chci , aby si dopřál co já:-)
Přátelům, aby ochutnali.
Rád ochutnám netradiční potraviny, chutě. Ta marmeláda z červené cibule ...už se mi sbíhají sliny.
rád zkouším nové věci
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.