Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > stav gastronomického trhu a návštěvní zvyklosti

stav gastronomického trhu a návštěvní zvyklosti

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Klanicová
Šetření:09. 02. 2012 - 24. 02. 2012
Počet respondentů:134
Počet otázek (max/průměr):36 / 24.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Žádám Vás o vyplnění tohoto dotazníku, jehož účelem je monitorovat stav gastronomického trhu v Ostravě z Vašeho pohledu a analyzovat návštěvní zvyklosti. Tento dotazník je určen respondentům věkové skupiny 18 - 45 let, kteří navštěvují gastronomická zařízení v centru Ostravy.

Odpovědi respondentů

1. Spadáte do věkové skupiny 18 - 45 let:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13197,76 %97,76 %  
ne32,24 %2,24 %  

Graf

2. Navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, bary, kavárny, vinárny, …) v centru Ostravy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9270,23 %68,66 %  
ne3929,77 %29,1 %  

Graf

3. Ohodnoťte (jako známkou ve škole) všeobecnou úroveň gastronomických zařízení v centru Ostravy:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý4548,91 %33,58 %  
chvalitebný3639,13 %26,87 %  
dostatečný88,7 %5,97 %  
výborný33,26 %2,24 %  

Graf

4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chování, vstřícnost personálu2021,74 %14,93 %  
celkovou kvalitu služeb1920,65 %14,18 %  
ceny odpovídající službám1819,57 %13,43 %  
přístup majitelů podniků1010,87 %7,46 %  
hygienu88,7 %5,97 %  
šíři nabízeného sortimentu66,52 %4,48 %  
odbornost personálu44,35 %2,99 %  
otevírací doby provozoven22,17 %1,49 %  
Kvalitu jídla 11,09 %0,75 %  
Proc jen jednu vse co tady je, je zapotrebi vylepsit ne jen jeden bod11,09 %0,75 %  
zavedení zákazu kouření11,09 %0,75 %  
vsechno:-)11,09 %0,75 %  
celkovou kvalitu služeb, hygienu, přístup majitelů podniků, chování, vstřícnost personálu11,09 %0,75 %  

Graf

5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
rozsah nabídky pokrmů2.0220.673
rozsah nabídky nápojů2.250.905
kvalita / chuť pokrmů1.3370.832
cena1.9350.887
interiér2.0330.705
obsluha1.6740.937
kuřácké prostředí3.3041.777
nekuřácké prostředí2.4131.764
možnost parkování2.7071.142

Graf

6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení známých7177,17 %52,99 %  
osobní zkušenost6469,57 %47,76 %  
impulsivní rozhodování – zkouším něco nového3335,87 %24,63 %  
internet3032,61 %22,39 %  
cenové nabídky (slevové portály, akce, …)1516,3 %11,19 %  
letáky, průvodce, tisk22,17 %1,49 %  
vyhonim si a jdu za strikem11,09 %0,75 %  

Graf

7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzhled gastronomického zařízení, atmosféra5863,04 %43,28 %  
ceny5256,52 %38,81 %  
kvalita poskytovaných služeb4245,65 %31,34 %  
obsluha3639,13 %26,87 %  
rozsah nabídky2325 %17,16 %  
aktivní vyžití (bowling, šipky, stolní fotbal, kuželky, …)1010,87 %7,46 %  
prestiž44,35 %2,99 %  
pořádání akcí33,26 %2,24 %  
připojení wifi33,26 %2,24 %  
Kvalitně a dobře udělaná jídla!11,09 %0,75 %  
velikost poprsi pritomnych servirek11,09 %0,75 %  

Graf

8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně 3538,04 %26,12 %  
1-2x měsíčně2527,17 %18,66 %  
téměř denně1415,22 %10,45 %  
zřídka88,7 %5,97 %  
nepravidelně77,61 %5,22 %  
denně 33,26 %2,24 %  

Graf

9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z domova4447,83 %32,84 %  
ze školy3133,7 %23,13 %  
z práce 1617,39 %11,94 %  
na výletě11,09 %0,75 %  

Graf

10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
menu2.7721.72
hotová jídla3.2611.41
minutková kuchyně3.1741.296

Graf

11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobavení7379,35 %54,48 %  
společenské akce4852,17 %35,82 %  
oslavy3942,39 %29,1 %  
školní srazy3740,22 %27,61 %  
firemní večírky1920,65 %14,18 %  
obchodní schůzky1314,13 %9,7 %  
Obědy22,17 %1,49 %  
posezení s přáteli, oběd11,09 %0,75 %  
partnerské výročí11,09 %0,75 %  
Večeře 11,09 %0,75 %  
popovídat si u kávy11,09 %0,75 %  
ke kazde prilezitosti11,09 %0,75 %  
oběd s rodinou/přáteli11,09 %0,75 %  
obyčejný oběd11,09 %0,75 %  
oběd11,09 %0,75 %  
po výstřiku11,09 %0,75 %  

Graf

12. Preferujete gastronomická zařízení s venkovním posezením:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7884,78 %58,21 %  
ne1415,22 %10,45 %  

Graf

13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
šipky4.1741.144
bowling3.7930.577
kuželky4.5220.597
stolní fotbal3.5871.329
stolní hokej4.5760.679

Graf

14. Jaké nápoje konzumujete – konkretizujte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo77,61 %5,22 %  
nealko44,35 %2,99 %  
víno33,26 %2,24 %  
pivo, víno33,26 %2,24 %  
Káva22,17 %1,49 %  
pivo - Braník11,09 %0,75 %  
Káva, čaj, víno, voda, slazené nealko nápoje11,09 %0,75 %  
Džusy- Cappy- hruškový11,09 %0,75 %  
čaj,káva, nealko, alko11,09 %0,75 %  
pivo, víno, čaj, minerálka11,09 %0,75 %  
ostatní odpovědi nealko - cola, džusy, alko - vodka, fernet citrus
Kofola, pivo Radegast, Ostravar
pivo, Cola
míchané
pivo, víno, tonic
Pivo, Becherovku, čaj
voda, džusy, koktejly
pivo, vodku, magistr, kofolu
vino,pivo, jagermeister
pivo, cola, kofola, panáky
perlivou vodu, colu, presso, pivo
nealkoholikcé, frisko nebo pivo
nealko, káva
džus, káva latte, coca cola, rulanské šedé, mojito
Lahev kvalitního vina, destilát-Whisky, voda
Voda, Espresso
pivo, víno, nealko
pivo, čaj, káva, víno
kofola, džusy, káva, vodka, energetické nápoje
vína
káva, cocacola, matoni
káva, nealkoholické nápoje, víno, pivo
neperlivou vodu, rum,kofolu,čaj,kávu
nealkoholické
pivo, víno, slivovice
jemně perlivou vodu
alkohol, pivo, vodu
kávy, čaje, míchané nápoje
pivo, vino, mineralky
pivo, víno, vodka, becherovka, nealko
cola, víno
víno, pivo
víno, pivo ,nealko
Pivo, víno, tullamore dew
kava, čaj, voda, alkohol
rajčatový džus
gin a tonic - alkoholicke....ledovy caj nealko
koktejly, čaj, džus, cola, kafe
Pivo, vodka, tequila
víno, vodu, kafe, čaj
alkoholické (pivo, občas tvrdé), čaj, voda
káva, čaj, pivo
víno, míchané nápoje, pivo, nealko (kofola, mattoni)
voda, káva, ledový čaj
voda, káva, víno
káva, pivo, nealko
bílé víno, espresso
Pivo, Red Bul, Jägermeister
kofola,mattoni
pivo, neperlivá voda, víno
alkoholické, nealkoholické
míchané koktaily, čaje, kavy
káva, bílé víno, pivo
pivo, jagermeister, vodka, jameson
Bílé víno, voda, sprite
pivo, víno, nealko (džus, voda, kofola, káva, čaj)
pivo, víno, ledový čaj
Kofola, Sprite, víno, pivo
Víno, pivo, frisco, hoegaarden
pivo, morgan
pivo, víno, cocal cola, čaj
pivo, cola, fanta, sprite, míchané nápoje, panáky
frisco
nefiltrované pivo, holá voda
voda
víno, voda
bílý rum, morgan, kola
kundištáva
6873,91 %50,75 % 

Graf

15. Uveďte nejoblíbenější gastronomické zařízení v centru Ostravy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
U Doktora58,77 %3,73 %  
nemám47,02 %2,99 %  
Kavárna Daniel23,51 %1,49 %  
restaurace LOTOS23,51 %1,49 %  
Potrefená Husa23,51 %1,49 %  
šnek23,51 %1,49 %  
opatie23,51 %1,49 %  
Rubín11,75 %0,75 %  
Slunečnice´s11,75 %0,75 %  
Au Café, Musorgského 8 (na Stodolní)11,75 %0,75 %  
ostatní odpovědi Parník
U Šneka
vegetarianská restaurace
Caruso
Stella Marina
Dunbar
nemám žádné oblíbené
Spolek
restaurace Pecival
Pizzerie Opatija
pizzerie v centru Ostravy Opatija
Pizzerie vedle Bati - nevim nazev
džbán
Rong Vang
pelikan
Moravská jizba
Stará kuželna
La petite Conversation - belgická
Na Hradbách
Ostravanka coffee shop :)
2 Promile
U peciválů
Laso (nahoře)
Ostravanka Coffee Shop
Restaurace Mexicana
U Dvořáčků
Café au pere tranquille (francouzská kavárna)
atlantik
Peciválové
PIzeria Caruso
Restaurace Rubín
restaurace Zámek Zábřeh
mava
Moravská Chalupa
bordel
3561,4 %26,12 % 

Graf

16. Uveďte druhé nejoblíbenější gastronomické zařízení v centru Ostravy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám49,09 %2,99 %  
U šneka36,82 %2,24 %  
U Doktora24,55 %1,49 %  
Astoria24,55 %1,49 %  
Garáž24,55 %1,49 %  
Sport12,27 %0,75 %  
Pizzerie Caruso12,27 %0,75 %  
Dílo12,27 %0,75 %  
U rady12,27 %0,75 %  
Kaktus12,27 %0,75 %  
ostatní odpovědi srdcová dáma
McDonalds
pizzerie v shoping parku
Moravská chalupa
Greenline coffee
nemám žádné
U Křižánka
Spolek
Pizzerie vedle Bati
levský
Astorie
Mekong
u peciválů
Dlouhá story
KFC
Slezská PUOR
Greenlinecafe
Pecivál
Kavárna Daniel
Mexicana
Garage
Mc Donald
Pizza Koruna
Ruby Blue
stella marina
bordel2
2659,09 %19,4 % 

Graf

17. Uveďte třetí nejoblíbenější gastronomické zařízení v centru Ostravy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám512,82 %3,73 %  
E9925,13 %1,49 %  
Burfi25,13 %1,49 %  
U doktora25,13 %1,49 %  
Astoria12,56 %0,75 %  
Saga Sushi, Stodolní12,56 %0,75 %  
mcdonald12,56 %0,75 %  
Alexandria12,56 %0,75 %  
Comedor12,56 %0,75 %  
Pizzerie De Claudio12,56 %0,75 %  
ostatní odpovědi nemám žádné
na stodolní, tzv. "palačinkárna", myslím, že se jmenuje Café au pere tranquille
Levsky
Bastila
potrefená husa
astorie
2 promile
Selská jizba
U Dzina
Rádiový klub
Sedmé nebe café
Cafe 10
Bernie´s Irish Pub
Dunbar
Harley
Steak House
U námořníka
KFC
Restaurace U Jarošů
Lotus
mexicana
bordel3
2256,41 %16,42 % 

Graf

18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 - 2004751,09 %35,07 %  
201 - 3002021,74 %14,93 %  
51 - 1001516,3 %11,19 %  
301 - 40066,52 %4,48 %  
více než 40044,35 %2,99 %  

Graf

19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
balíčky služeb2.4891.489
cenové akce1.7390.932
happy hour2.251.101
karaoke3.7721.589
živá hudba3.0111.619
tematické večery2.881.431
barmanské show2.5871.699
ochutnávky2.2931.338

Graf

20. Navštěvujete webové stránky gastronomických zařízení:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7581,52 %55,97 %  
ne1718,48 %12,69 %  

Graf

21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídelní / nápojový lístek6570,65 %48,51 %  
fotogalerie6065,22 %44,78 %  
umístění5458,7 %40,3 %  
ceník4953,26 %36,57 %  
aktuální nabídka - menu3639,13 %26,87 %  
akce (společenské - karaoke, speciální večery)1718,48 %12,69 %  
akce (cenové, sortimentní, slevové)1516,3 %11,19 %  
nevyhledávám na internetu88,7 %5,97 %  
Recepty11,09 %0,75 %  
porno11,09 %0,75 %  

Graf

22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7076,09 %52,24 %  
ne2223,91 %16,42 %  

Graf

23. Oslovuje Vás reklama v tisku:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6166,3 %45,52 %  
ano3133,7 %23,13 %  

Graf

24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

?

...

100+1

Apetit, Gurmet, Food, Lidové Noviny

Apetit, koktejl, jídelní lístek

Belesk, MD

Blesk

Blesk

Blesk

Blesk

blesk

časopis Dieta

Časopis Regal

časopis žena a život

Časopisy pro ženy, internetové noviny

denní tisk

denník

dnes

dnes

E15

El país

frýdecko-místecký deník

Glanz, Betynka, maminka

Gurmet

Hospodářské noviny

hospodářské noviny

hospodářské noviny

jídelní lístek, nabídka dezertů

Joy, Love star

jsem nejvíce na internetu

Legalizace

leo, huster, plaboy

leták

letáky, časopisy, noviny

lidové noviny

lidové noviny

mafra

Maxim

maxim

metro

MF

MF Dnes

MF Dnes

MF Dnes

MF Dnes

MF Dnes

mf dnes

MF Dnes

mf dnes

MF dnes

MF Dnes

MF Dnes

MF Dnes

mf dnes

MF Dnes

Mladá Fronta

mlada fronta dnes

momentálně nevím

MoravskoSlezký denník

Moravskoslezský deník

Nápojový Lístek

nečtu

nečtu

nečtu nic pravidelně

nečtu tiskoviny, pouze internet

nečtu.

nic

noviny

noviny

noviny

Noviny

noviny

Noviny MF Dnes

noviny, týdeníky

občas sportovní časopis GOLF

Právo

Právo

Právo

Program

Reflex

reflex

sedmička

studenta

Svět ženy

tisk nečtu hledám na internetu

tiskoviny nečtu

Top Class

Tv magazín

tv magazín

žádná

žádná

25. Využíváte Facebook:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9097,83 %67,16 %  
ne22,17 %1,49 %  

Graf

26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23639,13 %26,87 %  
12729,35 %20,15 %  
31617,39 %11,94 %  
477,61 %5,22 %  
566,52 %4,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.15
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1
Směrodatná odchylka:1
Medián:2
Modus:2

Graf

27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7480,43 %55,22 %  
ne1819,57 %13,43 %  

Graf

28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjemné prostředí4346,74 %32,09 %  
přátelé, známí3841,3 %28,36 %  
sortiment (pivo, koktejly, stravování, …)3740,22 %27,61 %  
zvyk, chodím zde obvykle3234,78 %23,88 %  
příznivé ceny2325 %17,16 %  
blízko domova1516,3 %11,19 %  
nenavštěvuji častěji1010,87 %7,46 %  
široká nabídka55,43 %3,73 %  
otevírací doba22,17 %1,49 %  
Výborná kuchyně a velký vyber dobrých vín a alkoholu.11,09 %0,75 %  
obchodně11,09 %0,75 %  
obsluha v pohodě11,09 %0,75 %  
velke kozy11,09 %0,75 %  
vlhke kundy11,09 %0,75 %  

Graf

29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23234,78 %23,88 %  
32931,52 %21,64 %  
41415,22 %10,45 %  
11111,96 %8,21 %  
566,52 %4,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.67
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.88
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:3
Modus:2

Graf

30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12830,43 %20,9 %  
32628,26 %19,4 %  
22223,91 %16,42 %  
41010,87 %7,46 %  
566,52 %4,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.33
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.19
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:2
Modus:1

Graf

31. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6975 %51,49 %  
muž2325 %17,16 %  

Graf

32. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5559,78 %41,04 %  
zaměstnanec2830,43 %20,9 %  
v domácnosti / na mateřské dovolené66,52 %4,48 %  
podnikatel / OSVČ22,17 %1,49 %  
nezaměstnaný11,09 %0,75 %  

Graf

33. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 26 let6772,83 %50 %  
27 – 35 let2426,09 %17,91 %  
36 – 45 let11,09 %0,75 %  

Graf

34. Bydliště (blíže specifikujte – městská část):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bělský les

Bílovec

bohumin

Bohumín 3

Bratislava

Centrum

centrum

Frýdlant nad Ostravicí

Hať

Havířov

Havířov

Havířov

Havířov

Hlučín

Hodonín

horní dolní

Hrabůvka

Hrabůvka

Karviná

Kopřivnice

Kozmice

Ludgeřovice

Mar. Hory

Mar.Hory

Mariánské hory

mimo Ostravu

Mimo Ostravu

Moravská Ostrava

Moravská Ostrava

Moravská Ostrava

Moravská Ostrava

moravská ostrava

Moravská Ostrava - centrum

Moravská Ostrava a Přívoz

Muglinov

nechci uvádět konkrétně. Je to kousek od centra města

Neřeknu.

Opava

Oprechtice

Orlová

ostrava

ostrava - bělský les

Ostrava - centrum

Ostrava - Mariánské hory

Ostrava - Moravská Ostrava

Ostrava - Poruba

Ostrava - Poruba

Ostrava - Poruba

Ostrava - Přívoz

Ostrava - Zábřeh

Ostrava -Poruba (koleje)

ostrava 9

Ostrava centrum

Ostrava Poruba

Ostrava Přívoz

Ostrava Výškovice

Ostrava-Dubina

Ostrava-Dubina

Ostrava-Jih

ostrava-jih

Ostrava-Mariánské hory

Ostrava-Poruba

Ostrava-Poruba

Ostrava-Přívoz

Ostrava-Svinov

Polanka nad Odrou

Poruba

Poruba

Poruba

Poruba

Poruba

Poruba

poruba

Poruba

Poruba

praha

Rychvald

Slezská Ostrava

Slezská Ostrava

Slezská Ostrava

Slezská Ostrava

stodolni

Svinov

Třebovice

Velké Řiťky- kuvdov

vřesina u hlučína

vyskovice

zábřeh

Zábřeh

Zábřeh

Zábřeh

Zábřeh

35. Jakým způsobem se dopravujete do centra Ostravy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
městskou hromadnou dopravou6570,65 %48,51 %  
autem 3133,7 %23,13 %  
pěšky 1617,39 %11,94 %  
vlakem66,52 %4,48 %  

Graf

36. Čistý měsíční příjem v Kč:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 5 000 3639,13 %26,87 %  
5 001 – 10 0001819,57 %13,43 %  
10 001 – 15 000 1415,22 %10,45 %  
15 001 – 20 0001314,13 %9,7 %  
25 001 a více66,52 %4,48 %  
20 001 – 25 00055,43 %3,73 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 16 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):

  • odpověď kuřácké prostředí=3:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekuřácké prostředí=3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
  • odpověď kvalita / chuť pokrmů =1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi téměř denně na otázku 8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky =3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=5 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji častěji na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=5 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obsluha=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi interiér=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky na otázku 7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky nápojů =1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkovou kvalitu služeb na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekuřácké prostředí=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní hokej=4 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obsluha=2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi barmanské show=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky pokrmů =1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 20 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi balíčky služeb=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi interiér=2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi karaoke=5 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =4 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky pokrmů =2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceny na otázku 7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní fotbal=4 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi bowling=4 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování, vstřícnost personálu na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotogalerie na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
  • odpověď obsluha=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost parkování=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi interiér=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):

6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:

  • odpověď doporučení známých:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky =3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost parkování=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 – 15 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:

7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:

  • odpověď vzhled gastronomického zařízení, atmosféra:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi šipky=3 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):

11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:

  • odpověď pobavení:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenové nabídky (slevové portály, akce, …) na otázku 6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktivní vyžití (bowling, šipky, stolní fotbal, kuželky, …) na otázku 7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízko domova na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuželky=4 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozsah nabídky pokrmů =3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochutnávky =2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost parkování=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi menu=3 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=4 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

12. Preferujete gastronomická zařízení s venkovním posezením:

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost parkování=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šipky=3 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi karaoke=3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi barmanské show=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příznivé ceny na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování, vstřícnost personálu na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi balíčky služeb=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 001 – 10 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z práce na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenové akce=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Oslovuje Vás reklama v tisku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi minutková kuchyně=4 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi MF Dnes na otázku 24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi menu=3 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodní schůzky na otázku 11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=5 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, známí na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi školní srazy na otázku 11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní fotbal=3 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =4 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zvyk, chodím zde obvykle na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 201 - 300 na otázku 18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):

13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)

  • odpověď kuželky=5:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hotová jídla=5 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi minutková kuchyně=5 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bowling=5 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní fotbal=5 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
  • odpověď stolní hokej=5:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hotová jídla=5 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi stolní fotbal=5 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi šipky=5 na otázku 13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

  • odpověď cenové akce=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi happy hour =1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi balíčky služeb=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

20. Navštěvujete webové stránky gastronomických zařízení:

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přístup majitelů podniků na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jídelní / nápojový lístek na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 201 - 300 na otázku 18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkovou kvalitu služeb na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=3 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi umístění na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (společenské - karaoke, speciální večery) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi menu=1 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 - 100 na otázku 18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (cenové, sortimentní, slevové) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita poskytovaných služeb na otázku 7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MF Dnes na otázku 24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekuřácké prostředí=2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ceník na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuální nabídka - menu na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Oslovuje Vás reklama v tisku:

21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:

  • odpověď fotogalerie:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
  • odpověď jídelní / nápojový lístek:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (cenové, sortimentní, slevové) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příznivé ceny na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):

22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (cenové, sortimentní, slevové) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

23. Oslovuje Vás reklama v tisku:

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 20 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:

27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=4 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hotová jídla=5 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zvyk, chodím zde obvykle na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenové nabídky (slevové portály, akce, …) na otázku 6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 - 100 na otázku 18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi blízko domova na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemné prostředí na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekuřácké prostředí=2 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi menu=3 na otázku 10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodní schůzky na otázku 11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, známí na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi karaoke=4 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi karaoke=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena =3 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kuřácké prostředí=1 na otázku 5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 32. Povolání:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
  • odpověď ne:
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenavštěvuji častěji na otázku 28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:

31. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chování, vstřícnost personálu na otázku 4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenové nabídky (slevové portály, akce, …) na otázku 6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 – 15 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=5 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

32. Povolání:

  • odpověď student:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
  • odpověď zaměstnanec:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001 – 20 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:

33. Věk:

  • odpověď 18 – 26 let:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi živá hudba=2 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 32. Povolání:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce (společenské - karaoke, speciální večery) na otázku 21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi barmanské show=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

35. Jakým způsobem se dopravujete do centra Ostravy:

  • odpověď městskou hromadnou dopravou:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 001 – 10 000 na otázku 36. Čistý měsíční příjem v Kč:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tematické večery=1 na otázku 19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze školy na otázku 9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Spadáte do věkové skupiny 18 - 45 let:

2. Navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, bary, kavárny, vinárny, …) v centru Ostravy:

3. Ohodnoťte (jako známkou ve škole) všeobecnou úroveň gastronomických zařízení v centru Ostravy:

4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:

5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):

6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:

7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:

8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:

9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:

10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)

11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:

12. Preferujete gastronomická zařízení s venkovním posezením:

13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)

18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):

19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

20. Navštěvujete webové stránky gastronomických zařízení:

21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:

22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:

23. Oslovuje Vás reklama v tisku:

24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:

25. Využíváte Facebook:

26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:

28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:

29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

31. Pohlaví:

32. Povolání:

33. Věk:

35. Jakým způsobem se dopravujete do centra Ostravy:

36. Čistý měsíční příjem v Kč:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Spadáte do věkové skupiny 18 - 45 let:

2. Navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, bary, kavárny, vinárny, …) v centru Ostravy:

3. Ohodnoťte (jako známkou ve škole) všeobecnou úroveň gastronomických zařízení v centru Ostravy:

4. Co je podle Vašeho názoru potřeba zlepšit v oblasti gastronomie:

5. Ohodnoťte důležitost následujících faktorů v oblasti gastronomie (1 - velmi důležité, 3- neutrální, 5 - velmi nedůležité):

6. Jakým způsobem vyhledáváte restauraci:

7. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru restaurace:

8. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení:

9. Odkud obvykle navštěvujete gastronomická zařízení v centru Ostravy nejčastěji:

10. Jakou formou se v restauracích stravujete: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)

11. U jakých příležitostí navštěvujete gastronomické zařízení:

12. Preferujete gastronomická zařízení s venkovním posezením:

13. Jak využíváte následujícího aktivního vyžití v gastronomických zařízeních: (0: denně, 1: několikrát týdně, 2: 1xtýdně, 3: 1xměsíčně, 4: zřídka, 5: nikdy)

18. Kolik průměrně utratíte v gastronomickém zařízení (1 osoba / návštěvu):

19. Motivovaly by Vás následující nabídky k návštěvě gastronomického zařízení: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

20. Navštěvujete webové stránky gastronomických zařízení:

21. Jaké informace na internetových stránkách vyhledáváte:

22. Čtete reklamní letáky, stojánky na stolech v gastronomických zařízeních:

23. Oslovuje Vás reklama v tisku:

24. Uveďte nejčtenější tiskovinu, kterou obvykle čtete:

25. Využíváte Facebook:

26. Sledovali byste stránky gastronomického zařízení na sociální síti (nabídky, akce, slevy, …):(1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

27. Navštěvujete častěji určité gastronomické zařízení:

28. Z jakého důvodu navštěvujete toto gastronomické zařízení:

29. Byli byste ochotni jej změnit: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

30. Bylo by pro Vás umístění nově otevřené restaurace v centru Ostravy atraktivní: (1-určitě ano, 2 - spíše ano, 3 - nevím, 4 - spíše ne, 5 - určitě ne)

31. Pohlaví:

32. Povolání:

33. Věk:

35. Jakým způsobem se dopravujete do centra Ostravy:

36. Čistý měsíční příjem v Kč:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Klanicová, M.stav gastronomického trhu a návštěvní zvyklosti (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://stav-gastronomickeho-trhu-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.