Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Žádám Vás o vyplnění tohoto dotazníku, jehož účelem je monitorovat stav gastronomického trhu v Ostravě z Vašeho pohledu a analyzovat návštěvní zvyklosti. Tento dotazník je určen respondentům věkové skupiny 18 - 45 let, kteří navštěvují gastronomická zařízení v centru Ostravy.
Odpovědi respondentů
1. Spadáte do věkové skupiny 18 - 45 let:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
131
97,76 %
97,76 %
ne
3
2,24 %
2,24 %
2. Navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, bary, kavárny, vinárny, …) v centru Ostravy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
92
70,23 %
68,66 %
ne
39
29,77 %
29,1 %
3. Ohodnoťte (jako známkou ve škole) všeobecnou úroveň gastronomických zařízení v centru Ostravy:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
45
48,91 %
33,58 %
chvalitebný
36
39,13 %
26,87 %
dostatečný
8
8,7 %
5,97 %
výborný
3
3,26 %
2,24 %
4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chování, vstřícnost personálu
20
21,74 %
14,93 %
celkovou kvalitu služeb
19
20,65 %
14,18 %
ceny odpovídající službám
18
19,57 %
13,43 %
přístup majitelů podniků
10
10,87 %
7,46 %
hygienu
8
8,7 %
5,97 %
šíři nabízeného sortimentu
6
6,52 %
4,48 %
odbornost personálu
4
4,35 %
2,99 %
otevírací doby provozoven
2
2,17 %
1,49 %
Kvalitu jídla
1
1,09 %
0,75 %
Proc jen jednu vse co tady je, je zapotrebi vylepsit ne jen jeden bod
1
1,09 %
0,75 %
zavedení zákazu kouření
1
1,09 %
0,75 %
vsechno:-)
1
1,09 %
0,75 %
celkovou kvalitu služeb, hygienu, přístup majitelů podniků, chování, vstřícnost personálu
1
1,09 %
0,75 %
5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
rozsah nabídky pokrmů
2.022
0.673
rozsah nabídky nápojů
2.25
0.905
kvalita / chuť pokrmů
1.337
0.832
cena
1.935
0.887
interiér
2.033
0.705
obsluha
1.674
0.937
kuřácké prostředí
3.304
1.777
nekuřácké prostředí
2.413
1.764
možnost parkování
2.707
1.142
6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
doporučení známých
71
77,17 %
52,99 %
osobní zkušenost
64
69,57 %
47,76 %
impulsivní rozhodování – zkouším něco nového
33
35,87 %
24,63 %
internet
30
32,61 %
22,39 %
cenové nabídky (slevové portály, akce, …)
15
16,3 %
11,19 %
letáky, průvodce, tisk
2
2,17 %
1,49 %
vyhonim si a jdu za strikem
1
1,09 %
0,75 %
7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vzhled gastronomického zařízení, atmosféra
58
63,04 %
43,28 %
ceny
52
56,52 %
38,81 %
kvalita poskytovaných služeb
42
45,65 %
31,34 %
obsluha
36
39,13 %
26,87 %
rozsah nabídky
23
25 %
17,16 %
aktivní vyžití (bowling, šipky, stolní fotbal, kuželky, …)
10
10,87 %
7,46 %
prestiž
4
4,35 %
2,99 %
pořádání akcí
3
3,26 %
2,24 %
připojení wifi
3
3,26 %
2,24 %
Kvalitně a dobře udělaná jídla!
1
1,09 %
0,75 %
velikost poprsi pritomnych servirek
1
1,09 %
0,75 %
8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x týdně
35
38,04 %
26,12 %
1-2x měsíčně
25
27,17 %
18,66 %
téměř denně
14
15,22 %
10,45 %
zřídka
8
8,7 %
5,97 %
nepravidelně
7
7,61 %
5,22 %
denně
3
3,26 %
2,24 %
9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
z domova
44
47,83 %
32,84 %
ze školy
31
33,7 %
23,13 %
z práce
16
17,39 %
11,94 %
na výletě
1
1,09 %
0,75 %
10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
menu
2.772
1.72
hotová jídla
3.261
1.41
minutková kuchyně
3.174
1.296
11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pobavení
73
79,35 %
54,48 %
společenské akce
48
52,17 %
35,82 %
oslavy
39
42,39 %
29,1 %
školní srazy
37
40,22 %
27,61 %
firemní večírky
19
20,65 %
14,18 %
obchodní schůzky
13
14,13 %
9,7 %
Obědy
2
2,17 %
1,49 %
posezení s přáteli, oběd
1
1,09 %
0,75 %
partnerské výročí
1
1,09 %
0,75 %
Večeře
1
1,09 %
0,75 %
popovídat si u kávy
1
1,09 %
0,75 %
ke kazde prilezitosti
1
1,09 %
0,75 %
oběd s rodinou/přáteli
1
1,09 %
0,75 %
obyčejný oběd
1
1,09 %
0,75 %
oběd
1
1,09 %
0,75 %
po výstřiku
1
1,09 %
0,75 %
12. Preferujete gastronomická zařízení s venkovním posezením:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
78
84,78 %
58,21 %
ne
14
15,22 %
10,45 %
13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
šipky
4.174
1.144
bowling
3.793
0.577
kuželky
4.522
0.597
stolní fotbal
3.587
1.329
stolní hokej
4.576
0.679
14. Jaké nápoje konzumujete – konkretizujte:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
15. Uveďte nejoblíbenější gastronomické zařízení v centru Ostravy:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
U Doktora
5
8,77 %
3,73 %
nemám
4
7,02 %
2,99 %
Kavárna Daniel
2
3,51 %
1,49 %
restaurace LOTOS
2
3,51 %
1,49 %
Potrefená Husa
2
3,51 %
1,49 %
šnek
2
3,51 %
1,49 %
opatie
2
3,51 %
1,49 %
Rubín
1
1,75 %
0,75 %
Slunečnice´s
1
1,75 %
0,75 %
Au Café, Musorgského 8 (na Stodolní)
1
1,75 %
0,75 %
ostatní odpovědi
Parník U Šneka vegetarianská restaurace Caruso Stella Marina Dunbar nemám žádné oblíbené Spolek restaurace Pecival Pizzerie Opatija pizzerie v centru Ostravy Opatija Pizzerie vedle Bati - nevim nazev džbán Rong Vang pelikan Moravská jizba Stará kuželna La petite Conversation - belgická Na Hradbách Ostravanka coffee shop :) 2 Promile U peciválů Laso (nahoře) Ostravanka Coffee Shop Restaurace Mexicana U Dvořáčků Café au pere tranquille (francouzská kavárna) atlantik Peciválové PIzeria Caruso Restaurace Rubín restaurace Zámek Zábřeh mava Moravská Chalupa bordel
35
61,4 %
26,12 %
16. Uveďte druhé nejoblíbenější gastronomické zařízení v centru Ostravy:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemám
4
9,09 %
2,99 %
U šneka
3
6,82 %
2,24 %
U Doktora
2
4,55 %
1,49 %
Astoria
2
4,55 %
1,49 %
Garáž
2
4,55 %
1,49 %
Sport
1
2,27 %
0,75 %
Pizzerie Caruso
1
2,27 %
0,75 %
Dílo
1
2,27 %
0,75 %
U rady
1
2,27 %
0,75 %
Kaktus
1
2,27 %
0,75 %
ostatní odpovědi
srdcová dáma McDonalds pizzerie v shoping parku Moravská chalupa Greenline coffee nemám žádné U Křižánka Spolek Pizzerie vedle Bati levský Astorie Mekong u peciválů Dlouhá story KFC Slezská PUOR Greenlinecafe Pecivál Kavárna Daniel Mexicana Garage Mc Donald Pizza Koruna Ruby Blue stella marina bordel2
26
59,09 %
19,4 %
17. Uveďte třetí nejoblíbenější gastronomické zařízení v centru Ostravy:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemám
5
12,82 %
3,73 %
E99
2
5,13 %
1,49 %
Burfi
2
5,13 %
1,49 %
U doktora
2
5,13 %
1,49 %
Astoria
1
2,56 %
0,75 %
Saga Sushi, Stodolní
1
2,56 %
0,75 %
mcdonald
1
2,56 %
0,75 %
Alexandria
1
2,56 %
0,75 %
Comedor
1
2,56 %
0,75 %
Pizzerie De Claudio
1
2,56 %
0,75 %
ostatní odpovědi
nemám žádné na stodolní, tzv. "palačinkárna", myslím, že se jmenuje Café au pere tranquille Levsky Bastila potrefená husa astorie 2 promile Selská jizba U Dzina Rádiový klub Sedmé nebe café Cafe 10 Bernie´s Irish Pub Dunbar Harley Steak House U námořníka KFC Restaurace U Jarošů Lotus mexicana bordel3
22
56,41 %
16,42 %
18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
101 - 200
47
51,09 %
35,07 %
201 - 300
20
21,74 %
14,93 %
51 - 100
15
16,3 %
11,19 %
301 - 400
6
6,52 %
4,48 %
více než 400
4
4,35 %
2,99 %
19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
balíčky služeb
2.489
1.489
cenové akce
1.739
0.932
happy hour
2.25
1.101
karaoke
3.772
1.589
živá hudba
3.011
1.619
tematické večery
2.88
1.431
barmanské show
2.587
1.699
ochutnávky
2.293
1.338
20. Navštěvujete webové stránky gastronomických zařízení:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
75
81,52 %
55,97 %
ne
17
18,48 %
12,69 %
21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jídelní / nápojový lístek
65
70,65 %
48,51 %
fotogalerie
60
65,22 %
44,78 %
umístění
54
58,7 %
40,3 %
ceník
49
53,26 %
36,57 %
aktuální nabídka - menu
36
39,13 %
26,87 %
akce (společenské - karaoke, speciální večery)
17
18,48 %
12,69 %
akce (cenové, sortimentní, slevové)
15
16,3 %
11,19 %
nevyhledávám na internetu
8
8,7 %
5,97 %
Recepty
1
1,09 %
0,75 %
porno
1
1,09 %
0,75 %
22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
70
76,09 %
52,24 %
ne
22
23,91 %
16,42 %
23. Oslovuje Vás reklama v tisku:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
61
66,3 %
45,52 %
ano
31
33,7 %
23,13 %
24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
?
?
...
100+1
Apetit, Gurmet, Food, Lidové Noviny
Apetit, koktejl, jídelní lístek
Belesk, MD
Blesk
Blesk
Blesk
Blesk
blesk
časopis Dieta
Časopis Regal
časopis žena a život
Časopisy pro ženy, internetové noviny
denní tisk
denník
dnes
dnes
E15
El país
frýdecko-místecký deník
Glanz, Betynka, maminka
Gurmet
Hospodářské noviny
hospodářské noviny
hospodářské noviny
jídelní lístek, nabídka dezertů
Joy, Love star
jsem nejvíce na internetu
Legalizace
leo, huster, plaboy
leták
letáky, časopisy, noviny
lidové noviny
lidové noviny
mafra
Maxim
maxim
metro
MF
MF Dnes
MF Dnes
MF Dnes
MF Dnes
MF Dnes
mf dnes
MF Dnes
mf dnes
MF dnes
MF Dnes
MF Dnes
MF Dnes
mf dnes
MF Dnes
Mladá Fronta
mlada fronta dnes
momentálně nevím
MoravskoSlezký denník
Moravskoslezský deník
Nápojový Lístek
nečtu
nečtu
nečtu nic pravidelně
nečtu tiskoviny, pouze internet
nečtu.
nic
noviny
noviny
noviny
Noviny
noviny
Noviny MF Dnes
noviny, týdeníky
občas sportovní časopis GOLF
Právo
Právo
Právo
Program
Reflex
reflex
sedmička
studenta
Svět ženy
tisk nečtu hledám na internetu
tiskoviny nečtu
Top Class
Tv magazín
tv magazín
žádná
žádná
25. Využíváte Facebook:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
90
97,83 %
67,16 %
ne
2
2,17 %
1,49 %
26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
36
39,13 %
26,87 %
1
27
29,35 %
20,15 %
3
16
17,39 %
11,94 %
4
7
7,61 %
5,22 %
5
6
6,52 %
4,48 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.15
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1
Směrodatná odchylka:
1
Medián:
2
Modus:
2
27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
74
80,43 %
55,22 %
ne
18
19,57 %
13,43 %
28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příjemné prostředí
43
46,74 %
32,09 %
přátelé, známí
38
41,3 %
28,36 %
sortiment (pivo, koktejly, stravování, …)
37
40,22 %
27,61 %
zvyk, chodím zde obvykle
32
34,78 %
23,88 %
příznivé ceny
23
25 %
17,16 %
blízko domova
15
16,3 %
11,19 %
nenavštěvuji častěji
10
10,87 %
7,46 %
široká nabídka
5
5,43 %
3,73 %
otevírací doba
2
2,17 %
1,49 %
Výborná kuchyně a velký vyber dobrých vín a alkoholu.
1
1,09 %
0,75 %
obchodně
1
1,09 %
0,75 %
obsluha v pohodě
1
1,09 %
0,75 %
velke kozy
1
1,09 %
0,75 %
vlhke kundy
1
1,09 %
0,75 %
29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
32
34,78 %
23,88 %
3
29
31,52 %
21,64 %
4
14
15,22 %
10,45 %
1
11
11,96 %
8,21 %
5
6
6,52 %
4,48 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.67
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.88
Směrodatná odchylka:
0.94
Medián:
3
Modus:
2
30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
28
30,43 %
20,9 %
3
26
28,26 %
19,4 %
2
22
23,91 %
16,42 %
4
10
10,87 %
7,46 %
5
6
6,52 %
4,48 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.33
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.19
Směrodatná odchylka:
1.09
Medián:
2
Modus:
1
31. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
69
75 %
51,49 %
muž
23
25 %
17,16 %
32. Povolání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
55
59,78 %
41,04 %
zaměstnanec
28
30,43 %
20,9 %
v domácnosti / na mateřské dovolené
6
6,52 %
4,48 %
podnikatel / OSVČ
2
2,17 %
1,49 %
nezaměstnaný
1
1,09 %
0,75 %
33. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 – 26 let
67
72,83 %
50 %
27 – 35 let
24
26,09 %
17,91 %
36 – 45 let
1
1,09 %
0,75 %
34. Bydliště (blíže specifikujte – městská část):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bělský les
Bílovec
bohumin
Bohumín 3
Bratislava
Centrum
centrum
Frýdlant nad Ostravicí
Hať
Havířov
Havířov
Havířov
Havířov
Hlučín
Hodonín
horní dolní
Hrabůvka
Hrabůvka
Karviná
Kopřivnice
Kozmice
Ludgeřovice
Mar. Hory
Mar.Hory
Mariánské hory
mimo Ostravu
Mimo Ostravu
Moravská Ostrava
Moravská Ostrava
Moravská Ostrava
Moravská Ostrava
moravská ostrava
Moravská Ostrava - centrum
Moravská Ostrava a Přívoz
Muglinov
nechci uvádět konkrétně. Je to kousek od centra města
Neřeknu.
Opava
Oprechtice
Orlová
ostrava
ostrava - bělský les
Ostrava - centrum
Ostrava - Mariánské hory
Ostrava - Moravská Ostrava
Ostrava - Poruba
Ostrava - Poruba
Ostrava - Poruba
Ostrava - Přívoz
Ostrava - Zábřeh
Ostrava -Poruba (koleje)
ostrava 9
Ostrava centrum
Ostrava Poruba
Ostrava Přívoz
Ostrava Výškovice
Ostrava-Dubina
Ostrava-Dubina
Ostrava-Jih
ostrava-jih
Ostrava-Mariánské hory
Ostrava-Poruba
Ostrava-Poruba
Ostrava-Přívoz
Ostrava-Svinov
Polanka nad Odrou
Poruba
Poruba
Poruba
Poruba
Poruba
Poruba
poruba
Poruba
Poruba
praha
Rychvald
Slezská Ostrava
Slezská Ostrava
Slezská Ostrava
Slezská Ostrava
stodolni
Svinov
Třebovice
Velké Řiťky- kuvdov
vřesina u hlučína
vyskovice
zábřeh
Zábřeh
Zábřeh
Zábřeh
Zábřeh
35. Jakým způsobem se dopravujete do centra Ostravy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
městskou hromadnou dopravou
65
70,65 %
48,51 %
autem
31
33,7 %
23,13 %
pěšky
16
17,39 %
11,94 %
vlakem
6
6,52 %
4,48 %
36. Čistý měsíční příjem v Kč:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 5 000
36
39,13 %
26,87 %
5 001 – 10 000
18
19,57 %
13,43 %
10 001 – 15 000
14
15,22 %
10,45 %
15 001 – 20 000
13
14,13 %
9,7 %
25 001 a více
6
6,52 %
4,48 %
20 001 – 25 000
5
5,43 %
3,73 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 16 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
odpověď kuřácké prostředí=3:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekuřácké prostředí=3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
odpověď kvalita / chuť pokrmů =1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi téměř denně na otázku 8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky =3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=5 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji častěji na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=5 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obsluha=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi interiér=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky na otázku 7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky nápojů =1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkovou kvalitu služeb na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekuřácké prostředí=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní hokej=4 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obsluha=2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi barmanské show=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky pokrmů =1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 20 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi balíčky služeb=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi interiér=2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi karaoke=5 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =4 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky pokrmů =2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny na otázku 7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní fotbal=4 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi bowling=4 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování, vstřícnost personálu na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotogalerie na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
odpověď obsluha=1:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost parkování=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi interiér=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
odpověď doporučení známých:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky =3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost parkování=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 – 15 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
odpověď vzhled gastronomického zařízení, atmosféra:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi šipky=3 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
odpověď pobavení:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenové nabídky (slevové portály, akce, …) na otázku 6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktivní vyžití (bowling, šipky, stolní fotbal, kuželky, …) na otázku 7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízko domova na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuželky=4 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky pokrmů =3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky =2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost parkování=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi menu=3 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=4 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
12. Preferujete gastronomická zařízení s venkovním posezením:
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost parkování=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šipky=3 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi karaoke=3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi barmanské show=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příznivé ceny na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování, vstřícnost personálu na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi balíčky služeb=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 001 – 10 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z práce na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenové akce=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Oslovuje Vás reklama v tisku:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi minutková kuchyně=4 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi MF Dnes na otázku 24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi menu=3 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodní schůzky na otázku 11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=5 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, známí na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi školní srazy na otázku 11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní fotbal=3 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =4 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zvyk, chodím zde obvykle na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 201 - 300 na otázku 18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
odpověď kuželky=5:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hotová jídla=5 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi minutková kuchyně=5 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bowling=5 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní fotbal=5 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
odpověď stolní hokej=5:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hotová jídla=5 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní fotbal=5 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi šipky=5 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
odpověď cenové akce=1:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi balíčky služeb=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
20. Navštěvujete webové stránky gastronomických zařízení:
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přístup majitelů podniků na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jídelní / nápojový lístek na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 201 - 300 na otázku 18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkovou kvalitu služeb na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi umístění na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (společenské - karaoke, speciální večery) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi menu=1 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 - 100 na otázku 18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (cenové, sortimentní, slevové) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita poskytovaných služeb na otázku 7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MF Dnes na otázku 24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekuřácké prostředí=2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceník na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuální nabídka - menu na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Oslovuje Vás reklama v tisku:
21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
odpověď fotogalerie:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
odpověď jídelní / nápojový lístek:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (cenové, sortimentní, slevové) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příznivé ceny na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (cenové, sortimentní, slevové) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
23. Oslovuje Vás reklama v tisku:
odpověď ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 20 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hotová jídla=5 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zvyk, chodím zde obvykle na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenové nabídky (slevové portály, akce, …) na otázku 6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 - 100 na otázku 18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízko domova na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemné prostředí na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekuřácké prostředí=2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi menu=3 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodní schůzky na otázku 11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, známí na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi karaoke=4 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi karaoke=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 32. Povolání:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
odpověď ne:
7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji častěji na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
31. Pohlaví:
odpověď žena:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování, vstřícnost personálu na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenové nabídky (slevové portály, akce, …) na otázku 6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 – 15 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=5 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
32. Povolání:
odpověď student:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
odpověď zaměstnanec:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 20 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
33. Věk:
odpověď 18 – 26 let:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 32. Povolání:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (společenské - karaoke, speciální večery) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi barmanské show=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
35. Jakým způsobem se dopravujete do centra Ostravy:
odpověď městskou hromadnou dopravou:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 001 – 10 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Spadáte do věkové skupiny 18 - 45 let:
2. Navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, bary, kavárny, vinárny, …) v centru Ostravy:
3. Ohodnoťte (jako známkou ve škole) všeobecnou úroveň gastronomických zařízení v centru Ostravy:
4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:
9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
12. Preferujete gastronomická zařízení s venkovním posezením:
13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
20. Navštěvujete webové stránky gastronomických zařízení:
21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:
23. Oslovuje Vás reklama v tisku:
24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:
25. Využíváte Facebook:
26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:
28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
31. Pohlaví:
32. Povolání:
33. Věk:
35. Jakým způsobem se dopravujete do centra Ostravy:
36. Čistý měsíční příjem v Kč:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Spadáte do věkové skupiny 18 - 45 let:
2. Navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, bary, kavárny, vinárny, …) v centru Ostravy:
3. Ohodnoťte (jako známkou ve škole) všeobecnou úroveň gastronomických zařízení v centru Ostravy:
4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:
9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
12. Preferujete gastronomická zařízení s venkovním posezením:
13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
20. Navštěvujete webové stránky gastronomických zařízení:
21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:
23. Oslovuje Vás reklama v tisku:
24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:
25. Využíváte Facebook:
26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:
28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
31. Pohlaví:
32. Povolání:
33. Věk:
35. Jakým způsobem se dopravujete do centra Ostravy:
36. Čistý měsíční příjem v Kč:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.